abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31251405
12.43
Chantal heeft geen last van het niet roken, Roel ook nog niet.
Roel zegt dat er nog steeds nicotine in je lijf zit dus het gaat erger worden. Chantal weet niet zeker of dit erger, helemaal stoppen of eerst minderen
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
pi_31251440
12.46
Dido z\it bij ingrid, ze vindt het wel lekker dat Ingrid een sigaretje rookt, net of ze zelf ook rookt.
Het zou haar moeilijker vallen als ze ook nog op rantsoen zaten.

Het gaat nu over de homo opdracht van Menno, Dido voelde zich er echt kut door, gisteren toen ze ook de opdracht nog eens kregen stond het huilen haar nader dan het lachen.

Ingid: kun je volhouden?? (stoppen met roken)
Dido: ja anders lig ik eruit.
De nakende waarheid.
pi_31251541
12.50
Gaat nu over het nomineren, Ingrid was verbaasd dt Dido Linda genomneerd had.
Dido verteld dat Linda gewoon en heel ander type is dan zij. Roel heeft gewoon iets stoms gedaan (he ja dat hdden we nog niet besproken).
Dido denkt dat haar moeder zich rot lacht dat ze moet stoppen met roken. De ouders van marcel ook. Mensen die roken vinden het vcerschrikkelijk voor je, mensen die niet roken zijn juist blij dat ze moet stoppen.
Ingrid zegt kijk maar hoe ver je komt.
Linda roept iets uit de keuken, Dido roept terug; gelukkig maar
heb gemist waar het over ging

12.55
Dido denkt dat het een moeilijke week gaat worden. Dit is het ergste wat ze haar aaan kunnen doen. Alles wil ze doen, maar dit is echt het ergste.
Koffie en een sigaret, 's ochtends is zo lekker en dat heeft zevanmorgen dus gemist.

Ingrid zegt dat Dido het mnoet zeggen als ze geen zin heeft om te praten. ow zegt dido, maar dat merk je wel hoor.
Ze heeft een vriendje gehad die niet rookte, dan rookte ze niet als hij er bij was. daarna heeft ze nooit meer een poging gedaan om te stoppen.
Ingrid: er hoeft ook maar dít te gebeuren, zoals met roel, en je snakt er wel naar.
Ja zegt dido, denk ook niet dat ik mee ga doen aan het feestje, dat trek ik niet.
Ingrid: misschien als we straks een weekopdracht hebben, dat is wel weer fijn.
(neem aan dat ze afleiding bedoelt)
De nakende waarheid.
pi_31251588
12.58
Dido gokt dat het ongeveer 1300 uur is.
Ingrid praat over de roze was, ze gaat eerst een lichte roze wa doen en dan een donkere.
Dido gaat douchen en dan slapen, dan komt ze de middag wel door.

Tanja: dag vier ga je er aan denken, dag vijf wordt een strijd, dag zes als er dan iets gebeurt ga je roken.
Maar dat hoeft niet te betekenen dat jij dat ook ook doet hoor Dido.
misschien dat je de laatste dag nog net trekt omdat er 50.000 euro tegenover staat.
Trek je het nu??
Dido: eigenlijk niet
Tanja: kan je dr tegen als iemand bij jou in de buurt rookt?
Ja dus.
De nakende waarheid.
pi_31251626
Tanja heeft de was in de machine gedaan en legt aan linda (??) uit waar de 1 en 2 voor staan.
Kind kan de was doen

Dido roept dat ze veel chips wil en eigenlijk geen alcohol. Chantal zegt dat ze veel snoep heeft besteld en dat ze nog en aanvullende lijst krijgen.
De nakende waarheid.
pi_31251822
13.05
Dido vraagt waar het meeste geld naar toe is gegaan. Chantal zegt naar het vlees, dat is het duurst, ook is er veel fruit en melk besteld, dat is belangrijk. Verder veel snoep en nootjes enzo.
Dido vertelt dat ze de hele dag door alleen maar sigaretten kan denken. Chantal heeft dat wat minder.
Dido wil dat ze de hele dag door kan pakken wat ze wil om te snoepen, chantal zegt dat ze de lijst maar ff moet bekijken.

13.08 in de keuken
de bewoners nemen de bestellijst door. Roel vindt 6 kratten bieroverdreven.
ze zijn aan het kijken wat ze allemaal kunnen laten vallen van de bestellijst, ze hadden bijv 10 bussen deo, dat is gehalveerd. Ze kunnen ipv 1 brood 6 baquettes bestellen vindt Menno.

Dagboekkkamer op stream 4... en weer weg
De nakende waarheid.
pi_31252346
streams op keuken en de gang..
daar zijn de bewoners dus niet!

13.25
geluid is beetje knudde nu dus kan de gesprekken niet goed volgen, maar ze zijn erg geanimeerd.
Tanja zitin haar eentje in de keuken te eten, ik vermoed dat de rest bij de blauwe stoeltjes zit, al zie ik alleen linda en menno.

13.30 Meeste bewoners zijn wat te eten aan het maken, gesprekken nog steeds niete cht te volgen.
De nakende waarheid.
pi_31253241
14.00
Meeste bewoners lekker buiten in de tuin in de zon.
Nathalie gaat de bestellijst doorbellen, als Chan het goed vindt tenminste.
Lieske zit beetje remy binnen, net zat Joost nog bij haar maar nu zit ze alleen om zich heen te kijken.

Chantal met Linda in de tuin over het roken, Chantal hoopt dat er niemand met haar in discussie gaat.Ze is dan in het uitten van haar mening te te... in het uitten van haar mening te te... fel oppert Linda. Ja dat klopt.
De nakende waarheid.
pi_31253664
14.15
Linda vertelt over haar heimwee gevoel, ze wilde niet naar huis maar voelde zich gewoon verrot.

Roelt zegt tegen Chantal dat als deze opdracht lukt ze goed in de groep zullen liggen.

Ze hebben het nu over wat de gevolgen zijn van een vrijwillige exit, wat als een van de genomineerden zelf vertrekt? Volgens Chantal komt dan de volgende op de lijst bij de genomineerden en gaat er nog steeds iemand weg.
En hoe zat het met de vorige BB's?? Mo0chten de bewoners toen zelf iemand weg stemmen? Volgens Chantal de eerste paar keren (weken) wel, Tara is weggestemd door de bewoners.
De nakende waarheid.
pi_31254051
Moes was leuk om naar te kijken, die maakte ruzie volgens Linda.
Nog meer bewoners van andere BB's gaan over de tong
heb ze niet allemaal gevolgt dus zal vast hier en daar iets verkeerd begrijpen, scusie daarvoor dan

14.22
Over zaterdagavond, het voetballen
Roel stelt voor aan Menno dat ze zichzelf gaan opmaken.
Roel vindt dat de meiden er op het travestietenfeest allemaal erg goed uitzagen. Chantal vindt pakken ook super en heeft zelfs drie stropdassen... maar pakken zijn alleen mooi als een goede snit hebben en niet die vormeloze dingen van afgelopen zondag.

Roel draagt wel eens een pak. Zijn broer momenteel niet. Linda vindt alleen een zwart pak mooi met een wit overhemd.
De vriendin van Roel zn broer is mooie meid, Liza een modelletje en heel slank. Ze kleedt zich beetje zoals Roel, streetwear.

14.27
Chantal roept naar binnen of alles gelukt is (met de bestellijst).
Het antwoord is ja en ze hebben er dit keer twee uur over gedaan.Joost is blij met alle lekkere dingen die hij voorbij heeft horen komen. Ja maar ze zijn nuttig voor de rokers zegt chantal.
Mag ook wel wat tegenover staan beaamt Joost, maar was evengoed mooie bestellijst.
Roel is ook blij dat ze alles kunnen bestellen, is makkelijker voor de stoppende rokers dat ze kunnen snoepen.

Linda zegt dat de jurken uitmoeten meteen na de wedstrijd. Chantal benadrukt nog ff dat het tijdens een spannende wedstrijd nog moeilijker wordt om niet te roken.

Roel vindt dat BB er gelikt uitziet, spreekt jonge mensen aan. Menno maakt een grapje dat de bewoners er ook zo gelikt uitzien. Ja zegt roel , echt stillo (styllo??).

Joost staat ondertussen binnen te strijken.
De nakende waarheid.
pi_31254507
14.37

Dido is zich aan het aankleden, heeft ze kipfiletjes van Nathalie geleend of legt ze dr eigen erwtjes goed in dr bh? Dat kan ik niet zien.
Ze zegt tegen Linda dat ze lekker heeft gepoedeld en dat ze in de zon gaat liggen zomaar.

Het bubbelbad staat aan en daar schijnen klonten in te zitten. Joost zegt dat het bad vuilloos was maar het vuil uit de leidingen eruit komt nu.

Dido loopt in hemdje en broekje naar buiten, menno vindt het er erg lekker uitzien van achteren.

14.41 als ik het goed zag ging roel de dbk in.

14.42
Nathalie met drbabystemmetje tegen Dido, wat zie je er goed uit, je hebt geen grauw huisje meer en je adem is ook zo fris.
Dido vindt dat iedereen erg lief voor haar is.

keuken:
Roel valt tanja zogenaamd huilend in de armen, hij heeft behoefte aan dingen die op ine eindigen, dopamine thc-ine etc.

14.47 Menno en Joost zijn weer iets aan het schoonmaken in de keuken, (filters van het bad??) Joost zegt dat je moet oppassen met dat chloorwater, als je het op je vinger krijgt ga je dood
Menno stelt voor om het af te spuiten met de tuinslang, maar Joost vindt het beter om het onder heet water te doen.
De nakende waarheid.
pi_31254979
14.49
In de tuin gaat het over de rookopdracht.
Roel: moet je voorstellen, 1 peuk en dan 50.000 euro minder. Zo'n situatie kom je nooit meer in je hele leven niet.
En of het nou lekker is zo'n peuk? Niet echt...

Roel is blij dat hij nu wel koffie kan drinken, dat kon met de vorige rookopdracht natuurlijk niet.
Dido gaat gewoon naast de rokers zitten, dan heeft ze het idee dat ze zelf ook beetje rookt.
Lieske begint te vertellen over iemand die heel erg was afgevallen toen ging stoppen en...
toen werd er doorheen gepraat

Roel zegt dat de meiden nog kunnen tuttelen de hele dag, ook soort van afleiding.
Kunnen jullie ook meerkleuren nagels maken, dat vind ik erg mooi?
Dido en Nathalie weten niet precies wat hij bedoelt, met stickertjes??
Roel wil het apparaat hebben wat op tellsell (??) te zien was, daar kon je hele mooie nagels mee maken en hij wil ook een bh met zwarte bandjes.

14.55
Menno en Joost vullen het roddelbad weer.

In de tuin nog steeds Roel., Linda, Dido, Nathalie en Rob. Chantal al even niet gehoord. Li8nda ligt in de tuin met dr ogen dicht.

Nathalie vraagt of Roel ook was gestopt als buiten het huis hem het aanbod was gedaan voor 50.000 euro te stoppen. Roel wel.
Dido zou het ook doen, roel voor 30.000 niet, grapje.
Roel zelfs voor 250 euro zegt hij, Dido niet.
Roel vindt 50.000 een belachelijk gedrag, 110.000 gulden. Rob zegt kun je wat leusk voor doen. Roel denkt aan een handgemaakte jaguar.
(binnen doen menno en joost een spelletje)

14.59
Zo zegt Dido, weer tien minuten verder, wat zal ik nu eens gaan doen.
Roelt zegt dat Dido op hem lijkt en stelt voor steentjes van de ene bak in de andere te doen..
Dido vraagt of er nog iemand een sigaret gaat roken.
(Tanja zit ergens binnen de rode pruik hardhandig te borstelen)

15.04
Roel heeft her over dat hij zichzelf af gaat treklken dan is het net of een vrouw dat doet (waarschijnlijk vervolg op gelakte nagels??)
Nathalie wordt gevraagd door Dido naast haar te komen zitten.
Nathalie heeft blijkbaar ook geprobeerd te stoppen, zij vertelt dat ze het het moeilijkst vond 's avonds na het eten.
Roel vertelot dat als je hem 's ochtends een joint geeft hij de rest van de dag niet rookt, dan is roken niet lekker. hij rookt thuis ook veel minder.
dido zit naast rokende nathalie, nathalie denkt dat ze opeens sneller rookt.
De nakende waarheid.
pi_31255515
15.08
Nathalie: Joost vindt het ook niet leuk dat ik rook, hij háát me dan gewoon. maarja ik ben gewoon een gezelligheidsroker.
Chantal: een sigaret staat gewoon voor bepaalde emoties en hier heb je heftige emoties (?? zo ongeveer?) als je je eenzaam voelt dan rook je meer.
Ze is erg blij dt ze deze week niet op de bank zit, dan heeft ze tenminste het gevoel dat ze het niet voor jan doedel doet.
Roel zegt dat hij als homofoob wordt afgeschilderd, dus hij gaat de hele week de jurk aanhouden. (hoe weet hij dat??)
Chantal zegt dat ze houden van een metroman.
Roel vraagt nog maar eens hoe het opmaken moet, hij wil menno gaan doen en menno hem??

15.12
Dido bestudeert de ballen, zo zeg wat een druk, veel meer bar dan in je autoband.
Roel: die ballen worden in pakistan gemaakt door kindertjes, die lapjes worden van binnenuit aan elkaar genaaid dus dan zijn kleine handjes handig.
Chantal: bedankt pakistan

Nathalie: wie zouden er in het nederlands elftal zitten??
chantal: overmars, die zit er zeker in.
Roel: nou dat weet ik niet zeker hoor.
Gaan nog meer namen over tafel, bouman, stam...
chantal: tam is stam, nooit schandaaltjes.
Ah ze waren op zoek naar een naam van een voetballer, dat blek robben te zijn.
chantal: robben tobben!!

(joost menno nog steeds spelletje, tanja nog steeds borstelen)

15.18
gaat nu over schelden tijdens een voetbalwedstrijd. Roel heeft verhaal over wedstrijd waarbij grof gescholden werrd, was zelfs op het nieuws, gingen ze de volgende dag naar een wedstrijd en heel suf schelden, aardappel enzo

Roel heeft het over hele goede voetballer, vamn feyenoord, zo'n toffe peer, hoe heet ie nou?
chantal; vriend was fan van ajax, deden allerlei rituelen voor de wedstrijd. dievriend was ook gek van ibrahim zlatan (??) maar die is nu weg bij ajax,
Roel: was ook irritant ventje hoor.

dit is irritant, heb zelf al geen verstand van voetbal maar dit is wel erg
De nakende waarheid.
pi_31255613
15.25
rob in de keuken tegen Dido aan het engdoen:
Ik praat niet meer over het nomineren, dat wordt tegen je gebruikt. zij verpest een opdracht, maarja ik praat er iet meer over.
Ik hoorde gisteren de yes van mn dochter dsat zegt me genoeg, ik ken haar yes. Ik heb nu gewoon wat dingetjes in mn hoofd, die moeten er eerst uit.
Ze willen gewoon een bb baby,
De nakende waarheid.
pi_31255806
15.30 tuin
Gaat over het homogebeuren
Chantal dringt er bij ingrid op aan dat het voor haar toch wel echt erg was, hoezo zeker voor mij vraagt ingrid? Nouja jij zat er het meest mee.
Chantal zeurt over de rookopdracht, onbegrijpelijk dat tanja niet moet stoppen. Ja zegt Linda maar de stress is slechter voor het kind. Nouja zij (chantal) had het anders gedaan, de naam met de C eraf gehaald (gna gna gna), dido moet ook stoppen want die rookt te veel.

Ingrid zegt dat het 8 tot 10 jaar duurt voor je longen weer schoon zijn. Dido dacht dat het nooit meer goed kwam. Chantal heeft rare smaak,. beetje ijzerachtig in dr mond, waardoor ze de hele tijd weet dat ze nicotine nodig heeft.

ik stop dr weer even mee, krijg toch weer erg last van mn schouder... volgende keer probeer ik het langer vol te houden... hopelijk gebeurt er dan ook wat
De nakende waarheid.
  † In Memoriam † vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:35:17 #41
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31255845
Na 6 jaar te zijn gestopt met roken zijn je longen helemaal vervangen, aldus Roel.

Roel en Chantal zeggen dat de dokter hen vertelde dat ze een buitengewoon grote longinhoud hebben

(ter compensatie van de leegheid in hun hoofd )

Roel vertelde ook nog dat hij van de dokter kreeg te horen dat hij gewoon lekker tot zijn 40e kan doorroken zonder dat hij daarvan schade kan ondervinden , daarna stoppen was vroeg genoeg vertelde zijn arts
pi_31255865
15.43
Toch nog even:
Tanja is in de dbk geweest, er is haar gevraagd hoe ze het vond dat ze genomineerd is en hoe zij denkt dat het gaat aflopen. Het viel haar mee dat ze maar 2 stemmen heeft gekregen. Ze denkt wel dat zij eruit gaat en maakt zich druk over hoe ze dan alles moet regelen.

Nu echt weg!!
De nakende waarheid.
  † In Memoriam † vrijdag 7 oktober 2005 @ 16:23:51 #43
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31257154
Nieuwste missie van Chantal

tanja moet eruit...

Chantal zit al een tijdje buiten (met Roel, natalie, Linda)

Chantal over Tanja....
*haaaaar achterban (je weet wel, die allemaal aanwezig waren in de Studio omdat ze zich niet doodgeneren dat ze tot haar kennissenkring behoorden) zou het ook niet snappen dat Tanja in het huis blijft zitten.
Rob had het volgens haar écht niet verwacht (zegt Chantal over de nominaties)
Roel : Ik snap het ook niet dat hij zoveel stemmen heeft hoor, van Menno wist ik het wel die liggen elkaar gewoon niet...
Chantal : Misschien Ingrid....

Roel blijkt ondanks zijn ruzie met Tanja vorige week toch te begrijpen dat Tanja stress had door het roken en hormonen, Chantal weet niet hoe snel ze daarop in moet gaan
Chantal "ja maar Roel, jij had het ook heel erg moeilijk, ik heb toch het idee dat Tanja het allemaal expres heeft gedaan hoor..."
  † In Memoriam † vrijdag 7 oktober 2005 @ 16:54:28 #44
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31258172
Chantal switcht van negatief kletsen over Joost weer naar Rob ...

Chantal is ervan overtuigd dat er bij haar niemand *yezzzzzzzzzzzzz* zal roepen als zij genomineerd zal worden ( )
Ze blijft zeveren over het feit dat Rob dacht dat het zijn dochter was die dat riep.
Roel gaat hiertegenin en zegt : je weet helemaal niet hoe het is gegaan, misschien hadden ze net een interview met haar gehad waarin ze liet blijken dat ze haar vader mist..dan is het geen gekke reactie*
Chantal * neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, ik denk dat het Nederlandse publiek....

Roel onderbreekt haar een paar keer en blijft het voor Rob opnemen
*Roel: Misschien ziet men wel hoe er over hem is geroddeld, hij snapt het zelf ook niet (of iets in die strekking)
Chantal baalt zichtbaar...
  † In Memoriam † vrijdag 7 oktober 2005 @ 17:21:01 #45
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31259068
Natalie is even weg

Chantal : ik ken mensen die opeens met een kinderstemmetje gaan praten, echt waar, wat bezielt vrouwen om dat te doen??????
(ze ging even door en Roel bleef stil...Linda zei plots "wat wil je hier nu mee?Wat bedoel je nou?)

17.40
Chantal * ik vin eerlijkheid echt het allerbelangrijkste, als je hier niet eerlijk ben dan ben je dat buiten het huis ook niet, hoe moet ik dat nou uitleggen, er zijn hier bepaalde mensen....

daarna heb ik het geluid uitgezet bij Chantal...

[ Bericht 30% gewijzigd door Loedertje op 07-10-2005 17:45:21 ]
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 17:57:30 #46
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31260264
Chantal over vreemd gaan: "Je moet dan niet boos zijn op die vrouw. Die heeft geen verantwoording tov jou af te leggen. Hij wel. Die vrouw zal dan natuurlijk niet mijn vriendin worden. " Er wordt wat gelachen.

Chantal denkt dat Roel de enige is die seksueel is ingesteld in het huis. Bij de andere mannen lijkt het wel of ze het al jaren zonder doen.
Chantal heeft altijd aandacht van mannen en vindt dat fijn. "Het is toch heel anders als een man tegen je zegt wat zie je er leuk uit dan wanneer een van je vriendinnen het zegt." Linda zegt vervolgens iets wat ik niet helemaal snap, dat ze geen aandacht van de mannen krijgt.
Chantal gaat erop in, ze vraagt of Linda zich wel laat zien zoals ze is. Volgens Chantal is Linda namelijk best een gevoelig type.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 18:23:11 #47
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31261026
Rob en Roel voetballen al een tijdje in de tuin. Joost en Linda spelen tricktrack.
Dido houdt zich met het eten bezig. Menno en Ingrid liggen in bed.

18.52
Tanja in de badkamer; ze moppert dat er gekookt wordt met blikken boontjes die over tijd of geoxideerd zijn. Ze eet vanavond niet mee zegt ze.

[ Bericht 23% gewijzigd door Sanne op 07-10-2005 18:54:22 ]
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 18:56:43 #48
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31261992
Tanja gaat bij Rob verhaal halen over de boontjes. Het blijkt allemaal minder erg te zijn. Hij was niet van plan de boontjes erdoorheen te gaan gooien. Tanja besluit dat ze dan wel mee kan eten.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 21:15:14 #49
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31266525
Ongeveer 21.00 uur:
Chantal praat met Rob. Ze voelt zich door Menno echt bedrogen. Hoe hij haar verteld heeft dat hij de homo was, met een trillende lip en tranen in haar ogen. Ze voelt zich echt belazerd.
Rob was een paar dagen na verleden week donderdag naar de DBK om te zeggen dat als er geen homo in het huis zat hij hem wel wilde spelen. Dat hoefde niet van BB, en ze vroegen waarom hij dat wilde. Dat leek hem leuk.

21.10 uur
Joost en Nathalie houden zich bezig met de afwas. Menno, Ingrid en Tanja zitten apart en bespreken hoe het zal gaan na de gebeurte. Tanja wil ook weten of ze na de bevalling direct de groep weer in gaat of dat ze een paar dagen alleen met de kleine krijgt.
De verloskundige is geweest en alles met de kleine is goed.

Tanja's buik was vorige week 30-31 centimeter, en nu 31. Het lijkt erop of ze niet gegroeid is, maar het kan komen door het indalen.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 21:19:55 #50
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31266648
21.15
Roel komt erbij zitten. Op een gegeven moment zegt Ingrid: "Roel rookt nog steeds en krijgt voor iedere peuk 500 euro." Roel: "Bullshit joh."
Hij gaat snel daarna naar buiten.
Dido komt ook naar buiten, ze klapt het bad even open. "Ik ga in bad en dan snel naar bed."

Buiten wordt er "Menno, homo!" geroepen.
Menno: "Het is een tijd rustig geweest met dat geschreeuw."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')