Ze kunnen ook iedere maandag een uur uitzenden....quote:Op maandag 19 september 2005 11:38 schreef Pinball het volgende:
[..]
Maar dan op een andere dag. Nu moet je die hele geweldige zaterdag (de peukenstress overdag en het feest ´s avonds) samen met vrijdag én zondag in die 18 minuten op maandag proppen.![]()
Ik vergis me een uitzending geloof ikquote:Op maandag 19 september 2005 03:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Was dat echt zo?
Is me niet opgevallen
Misschien mag moeder Tanja volgende keer wel komen vertellen dat ze Roel geen lichtend voorbeeld vindt
Zou dat niet mooi zijn sjon?quote:
Nieuwe regels voor euthanasie baby
DEN HAAG Een toetsingscommissie gaat in
de toekomst oordelen over euthanasie
bij pasgeboren baby's.Nu moeten artsen
dat nog melden bij justitie,omdat ze in
principe strafbaar zijn.De ministeries
van Volksgezondheid en Justitie zetten
de commissie van deskundigen op.
Het kabinet hoopt dat artsen eerder
gevallen van levensbeëindiging bij
pasgeborenen willen melden als ze niet
meer naar het OM hoeven.
In de commissie zitten een kinderarts,
een gynaecoloog en een jurist.Ze werken
aan de hand van een protocol,dat artsen
van het UMC in Groningen in overleg met
het OM hebben opgesteld.
Saai en ze hebben het nog niet gehaald ookquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:20 schreef APK het volgende:
Lieve jongens en meisjes van Talpa,
Mag deze weekopdracht effe op Fast Forward?
[afbeelding]HET IS NAMELIJK FUCKING SAAI! [afbeelding]
Goed punt! Irriteer ik me ook al aan... je verstaat ze slechter en je wordt gek van het geluid.quote:
BB1 met zo'n storvat (of hoe je dat ook schrijft) zat men er anders ook eindeloos inquote:Op donderdag 22 september 2005 15:31 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Goed punt! Irriteer ik me ook al aan... je verstaat ze slechter en je wordt gek van het geluid.
Maarja wat is een jacuzzi zonder bubbelsDan gaan ze er helemaal niet in zitten....
quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:52 schreef ilona-scuderia het volgende:Talpa, zouden jullie op zondag een samenvatting van de afgelopen week kunnen uitzenden?
Nog meer herhalingen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:52 schreef ilona-scuderia het volgende:Talpa, zouden jullie op zondag een samenvatting van de afgelopen week kunnen uitzenden?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:53 schreef crazymamma het volgende:
want de romance tussen Menno en Ingrid is juist voor veel mensen interressant om te volgen.
Er wordt in de Bredase homoscene om grof geld gewed over Menno's geaardheid.quote:
Je moet het vriendelijk vragen.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:34 schreef Sanne het volgende:
Zitten jullie eens niet steeds zo te kloten met dat geluid.
En vier keer een paar lege stoelen is ook niet echt boeiend op de lange duur.
En jij denkt dat dat helpt? Dat er dan daar één denkt, ow, ze vraagt het vriendelijk, we schuiven hem maar weer open?quote:
Ja.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:41 schreef Sanne het volgende:
[..]
En jij denkt dat dat helpt? Dat er dan daar één denkt, ow, ze vraagt het vriendelijk, we schuiven hem maar weer open?
Ze lezen heus wel mee in dit topic.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:42 schreef ilona-scuderia het volgende:
is er hier eigenlijk al gereageerd door medewerkers van BB / Talpa of zitten we hier voor de katse k*t te klagen...
Laten we het hopen,quote:Op woensdag 28 september 2005 01:46 schreef APK het volgende:
[..]
Ze lezen heus wel mee in dit topic.
Niet in het mongolen slowchattopic, dat kan slechts door werkeloze -of zwangere- koffiedames gevolgd worden met die postsnelheid.
Lang niet iedereen die iets doet bij BB heeft inzicht in wat er bij andere afdelingen gebeurd. De informatie wordt heel krampachtig gescheiden kan ik je vertellen.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Laten we het hopen,stiekem meelezende medewerker van BB, reageer eens als je durft!
![]()
Ja. Steeds zoveel streams op die uien en pindakaas.quote:Op woensdag 28 september 2005 09:42 schreef crazymamma het volgende:
Waarom zijn er steeds zoveel streams op hetzelfde gerecht.
Ik denk dat wat je nu noemt idd meespeelt in het blocken van bepaalde beelden en afscherming van de regiequote:Op woensdag 28 september 2005 09:42 schreef crazymamma het volgende:
Het lijkt wel of er sinds zondag (kwestie Menno) een heleboel buiten de streams wordt gehouden.
Het Menno fantopic is hier: Mennoquote:Op woensdag 28 september 2005 14:06 schreef crazymamma het volgende:
Ik denk dat Menno zijn lesje wel heeft geleerd en ze niet bang meer hoeven zijn voor andere teospelingen van zijn kant.
Ik krijg nu de indruk dat hij een beetje buiten de streams wordt gehouden om hem zo min mogelijk aandacht te geven.
Dat vind ik persoonlijk wel erg jammer, omdat rondom hem heen altijd wel de meest interressante ontwikkelingen plaatsvinden.
Tijdens BB1 belden de deelnemers regelmatig met hun kinderen, Karin mocht zelfs met haar ega praten en ze ontvingen ook post van buiten.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het was al van de zotte dat ze met dr moeder mocht praten, want dat is echt tegen het Big Brother principe,
Klopt, maar BB5 zou gemener dan ooit zijnquote:Op donderdag 29 september 2005 12:49 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Tijdens BB1 belden de deelnemers regelmatig met hun kinderen, Karin mocht zelfs met haar ega praten en ze ontvingen ook post van buiten.
hahahahhahahahhha dat is een goeiequote:Op donderdag 29 september 2005 16:30 schreef CGJung het volgende:
[..]
Klopt, maar BB5 zou gemener dan ooit zijnwe merken er alleen zo weinig van
![]()
nog zo een goeiequote:Op donderdag 29 september 2005 17:45 schreef svann het volgende:
Het gemene bestaat eruit dat Tanja alleen maar aanwezig hoeft te zijn en de andere bewoners slechts decor zijn.
Ja zelfs de bewoners hebben dat inmiddels in de gaten, helaas verzetten ze zich er niet tegenquote:Op donderdag 29 september 2005 17:45 schreef svann het volgende:
Het gemene bestaat eruit dat Tanja alleen maar aanwezig hoeft te zijn en de andere bewoners slechts decor zijn.
Inderdaad Q'tje was ik al bijna vergeten, 1 minuut telefontijd kregen ze, was dat in BB2 ook niet zo??quote:Op donderdag 29 september 2005 12:49 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Tijdens BB1 belden de deelnemers regelmatig met hun kinderen, Karin mocht zelfs met haar ega praten en ze ontvingen ook post van buiten.
Inderdaad, want wacht maar als ze niet meer weten hoe laat het is, dan, dan eh, nou, dan.... eeeeee.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kunnen jullie echt niets aan die tijd veranderen? Beetje suf dat ze precies weten hoelaat het is
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:55 schreef Pinball het volgende:
Snoeiharde muziek dat huis in. The prodigy, RATM of iets ergers. Vol open tot iedereen staat. ^
Ook goed, als ze die laffe haan maar terugschoppen naar de vara.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 05:36 schreef Loedertje het volgende:
Irritatie over muziek zul je pas krijgen als je de zangeres zonder naam, hepie&hepie en andere piratenmuziek keihard gaat draaien (minimaal een uur)
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:04 schreef APK het volgende:
Aangezien de mannen het zo heerlijk vonden om als vrouw verkleed te gaan, lijkt het mij wel leuk als ze zich vanavond -tijdens de live uitzending met de homo nominaties- op moeten tuigen als leernichten en lipstick lesbo's.![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:10 schreef aad007 het volgende:
Jullie hebben geluk dat FOK! hier iets aan doet!
quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:39 schreef Loedertje het volgende:
BB--> Chantal en Dido ook stoppen met roken tot aanstaande donderdag
Dit omdat ze commentaar heeft op Menno's laatste opdracht.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:46 schreef Day het volgende:
BB, willen jullie PLEASE PLEASE Chantal een geheime opdracht geven, waarbij ze ongelooflijk moet liegen?? (Zal niet zo'n grote moeite voor d'r moeten zijn)
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:49 schreef Loedertje het volgende:
Kunnen jullie een nieuwe weekopdracht in de groep gooien?
Iedereen krijgt 20.000 euro als ze samen Chantal ritueel verbranden opsluiten in het washok voorzien van ducktape.
ja dat stelde iemand anders net ook al voor, volgende week dan de herkansing!!quote:uit SC topic:
[quote]Op maandag 10 oktober 2005 17:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Is niet gemeen, zo zie ik het ook![]()
Hoop alleen dat BB echt tot donderdagavond wacht, laat ze nog maar even zweten![]()
![]()
Misschien krijgen ze donderdag wel te horen dat ze alsnog kunnen halen als ze het nog een week volhouden![]()
![]()
geniaal, kan ik eindelijk expeditie robinson kijkenquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:53 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
had ik ook
even mediaplayer opstarten
extra -> opties -> prestaties -> rondje bij:
de verbindingssnelheid bepalen (aanbevolen)
standaardbuffermethode gebruiken (aanbevolen)
worked for me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |