quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:55 schreef Pinball het volgende:
Snoeiharde muziek dat huis in. The prodigy, RATM of iets ergers. Vol open tot iedereen staat. ^
Ook goed, als ze die laffe haan maar terugschoppen naar de vara.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 05:36 schreef Loedertje het volgende:
Irritatie over muziek zul je pas krijgen als je de zangeres zonder naam, hepie&hepie en andere piratenmuziek keihard gaat draaien (minimaal een uur)
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:04 schreef APK het volgende:
Aangezien de mannen het zo heerlijk vonden om als vrouw verkleed te gaan, lijkt het mij wel leuk als ze zich vanavond -tijdens de live uitzending met de homo nominaties- op moeten tuigen als leernichten en lipstick lesbo's.![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:10 schreef aad007 het volgende:
Jullie hebben geluk dat FOK! hier iets aan doet!
quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:39 schreef Loedertje het volgende:
BB--> Chantal en Dido ook stoppen met roken tot aanstaande donderdag
Dit omdat ze commentaar heeft op Menno's laatste opdracht.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:46 schreef Day het volgende:
BB, willen jullie PLEASE PLEASE Chantal een geheime opdracht geven, waarbij ze ongelooflijk moet liegen?? (Zal niet zo'n grote moeite voor d'r moeten zijn)
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:49 schreef Loedertje het volgende:
Kunnen jullie een nieuwe weekopdracht in de groep gooien?
Iedereen krijgt 20.000 euro als ze samen Chantal ritueel verbranden opsluiten in het washok voorzien van ducktape.
ja dat stelde iemand anders net ook al voor, volgende week dan de herkansing!!quote:uit SC topic:
[quote]Op maandag 10 oktober 2005 17:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Is niet gemeen, zo zie ik het ook![]()
Hoop alleen dat BB echt tot donderdagavond wacht, laat ze nog maar even zweten![]()
![]()
Misschien krijgen ze donderdag wel te horen dat ze alsnog kunnen halen als ze het nog een week volhouden![]()
![]()
geniaal, kan ik eindelijk expeditie robinson kijkenquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:53 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
had ik ook
even mediaplayer opstarten
extra -> opties -> prestaties -> rondje bij:
de verbindingssnelheid bepalen (aanbevolen)
standaardbuffermethode gebruiken (aanbevolen)
worked for me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |