Ze kunnen ook iedere maandag een uur uitzenden....quote:Op maandag 19 september 2005 11:38 schreef Pinball het volgende:
[..]
Maar dan op een andere dag. Nu moet je die hele geweldige zaterdag (de peukenstress overdag en het feest ´s avonds) samen met vrijdag én zondag in die 18 minuten op maandag proppen.![]()
Ik vergis me een uitzending geloof ikquote:Op maandag 19 september 2005 03:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Was dat echt zo?
Is me niet opgevallen
Misschien mag moeder Tanja volgende keer wel komen vertellen dat ze Roel geen lichtend voorbeeld vindt
Zou dat niet mooi zijn sjon?quote:
Nieuwe regels voor euthanasie baby
DEN HAAG Een toetsingscommissie gaat in
de toekomst oordelen over euthanasie
bij pasgeboren baby's.Nu moeten artsen
dat nog melden bij justitie,omdat ze in
principe strafbaar zijn.De ministeries
van Volksgezondheid en Justitie zetten
de commissie van deskundigen op.
Het kabinet hoopt dat artsen eerder
gevallen van levensbeëindiging bij
pasgeborenen willen melden als ze niet
meer naar het OM hoeven.
In de commissie zitten een kinderarts,
een gynaecoloog en een jurist.Ze werken
aan de hand van een protocol,dat artsen
van het UMC in Groningen in overleg met
het OM hebben opgesteld.
Saai en ze hebben het nog niet gehaald ookquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:20 schreef APK het volgende:
Lieve jongens en meisjes van Talpa,
Mag deze weekopdracht effe op Fast Forward?
[afbeelding]HET IS NAMELIJK FUCKING SAAI! [afbeelding]
Goed punt! Irriteer ik me ook al aan... je verstaat ze slechter en je wordt gek van het geluid.quote:
BB1 met zo'n storvat (of hoe je dat ook schrijft) zat men er anders ook eindeloos inquote:Op donderdag 22 september 2005 15:31 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Goed punt! Irriteer ik me ook al aan... je verstaat ze slechter en je wordt gek van het geluid.
Maarja wat is een jacuzzi zonder bubbelsDan gaan ze er helemaal niet in zitten....
quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:52 schreef ilona-scuderia het volgende:Talpa, zouden jullie op zondag een samenvatting van de afgelopen week kunnen uitzenden?
Nog meer herhalingen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:52 schreef ilona-scuderia het volgende:Talpa, zouden jullie op zondag een samenvatting van de afgelopen week kunnen uitzenden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |