Die ene post heeft enorm veel geholpen.quote:
hoe laat kwam je aan in NL?quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:06 schreef Dizzee het volgende:
die jetlag bij terugkomst is echt klote. kon s'nachts echt niet slapen.
En 'm vervolgens even naar mij mailen?quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:04 schreef Jaguarized het volgende:
Kan iemand in de TXT file even deeltje 20 en 21 toevoegen? Thnx.
graag gedaanquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die ene post heeft enorm veel geholpen.![]()
coole foto'squote:Op zondag 21 augustus 2005 16:09 schreef The.PhantoM het volgende:
kheb de foto's toch maar op pbase neergepleurd, dit zijn alleen de eerste paar foto's:
http://www.pbase.com/vertical/inbox
En als je op een foto klikt moet je onderaan de pagina ff op original klikken als ie daar al niet op staat
zo'n beetje zelfde verhaal hier. ik kwam een half uurtje later aan. zou die middag nog gaan tennissen, maar rond 1400 viel ik in slaap. werd s'avond rond 22 / 23 uur wakker en toen een paar dagen lang s'nachts geleefd zeg maar.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:14 schreef kepler het volgende:
[..]
jetlag is ook heel erg vervelend... ben vrijdagochtend terug gekomen vanuit Vancouver. Dit is een vlucht van 8,5 uur (had meer verwacht want NY is 7,5 ofzo terug) met een tijdverschil van 9 uur... Heb nog steeds last van de jetlag, het is vooral erg vermoeiend. Ik kwam namelijk om 0730 aan op schiphol en had nog niet geslapen. Toen 's middags 3 uurtjes geslapen en toen ik wakker werd had ik totaal geen idee waar ik was en hoe laat het was
quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:21 schreef Dizzee het volgende:
[..]
zo'n beetje zelfde verhaal hier. ik kwam een half uurtje later aan. zou die middag nog gaan tennissen, maar rond 1400 viel ik in slaap. werd s'avond rond 22 / 23 uur wakker en toen een paar dagen lang s'nachts geleefd zeg maar.![]()
ik ging 's middags nog een F1 race kijken, maar dat was een hele saaiequote:Op zondag 21 augustus 2005 17:21 schreef Dizzee het volgende:
[..]
zo'n beetje zelfde verhaal hier. ik kwam een half uurtje later aan. zou die middag nog gaan tennissen, maar rond 1400 viel ik in slaap. werd s'avond rond 22 / 23 uur wakker en toen een paar dagen lang s'nachts geleefd zeg maar.![]()
Nergens last van gehadquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:25 schreef komrad het volgende:
hoi, jetleg er al uit?
nog 10 nachtjes slapenquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:13 schreef komrad het volgende:
ik heb net mijn foto's uit NYC bekeken, ik wil meteen weer gaan
Ben jij nou naar columbia geweest of ging dat niet door? Je ging toch ergens in de states een tijdje studeren?quote:
ik niet snappe... Zit je nu in NYC?quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:16 schreef Jaguarized het volgende:
* Jaguarized zit relatief dicht bij Columbia.
Nee straks in december.quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:36 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
ik niet snappe... Zit je nu in NYC?
Berkeley, CA. 6 weken gestudeerd.quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:14 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
Ben jij nou naar columbia geweest of ging dat niet door? Je ging toch ergens in de states een tijdje studeren?
We hebben tenminste tijdens onze nyc trip ook ff Columbia bezocht. Zage de uni's hier in NL er maar zo uit...
ik heb maar de nieuwste panorama maker van arcsoft gedownload en die werkte wel.quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:30 schreef Dr_Evil het volgende:
Gave panorama's![]()
Welk programma heb je uiteindelijk gebruikt?
wat moet je hebben? het proggie of de orignele pano?quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:09 schreef komrad het volgende:
[hint] email naar fok_komrad@hotmail.com [/hint]
Phantom is het de downloadbare demoversie (30 dagen geldig) of de volledige versie van ARC die je hebt?? Is trouwens een fantastisch panoramaprogramma. Ik heb mijn pano's van NY en Londen er ook mee gemaakt.quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:39 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
wat moet je hebben? het proggie of de orignele pano?
Zip bestand van die pano maker is ongeveer 50mb...
En met mijquote:
nog gezelligerquote:
gemiddeld zo'n 5 a 10 graden meen ik ergens gelezen te hebbenquote:Zat laatst te denken, het zal wel frisjes zijn rond die tijd of niet? Heb ik helemaal niet bij nagedacht bij het boeken..
kheb de volledige versie gedownloadquote:Op maandag 22 augustus 2005 19:00 schreef jakkeluchtgitaar het volgende:
[..]
Phantom is het de downloadbare demoversie (30 dagen geldig) of de volledige versie van ARC die je hebt?? Is trouwens een fantastisch panoramaprogramma. Ik heb mijn pano's van NY en Londen er ook mee gemaakt.
of we zijn met onze family in the midwest....(in mijn geval dan.)quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:50 schreef komrad het volgende:
Yankees zijn wat dat betreft nogal watjes, ik ben er een keer geweest toen het een beetje sneewde, het leek wel een spook stad, op TS was er niets te beleven.
Kom ik 3 dagen later bij goed weer terug, toen was het alle behalve uitgestorven
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:04 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Ik vertrek maandagochtend voor 5 dagen.![]()
Das niet veel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:11 schreef _wie het volgende:
vorig jaar wel, een cm of 5 volgens weeronline....
nog 4 dagen wachten...![]()
Hoe voor de hand liggend.quote:
en waar valt die te downen als ik dat mag vragen??quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:25 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
kheb de volledige versie gedownload
http://www.torrentspy.com/download.asp?id=360277quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:14 schreef jakkeluchtgitaar het volgende:
[..]
en waar valt die te downen als ik dat mag vragen??
thanx! Ik zal jullie uptodate houden neemt laptop mee en gaat op zoek naar WiFi pointsquote:Op zondag 28 augustus 2005 09:22 schreef komrad het volgende:
alvast veel plezier in NYC -wie
Je bent een vrouw!quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:10 schreef _wie het volgende:
[..]
thanx! Ik zal jullie uptodate houden neemt laptop mee en gaat op zoek naar WiFi points
Is het in de KLM lounge nog een beetje goed uit te houden voor vetrek?
in bepaalde parken/plekken kan je gratis internettenquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:10 schreef _wie het volgende:
[..]
thanx! Ik zal jullie uptodate houden neemt laptop mee en gaat op zoek naar WiFi points
thnxquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:32 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
http://www.torrentspy.com/download.asp?id=360277
snel klikken voordat deze post gedelete wordt
laat maar phantom, ik heb het gevonden, nogmaals bedanktquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:35 schreef jakkeluchtgitaar het volgende:
[..]
thnx
maar hoe installeer ik het juist??
Ik heb nu 2 RAR files die ik kan omzetten in BIN en CUE files, maar dan ??
Als je me het kan uitleggen, stuur me maar een mailtje:
jakke_luchtgitaar@hotmail.com
doe dat, we like the storiesquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:10 schreef _wie het volgende:
[..]
Tsja, jij hebt of geen euro's of geen vrienden die mee willen....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:40 schreef komrad het volgende:
* komrad is al een jaar jaloers op iedereen die gaat
ik verrek het idd alleen te gaan en mijn vrienden hebben geen geld of het er iig niet voor over.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tsja, jij hebt of geen euro's of geen vrienden die mee willen....![]()
En ik wilde er nog achteraan zeggen: "En kom niet met een opmerking als "en nee ik ga niet met vreemden""".quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:46 schreef komrad het volgende:
[..]
ik verrek het idd alleen te gaan en mijn vrienden hebben geen geld of het er iig niet voor over.
Uiteraard, kom je mij ook uitzwaaien 23-12?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:57 schreef komrad het volgende:
nou dan ga ik dus nog liever niet. maar het is ook een keuze om soms niet te gaan en dat geeft me alleszins het recht daar zuur over zijn
Nee dat is goed voor z'n humeurquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Uiteraard, kom je mij ook uitzwaaien 23-12?![]()
![]()
Daarom zeg ik het ook. Ik vertrek om 07.00, gate nog niet bekend, zou komrad dat redden? Ik betaal de koffie!quote:
Om 7 uur nog niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:07 schreef komrad het volgende:
ik zou het bijna doen ware het niet dat ik werk overdag enzo
nee maar ik moet ook nog wel 2 uur reizen of zo, maar die koffie is wel aantrekkelijkquote:
Precies, aankomst is 2 januari omstreeks 09.45 uit Kopenhagen, vluchtnummer SK551 meende ik. Ik zie komrad al staan:quote:Op donderdag 1 september 2005 12:58 schreef Wytze het volgende:
Je kan hem ook opwachten bij de gate op de terugweg. Bosje bloemen, beetje romantisch doen
Look at it this way, dan ben je de eerste Fokker! die zijn vakantie kiekjes heeft gezien
Ik ben dan net een maand 21 dus mag ik legaal drinken. Wil wel wat uitgaan, heb sowieso dat ik naar zo'n stand-up comedy achtige tent wil. Verder ben ik benieuwd naar wat studentencafe's. Ik las op een website dat rond Columbia wel een aantal leuke waren. Ik ben niet echt van plan om een club of iets dergelijke te bezoeken, daar ben ik het type niet echt voor.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:38 schreef Wytze het volgende:
Jaguarized, ga je nog een beetje uit daar? Of gewoon sightseeing?
En met oud & nieuw..? Aan de ene kant heb ik wel zin om goed m'n best te doen die nacht, maar aan de andere kant, het reisje is kort en een halve dag brak zijn is zonde..quote:Op donderdag 1 september 2005 23:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ben dan net een maand 21 dus mag ik legaal drinken. Wil wel wat uitgaan, heb sowieso dat ik naar zo'n stand-up comedy achtige tent wil. Verder ben ik benieuwd naar wat studentencafe's. Ik las op een website dat rond Columbia wel een aantal leuke waren. Ik ben niet echt van plan om een club of iets dergelijke te bezoeken, daar ben ik het type niet echt voor.
Met oud en nieuw heb ik nog geen plannen. Wel zijn er op dat moment 2 mensen in NY die ik "ken" van het Wereldwijzer forum. Maar daar nog niks mee afgesproken. Waarschijnlijk wel TS aangezien je dat natuurlijk niet mag missen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:35 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
En met oud & nieuw..? Aan de ene kant heb ik wel zin om goed m'n best te doen die nacht, maar aan de andere kant, het reisje is kort en een halve dag brak zijn is zonde..
Jup. Komrad wil niet met me mee want hij gaat principieel niet met onbekenden.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:10 schreef Dizzee het volgende:
ga je alleen jag?
Vergeet dan niet de Saint Lawrence market te bezoeken (en de straatartiesten ervoor).quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:03 schreef _wie het volgende:
Vanaf morgen ben ik 4 dagen in Toronto/Canada
quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jup. Komrad wil niet met me mee want hij gaat principieel niet met onbekenden.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jup. Komrad wil niet met me mee want hij gaat principieel niet met onbekenden.
LOL, geen idee wat jij interesant vind met je begraafplaatsen. Maar ok.quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:20 schreef HMaster-II het volgende:
Ik gooi hier maar even ene tvp-tje in.
Ik ga 8 oktober richting de VS. Als laatste bezoeken we (moeders op sleeptouw) NYC. 4 nachten in het New Yorker hotel. Dat zijn de laatste dagen van een zelf gecreerde Oostkust reis. Ik neem ook mijn Laptop mee, vooral om de foto's te controleren en up-te-loaden naar mijn eigen webserver thuis.
Ik heb nog geen idee hoe NYC my zal bevallen, ik ben wel benieuwd naar de massaliteit van de stad. Heeft iemand hier echt goede foto tips (naast de info die ik hier onder heb staan)??? Ik wil veel foto's maken abstract/levendig/toeristisch en fun.
info gezocht:
Waar ik naar op zoek ben in NYC en ook in de Washington (3e stad van de 4 die we aan doen) zijn van die hele oude obscure kerkhoven. Van die begraafplaatsen die je vaak in films ziet. Met van die vervallen stenen enzo... Iemand tips???
Het gaat om de kunst en de omgeving. Ik bedoel als je op een katholieke begraaplaats komt, dan zijn de stenen/beelden/entourage veel anders dan ene algemene. En de kunst het mooi vast te leggen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:16 schreef Wytze het volgende:
[..]
LOL, geen idee wat jij interesant vind met je begraafplaatsen. Maar ok.
Er zit iig een begraafplaats als je vanaf JFK naar Manhattan gaat. Die zie je ook in Cruel Intentions. Weet niet of dat is wat je zoekt, maar voor mij is een begraafplaats een begrafplaats. No place I wanna be![]()
er is een begraafplaats vlakbij Wall Street, bij het oude kerkje. Met hele oude gravenquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:20 schreef HMaster-II het volgende:
Ik ga 8 oktober richting de VS. Als laatste bezoeken we (moeders op sleeptouw) NYC. 4 nachten in het New Yorker hotel. Dat zijn de laatste dagen van een zelf gecreerde Oostkust reis. Ik neem ook mijn Laptop mee, vooral om de foto's te controleren en up-te-loaden naar mijn eigen webserver thuis.
Ik heb nog geen idee hoe NYC my zal bevallen, ik ben wel benieuwd naar de massaliteit van de stad. Heeft iemand hier echt goede foto tips (naast de info die ik hier onder heb staan)??? Ik wil veel foto's maken abstract/levendig/toeristisch en fun.
info gezocht:
Waar ik naar op zoek ben in NYC en ook in de Washington (3e stad van de 4 die we aan doen) zijn van die hele oude obscure kerkhoven. Van die begraafplaatsen die je vaak in films ziet. Met van die vervallen stenen enzo... Iemand tips???
Dat bedoel inderdaad. Waar ongeveer, want idan kijk ik thuis even op de kaart van het centrum van NYC.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:59 schreef kepler het volgende:
[..]
er is een begraafplaats vlakbij Wall Street, bij het oude kerkje. Met hele oude graven
[afbeelding]
zulke stenen dus
tja, volgens mij was het Trinity Church, ligt ten oosten van Ground Zero volgens mijquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:09 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat bedoel inderdaad. Waar ongeveer, want idan kijk ik thuis even op de kaart van het centrum van NYC.
was het de trinity churchquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:47 schreef HMaster-II het volgende:
Check heb het gevonden. tnx
http://www.trinitywallstreet.org/ Yups... Het eeuwen oude kerkje dat de val van de Twins heeft overleefdquote:
En volgens mij ook voorkwam in de film National Treasure.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
http://www.trinitywallstreet.org/ Yups... Het eeuwen oude kerkje dat de val van de Twins heeft overleefd
Ah ja, dat is 'm.. Als je er recht voorstaat, 180 graden draait en begint te lopen zit je na een paar meter bij de NYSEquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:13 schreef Jaguarized het volgende:
Lijkt er wel veel op. Zie ook:
[afbeelding]
Staat genoteerd.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:33 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
Ah ja, dat is 'm.. Als je er recht voorstaat, 180 graden draait en begint te lopen zit je na een paar meter bij de NYSE
Staat ook genoteerd.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:28 schreef Wytze het volgende:
Als je mooie chicks wilt zien moet je naar Saks Fifth Avenue gaan, dat is een soort luxe bijenkorf.
Zitten echt heel veel mooie meisjes, maar je mag er geen fotos maken
gewoon doenquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:28 schreef Wytze het volgende:
Als je mooie chicks wilt zien moet je naar Saks Fifth Avenue gaan, dat is een soort luxe bijenkorf.
Zitten echt heel veel mooie meisjes, maar je mag er geen fotos maken
Dat flitsen valt niet op idd.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:16 schreef kepler het volgende:
[..]
gewoon doen
zo ook in het guggenheim, maar niet te opvallend, want dan kicken ze je dr uit
je hoeft ook niet te flitsen, ze lukken niet allemaal dan... dat is wel jammerquote:
Hoezo bovenin beginnen dan?quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:42 schreef Dizzee het volgende:
dat uitkicken in het guggenheim valt ook wel mee hoor. ze zeggen alleen dat het mag.
kwam er trouwens laast achter dat je bovenin moet beginnen. dus eerst helemaal naar boven lopen, en tijdens het naar beneden gaan de kunst bekijken. dat deden wij dus precies andersom.![]()
bedoel je zoiets:quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:20 schreef HMaster-II het volgende:
info gezocht:
dublo blokken? Ik vindt die box buildings juist zo cool van NYC. Ik hou juist van de oude art deco box buildingsquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:17 schreef HMaster-II het volgende:
Eigenlijk gewoon een pracht gebouw tussen al die Duplo blokken![]()
Ik zit nog steeds te wachten op die panorama foto's.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:24 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
dublo blokken? Ik vindt die box buildings juist zo cool van NYC. Ik hou juist van de oude art deco box buildings![]()
ja sorry ik weet het. Ik ben de hele week weg geweest en zit nu weer voor het eerst achter de pc. De pano's komen eraan, ik hoop alleen dat ze in je inbox passenquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te wachten op die panorama foto's.![]()
1 pano is 4.5 mb, gaat dat passen?quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te wachten op die panorama foto's.![]()
Makkie, mag naar:quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:52 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
1 pano is 4.5 mb, gaat dat passen?
ik zie dat de 2e pano 9.6 mb isquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:53 schreef Jaguarized het volgende:
Plenty of room daar.
Leuk voor dualscreen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:57 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
ik zie dat de 2e pano 9.6 mb isDie is ook 7500 pixels breed
![]()
ik probeer ze wel te versturen
Wat meot je nou met 5 screens, ik vind 2 al zat.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:08 schreef Douwe het volgende:
Uitgaande van 17" TFT monitor is het leuker voor een 5-screen opstelling [afbeelding]
New York foto's bekijken?quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat meot je nou met 5 screens, ik vind 2 al zat.![]()
Dat kan met 2 ook wel. Ik ga liever nog een keer naar NYC dan extra beeldschermen aanschaffen.quote:
na de derde keer werd toch wel boosquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:42 schreef Dizzee het volgende:
dat uitkicken in het guggenheim valt ook wel mee hoor. ze zeggen alleen dat het mag.
ik wilde nog een foto van die bewaker maken, en dan recht in zn ogen flitsenquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:47 schreef komrad het volgende:
ach gewoon klinkken zonder flitser en zeggen dat je je batterijen aan het checken bent
idd mooi contrast. doet me denken aan de film 'Gangs of New York'. de laatste scene.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:19 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
bedoel je zoiets:
[afbeelding]
mooi contrast. De foto opzich is niet zo heel mooi, maar als je wat van fotografie weet kan je er zeker iets heel moois van maken. Begraafplaats is ergens in Queens volgens mij.
Als je voor nog meer vervallen en obscuren dingen zoekt moet je ff deze site checken: http://www.forgotten-ny.com/
Dat is die film met Leonardo diCaprio toch? Is dat nog wat? Hoor er verschillende verhalen over.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:46 schreef Dizzee het volgende:
[..]
idd mooi contrast. doet me denken aan de film 'Gangs of New York'. de laatste scene.
vorige week gekocht.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:44 schreef Dr_Evil het volgende:
Vandaag op amazon besteld: "The Island at the Center of the World : The Epic Story of Dutch Manhattan and the Forgotten Colony That Shaped America (Vintage)"
M'n 2e boek over NYC, lijkt me interessant
Thnx voor de link.. Dat is wel een interessante site om door te lezen..quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:19 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
bedoel je zoiets:
[afbeelding]
mooi contrast. De foto opzich is niet zo heel mooi, maar als je wat van fotografie weet kan je er zeker iets heel moois van maken. Begraafplaats is ergens in Queens volgens mij.
Als je voor nog meer vervallen en obscuren dingen zoekt moet je ff deze site checken: http://www.forgotten-ny.com/
De natives waren er eerder lijkt me en bestond voor een groot deel uit Hollandersquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:10 schreef Dizzee het volgende:
Jep met DiCaprio. Hij speelt opzich aardig maar vooral Daniel Lewis speelt echt een wereldrol. Het gaat over de gangs die toendertijd in NY aanwezig waren. Volgens mij waren het ook echt de ieren die als eerst een 'gang' in NY vormde.
die hebben wij ook. Maar wat ik eigenlijk meer had gedaan was kijken welk wijken erin stonden en dan gewoon de metro naar die wijk pakken en gewoon "doelloos" gaan lopen... Khad nooit echt zin om met dat boek in de hand te gaan lopen..quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:52 schreef Dizzee het volgende:
[..]
vorige week gekocht.
[afbeelding]
jammer dat ik em niet eerder gezien had.
isbn: 9041033386
natives? De natives waren de indianen lijkt mij...quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:23 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
De natives waren er eerder lijkt me en bestond voor een groot deel uit Hollanders![]()
Afsluitende scene is idd erg mooi
Niet in de film. Native bewoners van NY voor die Ierse asielzoekers onze banen kwamen inpikkenquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:25 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
natives? De natives waren de indianen lijkt mij...
met een boek in de hand lopen zal ik ook niet snel doen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:24 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
die hebben wij ook. Maar wat ik eigenlijk meer had gedaan was kijken welk wijken erin stonden en dan gewoon de metro naar die wijk pakken en gewoon "doelloos" gaan lopen... Khad nooit echt zin om met dat boek in de hand te gaan lopen..
Dat stond al een paar maanden terug in de NYTquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:26 schreef The.PhantoM het volgende:
![]()
![]()
Yes Yes, NYC krijgt een tweede observation deck!! 30 Rockefeller Plaza heropent haar observation deck weer sinds 1986
![]()
70 stories up
[afbeelding]
ESB en 500 Fifth ave aan de linkerkant. Beide favorites van mij![]()
Ik denk dat je zelfs een betere view gaat krijgen dan van het ESB. Nu kan je eindelijk het ESB ook eens zien vanuit een ander perspectief dan van de straat.
Artikel:
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=189978
* The.PhantoM gaat weer reisje NYC boeken![]()
Kut, nu moet ik weer naar New Yorkquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:26 schreef The.PhantoM het volgende:
![]()
![]()
Yes Yes, NYC krijgt een tweede observation deck!! 30 Rockefeller Plaza heropent haar observation deck weer sinds 1986
![]()
70 stories up
[afbeelding]
ESB en 500 Fifth ave aan de linkerkant. Beide favorites van mij![]()
Ik denk dat je zelfs een betere view gaat krijgen dan van het ESB. Nu kan je eindelijk het ESB ook eens zien vanuit een ander perspectief dan van de straat.
Artikel:
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=189978
* The.PhantoM gaat weer reisje NYC boeken![]()
Eind van het jaar schijnt de mooiste tijd van het jaar te zijn.quote:
Dat is nog niet eens onaantrekkelijk ook voor rond de jaarwisselingquote:Volwassenen 363,00 EUR + 94,24 EUR luchthavenbelasting = 457,24 EUR
Zeker niet, ik heb er 455 voor betaald. Hoe loopt die vlucht?quote:Op zondag 4 september 2005 16:05 schreef Douwe het volgende:
[..]
Dat is nog niet eens onaantrekkelijk ook voor rond de jaarwisseling
Dan zal je vast wel meer betalen dan 95 euro aan tax....Wanneer?quote:Op zondag 4 september 2005 16:08 schreef Douwe het volgende:
Amsterdam - Londen - Washington - New York (La Guardia) op de heenweg. Terugweg alleen overstappen in Washington... Met United, de enige die ik zo gauw vind die ook nog vrije stoelen heeft
Geen security tax? Klinkt namelijk uberweinig als je 2x moet overstappen.quote:Op zondag 4 september 2005 16:10 schreef Douwe het volgende:
Haha, nee, hij geeft toch echt 95 euro aan... Heen op 27/12 en terug op 04/01.
Die is er al. Zie OP.quote:
En dan vergeet je het ook nog.quote:
Ik betaal voor 29/12 heen, 2/1 terug met Delta 352 + 66.05 = 418.05quote:Op zondag 4 september 2005 16:18 schreef Dizzee het volgende:
[..]
![]()
Ik kom met Delta (non stop) op, heen op 27/12 en 04/01 weer terug kom ik op 439 incl. tax.
Ik kom via Skybreakers niet lager dan 490.quote:Op zondag 4 september 2005 16:38 schreef Douwe het volgende:
Ik keek op Vluchtzoeker en Vliegwinkel, en nee, ik heb niet grondig gezocht. Zal misschien nog wel iets goedkoper kunnen.
Ik gebruikte wel vreselijk flexiebele data, als ik er maar voor de jaarwisseling kwam en daarna maar weer eens wegkwamquote:Op zondag 4 september 2005 16:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik kom via Skybreakers niet lager dan 490.![]()
Maar je gaat dus ook he? Ja toch?quote:Op zondag 4 september 2005 16:44 schreef Douwe het volgende:
[..]
Ik gebruikte wel vreselijk flexiebele data, als ik er maar voor de jaarwisseling kwam en daarna maar weer eens wegkwam
Mooi mooi, welk hostel had je op het oog?quote:
Mjah ik had al gekeken naar het Waldorf maar dat zat helemaal vol.quote:Op zondag 4 september 2005 20:51 schreef Douwe het volgende:
Hostel?
Ik dacht meer aan het Plaza Hotel, ofzo
Vorige keer sliep ik Hotel Pennsylvania, vond dat toen wel oke en vrij centraal, en ook echt niet duur, niet zo gek veel duurder dan een hostel.
Dat valt nog mee.quote:Op zondag 4 september 2005 20:58 schreef Douwe het volgende:
Echt goedkoop vind ik zo gauw geen hotel... of het moet het Ritz-Carlton zijn voor een lutele 400 euro per nacht
Ik zou op dit moment geen tickets van Delta aanschaffen. Deze maatschappij gaat waarschijnlijk failliet de komende maanden. Zo'n faillisement betekent niet automatisch dat er niet gevlogen wordt: er kan bijvoorbeeld een overname plaatsvinden of verder gevlogen worden onder chapter 11 ('surseance'). Maar het kan ook betekenen dat er niet gevlogen wordt en je je geld kwijt bent. Het is onzeker.quote:Op zondag 4 september 2005 16:34 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
Ik betaal voor 29/12 heen, 2/1 terug met Delta 352 + 66.05 = 418.05
Delta kan nog faillisementsbescherming aanvragen, dus zo onzeker is het niet, Delta blijft nog wel even bestaan.quote:Op maandag 5 september 2005 22:52 schreef jaco het volgende:
[..]
Ik zou op dit moment geen tickets van Delta aanschaffen. Deze maatschappij gaat waarschijnlijk failliet de komende maanden. Zo'n faillisement betekent niet automatisch dat er niet gevlogen wordt: er kan bijvoorbeeld een overname plaatsvinden of verder gevlogen worden onder chapter 11 ('surseance'). Maar het kan ook betekenen dat er niet gevlogen wordt en je je geld kwijt bent. Het is onzeker.
eigenlijk niet met elke maatschappijquote:Op maandag 5 september 2005 23:17 schreef Douwe het volgende:
[..]
Delta kan nog faillisementsbescherming aanvragen, dus zo onzeker is het niet, Delta blijft nog wel even bestaan.
Als je zo redeneert, kun je ook niet met US Airways, United Airlines en Northwest Airlines vliegen, die hebben ook niet bepaald een rooskleurige situatie.
Inderdaad, ik zou zelf dan ook geen tickets van deze vier maatschappijen kopen, tenzij je ze op zeer korte termijn gebruikt.quote:Op maandag 5 september 2005 23:17 schreef Douwe het volgende:
[..]
Delta kan nog faillisementsbescherming aanvragen, dus zo onzeker is het niet, Delta blijft nog wel even bestaan.
Als je zo redeneert, kun je ook niet met US Airways, United Airlines en Northwest Airlines vliegen, die hebben ook niet bepaald een rooskleurige situatie.
Mijn bijbel! Het is geen licht boekje maar zeker de moeite waard mee te zeulen!quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:52 schreef Dizzee het volgende:
[..]
vorige week gekocht.
[afbeelding]
jammer dat ik em niet eerder gezien had.
isbn: 9041033386
valt dit niet onder een reisverzekering, ofzo?quote:Op dinsdag 6 september 2005 04:07 schreef jaco het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zou zelf dan ook geen tickets van deze vier maatschappijen kopen, tenzij je ze op zeer korte termijn gebruikt.
Een faillisementsbescherming wordt alleen toegekend als dit ook zin heeft. Faillisementen zijn zeer complex. Als je bij google news de naam van de airliner intikt + 'bankruptcy' dan krijg je enige informatie waarmee je enigszins de mogelijkheden kunt inschatten. Je leest dan dat US Airways en United Airlines al enige jaren onder bescherming opereren (chapter 11) en zich daaruit terugvechten. Dit terwijl de stemming rond Delta en Northwest veel wanhopiger is.
Theoretisch is het mogelijk dat elke maatschappij failliet gaat, maar bij bijvoorbeeld KLM-Air France hangt dit gewoon niet in de lucht en lijkt het dus onwaarschijnlijk.
Ik wil slechts een waarschuwing laten horen rondom Delta. Ik zie hun tickets ook als goedkoopste optie bovenaan verschijnen op reis websites (soms ook als 'budget air' oid terwijl het door Delta wordt uitgevoerd), maar er wordt niets bijverteld over de mogelijkheid dat deze failliet gaat. Je bent dan meestal gewoon je geld kwijt en je moet je plannen wijzigen.
Daar heb ik nog gegeten in dat restaurant op de 46e verdieping dat ronddraaitquote:Op maandag 5 september 2005 17:22 schreef Wytze het volgende:
Ik wil nog een x Marriot Hotel doornemen. Midden op Times Square
Yeah right.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:28 schreef Douwe het volgende:
Dus binnenkort Fok jij permanent vanuit New York
Net als met Hik en UIO zeker?quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:57 schreef Douwe het volgende:
En op het speeltuinbankje plaatsnemen in OUD, ik zie perspectieven
quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:26 schreef Jaguarized het volgende:
Ik kreeg trouwens een mailtje gisteravond van een 20 jarig meisje uit New York, die wat woordjes Nederlands wil leren, met de vraag of ze me mocht toevoegen op msn enzo. En nog knap ook!Ik denk dat ik daar vriendjes mee ga worden.
![]()
Kinky he?quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:08 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Jij krijgt vanuit het niets mailtjes van meisjes uit NY?
Maar leg is uit hoe je er aan komt dan?quote:
Neuh, ik heb me lang geleden eens ingeschreven bij zo'n website om te corresponderen met mensen over de hele wereld. Van de een krijg je wat meer terug dan van de ander. Gisteravond kreeg ik dus een mailtje van een meisje, 20 jaar, genaamd Kristin, wonende in New York. Ze was wat woordjes Nederlands aan het leren en was specifiek op zoek naar mensen die haar wat konden leren. Kennelijk heeft ze zitten zoeken bij de aangemelde Nederlanders. Ze vroeg ik ze me mocht toevoegen op msn en of ik zin had om met haar te corresponderen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:28 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Maar leg is uit hoe je er aan komt dan?Je zit toch geen vrouwen te spammen he
Nee, het is vast een vadsige New Yorker van 80, op zoek naar een Nederlands retejong...quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:31 schreef Jaguarized het volgende:
En nee, het is geen Filippijns meiske wat op zoek is naar een rijke uit het Westen.![]()
Die had ik al verwacht. Zo eentje die met moeite blijft zitten op een stoel en 450 kilo weegt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:34 schreef whoops het volgende:
[..]
Nee, het is vast een vadsige New Yorker van 80, op zoek naar een Nederlands retejong...
Hij kan dit ontkrachten door de foto te postenquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:34 schreef whoops het volgende:
[..]
Nee, het is vast een vadsige New Yorker van 80, op zoek naar een Nederlands retejong...
Ga hier vanuit, totdat je d'r IRL ontmoet hebt...quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die had ik al verwacht. Zo eentje die met moeite blijft zitten op een stoel en 450 kilo weegt.![]()
Dan wil je mijn foto ook vast wel zien...:quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:36 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Hij kan dit ontkrachten door de foto te posten![]()
Ik had niet anders verwachtquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:38 schreef whoops het volgende:
[..]
Dan wil je mijn foto ook vast wel zien...:
[afbeelding]
Toe maar. Wat is eigenlijk de reden van het leren van Nederlandse woorden?quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:43 schreef Jaguarized het volgende:
Tussen alle foto's van de kont van Maryse heb ik hem kunnen vinden.![]()
[afbeelding]
Geen idee, daar ga ik hopelijk snel achterkomen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:46 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Toe maar. Wat is eigenlijk de reden van het leren van Nederlandse woorden?
Is ze een Manhattanite? Anders zou ik er maar is serieus werk van gaan maken want dan hoef je misschien nooit meer te werkenquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Geen idee, daar ga ik hopelijk snel achterkomen.![]()
Long Island.quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:51 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Is ze een Manhattanite? Anders zou ik er maar is serieus werk van gaan maken want dan hoef je misschien nooit meer te werken![]()
Wel uit de state.quote:
En hoe vordert dat proces dan?quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:26 schreef Jaguarized het volgende:
Ik denk dat ik daar vriendjes mee ga worden.![]()
Zoals gezegd, ik heb haar toegevoegd + gemaild. Effe wachten nog dus.quote:
Volgens mij is LI best relaxt hoor. Zitten ook superdure huizen tussen.quote:
Hamptonsquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:44 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
Volgens mij is LI best relaxt hoor. Zitten ook superdure huizen tussen.
Laat het ons weten als je gaat verhuizen he
Tot op heden heb ik er een vrij normaal msn gesprek mee dacht ik zo.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:24 schreef komrad het volgende:
haha, ik vind het allemaal enigzins dubieus, maar we horen het wel neem ik aan
vergeet zeker niet om de ferry te nemen bij pier 79 W 39st (dus aan de hudson kant) naar New Jersey (Port Imperial). Je hebt echt een schitterend uitzicht op Manhattan. En je moet ook zeker naar Hunters Point in LIC gaan (Queens) Je kan de ferry nemen van E 34th naar Hunters Point Queens. Ik denk dat Hunters Point 1 van de beste views heeft op Midtown...quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:39 schreef _wie het volgende:
Eeen short berichtje uit NYC.
Vandaag mijn eerste echte sighseeing dag gedaan. Statue of Liberty & Ellis Island, Financial District en het WTC/ Ground Zero. Zeer indrukkwekkend allemaal. Morgen omgeving van Times Square.....
XcUz mequote:Op dinsdag 6 september 2005 18:43 schreef Jaguarized het volgende:
Tussen alle foto's van de kont van Maryse heb ik hem kunnen vinden.![]()
[afbeelding]
genoteerd! Al begint mijn lijstje wel erg lang te wordenquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:50 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
vergeet zeker niet om de ferry te nemen bij pier 79 W 39st (dus aan de hudson kant) naar New Jersey (Port Imperial). Je hebt echt een schitterend uitzicht op Manhattan. En je moet ook zeker naar Hunters Point in LIC gaan (Queens) Je kan de ferry nemen van E 34th naar Hunters Point Queens. Ik denk dat Hunters Point 1 van de beste views heeft op Midtown...
Echt DOEN! Ik vond het zelf denk ik de 2 top dingen die ik heb meegemaakt in NYC.
Kan je hem hier niet even neerzetten? Mijn lijstje kan me niet lang genoeg worden...quote:Op woensdag 7 september 2005 02:41 schreef _wie het volgende:
[..]
genoteerd! Al begint mijn lijstje wel erg lang te worden
post je lijstje is, ben wel benieuwd wat je er op hebt staan.quote:Op woensdag 7 september 2005 02:41 schreef _wie het volgende:
[..]
genoteerd! Al begint mijn lijstje wel erg lang te worden
New York zo'n 18 graden. Ideaal lijkt me.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:05 schreef HMaster-II het volgende:
Wij gaan van 8-okt tot 23-okt naar de VS. de laatste 5 dagen zitten we in NYC.
Daarom heb ik ook een soort van algemene vraag. We gaan eerst naar Florida (Miami en Orlando), daarna naar Washington DC en vervolgens naar New York. Mijn vraag is, wat de Temperaturen per regio zijn waar we heen gaan in die periode? Rekening houdend met mee te nemen kleding.
Okee, okee, ik weet dat mij niets gevraagd werd maar ik ga toch graag in op deze vraag en post dan maar mijn eigen lijstje. Hoewel niet iedereen aan planning vooraf wenst te doen, draagt het wat mij betreft zeker toe aan de voorpret. Sex zonder voorspel is ook niks. Bovendien voorkomt een goede voorbereiding dat ik na afloop thuis ben en dan over allerlei geweldige dingen hoor die ik had kunnen doen maar waar ik simpelweg niet van wist dat ze bestonden... Hoe meer lijstjes, hoe meer vreugd dus als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 7 september 2005 02:44 schreef whoops het volgende:
[..]
Kan je hem hier niet even neerzetten? Mijn lijstje kan me niet lang genoeg worden...![]()
Valt best mee. We trekken overal ruim de tijd voor uit en hebben het zo ingedeeld dat we een beetje alles bij elkaar in de buurt hebben. We zullen veel met taxi/metro doen, dus dat scheelt ook weer in reistijd (vergeleken met lopen of bus).quote:Op woensdag 7 september 2005 20:12 schreef komrad het volgende:
oei druk programma
quote:
lopen is juist leuk, zie je veel meer en als je lower manhattan gaat doen, Statue of Liberty/Ellis island kun je ook het financil district en chinatown en little italy meepakkenquote:Op woensdag 7 september 2005 20:31 schreef KarinBee het volgende:
[..]
Valt best mee. We trekken overal ruim de tijd voor uit en hebben het zo ingedeeld dat we een beetje alles bij elkaar in de buurt hebben. We zullen veel met taxi/metro doen, dus dat scheelt ook weer in reistijd (vergeleken met lopen of bus).
Wij gaan in december/januari met een gemiddelde temperatuur van -3. Dan vind ik het al genoeg lopen bij de sites zelf en wil niet ook nog telkens van en naar het hotel lopen.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:57 schreef _wie het volgende:
[..]
lopen is juist leuk, zie je veel meer en als je lower manhattan gaat doen, Statue of Liberty/Ellis island kun je ook het financil district en chinatown en little italy meepakken
uhm...waar zie jij tijden staan dan???? De dagindeling is omdat we rekening moeten houden met veel gesloten gebouwen/winkels op Christmas Day en 1 januari. Bovendien nemen we een New York Pass en dus proppen we daarvan zoveel mogelijk binnen die 7 dagen dat ie geldig is. Vrij logisch, dacht ik. Vandaar dus ook Planet Hollywood en Hard Rock Café al gepland. Voor het overige heb ik kaart of reserveringen dus ja, dan willen ze graag een datum van je horen wanneer je van plan bent te komen...quote:Op woensdag 7 september 2005 21:45 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]wtf. Dit is een btje teveel van ut goede. Je hebt zelfs al alles ingepland in dagen en nog erger, je hebt al uitgezocht waar je gaat eten... Dat neemt een btje van ut charme weg lijkt mij. Ik vind het juist heerlijk om gewoon te zeggen: "vandaag gaan we bv. naar LES" En dan stappen we daar uit en lopen we wat rond, als we honger hebben nemen we het 1e beste tentje en eten we een pizza ofzo. Helemaal geen tijdschema, maar je ziet toch zo ongeveer wat je wilt zien
Met een lijstje zou ik eerder verwachten wat je allemaal wilt doen en niet wanneer, hoelaat, welke dag etc...
Gewoon zoiets:
ESB
Ellis Island
Statue of Liberty
Lower Manhattan...
Dat heb ik inderdaad al meerdere mensen horen zeggen. Bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:41 schreef kepler het volgende:
@ Karinbee: in Natural Museum of History is nu een tentoonstelling over Dino's, maar daar moet je extra voor betalen. Het algemene kaartje is ook heel uitgebreid, je kan daar wel de hele dag rondlopen dus misschien dat je daar iets rekening mee moet houden
nu ik het lees kan je ook beter de City-Pass nemen: toegang tot het ESB, Natural History Museum, Sea Intrepid, Guggenheim, MoMa en een Circle Line cruise. Kost namelijk maar 55 dollar en volgens mij doe jij niet veel attracties verder. Dan lijkt me een citypass goedkoperquote:Op woensdag 7 september 2005 22:48 schreef KarinBee het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad al meerdere mensen horen zeggen. Bedankt voor de tip.
volgens mij is tie tijdelijkquote:Op woensdag 7 september 2005 22:52 schreef komrad het volgende:
die dino tentoonstelling is toch permanent?
we hebben het over het national museum of natural history?quote:
yup, het is tot 6 januari 2006quote:Op woensdag 7 september 2005 22:54 schreef komrad het volgende:
[..]
we hebben het over het national museum of natural history?
Volgens mij wel. Het lezen van die namen?quote:Op woensdag 7 september 2005 21:56 schreef _wie het volgende:
Zondag: Central Park en misschien ook weer Ground Zero als ze een herdenking hebben??
neuh een of andere nieuwe skeletten enzo is echt maar tijdelijkquote:Op woensdag 7 september 2005 23:01 schreef komrad het volgende:
die tentoonstelling hebben ze al 5 jaar of zo, we are talking complete skeletons ?
We gaan veel dingen doen die de New York Pass wel erbij heeft zitten en de City Pass niet ( New York Skyride, helicoptervlucht, Central Park Zoo, Liberty&Ellis Island ferry, schaatsen bij Rockefeller). Bovendien kun je een New York Pass voor 7 dagen krijgen (139 dollar). Voor 1 dag kost ie 49 dollar dus is zelfs nog iets goedkoper dan de City Pass.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:53 schreef kepler het volgende:
[..]
nu ik het lees kan je ook beter de City-Pass nemen: toegang tot het ESB, Natural History Museum, Sea Intrepid, Guggenheim, MoMa en een Circle Line cruise. Kost namelijk maar 55 dollar en volgens mij doe jij niet veel attracties verder. Dan lijkt me een citypass goedkoper
ah wacht die helicopter vlucht had ik niet gezien! Zit die er echt bij? Want dan is 140 dollar niet heel veel namelijk, zelfs erg weinigquote:Op woensdag 7 september 2005 23:17 schreef KarinBee het volgende:
[..]
We gaan veel dingen doen die de New York Pass wel erbij heeft zitten en de City Pass niet ( New York Skyride, helicoptervlucht, Central Park Zoo, Liberty&Ellis Island ferry, schaatsen bij Rockefeller). Bovendien kun je een New York Pass voor 7 dagen krijgen (139 dollar). Voor 1 dag kost ie 49 dollar dus is zelfs nog iets goedkoper dan de City Pass.
Hij is niet gratis, maar je krijgt bij de ene maatschappij 15% korting, bij een andere weer 20% en bij een derde krijg je een vlucht ter waarde van 179 dollar met 50 dollar korting.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:51 schreef kepler het volgende:
[..]
ah wacht die helicopter vlucht had ik niet gezien! Zit die er echt bij? Want dan is 140 dollar niet heel veel namelijk, zelfs erg weinig
aha, je hebt het dus wel goed uitgezochtquote:Op donderdag 8 september 2005 00:06 schreef KarinBee het volgende:
[..]
Hij is niet gratis, maar je krijgt bij de ene maatschappij 15% korting, bij een andere weer 20% en bij een derde krijg je een vlucht ter waarde van 179 dollar met 50 dollar korting.
Je mag vanaf 9 uur in de rij staan en vanaf 9.30 gaat het theater open. Het is een lotery, dus ook al ben je vroeg je kan nog steeds uitgeloot worden. Ik was als 2de binnen netjes mijn naam en telefoon nummer achtergelaten (dit moet wel een usa of canadees nummer zijn, hotel is ook goed) als je word gekozen bellen ze je voor 14.00 uur. Vanaf 17.30 tot 18.30 zijn er opnames (maandag-donderdag) helaas werd ik niet gekozen :-( Ik kan morgen helaas niet omdat ik dan naar de US open ga, maar je kan ook voor andere dagen aanmelden.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:16 schreef Jaguarized het volgende:
@ _wie: voor die David Letterman tickets hoorde ik dat je daar vrij vroeg 's ochtends bij moet zijn. Nog gelukt? Welk hostel op 103rd zat je?
hoeveel betaal je daar voor dan?quote:Op donderdag 8 september 2005 00:59 schreef _wie het volgende:
[..]
Ik zit zelf in het Hostelling International NY. met z'n 10-en op een dorm en met douche en toilet op de gang....
$ 27 p.n incl taxes. Hiervoor zat ik in de Manhattan Inn Hostel op west 30rd street voor $ 36 p.n, je zit dan wel een stuk centraler en de kamers zijn kleiner ( heel klein voor 4 pers)quote:Op donderdag 8 september 2005 01:26 schreef kepler het volgende:
[..]
hoeveel betaal je daar voor dan?
Hoe bevalt het hostel? Ik ga namelijk naar hetzelfde.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:59 schreef _wie het volgende:
[..]
Je mag vanaf 9 uur in de rij staan en vanaf 9.30 gaat het theater open. Het is een lotery, dus ook al ben je vroeg je kan nog steeds uitgeloot worden. Ik was als 2de binnen netjes mijn naam en telefoon nummer achtergelaten (dit moet wel een usa of canadees nummer zijn, hotel is ook goed) als je word gekozen bellen ze je voor 14.00 uur. Vanaf 17.30 tot 18.30 zijn er opnames (maandag-donderdag) helaas werd ik niet gekozen :-( Ik kan morgen helaas niet omdat ik dan naar de US open ga, maar je kan ook voor andere dagen aanmelden.
Ik zit zelf in het Hostelling International NY. met z'n 10-en op een dorm en met douche en toilet op de gang....
in je eentje is dat niet zo duur iddquote:Op donderdag 8 september 2005 04:45 schreef _wie het volgende:
[..]
$ 27 p.n incl taxes. Hiervoor zat ik in de Manhattan Inn Hostel op west 30rd street voor $ 36 p.n, je zit dan wel een stuk centraler en de kamers zijn kleiner ( heel klein voor 4 pers)
En, hoe vordert het?quote:Op donderdag 8 september 2005 09:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hoe bevalt het hostel? Ik ga namelijk naar hetzelfde.
Hoe vordert wat?quote:
Het vordert gestaag. Heb er een leuk gesprek mee gehad. Overdag (voor haar) werkt ze en is ze dus niet altijd online. Verder moet je natuurlijk rekening houden met het tijdsverschil (6 uur).quote:
erg goed mhaw, de kamers zijn echt piep kleinn, je kunt je kont nauwelijks keren en ik als vrouw had een female room geboekt, komen er op eens 2 duitse jongens binnen lopen... er is wel airco en een tv uit de jaren 50 op de kamer, maar geen lockers op de kamer alleen centraal in de lobby waar je voor moet betalen...quote:Op donderdag 8 september 2005 17:13 schreef Dizzee het volgende:
he, dat Manhatten Inn hostel..zit dat zo'n beetje bij de NY Post office tegenover Penn/Madison Square Garden? Erg goed hostel heb ik me laten vertellen.
ikzelf ben 23 en hostels zijn voornamelijk in je eentje het goedkoopste. Ben je met 2 of meer dan is een hotel echt aan te radenquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:22 schreef KarinBee het volgende:
Even uit nieuwsgierigheid: hoe oud is iedereen hier?
Ik lees vol afgrijzen de avonturen die jullie meemaken in die hostels. Ik heb dat vroeger ook veel gedaan (nou ja, een jaar of 10 geleden) maar had dan ook vaak last van het lawaai van anderen of files bij de piepkleine douches.... Gaf mij vaak het gevoel op urban survival te zijn![]()
Dat ze goedkoper zijn dan een hotel weet ik wel, maar ik heb mijn portie hostels echt wel gehadquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:25 schreef kepler het volgende:
[..]
ikzelf ben 23 en hostels zijn voornamelijk in je eentje het goedkoopste. Ben je met 2 of meer dan is een hotel echt aan te raden
Ah nice, ik ga er eind van het jaar heen op een 8 persoons mannendorm omdat er volgens mij geen mixed dorms zijn of die waren al vol.quote:Op vrijdag 9 september 2005 05:12 schreef _wie het volgende:
HI NYC bevalt op zich wel redelijk, het is soms spitsuur bij de douches in de ochtend en mijn eerste nacht op eenkamer met 10 was ook niet geweldig, maar oordopjes doen wonderen. Nadeel is wel dat je ver weg zit. Naar Lower Manhatan, metro South Ferry waar de ferry naar Statue of Liberty/Ellis Island vetrekken doe je ongeveer 1 urr erover. Dus ik zat om 8 uur in de metro om rond 9-en daar te zijn. Verder zijn er pc's (10 stuks ofzo), waar je tegen betaling van $ 2 voor 20 min kan computeren en verder hebben ze heel veel activiteiten, zowel avonds als tours, die soms gratis zijn voor overdag. Vandag kon ik voor $ 9.50 naar een Yankees game, maar ik ging al naar de US open...
Ik zat zelf in Hotel Quality On Times Square. T was natuurlijk niet echt op Times Square maar op 47th street. Ik liep naar buiten, 100 mtr naar rechts en ik was bij die Ticket box waar ze kaartjes verkopen, en dat is dus op Times Square. Wat is het stoer om daar te lopen zeg, helemaal te gekquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:25 schreef kepler het volgende:
[..]
ikzelf ben 23 en hostels zijn voornamelijk in je eentje het goedkoopste. Ben je met 2 of meer dan is een hotel echt aan te raden
22 december heen, 3 januari terugquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:31 schreef Jaguarized het volgende:
@KarinBee, wanneer in december/januari ga je?
Kom je ook naar de TRV meet in NY?quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:38 schreef KarinBee het volgende:
[..]
22 december heen, 3 januari terug
In dat hotel heb ik ook gezeten! We hadden met drie meiden een suite (2 slaapkamers en badkamer) voor 100 dollar ieder per nacht. Prima hotel, al is de lift een beetje gammel. Een van de weinige hotels waar je zelfs ontbijt krijgt!quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:35 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik zat zelf in Hotel Quality On Times Square. T was natuurlijk niet echt op Times Square maar op 47th street. Ik liep naar buiten, 100 mtr naar rechts en ik was bij die Ticket box waar ze kaartjes verkopen, en dat is dus op Times Square. Wat is het stoer om daar te lopen zeg, helemaal te gek![]()
![]()
Ik was in mijn eentje, en ik had dus een hotel. Erg duur ja, maar ik hou er niet van om een douche en toilet te delen met allemaal andere mensen. Ik wil graag een eigen badkamer en zo. Dan betaal je idd meer, maar dat is de manier waarop ik graag reis![]()
Waar en wanneer? Ik wil wel maar moet even overleggen met mijn vriend. Die fokt niet dus ik weet niet of hij er trek in heeft.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Kom je ook naar de TRV meet in NY?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |