abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30365135
quote:
Op woensdag 7 september 2005 20:12 schreef komrad het volgende:
oei druk programma
Valt best mee. We trekken overal ruim de tijd voor uit en hebben het zo ingedeeld dat we een beetje alles bij elkaar in de buurt hebben. We zullen veel met taxi/metro doen, dus dat scheelt ook weer in reistijd (vergeleken met lopen of bus).
  woensdag 7 september 2005 @ 21:45:57 #252
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_30368344
quote:
Op woensdag 7 september 2005 19:51 schreef KarinBee het volgende:

[..]
wtf. Dit is een btje teveel van ut goede. Je hebt zelfs al alles ingepland in dagen en nog erger, je hebt al uitgezocht waar je gaat eten... Dat neemt een btje van ut charme weg lijkt mij. Ik vind het juist heerlijk om gewoon te zeggen: "vandaag gaan we bv. naar LES" En dan stappen we daar uit en lopen we wat rond, als we honger hebben nemen we het 1e beste tentje en eten we een pizza ofzo. Helemaal geen tijdschema, maar je ziet toch zo ongeveer wat je wilt zien

Met een lijstje zou ik eerder verwachten wat je allemaal wilt doen en niet wanneer, hoelaat, welke dag etc...

Gewoon zoiets:

ESB
Ellis Island
Statue of Liberty
Lower Manhattan...
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
  woensdag 7 september 2005 @ 21:56:01 #253
17510 _wie
Tweeterholic :-)
pi_30368836
Okmijn programma, er zittennog wat gaten in op optevullen

Vandaag: in de rij gestaan voor David Letterman tickets, New York Public Library, Empire statebuilding, Madison Square Garden Tour (Coldplay is performing vanavond) , Macy's en Madam Taussaud. Strax nog naar Rockefeller Centre

Donderdag: heel vroeg ochtend ga ik proberen om kaarten te regelen vooreen broadway show ( Sweet Charity met Christina Aplegate if possible, anders een andere show) ochtend en middag @ US open, eind van de middag nog wat rond 42nd street/Grand Central station. en dan s; avonds hopenlijk een broadway show

Vrijdag: Woodbury premium outlets shopping( wil heel veel goedkope kleren kopen...) s' avonds tochtje met de circle line, om de skyline by night te bewonderen

Zaterdag: in de middag maybe een Yankees game, anders NBC tour, naar CNN etc rond times square+ empire statebuilding by night

Zondag: Central Park en misschien ook weer Ground Zero als ze een herdenking hebben??

Maandag: Movie on location tour en wat central park+ laatste shopping, eind van de middag reis ik weer terug

Dus ik heb nog wel wat tijd over om in te plannen bijna alles gaat lopend, meestal resi ik per metro naar beginpunt en als laatste pak ik ook weer een metro terug naar 103rd street waar mijn hostel is. AL s iemand nog ideen heeft graag
  woensdag 7 september 2005 @ 21:57:48 #254
17510 _wie
pi_30368921
quote:
Op woensdag 7 september 2005 20:31 schreef KarinBee het volgende:

[..]

Valt best mee. We trekken overal ruim de tijd voor uit en hebben het zo ingedeeld dat we een beetje alles bij elkaar in de buurt hebben. We zullen veel met taxi/metro doen, dus dat scheelt ook weer in reistijd (vergeleken met lopen of bus).
lopen is juist leuk, zie je veel meer en als je lower manhattan gaat doen, Statue of Liberty/Ellis island kun je ook het financil district en chinatown en little italy meepakken
pi_30369315
quote:
Op woensdag 7 september 2005 21:57 schreef _wie het volgende:

[..]

lopen is juist leuk, zie je veel meer en als je lower manhattan gaat doen, Statue of Liberty/Ellis island kun je ook het financil district en chinatown en little italy meepakken
Wij gaan in december/januari met een gemiddelde temperatuur van -3. Dan vind ik het al genoeg lopen bij de sites zelf en wil niet ook nog telkens van en naar het hotel lopen.
Ben al eens eerder geweest in september 2001 en als het weer lekker is ben ik het met je eens dat er niets fijner is dan lekker over de straten van Manhattan slenteren.
pi_30369559
quote:
Op woensdag 7 september 2005 21:45 schreef The.PhantoM het volgende:

[..]

wtf. Dit is een btje teveel van ut goede. Je hebt zelfs al alles ingepland in dagen en nog erger, je hebt al uitgezocht waar je gaat eten... Dat neemt een btje van ut charme weg lijkt mij. Ik vind het juist heerlijk om gewoon te zeggen: "vandaag gaan we bv. naar LES" En dan stappen we daar uit en lopen we wat rond, als we honger hebben nemen we het 1e beste tentje en eten we een pizza ofzo. Helemaal geen tijdschema, maar je ziet toch zo ongeveer wat je wilt zien

Met een lijstje zou ik eerder verwachten wat je allemaal wilt doen en niet wanneer, hoelaat, welke dag etc...

Gewoon zoiets:

ESB
Ellis Island
Statue of Liberty
Lower Manhattan...
uhm...waar zie jij tijden staan dan???? De dagindeling is omdat we rekening moeten houden met veel gesloten gebouwen/winkels op Christmas Day en 1 januari. Bovendien nemen we een New York Pass en dus proppen we daarvan zoveel mogelijk binnen die 7 dagen dat ie geldig is. Vrij logisch, dacht ik. Vandaar dus ook Planet Hollywood en Hard Rock Café al gepland. Voor het overige heb ik kaart of reserveringen dus ja, dan willen ze graag een datum van je horen wanneer je van plan bent te komen...

Op de bonnefooi kan ook leuk zijn, heb ik bij mijn eerdere trip NYC gedaan. Maar ontdekte toen na thuiskomst pas wat ik allemaal gemist had en ook nog had willen doen. Eeuwig zonde.
pi_30369915
@ _wie: voor die David Letterman tickets hoorde ik dat je daar vrij vroeg 's ochtends bij moet zijn. Nog gelukt? Welk hostel op 103rd zat je?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  woensdag 7 september 2005 @ 22:41:57 #258
34586 kepler
No bounce, no play
pi_30371077
@ Karinbee: in Natural Museum of History is nu een tentoonstelling over Dino's, maar daar moet je extra voor betalen. Het algemene kaartje is ook heel uitgebreid, je kan daar wel de hele dag rondlopen dus misschien dat je daar iets rekening mee moet houden
The line is a dot to you!
pi_30371385
quote:
Op woensdag 7 september 2005 22:41 schreef kepler het volgende:
@ Karinbee: in Natural Museum of History is nu een tentoonstelling over Dino's, maar daar moet je extra voor betalen. Het algemene kaartje is ook heel uitgebreid, je kan daar wel de hele dag rondlopen dus misschien dat je daar iets rekening mee moet houden
Dat heb ik inderdaad al meerdere mensen horen zeggen. Bedankt voor de tip.
  woensdag 7 september 2005 @ 22:52:32 #260
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_30371531
Oke, bedankt voor de lijstjes KarinBee en _wie, hier kan ik zeker wel wat mee...

Ik wil ook niet als ik thuis kom het gevoel hebben dat ik dan de leuke dingen pas leer kennen... Ik ga er sowieso ook lekker rondhangen natuurlijk, maar ook wel wat dingen plannen...
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
pi_30371538
die dino tentoonstelling is toch permanent?
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  woensdag 7 september 2005 @ 22:53:47 #262
34586 kepler
No bounce, no play
pi_30371581
quote:
Op woensdag 7 september 2005 22:48 schreef KarinBee het volgende:

[..]

Dat heb ik inderdaad al meerdere mensen horen zeggen. Bedankt voor de tip.
nu ik het lees kan je ook beter de City-Pass nemen: toegang tot het ESB, Natural History Museum, Sea Intrepid, Guggenheim, MoMa en een Circle Line cruise. Kost namelijk maar 55 dollar en volgens mij doe jij niet veel attracties verder. Dan lijkt me een citypass goedkoper
  woensdag 7 september 2005 @ 22:54:07 #263
34586 kepler
No bounce, no play
pi_30371598
quote:
Op woensdag 7 september 2005 22:52 schreef komrad het volgende:
die dino tentoonstelling is toch permanent?
volgens mij is tie tijdelijk
pi_30371637
quote:
Op woensdag 7 september 2005 22:54 schreef kepler het volgende:

[..]

volgens mij is tie tijdelijk
we hebben het over het national museum of natural history?
  woensdag 7 september 2005 @ 22:58:29 #265
34586 kepler
No bounce, no play
pi_30371800
quote:
Op woensdag 7 september 2005 22:54 schreef komrad het volgende:

[..]

we hebben het over het national museum of natural history?
yup, het is tot 6 januari 2006

http://www.amnh.org/
pi_30371936
die tentoonstelling hebben ze al 5 jaar of zo, we are talking complete skeletons ?
pi_30372142
quote:
Op woensdag 7 september 2005 21:56 schreef _wie het volgende:

Zondag: Central Park en misschien ook weer Ground Zero als ze een herdenking hebben??
Volgens mij wel. Het lezen van die namen?
  woensdag 7 september 2005 @ 23:09:00 #268
34586 kepler
No bounce, no play
pi_30372240
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:01 schreef komrad het volgende:
die tentoonstelling hebben ze al 5 jaar of zo, we are talking complete skeletons ?
neuh een of andere nieuwe skeletten enzo is echt maar tijdelijk kijk maar op de website

en over de herdenking op 11-9 ik zou daar persoonlijk nooit heengaan. Je hebt daar niks te zoeken en als je daar als toerist heengaat zou ik zelf het idee krijgen dat ik een sensatie-zoeker lijk. Verder is het ook niet echt bijzonder natuurlijk, behalve als je familie/vrienden hebt verloren of echt NY-er bent
pi_30372572
quote:
Op woensdag 7 september 2005 22:53 schreef kepler het volgende:

[..]

nu ik het lees kan je ook beter de City-Pass nemen: toegang tot het ESB, Natural History Museum, Sea Intrepid, Guggenheim, MoMa en een Circle Line cruise. Kost namelijk maar 55 dollar en volgens mij doe jij niet veel attracties verder. Dan lijkt me een citypass goedkoper
We gaan veel dingen doen die de New York Pass wel erbij heeft zitten en de City Pass niet ( New York Skyride, helicoptervlucht, Central Park Zoo, Liberty&Ellis Island ferry, schaatsen bij Rockefeller). Bovendien kun je een New York Pass voor 7 dagen krijgen (139 dollar). Voor 1 dag kost ie 49 dollar dus is zelfs nog iets goedkoper dan de City Pass.
  woensdag 7 september 2005 @ 23:51:09 #270
34586 kepler
No bounce, no play
pi_30373961
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:17 schreef KarinBee het volgende:

[..]

We gaan veel dingen doen die de New York Pass wel erbij heeft zitten en de City Pass niet ( New York Skyride, helicoptervlucht, Central Park Zoo, Liberty&Ellis Island ferry, schaatsen bij Rockefeller). Bovendien kun je een New York Pass voor 7 dagen krijgen (139 dollar). Voor 1 dag kost ie 49 dollar dus is zelfs nog iets goedkoper dan de City Pass.
ah wacht die helicopter vlucht had ik niet gezien! Zit die er echt bij? Want dan is 140 dollar niet heel veel namelijk, zelfs erg weinig
pi_30374499
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:51 schreef kepler het volgende:

[..]

ah wacht die helicopter vlucht had ik niet gezien! Zit die er echt bij? Want dan is 140 dollar niet heel veel namelijk, zelfs erg weinig
Hij is niet gratis, maar je krijgt bij de ene maatschappij 15% korting, bij een andere weer 20% en bij een derde krijg je een vlucht ter waarde van 179 dollar met 50 dollar korting.
pi_30374758
Heeft iemand de TXT ook geupdate voor de OP?
  donderdag 8 september 2005 @ 00:33:08 #273
34586 kepler
No bounce, no play
pi_30375257
quote:
Op donderdag 8 september 2005 00:06 schreef KarinBee het volgende:

[..]

Hij is niet gratis, maar je krijgt bij de ene maatschappij 15% korting, bij een andere weer 20% en bij een derde krijg je een vlucht ter waarde van 179 dollar met 50 dollar korting.
aha, je hebt het dus wel goed uitgezocht
  donderdag 8 september 2005 @ 00:59:25 #274
17510 _wie
pi_30375842
quote:
Op woensdag 7 september 2005 22:16 schreef Jaguarized het volgende:
@ _wie: voor die David Letterman tickets hoorde ik dat je daar vrij vroeg 's ochtends bij moet zijn. Nog gelukt? Welk hostel op 103rd zat je?
Je mag vanaf 9 uur in de rij staan en vanaf 9.30 gaat het theater open. Het is een lotery, dus ook al ben je vroeg je kan nog steeds uitgeloot worden. Ik was als 2de binnen netjes mijn naam en telefoon nummer achtergelaten (dit moet wel een usa of canadees nummer zijn, hotel is ook goed) als je word gekozen bellen ze je voor 14.00 uur. Vanaf 17.30 tot 18.30 zijn er opnames (maandag-donderdag) helaas werd ik niet gekozen :-( Ik kan morgen helaas niet omdat ik dan naar de US open ga, maar je kan ook voor andere dagen aanmelden.

Ik zit zelf in het Hostelling International NY. met z'n 10-en op een dorm en met douche en toilet op de gang....
  donderdag 8 september 2005 @ 01:05:54 #275
17510 _wie
pi_30375970
Als ik vlgende week weer thuis ben, zal ik ff nadenken voor dingen in de OP post.

bv naar Woodbury Common Premiunm Outlet is $ 25 als je met www.expresstrails.com gaat
  donderdag 8 september 2005 @ 01:26:57 #276
34586 kepler
No bounce, no play
pi_30376369
quote:
Op donderdag 8 september 2005 00:59 schreef _wie het volgende:

[..]

Ik zit zelf in het Hostelling International NY. met z'n 10-en op een dorm en met douche en toilet op de gang....
hoeveel betaal je daar voor dan?
  donderdag 8 september 2005 @ 04:45:45 #277
17510 _wie
pi_30377245
quote:
Op donderdag 8 september 2005 01:26 schreef kepler het volgende:

[..]

hoeveel betaal je daar voor dan?
$ 27 p.n incl taxes. Hiervoor zat ik in de Manhattan Inn Hostel op west 30rd street voor $ 36 p.n, je zit dan wel een stuk centraler en de kamers zijn kleiner ( heel klein voor 4 pers)
pi_30379291
quote:
Op donderdag 8 september 2005 00:59 schreef _wie het volgende:

[..]

Je mag vanaf 9 uur in de rij staan en vanaf 9.30 gaat het theater open. Het is een lotery, dus ook al ben je vroeg je kan nog steeds uitgeloot worden. Ik was als 2de binnen netjes mijn naam en telefoon nummer achtergelaten (dit moet wel een usa of canadees nummer zijn, hotel is ook goed) als je word gekozen bellen ze je voor 14.00 uur. Vanaf 17.30 tot 18.30 zijn er opnames (maandag-donderdag) helaas werd ik niet gekozen :-( Ik kan morgen helaas niet omdat ik dan naar de US open ga, maar je kan ook voor andere dagen aanmelden.

Hoe bevalt het hostel? Ik ga namelijk naar hetzelfde.
  donderdag 8 september 2005 @ 11:47:16 #279
34586 kepler
No bounce, no play
pi_30382302
quote:
Op donderdag 8 september 2005 04:45 schreef _wie het volgende:

[..]

$ 27 p.n incl taxes. Hiervoor zat ik in de Manhattan Inn Hostel op west 30rd street voor $ 36 p.n, je zit dan wel een stuk centraler en de kamers zijn kleiner ( heel klein voor 4 pers)
in je eentje is dat niet zo duur idd

wij waren vd zomer met zn 3en en betaalden 30 euro per nacht per persoon voor een kamer met eigen douche
pi_30384692
quote:
Op donderdag 8 september 2005 09:48 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Hoe bevalt het hostel? Ik ga namelijk naar hetzelfde.
En, hoe vordert het?
New Yorker in spe
http://www.thefootballbox.nl
pi_30384742
quote:
Op donderdag 8 september 2005 13:24 schreef Jeroenus het volgende:

[..]

En, hoe vordert het?
Hoe vordert wat?
pi_30384817
quote:
Op donderdag 8 september 2005 13:26 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Hoe vordert wat?
Wat denk je?
New Yorker in spe
pi_30384847
quote:
Op donderdag 8 september 2005 13:28 schreef Jeroenus het volgende:

[..]

Wat denk je?
Het vordert gestaag. Heb er een leuk gesprek mee gehad. Overdag (voor haar) werkt ze en is ze dus niet altijd online. Verder moet je natuurlijk rekening houden met het tijdsverschil (6 uur).
pi_30384869
Oh en ze woont in Suffolk, Long Island en doet er ongeveer 45 minuten - 1 uur over om in Manhattan te komen.
pi_30384895
En waarom wilde ze die woorden leren?
New Yorker in spe
pi_30384949
Dat is nou net dat ene wat ik nog wilde vragen maar toen ging ze offline omdat het druk werd in de shop.
pi_30391740
he, dat Manhatten Inn hostel..zit dat zo'n beetje bij de NY Post office tegenover Penn/Madison Square Garden? Erg goed hostel heb ik me laten vertellen.
  vrijdag 9 september 2005 @ 05:12:00 #288
17510 _wie
pi_30410242
quote:
Op donderdag 8 september 2005 17:13 schreef Dizzee het volgende:
he, dat Manhatten Inn hostel..zit dat zo'n beetje bij de NY Post office tegenover Penn/Madison Square Garden? Erg goed hostel heb ik me laten vertellen.
erg goed mhaw, de kamers zijn echt piep kleinn, je kunt je kont nauwelijks keren en ik als vrouw had een female room geboekt, komen er op eens 2 duitse jongens binnen lopen... er is wel airco en een tv uit de jaren 50 op de kamer, maar geen lockers op de kamer alleen centraal in de lobby waar je voor moet betalen...

HI NYC bevalt op zich wel redelijk, het is soms spitsuur bij de douches in de ochtend en mijn eerste nacht op eenkamer met 10 was ook niet geweldig, maar oordopjes doen wonderen. Nadeel is wel dat je ver weg zit. Naar Lower Manhatan, metro South Ferry waar de ferry naar Statue of Liberty/Ellis Island vetrekken doe je ongeveer 1 urr erover. Dus ik zat om 8 uur in de metro om rond 9-en daar te zijn. Verder zijn er pc's (10 stuks ofzo), waar je tegen betaling van $ 2 voor 20 min kan computeren en verder hebben ze heel veel activiteiten, zowel avonds als tours, die soms gratis zijn voor overdag. Vandag kon ik voor $ 9.50 naar een Yankees game, maar ik ging al naar de US open...
pi_30415218
Even uit nieuwsgierigheid: hoe oud is iedereen hier?

Ik lees vol afgrijzen de avonturen die jullie meemaken in die hostels. Ik heb dat vroeger ook veel gedaan (nou ja, een jaar of 10 geleden) maar had dan ook vaak last van het lawaai van anderen of files bij de piepkleine douches.... Gaf mij vaak het gevoel op urban survival te zijn
  vrijdag 9 september 2005 @ 11:25:06 #290
34586 kepler
No bounce, no play
pi_30415297
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 11:22 schreef KarinBee het volgende:
Even uit nieuwsgierigheid: hoe oud is iedereen hier?

Ik lees vol afgrijzen de avonturen die jullie meemaken in die hostels. Ik heb dat vroeger ook veel gedaan (nou ja, een jaar of 10 geleden) maar had dan ook vaak last van het lawaai van anderen of files bij de piepkleine douches.... Gaf mij vaak het gevoel op urban survival te zijn
ikzelf ben 23 en hostels zijn voornamelijk in je eentje het goedkoopste. Ben je met 2 of meer dan is een hotel echt aan te raden
pi_30415463
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 11:25 schreef kepler het volgende:

[..]

ikzelf ben 23 en hostels zijn voornamelijk in je eentje het goedkoopste. Ben je met 2 of meer dan is een hotel echt aan te raden
Dat ze goedkoper zijn dan een hotel weet ik wel, maar ik heb mijn portie hostels echt wel gehad
Ik ben nog nooit alleen op vakantie geweest, maar bij ons ging het vroeger ook om de centjes. Zo goedkoop mogelijk. Daar ben ik nu van teruggekomen. Ik geef liever wat meer uit en heb dan echt een relaxte vakantie. Maar dat gaat natuurlijk niet altijd, begrijp ik ook wel. Die verhalen hier brengen wel herinneringen terug waar ik achteraf wel om kan lachen; van de gebruikelijke feestjes bij de bovenburen tot een drol die door een gezamenlijke doucheruimte dreef...
pi_30415473
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 05:12 schreef _wie het volgende:
HI NYC bevalt op zich wel redelijk, het is soms spitsuur bij de douches in de ochtend en mijn eerste nacht op eenkamer met 10 was ook niet geweldig, maar oordopjes doen wonderen. Nadeel is wel dat je ver weg zit. Naar Lower Manhatan, metro South Ferry waar de ferry naar Statue of Liberty/Ellis Island vetrekken doe je ongeveer 1 urr erover. Dus ik zat om 8 uur in de metro om rond 9-en daar te zijn. Verder zijn er pc's (10 stuks ofzo), waar je tegen betaling van $ 2 voor 20 min kan computeren en verder hebben ze heel veel activiteiten, zowel avonds als tours, die soms gratis zijn voor overdag. Vandag kon ik voor $ 9.50 naar een Yankees game, maar ik ging al naar de US open...
Ah nice, ik ga er eind van het jaar heen op een 8 persoons mannendorm omdat er volgens mij geen mixed dorms zijn of die waren al vol.

En ik ben nu 20, dan 21.
pi_30415524
@KarinBee, wanneer in december/januari ga je?
  Moderator vrijdag 9 september 2005 @ 11:35:37 #294
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_30415693
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 11:25 schreef kepler het volgende:

[..]

Ik zat zelf in Hotel Quality On Times Square. T was natuurlijk niet echt op Times Square maar op 47th street. Ik liep naar buiten, 100 mtr naar rechts en ik was bij die Ticket box waar ze kaartjes verkopen, en dat is dus op Times Square. Wat is het stoer om daar te lopen zeg, helemaal te gek

Ik was in mijn eentje, en ik had dus een hotel. Erg duur ja, maar ik hou er niet van om een douche en toilet te delen met allemaal andere mensen. Ik wil graag een eigen badkamer en zo. Dan betaal je idd meer, maar dat is de manier waarop ik graag reis
Breitling - Instruments for Professionals
pi_30415845
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 11:31 schreef Jaguarized het volgende:
@KarinBee, wanneer in december/januari ga je?
22 december heen, 3 januari terug
pi_30415908
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 11:38 schreef KarinBee het volgende:

[..]

22 december heen, 3 januari terug
Kom je ook naar de TRV meet in NY?
pi_30415967
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 11:35 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik zat zelf in Hotel Quality On Times Square. T was natuurlijk niet echt op Times Square maar op 47th street. Ik liep naar buiten, 100 mtr naar rechts en ik was bij die Ticket box waar ze kaartjes verkopen, en dat is dus op Times Square. Wat is het stoer om daar te lopen zeg, helemaal te gek

Ik was in mijn eentje, en ik had dus een hotel. Erg duur ja, maar ik hou er niet van om een douche en toilet te delen met allemaal andere mensen. Ik wil graag een eigen badkamer en zo. Dan betaal je idd meer, maar dat is de manier waarop ik graag reis
In dat hotel heb ik ook gezeten! We hadden met drie meiden een suite (2 slaapkamers en badkamer) voor 100 dollar ieder per nacht. Prima hotel, al is de lift een beetje gammel. Een van de weinige hotels waar je zelfs ontbijt krijgt!
Enige minpunt was dat ze totaal niet soepel waren toen wij door de aanslagen niet op 12 september 2001 naar huis konden vliegen en 5 nachten langer moesten blijven. Toen hadden ze wel een dealtje met ons kunnen maken, maar ze hielden vast aan hun prijzen waardoor wij maar net de rekening konden betalen...
pi_30416048
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 11:40 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Kom je ook naar de TRV meet in NY?
Waar en wanneer? Ik wil wel maar moet even overleggen met mijn vriend. Die fokt niet dus ik weet niet of hij er trek in heeft.
pi_30416113
pi_30416186
Okee, staat genoteerd. Moet ik van tevoren even laten weten of ik kom? Zoals gezegd moet ik dus eerst even checken met mijn vriend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')