Daar heb ik nog gegeten in dat restaurant op de 46e verdieping dat ronddraaitquote:Op maandag 5 september 2005 17:22 schreef Wytze het volgende:
Ik wil nog een x Marriot Hotel doornemen. Midden op Times Square
Yeah right.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:28 schreef Douwe het volgende:
Dus binnenkort Fok jij permanent vanuit New York
Net als met Hik en UIO zeker?quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:57 schreef Douwe het volgende:
En op het speeltuinbankje plaatsnemen in OUD, ik zie perspectieven
quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:26 schreef Jaguarized het volgende:
Ik kreeg trouwens een mailtje gisteravond van een 20 jarig meisje uit New York, die wat woordjes Nederlands wil leren, met de vraag of ze me mocht toevoegen op msn enzo. En nog knap ook!Ik denk dat ik daar vriendjes mee ga worden.
![]()
Kinky he?quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:08 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Jij krijgt vanuit het niets mailtjes van meisjes uit NY?
Maar leg is uit hoe je er aan komt dan?quote:
Neuh, ik heb me lang geleden eens ingeschreven bij zo'n website om te corresponderen met mensen over de hele wereld. Van de een krijg je wat meer terug dan van de ander. Gisteravond kreeg ik dus een mailtje van een meisje, 20 jaar, genaamd Kristin, wonende in New York. Ze was wat woordjes Nederlands aan het leren en was specifiek op zoek naar mensen die haar wat konden leren. Kennelijk heeft ze zitten zoeken bij de aangemelde Nederlanders. Ze vroeg ik ze me mocht toevoegen op msn en of ik zin had om met haar te corresponderen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:28 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Maar leg is uit hoe je er aan komt dan?Je zit toch geen vrouwen te spammen he
Nee, het is vast een vadsige New Yorker van 80, op zoek naar een Nederlands retejong...quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:31 schreef Jaguarized het volgende:
En nee, het is geen Filippijns meiske wat op zoek is naar een rijke uit het Westen.![]()
Die had ik al verwacht. Zo eentje die met moeite blijft zitten op een stoel en 450 kilo weegt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:34 schreef whoops het volgende:
[..]
Nee, het is vast een vadsige New Yorker van 80, op zoek naar een Nederlands retejong...
Hij kan dit ontkrachten door de foto te postenquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:34 schreef whoops het volgende:
[..]
Nee, het is vast een vadsige New Yorker van 80, op zoek naar een Nederlands retejong...
Ga hier vanuit, totdat je d'r IRL ontmoet hebt...quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die had ik al verwacht. Zo eentje die met moeite blijft zitten op een stoel en 450 kilo weegt.![]()
Dan wil je mijn foto ook vast wel zien...:quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:36 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Hij kan dit ontkrachten door de foto te posten![]()
Ik had niet anders verwachtquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:38 schreef whoops het volgende:
[..]
Dan wil je mijn foto ook vast wel zien...:
[afbeelding]
Toe maar. Wat is eigenlijk de reden van het leren van Nederlandse woorden?quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:43 schreef Jaguarized het volgende:
Tussen alle foto's van de kont van Maryse heb ik hem kunnen vinden.![]()
[afbeelding]
Geen idee, daar ga ik hopelijk snel achterkomen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:46 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Toe maar. Wat is eigenlijk de reden van het leren van Nederlandse woorden?
Is ze een Manhattanite? Anders zou ik er maar is serieus werk van gaan maken want dan hoef je misschien nooit meer te werkenquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Geen idee, daar ga ik hopelijk snel achterkomen.![]()
Long Island.quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:51 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Is ze een Manhattanite? Anders zou ik er maar is serieus werk van gaan maken want dan hoef je misschien nooit meer te werken![]()
Wel uit de state.quote:
En hoe vordert dat proces dan?quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:26 schreef Jaguarized het volgende:
Ik denk dat ik daar vriendjes mee ga worden.![]()
Zoals gezegd, ik heb haar toegevoegd + gemaild. Effe wachten nog dus.quote:
Volgens mij is LI best relaxt hoor. Zitten ook superdure huizen tussen.quote:
Hamptonsquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:44 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
Volgens mij is LI best relaxt hoor. Zitten ook superdure huizen tussen.
Laat het ons weten als je gaat verhuizen he
Tot op heden heb ik er een vrij normaal msn gesprek mee dacht ik zo.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:24 schreef komrad het volgende:
haha, ik vind het allemaal enigzins dubieus, maar we horen het wel neem ik aan
vergeet zeker niet om de ferry te nemen bij pier 79 W 39st (dus aan de hudson kant) naar New Jersey (Port Imperial). Je hebt echt een schitterend uitzicht op Manhattan. En je moet ook zeker naar Hunters Point in LIC gaan (Queens) Je kan de ferry nemen van E 34th naar Hunters Point Queens. Ik denk dat Hunters Point 1 van de beste views heeft op Midtown...quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:39 schreef _wie het volgende:
Eeen short berichtje uit NYC.
Vandaag mijn eerste echte sighseeing dag gedaan. Statue of Liberty & Ellis Island, Financial District en het WTC/ Ground Zero. Zeer indrukkwekkend allemaal. Morgen omgeving van Times Square.....
XcUz mequote:Op dinsdag 6 september 2005 18:43 schreef Jaguarized het volgende:
Tussen alle foto's van de kont van Maryse heb ik hem kunnen vinden.![]()
[afbeelding]
genoteerd! Al begint mijn lijstje wel erg lang te wordenquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:50 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
vergeet zeker niet om de ferry te nemen bij pier 79 W 39st (dus aan de hudson kant) naar New Jersey (Port Imperial). Je hebt echt een schitterend uitzicht op Manhattan. En je moet ook zeker naar Hunters Point in LIC gaan (Queens) Je kan de ferry nemen van E 34th naar Hunters Point Queens. Ik denk dat Hunters Point 1 van de beste views heeft op Midtown...
Echt DOEN! Ik vond het zelf denk ik de 2 top dingen die ik heb meegemaakt in NYC.
Kan je hem hier niet even neerzetten? Mijn lijstje kan me niet lang genoeg worden...quote:Op woensdag 7 september 2005 02:41 schreef _wie het volgende:
[..]
genoteerd! Al begint mijn lijstje wel erg lang te worden
post je lijstje is, ben wel benieuwd wat je er op hebt staan.quote:Op woensdag 7 september 2005 02:41 schreef _wie het volgende:
[..]
genoteerd! Al begint mijn lijstje wel erg lang te worden
New York zo'n 18 graden. Ideaal lijkt me.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:05 schreef HMaster-II het volgende:
Wij gaan van 8-okt tot 23-okt naar de VS. de laatste 5 dagen zitten we in NYC.
Daarom heb ik ook een soort van algemene vraag. We gaan eerst naar Florida (Miami en Orlando), daarna naar Washington DC en vervolgens naar New York. Mijn vraag is, wat de Temperaturen per regio zijn waar we heen gaan in die periode? Rekening houdend met mee te nemen kleding.
Okee, okee, ik weet dat mij niets gevraagd werd maar ik ga toch graag in op deze vraag en post dan maar mijn eigen lijstje. Hoewel niet iedereen aan planning vooraf wenst te doen, draagt het wat mij betreft zeker toe aan de voorpret. Sex zonder voorspel is ook niks. Bovendien voorkomt een goede voorbereiding dat ik na afloop thuis ben en dan over allerlei geweldige dingen hoor die ik had kunnen doen maar waar ik simpelweg niet van wist dat ze bestonden... Hoe meer lijstjes, hoe meer vreugd dus als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 7 september 2005 02:44 schreef whoops het volgende:
[..]
Kan je hem hier niet even neerzetten? Mijn lijstje kan me niet lang genoeg worden...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |