LOL, geen idee wat jij interesant vind met je begraafplaatsen. Maar ok.quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:20 schreef HMaster-II het volgende:
Ik gooi hier maar even ene tvp-tje in.
Ik ga 8 oktober richting de VS. Als laatste bezoeken we (moeders op sleeptouw) NYC. 4 nachten in het New Yorker hotel. Dat zijn de laatste dagen van een zelf gecreerde Oostkust reis. Ik neem ook mijn Laptop mee, vooral om de foto's te controleren en up-te-loaden naar mijn eigen webserver thuis.
Ik heb nog geen idee hoe NYC my zal bevallen, ik ben wel benieuwd naar de massaliteit van de stad. Heeft iemand hier echt goede foto tips (naast de info die ik hier onder heb staan)??? Ik wil veel foto's maken abstract/levendig/toeristisch en fun.
info gezocht:
Waar ik naar op zoek ben in NYC en ook in de Washington (3e stad van de 4 die we aan doen) zijn van die hele oude obscure kerkhoven. Van die begraafplaatsen die je vaak in films ziet. Met van die vervallen stenen enzo... Iemand tips???
Het gaat om de kunst en de omgeving. Ik bedoel als je op een katholieke begraaplaats komt, dan zijn de stenen/beelden/entourage veel anders dan ene algemene. En de kunst het mooi vast te leggen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:16 schreef Wytze het volgende:
[..]
LOL, geen idee wat jij interesant vind met je begraafplaatsen. Maar ok.
Er zit iig een begraafplaats als je vanaf JFK naar Manhattan gaat. Die zie je ook in Cruel Intentions. Weet niet of dat is wat je zoekt, maar voor mij is een begraafplaats een begrafplaats. No place I wanna be![]()
er is een begraafplaats vlakbij Wall Street, bij het oude kerkje. Met hele oude gravenquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:20 schreef HMaster-II het volgende:
Ik ga 8 oktober richting de VS. Als laatste bezoeken we (moeders op sleeptouw) NYC. 4 nachten in het New Yorker hotel. Dat zijn de laatste dagen van een zelf gecreerde Oostkust reis. Ik neem ook mijn Laptop mee, vooral om de foto's te controleren en up-te-loaden naar mijn eigen webserver thuis.
Ik heb nog geen idee hoe NYC my zal bevallen, ik ben wel benieuwd naar de massaliteit van de stad. Heeft iemand hier echt goede foto tips (naast de info die ik hier onder heb staan)??? Ik wil veel foto's maken abstract/levendig/toeristisch en fun.
info gezocht:
Waar ik naar op zoek ben in NYC en ook in de Washington (3e stad van de 4 die we aan doen) zijn van die hele oude obscure kerkhoven. Van die begraafplaatsen die je vaak in films ziet. Met van die vervallen stenen enzo... Iemand tips???
Dat bedoel inderdaad. Waar ongeveer, want idan kijk ik thuis even op de kaart van het centrum van NYC.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:59 schreef kepler het volgende:
[..]
er is een begraafplaats vlakbij Wall Street, bij het oude kerkje. Met hele oude graven
[afbeelding]
zulke stenen dus
tja, volgens mij was het Trinity Church, ligt ten oosten van Ground Zero volgens mijquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:09 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat bedoel inderdaad. Waar ongeveer, want idan kijk ik thuis even op de kaart van het centrum van NYC.
was het de trinity churchquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:47 schreef HMaster-II het volgende:
Check heb het gevonden. tnx
http://www.trinitywallstreet.org/ Yups... Het eeuwen oude kerkje dat de val van de Twins heeft overleefdquote:
En volgens mij ook voorkwam in de film National Treasure.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
http://www.trinitywallstreet.org/ Yups... Het eeuwen oude kerkje dat de val van de Twins heeft overleefd
Ah ja, dat is 'm.. Als je er recht voorstaat, 180 graden draait en begint te lopen zit je na een paar meter bij de NYSEquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:13 schreef Jaguarized het volgende:
Lijkt er wel veel op. Zie ook:
[afbeelding]
Staat genoteerd.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:33 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
Ah ja, dat is 'm.. Als je er recht voorstaat, 180 graden draait en begint te lopen zit je na een paar meter bij de NYSE
Staat ook genoteerd.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:28 schreef Wytze het volgende:
Als je mooie chicks wilt zien moet je naar Saks Fifth Avenue gaan, dat is een soort luxe bijenkorf.
Zitten echt heel veel mooie meisjes, maar je mag er geen fotos maken
gewoon doenquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:28 schreef Wytze het volgende:
Als je mooie chicks wilt zien moet je naar Saks Fifth Avenue gaan, dat is een soort luxe bijenkorf.
Zitten echt heel veel mooie meisjes, maar je mag er geen fotos maken
Dat flitsen valt niet op idd.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:16 schreef kepler het volgende:
[..]
gewoon doen
zo ook in het guggenheim, maar niet te opvallend, want dan kicken ze je dr uit
je hoeft ook niet te flitsen, ze lukken niet allemaal dan... dat is wel jammerquote:
Hoezo bovenin beginnen dan?quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:42 schreef Dizzee het volgende:
dat uitkicken in het guggenheim valt ook wel mee hoor. ze zeggen alleen dat het mag.
kwam er trouwens laast achter dat je bovenin moet beginnen. dus eerst helemaal naar boven lopen, en tijdens het naar beneden gaan de kunst bekijken. dat deden wij dus precies andersom.![]()
bedoel je zoiets:quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:20 schreef HMaster-II het volgende:
info gezocht:
dublo blokken? Ik vindt die box buildings juist zo cool van NYC. Ik hou juist van de oude art deco box buildingsquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:17 schreef HMaster-II het volgende:
Eigenlijk gewoon een pracht gebouw tussen al die Duplo blokken![]()
Ik zit nog steeds te wachten op die panorama foto's.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:24 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
dublo blokken? Ik vindt die box buildings juist zo cool van NYC. Ik hou juist van de oude art deco box buildings![]()
ja sorry ik weet het. Ik ben de hele week weg geweest en zit nu weer voor het eerst achter de pc. De pano's komen eraan, ik hoop alleen dat ze in je inbox passenquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te wachten op die panorama foto's.![]()
1 pano is 4.5 mb, gaat dat passen?quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te wachten op die panorama foto's.![]()
Makkie, mag naar:quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:52 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
1 pano is 4.5 mb, gaat dat passen?
ik zie dat de 2e pano 9.6 mb isquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:53 schreef Jaguarized het volgende:
Plenty of room daar.
Leuk voor dualscreen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:57 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
ik zie dat de 2e pano 9.6 mb isDie is ook 7500 pixels breed
![]()
ik probeer ze wel te versturen
Wat meot je nou met 5 screens, ik vind 2 al zat.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:08 schreef Douwe het volgende:
Uitgaande van 17" TFT monitor is het leuker voor een 5-screen opstelling [afbeelding]
New York foto's bekijken?quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat meot je nou met 5 screens, ik vind 2 al zat.![]()
Dat kan met 2 ook wel. Ik ga liever nog een keer naar NYC dan extra beeldschermen aanschaffen.quote:
na de derde keer werd toch wel boosquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:42 schreef Dizzee het volgende:
dat uitkicken in het guggenheim valt ook wel mee hoor. ze zeggen alleen dat het mag.
ik wilde nog een foto van die bewaker maken, en dan recht in zn ogen flitsenquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:47 schreef komrad het volgende:
ach gewoon klinkken zonder flitser en zeggen dat je je batterijen aan het checken bent
idd mooi contrast. doet me denken aan de film 'Gangs of New York'. de laatste scene.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:19 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
bedoel je zoiets:
[afbeelding]
mooi contrast. De foto opzich is niet zo heel mooi, maar als je wat van fotografie weet kan je er zeker iets heel moois van maken. Begraafplaats is ergens in Queens volgens mij.
Als je voor nog meer vervallen en obscuren dingen zoekt moet je ff deze site checken: http://www.forgotten-ny.com/
Dat is die film met Leonardo diCaprio toch? Is dat nog wat? Hoor er verschillende verhalen over.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:46 schreef Dizzee het volgende:
[..]
idd mooi contrast. doet me denken aan de film 'Gangs of New York'. de laatste scene.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |