kheb de volledige versie gedownloadquote:Op maandag 22 augustus 2005 19:00 schreef jakkeluchtgitaar het volgende:
[..]
Phantom is het de downloadbare demoversie (30 dagen geldig) of de volledige versie van ARC die je hebt?? Is trouwens een fantastisch panoramaprogramma. Ik heb mijn pano's van NY en Londen er ook mee gemaakt.
of we zijn met onze family in the midwest....(in mijn geval dan.)quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:50 schreef komrad het volgende:
Yankees zijn wat dat betreft nogal watjes, ik ben er een keer geweest toen het een beetje sneewde, het leek wel een spook stad, op TS was er niets te beleven.
Kom ik 3 dagen later bij goed weer terug, toen was het alle behalve uitgestorven
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:04 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Ik vertrek maandagochtend voor 5 dagen.![]()
Das niet veel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:11 schreef _wie het volgende:
vorig jaar wel, een cm of 5 volgens weeronline....
nog 4 dagen wachten...![]()
Hoe voor de hand liggend.quote:
en waar valt die te downen als ik dat mag vragen??quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:25 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
kheb de volledige versie gedownload
http://www.torrentspy.com/download.asp?id=360277quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:14 schreef jakkeluchtgitaar het volgende:
[..]
en waar valt die te downen als ik dat mag vragen??
thanx! Ik zal jullie uptodate houden neemt laptop mee en gaat op zoek naar WiFi pointsquote:Op zondag 28 augustus 2005 09:22 schreef komrad het volgende:
alvast veel plezier in NYC -wie
Je bent een vrouw!quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:10 schreef _wie het volgende:
[..]
thanx! Ik zal jullie uptodate houden neemt laptop mee en gaat op zoek naar WiFi points
Is het in de KLM lounge nog een beetje goed uit te houden voor vetrek?
in bepaalde parken/plekken kan je gratis internettenquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:10 schreef _wie het volgende:
[..]
thanx! Ik zal jullie uptodate houden neemt laptop mee en gaat op zoek naar WiFi points
thnxquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:32 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
http://www.torrentspy.com/download.asp?id=360277
snel klikken voordat deze post gedelete wordt
laat maar phantom, ik heb het gevonden, nogmaals bedanktquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:35 schreef jakkeluchtgitaar het volgende:
[..]
thnx
maar hoe installeer ik het juist??
Ik heb nu 2 RAR files die ik kan omzetten in BIN en CUE files, maar dan ??
Als je me het kan uitleggen, stuur me maar een mailtje:
jakke_luchtgitaar@hotmail.com
doe dat, we like the storiesquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:10 schreef _wie het volgende:
[..]
Tsja, jij hebt of geen euro's of geen vrienden die mee willen....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:40 schreef komrad het volgende:
* komrad is al een jaar jaloers op iedereen die gaat
ik verrek het idd alleen te gaan en mijn vrienden hebben geen geld of het er iig niet voor over.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tsja, jij hebt of geen euro's of geen vrienden die mee willen....![]()
En ik wilde er nog achteraan zeggen: "En kom niet met een opmerking als "en nee ik ga niet met vreemden""".quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:46 schreef komrad het volgende:
[..]
ik verrek het idd alleen te gaan en mijn vrienden hebben geen geld of het er iig niet voor over.
Uiteraard, kom je mij ook uitzwaaien 23-12?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:57 schreef komrad het volgende:
nou dan ga ik dus nog liever niet. maar het is ook een keuze om soms niet te gaan en dat geeft me alleszins het recht daar zuur over zijn
Nee dat is goed voor z'n humeurquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Uiteraard, kom je mij ook uitzwaaien 23-12?![]()
![]()
Daarom zeg ik het ook. Ik vertrek om 07.00, gate nog niet bekend, zou komrad dat redden? Ik betaal de koffie!quote:
Om 7 uur nog niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:07 schreef komrad het volgende:
ik zou het bijna doen ware het niet dat ik werk overdag enzo
nee maar ik moet ook nog wel 2 uur reizen of zo, maar die koffie is wel aantrekkelijkquote:
Precies, aankomst is 2 januari omstreeks 09.45 uit Kopenhagen, vluchtnummer SK551 meende ik. Ik zie komrad al staan:quote:Op donderdag 1 september 2005 12:58 schreef Wytze het volgende:
Je kan hem ook opwachten bij de gate op de terugweg. Bosje bloemen, beetje romantisch doen
Look at it this way, dan ben je de eerste Fokker! die zijn vakantie kiekjes heeft gezien
Ik ben dan net een maand 21 dus mag ik legaal drinken. Wil wel wat uitgaan, heb sowieso dat ik naar zo'n stand-up comedy achtige tent wil. Verder ben ik benieuwd naar wat studentencafe's. Ik las op een website dat rond Columbia wel een aantal leuke waren. Ik ben niet echt van plan om een club of iets dergelijke te bezoeken, daar ben ik het type niet echt voor.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:38 schreef Wytze het volgende:
Jaguarized, ga je nog een beetje uit daar? Of gewoon sightseeing?
En met oud & nieuw..? Aan de ene kant heb ik wel zin om goed m'n best te doen die nacht, maar aan de andere kant, het reisje is kort en een halve dag brak zijn is zonde..quote:Op donderdag 1 september 2005 23:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ben dan net een maand 21 dus mag ik legaal drinken. Wil wel wat uitgaan, heb sowieso dat ik naar zo'n stand-up comedy achtige tent wil. Verder ben ik benieuwd naar wat studentencafe's. Ik las op een website dat rond Columbia wel een aantal leuke waren. Ik ben niet echt van plan om een club of iets dergelijke te bezoeken, daar ben ik het type niet echt voor.
Met oud en nieuw heb ik nog geen plannen. Wel zijn er op dat moment 2 mensen in NY die ik "ken" van het Wereldwijzer forum. Maar daar nog niks mee afgesproken. Waarschijnlijk wel TS aangezien je dat natuurlijk niet mag missen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:35 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
En met oud & nieuw..? Aan de ene kant heb ik wel zin om goed m'n best te doen die nacht, maar aan de andere kant, het reisje is kort en een halve dag brak zijn is zonde..
Jup. Komrad wil niet met me mee want hij gaat principieel niet met onbekenden.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:10 schreef Dizzee het volgende:
ga je alleen jag?
Vergeet dan niet de Saint Lawrence market te bezoeken (en de straatartiesten ervoor).quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:03 schreef _wie het volgende:
Vanaf morgen ben ik 4 dagen in Toronto/Canada
quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jup. Komrad wil niet met me mee want hij gaat principieel niet met onbekenden.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jup. Komrad wil niet met me mee want hij gaat principieel niet met onbekenden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |