Berkeley, CA. 6 weken gestudeerd.quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:14 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
Ben jij nou naar columbia geweest of ging dat niet door? Je ging toch ergens in de states een tijdje studeren?
We hebben tenminste tijdens onze nyc trip ook ff Columbia bezocht. Zage de uni's hier in NL er maar zo uit...
ik heb maar de nieuwste panorama maker van arcsoft gedownload en die werkte wel.quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:30 schreef Dr_Evil het volgende:
Gave panorama's![]()
Welk programma heb je uiteindelijk gebruikt?
wat moet je hebben? het proggie of de orignele pano?quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:09 schreef komrad het volgende:
[hint] email naar fok_komrad@hotmail.com [/hint]
Phantom is het de downloadbare demoversie (30 dagen geldig) of de volledige versie van ARC die je hebt?? Is trouwens een fantastisch panoramaprogramma. Ik heb mijn pano's van NY en Londen er ook mee gemaakt.quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:39 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
wat moet je hebben? het proggie of de orignele pano?
Zip bestand van die pano maker is ongeveer 50mb...
En met mijquote:
nog gezelligerquote:
gemiddeld zo'n 5 a 10 graden meen ik ergens gelezen te hebbenquote:Zat laatst te denken, het zal wel frisjes zijn rond die tijd of niet? Heb ik helemaal niet bij nagedacht bij het boeken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |