Ruzbeh | zaterdag 20 augustus 2005 @ 20:16 |
![]() Internal Hardware: Appearance: Displays: Controllers: Media: Backwards Compatibility: Networking: Other details: Release date: Oude topics [1] | [2] | [3] | [4] | [5] | [6] | [7] | [8] | [9] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] | [16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] OP Bron [ Bericht 51% gewijzigd door Ruzbeh op 20-08-2005 20:29:09 ] | |
Tware | zaterdag 20 augustus 2005 @ 20:26 |
IGN heeft een wat gespeculeerd over de revolution controller, bij de Gamecube hadden ze het ook al goed...: Nintenball, bal met gyroscopen:: ![]() een andere is een controller met trackball een speciale force feedback, ook in de trackball: ![]() en nog een derde, ook met gyroscoop. Volgens IGN zou dit ontwerp handig zijn bij shooters. ![]() Ik denk toch wel dat zij er dichter bij in de buurt zitten dan wie dan ook... | |
piet_pelle | zaterdag 20 augustus 2005 @ 20:37 |
Ik heb eerlijk gezegd toch liever gewoon een joypad. | |
capibar | zaterdag 20 augustus 2005 @ 20:43 |
die trackball lijkt me eigenlijk wel handig, voor shooters enzo | |
Karina | zaterdag 20 augustus 2005 @ 20:55 |
Van mij mogen ze gewoon de joypad van de NES eraan hangen, die is super. | |
Erwtensoep | zaterdag 20 augustus 2005 @ 20:55 |
Ik ben blij dat die gozers niet bij nintendo werken | |
Ruzbeh | zaterdag 20 augustus 2005 @ 22:38 |
Nou... het kan niet langer duren voor we wat info krijgen... kan me echt niet schelen wat, als het maar iets is... de final concept van de Revolution zou ik wel goed vinden of een final naam voor de Revolution, etc. | |
Cerbie | zaterdag 20 augustus 2005 @ 22:51 |
quote:Maar dan wel met rondere hoeken, anders krijg je wel erg pijnlijke handen ![]() | |
Ruzbeh | zaterdag 20 augustus 2005 @ 23:11 |
*click*![]() ![]() | |
MMaRsu | zaterdag 20 augustus 2005 @ 23:18 |
quote:Een oninteressant filmpje ![]() | |
Tware | zaterdag 20 augustus 2005 @ 23:32 |
@piet pelle: Aan Ninty heb jij wel je joypadje en stickje te danken, dus wie weet komen ze nu wel met een soort opvolger ervan. | |
MMaRsu | zondag 21 augustus 2005 @ 00:12 |
![]() ![]() [ Bericht 16% gewijzigd door MMaRsu op 21-08-2005 00:21:26 ] | |
Gamedemon | zondag 21 augustus 2005 @ 00:47 |
quote:aan atari en amiga enzo, niet nintendo | |
MMaRsu | zondag 21 augustus 2005 @ 01:02 |
quote:Know ur history nerd ![]() | |
Notorious_Roy | zondag 21 augustus 2005 @ 01:06 |
De enige ECHTE revolutie:![]() ![]() | |
Notorious_Roy | zondag 21 augustus 2005 @ 01:14 |
Ohw, en dit is wel aardig ![]() | |
Dj_Day-V | zondag 21 augustus 2005 @ 01:32 |
quote:Eindelijk ![]() | |
Ruzbeh | zondag 21 augustus 2005 @ 01:33 |
quote:Wie het heeft uitgevonden maakt geen barst uit, door Nintendo's implementatie van de D-pad en nog allerlei zooi is het de standaard geworden. | |
mikando18 | zondag 21 augustus 2005 @ 01:45 |
http://videos.p-nintendo.com/gc2005/expand.mov *stil* *mooi* ![]() | |
MMaRsu | zondag 21 augustus 2005 @ 01:54 |
quote:Zo mooi vind ik het niet ![]() | |
Cerbie | zondag 21 augustus 2005 @ 01:59 |
De D-pad, als het kruisje dat je nu nog terugvindt op Nintendocontrollers en de analoge stick in zijn huidige vorm zijn uitvindingen van Nintendo, de grote joystick van de atari is anders. Was het ook niet Nintendo die met de schouderknoppen kwam? | |
Ruzbeh | zondag 21 augustus 2005 @ 02:03 |
quote:Kom op man. Het is toch inspirerend. | |
mikando18 | zondag 21 augustus 2005 @ 02:04 |
quote: ![]() ![]() | |
MMaRsu | zondag 21 augustus 2005 @ 02:06 |
![]() ![]() ![]() ![]() Mikando ![]() ![]() | |
Ruzbeh | zondag 21 augustus 2005 @ 02:55 |
![]() | |
star_gazer | zondag 21 augustus 2005 @ 03:01 |
Die gyro-controllers zijn wel liev ![]() Waarom niet 2 gyro's: 1 voor de linkerhand en 1 voor de rechter... Mooie oefening voor de motoriek ![]() | |
piet_pelle | zondag 21 augustus 2005 @ 06:34 |
quote:Ik dacht even dat dit hem was maar de europese versie was de beste (games)reclame ooit. Wat heb ik me kapot gelachen. Iemand hier een link naar? | |
Tomasso | zondag 21 augustus 2005 @ 08:59 |
quote:Oninteressant ![]() ![]() quote:Iemand trouwens opgevallen dat op pagina 62 Silicon Knights er nog bij staat als partner? [ Bericht 17% gewijzigd door Tomasso op 21-08-2005 09:31:40 ] | |
Xrenity | zondag 21 augustus 2005 @ 10:06 |
Nog een paar dagen wachten ![]() Leuke PDF trouwens ![]() [ Bericht 36% gewijzigd door Xrenity op 21-08-2005 10:26:56 ] | |
Notorious_Roy | zondag 21 augustus 2005 @ 10:32 |
quote:Nee, dat was me nog niet opgevallen. Wat ik wel vreemd vind is dat het een raport van maart 2005 is en er toen al gesproken werd over de GB Micro. Vandaar die geruchten voor de E3 van een nieuwe GBA ![]() | |
Cheiron | zondag 21 augustus 2005 @ 10:36 |
quote:2 gyro-controllers waren toch een van de eerste mock-ups van de "nieuwe controllers"? Dat lijkt mij, in ieder geval voor shooters, echt geweldig. Niet erg praktisch voor andere games, en nauwelijks de revolutie waar ik op wacht, maar wel een leuke gimmick | |
King_of_cubes | zondag 21 augustus 2005 @ 10:51 |
quote:Daar ben ik dus bang voor, dat de controller gaat aanvoelen als een gimmick. | |
King_of_cubes | zondag 21 augustus 2005 @ 10:55 |
quote: ![]() | |
Ruzbeh | zondag 21 augustus 2005 @ 13:43 |
quote:gim·mick n. 1. 1. A device employed to cheat, deceive, or trick, especially a mechanism for the secret and dishonest control of gambling apparatus. 2. An innovative or unusual mechanical contrivance; a gadget. 2. 1. An innovative stratagem or scheme employed especially to promote a project: an advertising gimmick. 2. A significant feature that is obscured, misrepresented, or not readily evident; a catch. 3. A small object whose name does not come readily to mind. ![]() | |
Oksel | zondag 21 augustus 2005 @ 14:04 |
GEiL. Tevens terugvindpost. ![]() | |
R0nn | zondag 21 augustus 2005 @ 14:24 |
Mja, mooi filmpje maar ook een hoop marketing BS natuurlijk. In het geval van de SNES vergeten ze even dat er ook nog een Mega Drive was. Een console die zelfs sneller was dan de SNES. Dankzij chips in de carts, wist men echter meer uit de SNES te halen (Star Fox, Mario Kart, Donkey Kong Country). Ik begrijp ook niet wat de N64 voor nieuwe mogelijkheden heeft gebracht. Ok, je had de analoge stick, maar de console zelf was gewoon een krachtigere console dan de PS1...niet meer en niet minder. De rumble pack heeft naar mijn mening ook niet zo ontzettend veel toegevoegd aan de game ervaring zoals zij het brengen. Wat de GameCube heeft bijgedragen aan de uitbreiding van gameplay is me ook even ontschoten. Als laatste dan de GBASP die iets heeft bijgedragen aan het uitbreiden van functionaliteit? Ok dan... ![]() Naja, verder is 't wel een stoer promotiefilmpje natuurlijk. Hadden ze imo moeten gebruiken voor het moment dat ze de Revolution controller etc. zouden gaan onthullen. ----- Ohja, ik wil even iets nieuws aansnijden wat de Revolution betreft. Er is een goede kans dat de Revolution van de volgende graphics gebruik gaat maken: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() MAAR RONN!!! HOE IS DAT MOGELIJK MET ZO'N KLEINE CONSOLE DIE MAAR LIEK....3 KEER ZO KRACHTIG IS ALS DE GAMECUBE!!!11!!1? Simpel, je gebruikt NURBS in plaats van polygonen. Bovenstaande 3D modellen zijn allen ontworpen met behulp van NURBS. Ik zal niet te technisch worden, maar het komt erop neer dat je voor ronde en gebogen objecten aanzienlijk minder NURBS nodig hebt dan polygonen. Dat scheelt dus een enorme hoeveelheid rekenkracht. Voorbeeldje: ![]() Om dit te modellen heb je enkele duizenden polygonen nodig. Als je NURBS gebruikt, heb je er slechts 9 nodig. Voor een echt mooie en ronde bal heb je wat...50? 50.000? polygonen nodig. Gebruik je NURBS dan heb je aan één al genoeg. Een enkele NURB kost meer rekenkracht om te renderen dan één polygoon. Vierkante en hoekige objecten kunnen daarom beter met polygonen gerendered worden, aangezien je hier niet zoveel polygonen voor nodig hebt. Zodra je objecten complexer maakt en er meer rondingen in voor komen, zijn NURBS echter beter om te gebruiken. Je hebt dan namelijk zo enorm veel polygonen nodig, dat het de grotere rekenkracht voor NURBS ruimschoots overtreft. Kortom, voor next-gen graphics (maar eigenlijk ook al wel voor games van nu), zijn NURBS over het algemeen een stuk beter en efficienter om te gebruiken dan polygonen. Het scheelt echt enorm veel werk en rekenkracht. Waarom heeft men NURBS dan nog niet eerder in games gebruikt als het zo goed is? De reden dat men niet al vanaf het begin met NURBS werkte, is simpel. Vroeger waren 3D graphics zo simpel en vierkant dat polygonen een veel betere keuze waren. De hardware werd er dientengevolge ook volledig op aangepast en zodoende heeft men ook nooit de mogelijkheid gezien om in een later stadium over te stappen op NURBS. De Nintendo Revolution gaat dit nu mogelijk maken door de interne hardware volledig op NURBS ipv polygonen af te stemmen. Ook de oude NES en SNES games kunnen hier grafisch van profiteren aangezien NURBS onderdeel uit maakt van cube-mapping. Hiermee is 't mogelijk om kartelrandjes en andere oneffenheden uit deze games te halen zonder dat het beeld minder scherp wordt zoals bij anti-aliasing gebeurt. Je hebt dus mogelijk ook geen anti-aliasing nodig voor NURBS, wat eveneens scheelt in rekenkracht. Ook belichting met shaders gaat aanzienlijk minder rekenkracht kosten omdat je veel minder elementen individueel hoeft te belichten dan met polygonen het geval is. Dus even de voordelen en nadelen van NURBS op een rij: + aanzienlijk minder elementen nodig bij complexe 3D modellen vergeleken met polygonen + eindresultaat bij complexe 3D modellen is zichtbaar beter dan met polygonen + mogelijk geen anti-aliasing benodigd omdat er geen kartelrandjes ontstaan + shaders zijn waarschijnlijk een stuk minder zwaar omdat je veel minder elementen hoeft te belichten en manipuleren + ontwerpen van NURB models is waarschijnlijk een stuk minder complex dan polygonen modellen wat erg scheelt in tijd en geld - meer rekenkracht nodig per individueel element in vergelijking met polygonen. voor vierkante (simpele) objecten dus minder geschikt Kortom, je kunt met relatief trage en simpele hardware, toch bloedmooie graphics produceren dankzij NURBS. Je moet alleen je hardware er volledig op afstemmen voordat je het goed kunt gebruiken. Voor Sony en met name Microsoft is dit al te laat. Anders moeten ze hun consoles volledig overhoop halen en alles terugtrekken wat ze eerst beloofd hadden. Dat is ook de reden dat Nintendo heeft gewacht met de onthulling van de specs. Ik denk dat het vanaf nu niet zo heel lang meer zal duren totdat we de specs en het bijbehorende gebruik van NURBS te horen krijgen. Waarom ben je er zo van overtuigd dat de Revolution deze techniek gaat gebruiken? Omdat deze techniek samenvalt met alle feiten die er momenteel over de console bekend zijn. De NES en SNES games die een grafische boost krijgen, de stelling dat het niet gaat om de kracht van de hardware, maar wat je er mee doet, het feit dat Iwata heeft gezegd dat we "wow" zullen roepen zodra we de graphics te zien krijgen, en omdat Nintendo na wil streven dat games niet te duur in ontwikkeling zullen zijn. Maar misschien wel het belangrijkste is dat Nintendo een speech gehouden heeft op een van de conferenties van ATi waar men cube-mapping demonstreerde en developers daar verklaarden dat het een revolutie in de de audiovisuele industrie zal betekenen. In de speech verklaarde Nintendo dat ze een nieuwe manier van ontwikkelen wilden verkennen. Vergeet daarbij niet dat ATi de grafische partner is voor de Revolution. Hints genoeg lijkt mij. Dus jij verwacht zulke extreme graphics in Revolution games als op die eerdere plaatjes? Daar ben ik niet zeker over. Zoals je aan die plaatjes kunt zien, hangt daar nog erg complexe belichting, reflectie en texturing aan vast. Zelfs de Xbox 360 en PS3 kunnen dat nog niet zo mooi produceren (denk ik). Het kan dus net zo goed zijn dat de graphics van de Revolution vergelijkbaar zullen zijn met die van de Xbox 360 en PS3, maar dat de Revo er aanzienlijk minder geavanceerde hardware voor nodig heeft en de games ook veel minder complex in ontwikkeling zullen zijn. Daarmee zou Nintendo dan een grote troef in handen hebben, namelijk een veel lagere verkoopprijs van games en hardware. [ Bericht 2% gewijzigd door R0nn op 21-08-2005 14:36:25 ] | |
Xrenity | zondag 21 augustus 2005 @ 14:30 |
Erg mooie techniek en alles klopt inderdaad, maar het probleem is natuurlijk 3rd party-games... Maar ik kan alleen maar hopen dat dit wordt gebruikt! ![]() Oh btw klik | |
EricG | zondag 21 augustus 2005 @ 14:33 |
Mooi hoor. Zou wel vet zijn. | |
MMaRsu | zondag 21 augustus 2005 @ 14:48 |
Yup zou idd erg vet zijn! Goede post Ronn, hoop wat vaker wat van je te horen op dit forum!![]() | |
Notorious_Roy | zondag 21 augustus 2005 @ 14:49 |
quote: ![]() | |
Tomasso | zondag 21 augustus 2005 @ 14:50 |
quote:Inderdaad. De link waar het origineel vandaan kwam was een vertaling van het Frans. Dat was echt niet te lezen. R0nn heeft het zeer duidelijk uitgelegd ![]() Nog meer voorbeelden * Tomasso wacht op de almachtige Ruzbeh wanneer hij dit weer als nep en fake gaat bestempelen ![]() [ Bericht 11% gewijzigd door Tomasso op 21-08-2005 15:02:55 ] | |
Ruzbeh | zondag 21 augustus 2005 @ 16:06 |
quote: ![]() Zulke technieken zijn heel mooi hoor, en ik ben er helemaal van overtuigd dat de Revolution zeer efficient wordt, maar de PS3 en Xbox360 zulke alsnog betere graphics hebben. Maar ik ben er ook helemaal van overtuigd dat de graphics van de Revolution geil genoeg zullen zijn. | |
R0nn | zondag 21 augustus 2005 @ 16:14 |
quote:Omdat? | |
piet_pelle | zondag 21 augustus 2005 @ 16:22 |
quote:Omdat er veel sterkere hardware inzit. En Nintendo is niet de enige die goede software technieken beheerst. | |
Tomasso | zondag 21 augustus 2005 @ 16:28 |
quote:Zoals gezegd hoeft sterkere hardware niet te betekenen dat de graphics ook mooier zijn. | |
R0nn | zondag 21 augustus 2005 @ 16:30 |
quote:Heb je m'n post überhaupt gelezen? ![]() Als je NURBS gebruikt heb je niet zulke sterke hardware nodig om bloedmooie graphics te krijgen omdat het veel minder rekenkracht kost dan polygonen! De PS3 en Xbox 360 hebben die krachtige hardware nodig omdat polygonen veel meer rekenkracht vereisen dan NURBS bij zulke complexe graphics! Je kunt geen NURBS gebruiken als je hardware er niet op gebouwd is! Wat voor software technieken je ook mag beheersen. Je hardware moet er specifiek voor ontworpen zijn en dat is bij de Xbox 360, PS3 en huidige PC hardware NIET het geval. Het lijkt erop dat de Revolution hier WEL op gebouwd zal worden waardoor ze prima in staat moeten zijn om met veel minder rekenkracht toch dezelfde mooie graphics te kunnen produceren. | |
piet_pelle | zondag 21 augustus 2005 @ 16:32 |
quote:Microsoft en Sony zijn meer op eye candy gericht dan Nintendo. Dat scoort nou eenmaal bij het grote publiek, terwijl Nintendo de graphics gewoon strak en goed wil maken zodat de games precies zo weergeven worden als Nintendo bedoeld. De cube kon dit al aardig maar de revolution zal er een schepje bovenop doen. Een mario wereld heeft nou eenmaal niet het detail en grafische pracht (nodig), iets wat een racegame b.v. weer wel nodig heeft. Althans dit is wat ik uit die Nintendo baas zijn opmerkingen heb opgemaakt. | |
Glopes | zondag 21 augustus 2005 @ 16:35 |
Oh my god. Wat een dikke hoop stierenstront. | |
King_of_cubes | zondag 21 augustus 2005 @ 16:36 |
quote:OMFG!!!11!!1 ![]() Nee, serieus dat zou heel tof zijn. ![]() | |
Tomasso | zondag 21 augustus 2005 @ 16:37 |
quote:Nu lul je eroverheen omdat je weet dat je fout zat. Jij begon erover dat het onjuist was dat de Revolution net zulke goede graphics zou kunnen hebben als de Xbox 360 en PS3 omdat de hardware van de laatstgenoemde beter zou zijn. Vervolgens lees je denk ik dan pas het bericht en kom je met een lulverhaal over Mario en doelgroepen... | |
piet_pelle | zondag 21 augustus 2005 @ 16:40 |
Nou die nurbs techniek ziet er leuk uit maar ik denk dat je met polygonen meer detail kan krijgen mits je hardware het trekt. En dat zal met de X360/ps3 wel lukken, de revolution gaat voor een ander soort graphics die makkelijker te maken zijn maar wel minder mooi zijn als de grote games van de aankomende concurrentie. edit: check alleen al de textures of eerder het gebrek eraan op de plaatjes die Ronn plaatste. | |
Xrenity | zondag 21 augustus 2005 @ 16:42 |
quote:Op wat voor manier zouden NURBs dan onder doen? Kijk bijvoorbeeld is naar die render van dat hoofd. | |
Tomasso | zondag 21 augustus 2005 @ 16:42 |
quote:Lezen is nog steeds moeilijk voor je begrijp ik? Zat er eentje te klagen dat BMH telkens zat te zeuren over de Xbox 360. Moet je hem nou zien ![]() | |
piet_pelle | zondag 21 augustus 2005 @ 16:44 |
quote:Het oogt gewoon allemaal een beetje te bol en glad. Niet echt realistisch, maar zoals ik al zei is dat ook niet wat Nintendo wil. Dit is het soort graphics waar je een geloofwaardige cartoon wereld mee maakt. Ik zeg niet kiddy maar gewoon het soort werelden van nintendo games, je weet wel wat ik bedoel. En Gears of war en PGR e.d. moeten er realistisch en grof e.d. uitzien. | |
Xrenity | zondag 21 augustus 2005 @ 16:46 |
quote:Ah, op die manier. Heb je wel gelijk in, al denk ik dat het met NURBs ook best mogelijk moet zijn zon wereld te creëeren voor bijvoorbeeld een 'realistische' Zelda game. | |
Ruzbeh | zondag 21 augustus 2005 @ 16:47 |
quote:De mensen die werken aan de Revolution GPU (en ook CPU denk ik zo) hebben in ieder geval enorm veel talent, en zijn misschien wel beter dan de mensen die aan de X360 GPU of PS3 GPU hebben gewerkt. Ik gaat zo effe researchen. | |
Cerbie | zondag 21 augustus 2005 @ 16:50 |
![]() Dit plaatje zou anders niet misstaan in een "realistische" FPS, het deed me aan het spel S.T.A.L.K.E.R. denken. Gooi er een grofkorrelig masker of een meer donkere kleur overheen en je hebt wat je wil, je gedachtengang klopt niet helemaal imo, piet | |
R0nn | zondag 21 augustus 2005 @ 16:53 |
quote:Probeer jij met de hardware van de PS3 of Xbox 360 maar überhaupt eens die graphics te produceren zoals op die plaatjes. Ze zullen er een zware dobber aan hebben. Dat het wat bol en glad lijkt ligt gewoon aan de kwaliteit van de shots. Die van 't gezicht is sowieso wat fletser dan in 't echt. Sowieso is kwaliteit van de texturing erg belangrijk. Dat bolle en gladde ligt namelijk niet aan de NURBS maar gewoon de textures die men er overheen geplakt heeft. Dat kan dus echt wel grover als je zou willen. Het zijn echter grotendeels professionele ontwerpen en die zien er altijd zo clean uit. Uberhaupt snap ik niet hoe je sceptisch kunt zijn over dat gezicht. Zo realistisch heb ik 't namelijk nog niet eerder in een game terug gezien. Je kunt met NURBS exact dezelfde resultaten bereiken als polygonen. Sterker nog, bij complexe objecten zal het eindresultaat zelfs beter zijn heb ik me laten vertellen omdat er minder grafische foutjes bij in sluipen. Verder schijnt de animatie van NURBs superieur te zijn. | |
Xrenity | zondag 21 augustus 2005 @ 16:55 |
Ruzbeh, doe is op GAF posten, komt er vast wel een goede reactie met info op denk ik. | |
Tomasso | zondag 21 augustus 2005 @ 16:56 |
quote:Ja maar, pietpelle moet het toch ergens op afkraken, het zou namelijk eventueel op de Revolution gebruikt kunnen worden. | |
Oksel | zondag 21 augustus 2005 @ 16:56 |
quote:Het zou erg leuk zijn als je gelijkt hebt. Het is alleen jammer dat je geen idee hebt of de hardware hier daadwerkelijk op afgestemd is. Of is er iets waardoor het erop wijst dat het wel zo is? | |
Vitalogy | zondag 21 augustus 2005 @ 16:57 |
Ronn Nurbs is een modeleringstechniek geen renderingtechniek. ![]() | |
piet_pelle | zondag 21 augustus 2005 @ 16:57 |
Dat plaatje ziet er ook wel erg mooi uit. Alleen net zoals de eerste lekkermakertjes van andere consoles zit alle techniek en kracht die ze hebben in die plaatjes. In het spel zelf moet die kracht verdeeld worden over alle characters en wereld e.d. Maar aangenomen dat het er zo wel uit zal zien, dan nog vind ik zijn gezicht ietwat glad en 'bollig.' En zou ik toch poly's gebruiken om een realistisch gezicht te maken. Ter vergelijking de old man's face ter hyping voor de ps2. ![]() Snap je een beetje wat ik bedoel? Ik kraak niks af ik vergelijk alleen. | |
King_of_cubes | zondag 21 augustus 2005 @ 16:58 |
quote:Lees de redenen die hij heeft gegeven. ![]() | |
Tomasso | zondag 21 augustus 2005 @ 16:59 |
quote:Hij zegt nergens dat Nintendo dit gaat gebruiken, hij zegt alleen dat Nintendo dit kàn gaan gebruiken. Speculeren enzo... | |
R0nn | zondag 21 augustus 2005 @ 17:00 |
quote:Dus? Dan modelleer je het met NURBS en ga je 't daarna renderen met hardware die je daarvoor ontwikkelt hebt? Of mis ik nu iets? quote:Je trekt het een beetje uit z'n verband nu. Allereerst is het GEEN plaatje van Nintendo zelf. Het is gewoon een render die ik van een site gehaald heb die vol staat met NURB modellen, niet meer en niet minder. Het is simpelweg een voorbeeld wat je met NURBs kunt bereiken. En wat je zegt over lekkermakertjes geldt ook voor de andere twee consoles. Het punt is helemaal niet dat de Revolution exact zulke graphics gaat produceren, maar dat er een techniek bestaat waarmee je ook bloedmooie graphics kunt produceren terwijl je er veel minder rekenkracht voor nodig hebt. Dat is het enige waar 't om gaat hier. | |
Vitalogy | zondag 21 augustus 2005 @ 17:08 |
quote:Ja, je vergeet even dat mooiheid van de rendering wel gegenereerd moet worden. Dat kost ook tijd. Het is niet zo dat wanneer je NURBS gebruikt dan ineens mooiere rondingen in je afbeelding hebt. De hardware zou toch echt krachtiger moeten worden om dit eruit te halen. Bovendien bagatelliseer je dat de hardware compleet opnieuw ontworpen moet worden om het voordeel eruit te halen. Dat is even al het werk van de afgelopen decenium wegsmijten en een andere weg ingaan. Komt nog bij dat zo'n GPU maker ook de capaciteit moet hebben om twee verschillende dure chips te bouwen. Oftewel, leuk bedacht maar NURBS bestaat ook al sinds de jaren 80 en is echt niet het revolutionaire gedeelte aan de nieuwe console. | |
Ruzbeh | zondag 21 augustus 2005 @ 17:09 |
quote:Dan wordt ik gelijk banned. ![]() ![]() PDF Bruce D'Amora, IBM, "Cell Technology for Graphics and Visualization", over Cell (CPU van de PS3 dus) Wat erin staat: quote:Schijnt zelfs dat de CPU van de PS3 al NURBS kan gebruiken. Laat staan de GPU... ![]() Hoe dan ook, ik verwacht dat de Revolution fijne graphics op je scherm kan toveren. Vergeet niet dat de X360 en PS3 op veel hogere resoluties games gaan renderen en de Revolution standaard op 480p dus het mag best dat de Rev wat langzamer is. 't Schijnt ook dat NURBS vaker gehypt wordt ofzo. | |
R0nn | zondag 21 augustus 2005 @ 17:19 |
Nou ok, dat is dan weer een nieuwe rumour down the drain I guess. ![]() ![]() | |
Ruzbeh | zondag 21 augustus 2005 @ 17:23 |
quote: ![]() | |
King_of_cubes | zondag 21 augustus 2005 @ 17:24 |
quote:Hoe kwam je er eigelijk aan? | |
R0nn | zondag 21 augustus 2005 @ 17:33 |
quote:Mozlapunk. In de reacties op hun meest recente Revolution post, stond ergens een link naar een Franse gamesite/forum waar over het mogelijke gebruik van NURBS door Nintendo besproken werd. Dat stuk werd vervolgens in de reacties bij Mozlapunk vertaald waar weer enkele 3D modellers op reageerden met de meeste info die ik hier had gepost. Dat was 't eigenlijk. | |
Cerbie | zondag 21 augustus 2005 @ 17:36 |
Wat is GAF? ![]() | |
R0nn | zondag 21 augustus 2005 @ 17:40 |
Er is misschien nog hoop! ![]() Op GOT (Gathering of Tweakers) wist iemand de volgende geniale opmerking te posten: quote: ![]() quote:Het hoeft er ook niet zo mooi uit te zien als op die renders natuurlijk. Dat was nogmaals meer als voorbeeld om te laten zien wat je met NURBS kunt doen. Je zou aan de hand daarvan kunnen zeggen dat je op die manier ook wel de graphics van de Xbox 360 en/of PS3 kunt behalen. quote: Alleen de Revolution. Als de techniek er voor kan zorgen dat je met minder rekenkracht toch mooie beelden kunt produceren, dan zou ik er ook gewoon specifieke hardware voor laten ontwikkelen. Besides, het ding wordt niet voor nix Revolution genoemd he. Dat betekent wel vaker dat je alles van een lange periode weggooit en een compleet andere weg in slaat. ![]() quote:Drie zelfs. De custom chip in de Xbox 360, de GPU van de Revo en de R520 lijn voor de PC markt. quote:Bestaat sinds de jaren '80, maar kon toen nog niet op een fatsoenlijke manier in games toegepast worden. Polygonen bestonden ook al sinds de jaren '80. Die werden eerder toegepast omdat ze voor simpelere graphics met meer hoeken en vierkanten, veel beter zijn. [ Bericht 32% gewijzigd door R0nn op 21-08-2005 17:47:22 ] | |
Xrenity | zondag 21 augustus 2005 @ 17:44 |
quote:GAF is Gaming Age Forums, Gathering of Tweakers is GoT. | |
MMaRsu | zondag 21 augustus 2005 @ 17:45 |
quote: ![]() hoe kan GAF nou ooit Gathering of Tweakers zijn ![]() | |
R0nn | zondag 21 augustus 2005 @ 17:47 |
Sorry, domme fout. Mgoed, lees m'n ge-edite post ff. ![]() | |
MMaRsu | zondag 21 augustus 2005 @ 17:50 |
nice stuff ![]() | |
Kill_em_all | zondag 21 augustus 2005 @ 17:50 |
quote:Goh dan heeft iedere pc zeker wel een speciaale videokaart aangezien elke pc NURBS kan laten zien... Volgens mij weet je niet echt waar je het over heb IMHO. NURBS zijn gewoon een manier om een model te maken, er komt nogsteeds een ''laag'' poly's overheen volgens mij om je een beeld te geven aangezien je met NURBS alleen een wireframe maakt. 1 ding is iig wel zeker en dat is dat je voor NURBS absoluut geen speciaale hardware nodig heb. En die renders slaan natuurlijk ook nergens op. Zodra je iets rendert in een 3d prog krijg je een heel anders (lees veel scherper) beeld dan wanneer je een screenshot van de viewport maakt (wanneer het word gerendert door de videokaart en zoals het er dus op een console/pc zou uitzien ingame). Kortom: iemand heeft zijn tijd verspilt met dat verhaal. | |
Xrenity | zondag 21 augustus 2005 @ 17:54 |
quote:Die renders gingen om de techniek, niet de 'mooiheid' En als ik deze quote lees: quote:Kom ik tot de conclusie dat NURBS en poly's 2 verschillende dingen zijn. O, en je avatar werkt niet. | |
Kill_em_all | zondag 21 augustus 2005 @ 18:19 |
Ja het maken van een model met NURBS en poly's is iets verschillends. Wat je uiteindelijk als model krijgt wat je kan gebruiken in een game is bij alle 2 gemaakt van poly's volgens mij. | |
Ruzbeh | zondag 21 augustus 2005 @ 18:28 |
quote:Yeah, zoiets, dacht ik. Dat gebeuren van NURBS naar Polygonen (of whatever) vergt veel kracht en ook tijd. | |
R0nn | zondag 21 augustus 2005 @ 18:29 |
quote: Ik heb 't idd ook allemaal maar gelezen en zelf omgezet naar een overzichtje zodat het voor iedereen wat begrijpelijker zou zijn. Maar t'is ook geplaatst zodat mensen die er verstand van hebben er op kunnen reageren. | |
Notorious_Roy | zondag 21 augustus 2005 @ 18:43 |
Dit is wel allemaal erg technisch enzo... ![]() ![]() ![]() | |
Tomasso | zondag 21 augustus 2005 @ 18:45 |
quote: ![]() ![]() | |
MMaRsu | zondag 21 augustus 2005 @ 18:59 |
quote:Nee niet die weer, die haat ik ![]() | |
Ruzbeh | zondag 21 augustus 2005 @ 19:09 |
*zucht* We begonnen zo goed met die NURBS enzo. Uiteindelijk bleek het toch niks te zijn, maar in ieder geval beter dan een topic barstvol met alleen controller mockups. Nog een paar dagen trouwens tot een nieuw stukje rev info! ![]() | |
R0nn | zondag 21 augustus 2005 @ 19:10 |
Ik post wel even wat er oorspronkelijk gezegd werd op dat franse gameforum en bij mozlapunk (het is soms vertaald met bablefish en soms gepost in 't engels door fransen, dus verwacht geen geweldig gebruik van de engelse taal): Eerst wat er grofweg op het forum gezegd werd: quote:Dan een reactie op die post van iemand die er zogezegd verstand van heeft: quote: En dan reacties bij Mozlapunk over dat stukje van 't forum (grotendeels zelfde gast): quote:---- quote:---- quote:Als we deze mensen mogen geloven, kun je NURBS dus gewoon renderen net als polygonen. Geef je eigen visie maar eens op deze quotes zou ik zeggen. Maar misschien heb ik de reden al gevonden waarom de NURBS technologie niet helemaal klopt. Waarschijnlijk heeft men het over het hele proces waar het modellen met NURBs slechts een onderdeel van is, namelijk cube-mapping (en daar waren ook al eerder rumours over). quote:Your thoughts zou ik zeggen. ![]() | |
Tware | zondag 21 augustus 2005 @ 21:05 |
tsja, als het nurbs zouden worden dan is er direct ook 0,0 3rd party en geen multiplatform games die naar de revolution gaan. Hij zou dus én nurbs én polygonen moeten kunnen renderen... | |
Ruzbeh | zondag 21 augustus 2005 @ 21:23 |
quote:Nou, nee, als je de mogelijkheid hebt dan betekent het niet dat je alleen die mogelijkheid kan benutten. Maar de PS3 kan ook nurbs doen dus 't maakt niet uit. | |
R0nn | zondag 21 augustus 2005 @ 22:00 |
Mja dat NURBS schijnt alleen voor modelleren te zijn ofzo? Of het was zo dat je het ook voor renderen kunt gebruiken maar dat het dan veel zwaarder is. Ik hoor iig een heleboel verschillende verhalen van allemaal mensen die verstand hebben van 3D modellen en ik wordt er niet meer veel wijser uit eigenlijk. De één noemt het iets revolutionairs en iets geheel nieuws wat games echt vooruit kan helpen terwijl de ander zegt dat 't al jaren bestaat en gewoon niet goed te implementeren is (en dat je sowieso nog polygonen nodig hebt om 't te renderen en animeren). I'm confused. ![]() | |
Vitalogy | zondag 21 augustus 2005 @ 22:56 |
Met een manier van modelleren wordt bedoeld een manier van het omschrijven van objecten / geometrische vormen. Als een plaatje wordt gerendered moet voordat het daadwerkelijke renderen plaats vindt eerst de objecten in het plaatje omschreven worden. Met NURBS kan je de geometrische vormen omschrijven, dwz ik omschrijf een bol voor een planeet, een boogvorm van een gebouw e.d. "Domweg" polygonen invoeren is ook een manier. Het voordeel van NURBS tov polygonen is meer dat er weinig rekenkracht nodig is om de objecten te verplaatsen (of wdb in te voeren). Dat is wel een behoorlijk pluspunt. Een ander voordeel is dat ik de resolutie van een plaatje vrij eenvoudig kan verhogen. Maar het blijft dat er een plaatje gerenderd moet worden uit de geometrische vormen. Nu is de rendering hardware al jarenlang ontwikkeld op het gebruik van polygonen. NURBS ondersteuning in de huidige hardware zal dan ook betekenen dat het intern toch naar een polygonen vorm wordt vertaald. Bovendien is de toekomst van rendering ook niet echt los te zien van het gebruik van polygonen denk ik. Maar goed, ik denk dat je er beter over kan ophouden. Het is een interessant onderwerp maar naar mijn idee is het dikke onzin om te denken dat Nintendo op basis van NURBS een revolutionaire renderingstechniek gaat toepassen in zijn console. | |
Kill_em_all | maandag 22 augustus 2005 @ 00:36 |
Behalve dat schijnt iedereen ook te vergeten dat de revo ook GC en n64 games moet kunnen afspelen en dat die allemaal poly modelled zijn. Dus de revo zal hoe dan ook poly's moeten kunnen renderen. Ik denk dat het hele NURBS verhaal alleen maar over het modellen van iets gaat maar dat alles uiteindelijk nogsteeds poly's zijn (en in dat geval is het dus een hoop gehyp om niks omdat je dat in principe ookal bij games van nu kan doen). Het lijkt mij heel sterk dat als NURBS echt zoveel beter zouden zijn dat hardware makers dan wel eerder op ''echte'' NURB rendering waren overgegaan. | |
Notorious_Roy | maandag 22 augustus 2005 @ 00:39 |
quote:Ik ook, net voor de E3, elke pagina van het Revo topic ![]() | |
Ruzbeh | maandag 22 augustus 2005 @ 01:00 |
quote:Als je NURBS wilt gebruiken moet je sowieso polygonen kunnen renderen hoor. | |
moomoo | maandag 22 augustus 2005 @ 02:25 |
wie het ook was die zei dat nurbs nooit zo mooi konden worden als polygons.. is het niet zo dat ze voor films(star wars, LOTR, etc)met nurbs werken? btw ruzbeh: "op een toetsenbord ALS op een WC-bril" | |
Ruzbeh | maandag 22 augustus 2005 @ 03:10 |
quote:Het is gewoon een techniek om te modelen zo ver ik weet. Zo'n gast die ik ken is een pro 3D mensch en gebruikt NURBS en is daar enthousiast over enzo. Met NURBS modellen is gewoon handig en makkelijk enzo. Ik heb trouwens een keer een tutorial gevolgt met 3ds max en toen had ik een neushoorn hoofd gemaakt met NURBS. Is heel wat anders dan bijv. boxmodellen met polygonen maar ik kan me heel goed voorstellen dat NURBS makkelijk is enzo omdat je alleen lijnen hoeft te maken zeg maar. Me neushoorn hoofd zag er trouwens niet uit. ![]() quote:Fixed. ![]() | |
Cheiron | maandag 22 augustus 2005 @ 09:56 |
Toch wil ik het punt niet voorbij gaan dat, wil je goede 3rd party support houden, de Revolution gelijksoortige dingen als de PS3 en X360 moet kunnen doen. Geen enkele developer zal een game uitbrengen op "de drie" als hij voor de Revolution de hele game moet redesignen. Althans, dit lijkt mij. | |
Kill_em_all | maandag 22 augustus 2005 @ 10:17 |
quote:Als je ''pure'' NURBS rendert niet, nu word alles eerst nog omgezet naar poly's. | |
Notorious_Roy | maandag 22 augustus 2005 @ 10:58 |
Nintendo gaat toch ook 'volwassen' games maken. We zagen het al een beetje met Zelda:TP, maar Mario Revolution zal de echte ommekeer zijn. De eerste art is bekend:![]() Dit is dus een fan art. Komt van 4CR | |
Xrenity | maandag 22 augustus 2005 @ 11:00 |
quote:Die omgeving ziet er wel super uit ![]() | |
Oksel | maandag 22 augustus 2005 @ 13:25 |
Wederom fijn plaatje. Heb je daar meer van Roy? | |
Tware | maandag 22 augustus 2005 @ 13:57 |
hier weer een mooie screen van het door de fans bedachte xenias ![]() ![]() | |
Erwtensoep | maandag 22 augustus 2005 @ 14:04 |
Fraai spul | |
D.A.A.F. | maandag 22 augustus 2005 @ 14:11 |
die art van mario is echt briljant! lijkt een beetje op Alice van American McGee, die dat sprookje ook een weird twist meegaf. Ik kan me er wel iets bij voorstellen om zo een mario game te bouwen.. ach ik heb ook wel nog eens renders gezien voor een 'dark' pokemon, dat zag er ook fraai uit.. Toch zal zoiets niet gebeuren, Nintendo moet het hebben van de kiddy-mario franchise.. dat is toch weer een aparte doelgroep voor hun console.. | |
GoStop | maandag 22 augustus 2005 @ 14:12 |
quote:Woei! Hebben ze American McGee ingehuurd ofzo? ![]() ![]() | |
GoStop | maandag 22 augustus 2005 @ 14:13 |
quote:lap zeg, 1 minuut te laat ![]() | |
Ruzbeh | maandag 22 augustus 2005 @ 14:25 |
quote: ![]() Die fanart van die volwassen Mario is wel cool. | |
Erwtensoep | maandag 22 augustus 2005 @ 14:33 |
quote:?? | |
Dj_Day-V | maandag 22 augustus 2005 @ 14:36 |
http://www.amazon.fr/exec(...)/171-8656284-7689816 | |
Xrenity | maandag 22 augustus 2005 @ 14:43 |
quote: quote:Next! | |
Ruzbeh | maandag 22 augustus 2005 @ 15:01 |
quote:Xenias = ![]() | |
King_of_cubes | maandag 22 augustus 2005 @ 15:16 |
quote: ![]() | |
mikando18 | maandag 22 augustus 2005 @ 15:48 |
Op zoek naar revolution nieuws kwam ik nog wat (fake) plaatjes van de dolphin tegen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nostalgisch ![]() | |
Dj_Day-V | maandag 22 augustus 2005 @ 16:19 |
Tripod ![]() | |
mikando18 | maandag 22 augustus 2005 @ 16:49 |
quote: ![]() | |
Dj_Day-V | maandag 22 augustus 2005 @ 16:59 |
Ziet er echt slecht uit ![]() | |
EricG | maandag 22 augustus 2005 @ 17:08 |
Idd | |
Cerbie | maandag 22 augustus 2005 @ 17:11 |
quote: ![]() ![]() | |
Ruzbeh | maandag 22 augustus 2005 @ 17:26 |
quote:*zucht* 'Xenias' is het typische voorbeeld van een onzin droom van een 1 of andere debiele fanboy. Een Nintendo 'halo-killer'. Als mensen sommige mensen zo graag een halo game willen spelen ze maar gewoon Halo of Halo 2 op de Xbox i.p.v. de hele dag alleen maar neppe plaatjes zitten maken. ![]() | |
Xrenity | maandag 22 augustus 2005 @ 17:40 |
quote:Zijn geen screens, is artwork. | |
Ruzbeh | maandag 22 augustus 2005 @ 18:02 |
quote:Maar je hebt ook andere plaatjes waar het gewoon screens zijn. Het kan trouwens zo zijn dat we nieuwe info "very soon" krijgen doelde op 24 augustus. Op 24 augustus zijn er altijd grote Nintendo announcements geweest enzo. | |
Xrenity | maandag 22 augustus 2005 @ 18:08 |
quote:Ja klopt... Zou het trouwens kunnen dat ze alle pers al uitgenodigd hebben voor een grote onthulling? Op die manier kon Matt het weten, maar wellicht moest er een NDA'tje getekend worden. | |
Ruzbeh | maandag 22 augustus 2005 @ 18:31 |
quote:Nou, die gozer van Nintendo of Europe heeft gewoon gezegd hoor dat er "very soon" info komt. "Important" info. ![]() ![]() | |
Ruzbeh | maandag 22 augustus 2005 @ 21:14 |
Oops. ![]() ![]() http://new.ga-forum.com/showthread.php?t=60174 | |
Erwtensoep | maandag 22 augustus 2005 @ 23:37 |
Dan heb 2 dingen waarop ik me kan verheugen woensdag! Ajax en nintendo! Alleen ben ik van de eerste zeker dat het daadwerkelijk komt, van de 2e een stuk minder | |
MMaRsu | maandag 22 augustus 2005 @ 23:50 |
Aww deze vind ik wel schattig ![]() ![]() | |
Tware | maandag 22 augustus 2005 @ 23:50 |
hehe ik zou maar nergens op verheugen, beh van wat je zeker weet...'xdayton' ![]() | |
mikando18 | maandag 22 augustus 2005 @ 23:52 |
quote: quote: ![]() | |
MMaRsu | maandag 22 augustus 2005 @ 23:58 |
quote: ![]() ![]() | |
Tware | dinsdag 23 augustus 2005 @ 00:01 |
Jeuj, CGM (betrouwbare bron) laat ook iets los over de controller: : quote: | |
Erwtensoep | dinsdag 23 augustus 2005 @ 00:06 |
Hmmm niet echt spectaculair dus... | |
MMaRsu | dinsdag 23 augustus 2005 @ 00:07 |
lol dat heb ik net nog gelezen via GAF. Anyway, ik heb toch al 100% vertrouwen in de Revolution, een nieuwe Super Smash Brothers maakt voor mij alles goed ![]() | |
Ruzbeh | dinsdag 23 augustus 2005 @ 00:07 |
![]() | |
MMaRsu | dinsdag 23 augustus 2005 @ 00:17 |
Dude neem een photobucket, kun je alles zelf linken.. | |
Cerbie | dinsdag 23 augustus 2005 @ 00:49 |
![]() | |
Dj_Day-V | dinsdag 23 augustus 2005 @ 01:21 |
quote:Hier, nog meer ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Dj_Day-V | dinsdag 23 augustus 2005 @ 01:25 |
ARGGG IK KAN ER NIET MEER TTEGEN ![]() ![]() ![]() ![]() Er zou toch groot nieuws komen na leipzig ? (1 week ofzo?) | |
Ruzbeh | dinsdag 23 augustus 2005 @ 01:29 |
quote:24 Augustus. Believe. ![]() quote:Zelf dan maar ergens gehost: ![]() | |
Dj_Day-V | dinsdag 23 augustus 2005 @ 01:49 |
quote:KOMT ER DAN IETS?!?!?!!?1?11?1?1111d:d:d:d:a:!?!?!?ed:q?d!@#?$F SASDDSAOMFGOFMGOFMOFGM!!!11OM GOMOENEOENOEN | |
MMaRsu | dinsdag 23 augustus 2005 @ 01:52 |
quote:Dude neem een photobucket, kun je alles zelf linken.. | |
Ruzbeh | dinsdag 23 augustus 2005 @ 01:56 |
quote: ![]() ![]() | |
Dj_Day-V | dinsdag 23 augustus 2005 @ 02:01 |
quote:I know ![]() | |
Dj_Day-V | dinsdag 23 augustus 2005 @ 02:01 |
quote:Is dat een ja of een nee ![]() | |
piet_pelle | dinsdag 23 augustus 2005 @ 02:27 |
quote:Dit klinkt heel aannemelijk. Dit zou het nog wel eens kunnen zijn. | |
Ruzbeh | dinsdag 23 augustus 2005 @ 02:41 |
quote:Er komt sowieso iets. "Very soon", volgens NoE. quote:Klinkt goed ja, maar vergt dat niet te veel energie? De controller is gewoon wireless enzo. Om de 5 minuten opladen = no sale. | |
Xrenity | dinsdag 23 augustus 2005 @ 09:28 |
quote:Klinkt wel ok ![]() Met racegames is gyration natuurlijk sowieso geweldig, maar stel je nou eens voor met een FPS dat de controller constant tegenwerkt als je een soort van poison ofzo hebt. Of dat hij ineens heen en weer beweegt terwijl je met een auto over een hobbelig parcour rijd ![]() (qua opladen is het idd wel interessant...) | |
RaymanNL | dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:10 |
NOu, kom maar op met die controller, ik vind dat het tijd is om hem te onthullen ![]() | |
Tware | dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:18 |
Ze werken er gewoon nog aan ![]() | |
Dj_Day-V | dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:47 |
quote:Kunnen ze nog wel de uiterlijk laten zien en zeggen waarom die zo speciaal is ![]() | |
Xrenity | dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:52 |
![]() Lijkt me fake, schijnt nu ook ineens 'van de site gehaald te zijn'. En op die ene site is dat Molyneux gebeuren weggehaald :S | |
ASSpirine | dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:55 |
BERICHT voor OKSEL aangezien je geen email in je profiel hebt staan weet ik niet hoe ik je moet contacteren, dan maar zo. [TK] Originele Nokia 6100 Accu bekijken aub ![]() | |
Kill_em_all | dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:05 |
quote:Dat is dus gewoon 100% fake. Dat kan je in 5 minuten zelf ook maken ![]() | |
RaymanNL | dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:16 |
quote:Ik wil eerst ruzbeh er over horen ![]() | |
Tware | dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:24 |
mmz, dat is ook een dynamisch plaatje:P | |
Erwtensoep | dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:28 |
Haha je ass is kicked Xrenity0 | |
MMaRsu | dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:51 |
Door Reggie nog wel ![]() | |
MMaRsu | dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:39 |
quote: | |
Notorious_Roy | dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:44 |
We hebben te maken met een echte Wednesdayton ![]() | |
MMaRsu | dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:52 |
overal duiken hints op omfg omfg omg one one !!!`11![]() | |
RaymanNL | dinsdag 23 augustus 2005 @ 15:11 |
Dat plaatje is veranderd ![]() | |
Xrenity | dinsdag 23 augustus 2005 @ 15:49 |
omg mn name is getaked! | |
BMH | dinsdag 23 augustus 2005 @ 15:55 |
Ik heb het al de "Somedayaton" genoemt. | |
King_of_cubes | dinsdag 23 augustus 2005 @ 16:14 |
quote:Laten we het hopen ![]() | |
mikando18 | dinsdag 23 augustus 2005 @ 16:22 |
Wednesdayton ZOMG CONSPIRASYYY ![]() ![]() ![]() | |
King_of_cubes | dinsdag 23 augustus 2005 @ 16:25 |
quote:Next-gen NES ![]() ![]() ![]() | |
Dj_Day-V | dinsdag 23 augustus 2005 @ 16:32 |
quote:Iedereen roept dat ![]() Kan iemand mij uitleggen wat dat nou precies is ? (Iets met 24 Augustus en Revo ![]() | |
BMH | dinsdag 23 augustus 2005 @ 16:32 |
quote:ja | |
Dj_Day-V | dinsdag 23 augustus 2005 @ 16:33 |
Ow, het is duidelijk ![]() ![]() | |
Dj_Day-V | dinsdag 23 augustus 2005 @ 16:34 |
Wat betekent Wednesdayton dan ? ![]() | |
BMH | dinsdag 23 augustus 2005 @ 16:38 |
quote:GAAAAAAAAAAAAAAP tis zo saai onder deze steen | |
Cerbie | dinsdag 23 augustus 2005 @ 16:55 |
![]() Zou dit hem zijn ![]() hij voldoet wel aan de 'paar DVDdoosjes groot' en 'ingebouwde draadloze verbinding' ![]() | |
mikando18 | dinsdag 23 augustus 2005 @ 17:23 |
quote:Maar twee controller ports ![]() | |
Ruzbeh | dinsdag 23 augustus 2005 @ 17:24 |
quote:Volgens sommige @ GAF (waaronder ik) denken dat er info komt op Woensdag 24 augustus en dat noemen we Wednesdayton. Als we geen info krijgen worden we allemaal banned. ![]() quote:Twee controller ports, net zoals de NES? Niks mis mee. Er bestaat toch geen 4 player NES spellen of wel? | |
Yankee_One | dinsdag 23 augustus 2005 @ 17:30 |
quote: ![]() | |
BMH | dinsdag 23 augustus 2005 @ 17:54 |
Dit forum word steeds enger. Tis niet meer zoals het vroeger was | |
Ruzbeh | dinsdag 23 augustus 2005 @ 17:54 |
quote:? Wat is er mis met een NES kloon die evenveel controller ports heeft als de originele NES? | |
BMH | dinsdag 23 augustus 2005 @ 17:57 |
quote:Waarom doet mijn neus zeer als ik erin knijp? | |
Yankee_One | dinsdag 23 augustus 2005 @ 18:02 |
quote:niks, waarschijnlijk heb ik jou verkeerd begrepen en jij op jouw beurt mij weer ![]() | |
Dj_Day-V | dinsdag 23 augustus 2005 @ 21:19 |
quote:Ja maar er staat toch : quote:Dus wacht maar tot donderdag avond ![]() | |
Ruzbeh | dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:08 |
Dat kan, maar op 24 augustus 2000 was de Gamecube onthuld en op 24 augustus 2001 waren de launch details onthuld. Dus precies dezelfde datum. De kans is groter dat we nieuws krijgen op 24 augustus dan op 25 augustus maar je hebt wel gelijk. | |
Steeven | dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:42 |
Als je een controller van de ''Revolution'' ziet die op deze lijkt, dan weet je waar het design van is gejat ![]() ![]() Verder verwacht ik binnen een week wat Revo-nieuws en ik hoop speciaal op specs. | |
chibibo | dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:49 |
quote: quote: ![]() | |
chibibo | dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:51 |
quote:Maar is er in 2002, 2003 of 2004 dan ook iets onthuld op 24 augustus? | |
Ruzbeh | dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:51 |
![]() | |
chibibo | dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:57 |
quote:Voor de NES was een 4 player adapter te krijgen, net als voor de SNES. Het enige spel dat ik uit m'n hoofd kan noemen, dat met z'n vieren gespeeld kan worden, is Super Spike V'Ball, maar er zullen er vast wel meer zijn. | |
Notorious_Roy | dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:02 |
quote:Nintendo World Cup ![]() | |
Ruzbeh | dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:09 |
quote:Nee, maar toen was de Gamecube al uit. Dus ik neem aan dat dit datum voor Nintendo's consoles is. | |
mikando18 | dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:12 |
quote:Vorig jaar lieten ze op die dag toch het uiteindelijke design van de DS zien? | |
Ruzbeh | dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:29 |
quote:Dat kan. Ik ga even zoeken. Dan heb ik nog een argument. ![]() Edit: Nee, dat was 28 Juli. | |
Roquefort | dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:55 |
quote:Ja, logisch. ![]() | |
Tware | woensdag 24 augustus 2005 @ 07:44 |
Nou, het is wednesday, waar blijft die ton? ![]() | |
Xrenity | woensdag 24 augustus 2005 @ 09:16 |
quote: ![]() | |
King_of_cubes | woensdag 24 augustus 2005 @ 09:18 |
quote:Er zijn er dus nog meer vroeg op. | |
EricG | woensdag 24 augustus 2005 @ 10:28 |
Tsja, ik ging ook vol goede moed vroeg achter mijn computer zitten in de hoop op wat nieuws ![]() | |
Notorious_Roy | woensdag 24 augustus 2005 @ 10:44 |
![]() Er komt vandaag niets. Enige continent wat nog wakker moet wordne is Amerika, en ik verwacht niet dat Nintendo van daaruit iets laat zien... | |
Notorious_Roy | woensdag 24 augustus 2005 @ 13:08 |
![]() Fake, maar wel cool eigenlijk ![]() | |
King_of_cubes | woensdag 24 augustus 2005 @ 13:14 |
quote:doet het niet. Bedoel je deze? ![]() ![]() edit: wacht ff dat op die dvd/hddvd is link ![]() | |
Notorious_Roy | woensdag 24 augustus 2005 @ 13:30 |
Nee, tis een controller mock up | |
EricG | woensdag 24 augustus 2005 @ 13:37 |
Ziet er best mooi uit, vooral die scroll wheel aan de bovenkant is best slim | |
Notorious_Roy | woensdag 24 augustus 2005 @ 13:49 |
Controller Presentatie: http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/rooij100/NintendoRevolution.pdf Ook weer fake, maar ze worden wel steeds beter ![]() ![]() | |
Dj_Day-V | woensdag 24 augustus 2005 @ 14:17 |
quote:Wie zei dan dat het 's morgens bekend werd? | |
Dj_Day-V | woensdag 24 augustus 2005 @ 14:20 |
quote:Ik vraag me altijd af waarom ze dat maken. En hoe het komt dat ze zoveel vrije tijd hebben ![]() | |
Erwtensoep | woensdag 24 augustus 2005 @ 14:21 |
Tja dat is cmd, opleiding van niks... | |
Ruzbeh | woensdag 24 augustus 2005 @ 14:28 |
quote: ![]() | |
MMaRsu | woensdag 24 augustus 2005 @ 14:29 |
NIEUW VANDAAG!![]() | |
R0nn | woensdag 24 augustus 2005 @ 14:41 |
Man, dit begint echt saai te worden. ![]() Ik geloof er niets van dat we vandaag iets te horen krijgen. De reden dat de GameCube en GBA 24 augustus onthuld werden in 2000, was gewoon omdat Spaceworld toen gehouden werd. Hetzelfde gold bij mijn weten ook voor die launchdetails een jaar later. Dit jaar is er geen Spaceworld, dus dat kun je sowieso vergeten. Matt van IGN heeft verder allang aangegeven dat hij niet meer weet dan ons (aka dat Nintendo "very soon" gezegd heeft) en er uit eigen interpretatie maar een dag tot uiterlijk een week na de GC van gemaakt heeft (die naar horen zeggen zondag afgelopen was). Blijft over dat desktop plaatje, maar waar en in wat voor context had ie die desktop gepost? En was dat niet gewoon puur toevallig op woensdag ipv dat ie dat bewust heeft gedaan? Dit begint zo steeds meer op al die andere Tons te lijken waarbij er volgens alles en iedereen ook zoveel hints en aanwijzingen waren dat het wel waar MOEST zijn. Ook toen gebeurde er niets en dat zal nu ook wel niet zo zijn. Misschien nog wel deze week, maar het hoeft écht niet vandaag te zijn. | |
King_of_cubes | woensdag 24 augustus 2005 @ 14:53 |
quote:Ik ben het om eerlijk te zijn ook wel een beetje zat. Ik heb nu zoiets van huppa laten zien die controller. | |
Mr_Belvedere | woensdag 24 augustus 2005 @ 15:20 |
quote:Hmm, nurbs zijn wel veel meer data dan polygonen. Niet dat het een probleem is als je je disc maar Blu-Ray compatible maakt ![]() Ik moet zeggen dat Nintendo me steeds aangenaam verrast en met hele simpele bedienbare dingen toch iets ontzettends leuks kan neerzetten. En meestal met een leercurve van een paar seconden ![]() Houdt Nintendo die filosofie vast dan zal de revolutie meer een revolutie in gebruikersgemak en simpelheid betekenen (in de trand van : omfg waarom bestond dit nog niet eerder en wat is dit ontzettend makkelijk te bedienen) dan in kwaliteitsgraphics. Het hoeft ook allemaal niet zo kwijlend mooi, als het maar vloeiend en soepel gaat. Ik denk ook niet dat de Revolution, in tegenstelling tot de Xbox 360 en PS3 bol van de features komt te staan, maar als men het apparaat nu eens eindelijk compatible zou maken met al zijn voorgangers zou ik applaudiseren. Daar is nintendo weer oerslecht in. | |
R0nn | woensdag 24 augustus 2005 @ 15:23 |
Uiteraard. ![]() De DS begint nu trouwens ook echt op stoom te komen (vooral in Amerika en Japan). quote:No offence, maar leefde je onder een steen tijdens de E3 van dit jaar ofzo? ![]() De Revolution IS compatible met alle voorgaande Nintendo consoles. Er komt een download service waarmee je NES, SNES en N64 games kunt downloaden op het interne flashgeheugen van 512 MB waarna je ze met perfecte emulatie (en zelfs enkele verbeteringen) kunt spelen. Voorlopig zul je niet elke mogelijke game zo kunnen spelen, maar in ieder geval willen ze alle first party en grote/populaire titels beschikbaar maken. GameCube games zijn ook compatible, maar die stop je gewoon in de discdrive. | |
Mr_Belvedere | woensdag 24 augustus 2005 @ 15:34 |
quote:None taken ![]() ![]() | |
Notorious_Roy | woensdag 24 augustus 2005 @ 15:41 |
quote:Dat ziet er ook niet uit ![]() | |
R0nn | woensdag 24 augustus 2005 @ 15:42 |
Bovendien krijg je dan 't probleem dat die carts niet overal zomaar nog te verkrijgen zijn. Ik denk dat Nintendo er wel in slaagt om hun eigen games zo perfect mogelijk te kunnen emuleren. Zeker kijkend naar de huidige kwaliteit van NES en SNES emulators die 90% van de games al bijna perfect na weten te bootsen. | |
Mr_Belvedere | woensdag 24 augustus 2005 @ 15:51 |
quote:Zou wel humor zijn. Eén klein kastje "Dit is mijn nieuwe Nintendo Revolution!" "En wat is dat grote witte ding er naast?" " Euh, de adapter voor ouwe games, hoezo?" ![]() ![]() | |
Glopes | woensdag 24 augustus 2005 @ 15:59 |
Nurbs bevatten minder data dan polygonen. Dat is ook 1 van de hoofdredenen van nurbs mogelijkheden in de PSP. Helaas zijn de berekeningen zwaarder. En zo revolutionair is het gebruik van nurbs in een console nou ook weer niet, en het staat al HELEMAAL niet gelijk aan mooie graphics, zoals de renders die gepost waren, lol. No way dat de revo dat voortbrengt. | |
R0nn | woensdag 24 augustus 2005 @ 16:11 |
Waarom hebben we het nou nog steeds over NURBs? Ik dacht dat we dat al afgesloten hadden inmiddels. BTW http://www.totalvideogames.com/news/Molyneux&_039;s_Revolution_Comments_Confirmed_8270_0_0.htm The Definitive Nintendo Revolution Blog has come under a lot of stick recently after comments with Sonic Team head Yuji Naka and Lionhead supreme Peter Molyneux at the Leipzig Games Convention bizarrely went missing from the site following a number of larger publications quoting the article. However today TVG has been in touch with Lionhead who confirmed that Molyneux did indeed make such comments which leads to the suggestion that both quotes did happen and are not the product of imagination that many have now labelled them as ... TVG is expecting a Revolution announcement to occur very soon and will be at a Nintendo event tomorrow dubbed “Christmas comes early this year…”; we’ll have further information very shortly… OMG!!1 Wednesdayton = Thursdayton Part II ![]() Edit: Ruzbeh is inmiddels al gebanned van GAF omdat er nix gebeurt is vandaag ![]() [ Bericht 45% gewijzigd door R0nn op 24-08-2005 16:21:18 ] | |
Ruzbeh | woensdag 24 augustus 2005 @ 16:39 |
quote: ![]() Woensdag is nog niet voorbij voor NoA of NoE! Dus er kan nog steeds wel wat gebeuren vandaag. ![]() | |
BMH | woensdag 24 augustus 2005 @ 16:48 |
Somedayaton is tenminste echt! | |
R0nn | woensdag 24 augustus 2005 @ 16:50 |
Maar in Japan missen ze dan het nieuws, terwijl dat ook zeker een belangrijk gebied is voor Nintendo. Ik zou zelfs willen zeggen dat je relevant Revo nieuws het eerst van Japan HQ zou verwachten ipv Amerika of Europa. Maar we zullen zien, heel misschien is er morgen iets. Kan ook zijn dat het event van morgen gewoon een presentatie is van de eindejaars line-up. Zo klinkt het iig wel. Zeker omdat het enkel een Europees event is. Als het echt iets belangrijks over de Revo was geweest, dan hadden ze wel in elk gebied zo'n event gehouden oid. In ieder geval is de site waar dat redelijk plausibele verhaal over die tilt sensor met force feedback op stond, nu offline. Conspiracy? ![]() | |
Xrenity | woensdag 24 augustus 2005 @ 16:52 |
Het wordt ook Thursday. Duh! | |
R0nn | woensdag 24 augustus 2005 @ 16:59 |
http://img388.imageshack.us/img388/2718/revonews7ex.jpg | |
Steeven | woensdag 24 augustus 2005 @ 17:02 |
quote:Don't hotlink large images... | |
R0nn | woensdag 24 augustus 2005 @ 17:05 |
Oh crap. Was een screen van een nog niet uitgebrachte pressrelease op de Nintendo site over de visor welke voor bepaalde games gebruikt zou gaan worden. Wilde es zien wat jullie ervan dachten en in hoeverre ie fake is. | |
BMH | woensdag 24 augustus 2005 @ 17:06 |
quote:Ik heb toevallig toegang tot de die press page. Kep de url ingevult: quote:Object 1972 & 1970 bestaan wel | |
Notorious_Roy | woensdag 24 augustus 2005 @ 17:07 |
Dat plaatje stond ook al enkele keren in onze submit ![]() ![]() | |
Ruzbeh | woensdag 24 augustus 2005 @ 17:11 |
quote:"All I can say is you will say wow" ![]() *zucht* Sowieso komt er nieuws over Revolution. Op een dag weten we echt alles over dat ding dan kan ik eindelijk als een gelukkige man sterven. ![]() | |
BMH | woensdag 24 augustus 2005 @ 17:13 |
quote:Iwata: quote:E3 2005 | |
EricG | woensdag 24 augustus 2005 @ 17:16 |
Hoe laat is t nu in japan? Later dan hier toch? Misschien komt het nieuws wel vannacht... | |
R0nn | woensdag 24 augustus 2005 @ 17:21 |
quote:Dus het is fake? ![]() quote:Dus je hoeft er niet op gespeeld te hebben voordat je 100% gelukkig bent? ![]() quote:Vroeger, land van de rijzende zon remember? ![]() Spong weet ook als geen ander wat hypen is trouwens: "Oh god, we’ve been jingoed… Self-loathing aside, SPOnG has watched the Internet games community with interest and amusement over the past few days. We have read ongoing speculation talking of a major announcement about to rock the world, originally slated for today, the fifth anniversary of the Game Boy Advance and GameCube showings of SpaceWorld 2000." Of hoe ze diezelfde hype de kop in moeten drukken: "Here is what is actually happening. We contacted Nintendo today. There is no major hardware or software announcement going to made. There is, however, a party being held in London tomorrow. “We are inviting everyone along to have a drink and a mingle and learn all about our plans over the Christmas period. There will be a speech by NOE president Satoru Shibata but there will be no significant hardware or software announcements.” [ Bericht 15% gewijzigd door R0nn op 24-08-2005 17:37:57 ] | |
Xrenity | woensdag 24 augustus 2005 @ 17:33 |
Of het wordt morgen, of voorlopig niet ![]() [ Bericht 40% gewijzigd door Xrenity op 24-08-2005 17:49:18 ] | |
Notorious_Roy | woensdag 24 augustus 2005 @ 17:36 |
quote:Tis niet de eerste keer dat zulke plaatjes opduiken he ![]() | |
R0nn | woensdag 24 augustus 2005 @ 17:39 |
Nog even terugkomend op dat ontkennende bericht van Spong en het verhaal over dat Kerst event. Iemand bij GAF wist er het volgende over te vertellen: quote:Misschien heeft het met dit gerucht te maken? http://gaming.velozie.com/news/893 "Game Asylum's website makes a bold statement by saying that Nintendo's Revolution console will be available for this years Christmas season up against Microsoft's XBox 360. The website also implies that the Revolution will come at a $299 price tag." Ohja btw: ![]() Spread teh GAF owls! ![]() Gamespot heeft de geruchtenmolen ook opgepakt en heeft het volgende te melden op de G4TV pagina: http://www.gamespot.com/2005/g4/ "The Revolution will not be televised, but we'll talk a bunch about the GameCube." | |
Kill_em_all | woensdag 24 augustus 2005 @ 17:48 |
quote:Midden in de nacht geloof ik. Het is daar dacht ik 7 uur oid later. | |
Steeven | woensdag 24 augustus 2005 @ 17:52 |
quote:Yea right, Zelda moet nog uitkomen en de dev kits zijn misschien net verzonden ![]() | |
Ruzbeh | woensdag 24 augustus 2005 @ 17:56 |
quote:Dat stond er al een paar dagen hoor. | |
Mr_Belvedere | woensdag 24 augustus 2005 @ 18:17 |
In ieder geval hebben de marketeers van alle bedrijven hun salaris welverdiend ![]() | |
R0nn | woensdag 24 augustus 2005 @ 18:18 |
[edit]Blaat[/edit] | |
Cerbie | woensdag 24 augustus 2005 @ 18:20 |
quote:Zou goed kunnen, Bejing is 6 uur. Er komt geen nieuws meer vandaag, niet dat ik dat had verwacht ofzo ![]() Krijgen er nu een aantal mensen een ban op GAF? | |
Mr_Belvedere | woensdag 24 augustus 2005 @ 18:25 |
quote:really ? ![]() ![]() | |
R0nn | woensdag 24 augustus 2005 @ 18:42 |
quote:Al gebeurt. ![]() | |
Ruzbeh | woensdag 24 augustus 2005 @ 23:27 |
Over die neppe PDF:![]() ![]() ![]() ![]() Het zijn gewoon Sony fans die al dit shit verzinnen. | |
Notorious_Roy | donderdag 25 augustus 2005 @ 00:20 |
Ja, maar het was wel grappig ![]() | |
Ruzbeh | donderdag 25 augustus 2005 @ 00:53 |
Ik heb trouwens een cool idee over hoe je een analog stick en D-pad in een kan maken. Edit: Hier stond een vaag uitleg maar ik teken het wel. | |
Ruzbeh | donderdag 25 augustus 2005 @ 01:20 |
![]() Als je dat ding indrukt krijg je analog en als je 'm nog een keer indrukt krijg je een D-pad alleen moet je tijdens het indrukken nog een knopje inhouden want anders krijgen je problemen tijdens het gamen. Wat vinden jullie? ![]() | |
piet_pelle | donderdag 25 augustus 2005 @ 01:23 |
quote:En dat zou beter zijn dan wat we nu hebben omdat? | |
YourMaster | donderdag 25 augustus 2005 @ 01:24 |
Omdat het minder plek inneemt dan de drie losse onderdelen natuurlijk. Toch spreekt het me niet zo aan. | |
Ruzbeh | donderdag 25 augustus 2005 @ 01:32 |
quote:Met de N64 zou het wel een stuk beter zijn, dan zou je die derde ding in het midden niet meer nodig hebben, maar dan zou je wel de Z knop ergens anders moeten plaatsen. | |
Notorious_Roy | donderdag 25 augustus 2005 @ 01:39 |
Slecht idee. Met Rainbow Six 3 op de Xbox zitten onder de pookjes ook knoppen (bukken en inzoomen) en wat ga je doen in een hectiesch vuurgevecht? Juist, knijpen en trekken aan die pookjes. Gevolg: bukken en zoomen tijdens een hectisch vuurgevecht. ![]() | |
Ruzbeh | donderdag 25 augustus 2005 @ 01:53 |
Wie gaat er nou Rainbox Six 3 spelen. ![]() | |
Cerbie | donderdag 25 augustus 2005 @ 02:21 |
Dan druk ik hem constant op d-pad ![]() Pak je cubecontroller maar eens, en trek het analoge knuppeltje iets omhoog, moet je eens kijken hoe snel je hem weer hebt teruggeduwd als je aan het spelen bent | |
Tware | donderdag 25 augustus 2005 @ 07:59 |
Nou mensen, op naar de volgende ton ![]() | |
Kill_em_all | donderdag 25 augustus 2005 @ 09:24 |
neverton ![]() | |
gamecube_master | donderdag 25 augustus 2005 @ 10:01 |
Zal wel niet vandaag zijn, ik vrees dat het dan toch de TGS wordt.. | |
King_of_cubes | donderdag 25 augustus 2005 @ 10:03 |
quote:Dat duurt nog zo lang ![]() | |
gamecube_master | donderdag 25 augustus 2005 @ 10:07 |
quote:Midden September toch? Dat duurt wel lang nog ja ![]() Maar goed, als Nintendo ECHT iets revolutionairs toont zal het de moeite ook wel waard zijn. | |
Oksel | donderdag 25 augustus 2005 @ 10:13 |
Ik hoop wel dat het ECHT iets revolutionairs is, anders worden we voor de rest van ons leven gebashed door Xbox/PS fans.. ![]() | |
King_of_cubes | donderdag 25 augustus 2005 @ 10:13 |
quote:Dat is wel waar maar ik ben het wachten en de controller mock ups eigelijk een beetje zat. ![]() Dit filmpje moeten jullie trouwens zien. Die specs ![]() http://www.youtube.com/watch.php?v=39o_pZ6TzZw [ Bericht 2% gewijzigd door King_of_cubes op 25-08-2005 10:24:27 ] | |
gamecube_master | donderdag 25 augustus 2005 @ 10:56 |
quote:omfg wat slecht.. | |
Soloman | donderdag 25 augustus 2005 @ 12:06 |
quote:Inderdaad. Wat is dit een vreselijk filmpje. Is ook gemaakt voor mensen die letter voor letter lezen volgens mij | |
Erwtensoep | donderdag 25 augustus 2005 @ 12:37 |
Volgens mij moet die hele revolution nog bedacht worden... | |
Tware | donderdag 25 augustus 2005 @ 12:46 |
d0h, nu ze nog niets concreets hebben laten zien kunnen ze nog alle kanten op ![]() | |
moomoo | donderdag 25 augustus 2005 @ 13:07 |
datver, wat en walgelijk slecht filmpje. | |
Dj_Day-V | donderdag 25 augustus 2005 @ 14:04 |
http://www.ownage.nl/news/8471/ Morgen zeggen ze zeker weer dat het Zaterdag komt ? | |
King_of_cubes | donderdag 25 augustus 2005 @ 14:06 |
quote:Dat heb ik ook gelezen ja. Ik geloof inmiddels niets meer. ![]() | |
R0nn | donderdag 25 augustus 2005 @ 14:14 |
Nanotube Transistor Technology ![]() Dual Core 4 GHz Super Processor ![]() De langdradigheid en tempo van de plaatjes + tekst zodat het precies endigt met de muziek ![]() | |
King_of_cubes | donderdag 25 augustus 2005 @ 14:16 |
quote:Inderdaad ![]() ![]() | |
R0nn | donderdag 25 augustus 2005 @ 14:35 |
Vergeet over die aankondiging trouwens niet dat het wel van een betrouwbaar magazine komt. Als die feitelijk gezegd hebben dat er vrijdag een besloten meeting is, dan zal die er ook wel zijn. Ik twijfel alleen of ze ook zeker weten dat het in die meeting om de Revolution zal gaan. In ieder geval zou er vandaag al een Europees Nintendo event zijn (volgens mij ook in Londen) waar ze de eindejaars line-up voor GBA, DS en Cube gaan presenteren, dus dat sluit dan wel op elkaar aan. Mogelijk krijgen/kregen ze meer info over die besloten meeting tijdens dat event van vandaag. | |
Kill_em_all | donderdag 25 augustus 2005 @ 14:56 |
lol lijkt me sterk dat nintendo opeens met nanotube tech komt in hun console als amd en intel dat nog lang niet hebben ![]() | |
Dj_Day-V | donderdag 25 augustus 2005 @ 19:09 |
Nouja vandaag dus ook niks ![]() Ik stik hier dus he...van al die dingen die niet waar zijn... ![]() | |
Kill_em_all | donderdag 25 augustus 2005 @ 19:40 |
hehe dat heb je met rumors ![]() | |
Cheiron | donderdag 25 augustus 2005 @ 19:45 |
quote:Wat lul je nou?! Star Wars muziek! ![]() ![]() [ Bericht 9% gewijzigd door Cheiron op 25-08-2005 19:55:02 ] | |
Soloman | donderdag 25 augustus 2005 @ 21:30 |
quote:Ahum..... Mag ik even vermelden dat dit de Title muziek van "Superman" is. Uw muziek kennis is niet zo groot zie ik... | |
Ruzbeh | donderdag 25 augustus 2005 @ 21:33 |
quote:Who gives a fuck. ![]() Hier een tidbit van een oude Gamespot artikel: quote:Believe. ![]() | |
Cerbie | donderdag 25 augustus 2005 @ 22:24 |
Ik vind 512MB vrij weinig eigenlijk, dat had wel wat groter gemogen. Ben ook benieuwd hoe ze die ROMs beveiligen, anders kun je ze zo via een memory card bij iemand anders gebruiken. Want wat als je Rev kapot aan het gaan is, dan ben je ook al je ROMs kwijt omdat je ze niet op een memorycard kan zetten? | |
MMaRsu | donderdag 25 augustus 2005 @ 22:29 |
ey 512 is genoeg 1 snes rom is 1,5 mb ofzo?![]() | |
chibibo | donderdag 25 augustus 2005 @ 22:33 |
quote:De grootste SNES ROMs (bijv. Chrono Trigger) zijn 32 Mbit, wat neerkomt op 4 MB. Ik geloof dat er 1 keer een spel van 48 Mbit is uitgegeven, maar ik heb geen idee welk spel dat is. | |
Notorious_Roy | donderdag 25 augustus 2005 @ 22:49 |
N64 ROMS zijn al wat groter, maar binnen de 50 MB geloof ik. Zijn er ergens lijstjes te vinden met top 10 NES, SNES en N64? Die wil ik namelijk allemaal wel downloaden. Zeker voor de N64 heb ik een hoop gemist volgens mij, Blast Corps, DK64, Banjo, Jet Force Gemini, Sin & Punishment, etc | |
BMH | donderdag 25 augustus 2005 @ 22:53 |
quote:Sin? ![]() Top ranking | |
Notorious_Roy | donderdag 25 augustus 2005 @ 22:59 |
Nee, Sin & Punishment. Gij n00b. | |
speknek | donderdag 25 augustus 2005 @ 23:00 |
quote:Tales of Phantasia is 48Mbit, maar ik denk eigenlijk dat er wel meer van uit gekomen is. Zou me althans niks verbazen als KI of DKC in de buurt kwamen. | |
Steeven | donderdag 25 augustus 2005 @ 23:02 |
quote:Banjo Kazooie is een geweldig spel ![]() | |
Notorious_Roy | donderdag 25 augustus 2005 @ 23:04 |
Turok speelde ik op de PC, speciaal een 3DFX kaart voor gekocht toen ![]() @ Speknek: KI en DKC waren 32Mbit | |
chibibo | donderdag 25 augustus 2005 @ 23:04 |
quote:KI en DKC waren geloof ik 32 Mbit. Was Street Fighter Alpha niet 48 Mbit? In ieder geval waren er niet zo veel 48 Mbit spellen, bij mijn weten. ![]() | |
Ruzbeh | donderdag 25 augustus 2005 @ 23:13 |
quote:Daar heb je wel een punt. Misschien dat het met een account werkt? Dat als je een spel koopt dat je het opnieuw kan downloaden als je 'm kwijt bent. ![]() Banjo-Kazooie is inderdaad leuk. Turok is geen reet aan. Heletijd heen en weer lopen en beesten schieten. ![]() | |
Cerbie | donderdag 25 augustus 2005 @ 23:17 |
Daar had ik ook aan zitten te denken, daar zit ook meteen een leuk voordeel aan. Ik koop spel A, B en C. Een vriend koopt D, E en F. Ik log bij die vriend in en download A, B en C en omgekeerd. Scheelt je weer wat spellen om te kopen ![]() | |
Ruzbeh | donderdag 25 augustus 2005 @ 23:56 |
quote:Misschien dat je die spellen die je vriend koopt niet kan spelen als je bent ingelogd? Dat je eigen spellen alleen speelbaar zijn op je eigen account. | |
Ruzbeh | vrijdag 26 augustus 2005 @ 01:41 |
Daar zit een Intel dual-core 2,8Ghz processor in. http://www.anandtech.com/tradeshows/showdoc.aspx?i=2509 Believe. ![]() | |
Cerbie | vrijdag 26 augustus 2005 @ 02:02 |
quote:Dat lijkt wel een verkapt neefje van deze ![]() | |
Ruzbeh | vrijdag 26 augustus 2005 @ 02:07 |
http://new.ga-forum.com/showthread.php?t=60656 Godverdomme. ![]() ![]() Ik heb trouwens Star Fox geprobeerd met een emulator en goddamn. Spelen kan echt niet met een toetsenbord maar wat een vette muziek. Dat herinnerde ik me niet. Misschien ook maar downloaden op Rev. ![]() | |
Dj_Day-V | vrijdag 26 augustus 2005 @ 02:40 |
Ik zei het ![]() quote:Volgens mij zegt die gast dat maar. | |
King_of_cubes | vrijdag 26 augustus 2005 @ 09:20 |
quote:Nou jongens als Matt het zegt.. ![]() | |
RaymanNL | vrijdag 26 augustus 2005 @ 10:41 |
quote: ![]() ![]() | |
Notorious_Roy | vrijdag 26 augustus 2005 @ 11:55 |
Next Fridayton: 16 september ![]() Volgens Spong ( ![]() ![]() | |
RaymanNL | vrijdag 26 augustus 2005 @ 11:57 |
quote:Spong ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Weet je wat! Laten we gewoon niks meer geloven en wachten op de informatie ![]() | |
Notorious_Roy | vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:06 |
Spong had wel de GB Micro goed, en Zelda vorig jaar op de E3. Bovendien is het heel goed mogelijk dat ze daar op de TGS het onthullen. Believe! ![]() | |
speknek | vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:25 |
Het lijkt me sowieso logischer dat ze iets onthullen tijdens een hele grote show, dan via een of ander lullig persberichtje op zomaar een dag. | |
Dj_Day-V | vrijdag 26 augustus 2005 @ 13:50 |
Alles wordt zeker in het Japans verteld ![]() | |
Tware | vrijdag 26 augustus 2005 @ 14:02 |
niet op sites vertrouwen, zelfs niet ign. Ik wacht gewoon tot Nintendo zelf aankondigd.. Tokyo game show bijv... | |
Ruzbeh | vrijdag 26 augustus 2005 @ 15:45 |
quote:Matt wist stiekem hoe de Rev concept eruit zag voor het werd onthuld hoor. Als Matt bijv. zegt dat hij helemaal zeker weet dat er iets komt kan je het wel geloven in tegenstelling tot een 1 of andere gozer op Spong of een andere obscure, onbetrouwbare website (totalvideogames.com <- omfg). | |
speknek | vrijdag 26 augustus 2005 @ 15:46 |
ign had www.nintendoon.com geregistreerd toch? | |
Xrenity | vrijdag 26 augustus 2005 @ 15:48 |
quote:helaas schijnt die quote van hem fake te zijn. |