?quote:
Waarom doet mijn neus zeer als ik erin knijp?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:54 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
?
Wat is er mis met een NES kloon die evenveel controller ports heeft als de originele NES?
niks, waarschijnlijk heb ik jou verkeerd begrepen en jij op jouw beurt mij weerquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:54 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
?
Wat is er mis met een NES kloon die evenveel controller ports heeft als de originele NES?
Ja maar er staat toch :quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:24 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Volgens sommige @ GAF (waaronder ik) denken dat er info komt op Woensdag 24 augustus en dat noemen we Wednesdayton. Als we geen info krijgen worden we allemaal banned.![]()
[..]
Twee controller ports, net zoals de NES? Niks mis mee. Er bestaat toch geen 4 player NES spellen of wel?
Dus wacht maar tot donderdag avondquote:Check out all the info on our exciting episodes here, and be sure to tune in to G4 when the revolution begins on August 24 and 25.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:38 schreef BMH het volgende:
GAAAAAAAAAAAAAAP tis zo saai onder deze steen
quote:The only response he got was a little joke about it being the death of Yamauchi, which he said would result in rising stock prices.
Maar is er in 2002, 2003 of 2004 dan ook iets onthuld op 24 augustus?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:08 schreef Ruzbeh het volgende:
Dat kan, maar op 24 augustus 2000 was de Gamecube onthuld en op 24 augustus 2001 waren de launch details onthuld. Dus precies dezelfde datum. De kans is groter dat we nieuws krijgen op 24 augustus dan op 25 augustus maar je hebt wel gelijk.
Voor de NES was een 4 player adapter te krijgen, net als voor de SNES. Het enige spel dat ik uit m'n hoofd kan noemen, dat met z'n vieren gespeeld kan worden, is Super Spike V'Ball, maar er zullen er vast wel meer zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:24 schreef Ruzbeh het volgende:
Twee controller ports, net zoals de NES? Niks mis mee. Er bestaat toch geen 4 player NES spellen of wel?
Nintendo World Cupquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:57 schreef chibibo het volgende:
[..]
Voor de NES was een 4 player adapter te krijgen, net als voor de SNES. Het enige spel dat ik uit m'n hoofd kan noemen, dat met z'n vieren gespeeld kan worden, is Super Spike V'Ball, maar er zullen er vast wel meer zijn.
Nee, maar toen was de Gamecube al uit. Dus ik neem aan dat dit datum voor Nintendo's consoles is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:51 schreef chibibo het volgende:
[..]
Maar is er in 2002, 2003 of 2004 dan ook iets onthuld op 24 augustus?
Vorig jaar lieten ze op die dag toch het uiteindelijke design van de DS zien?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:09 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nee, maar toen was de Gamecube al uit. Dus ik neem aan dat dit datum voor Nintendo's consoles is.
Dat kan. Ik ga even zoeken. Dan heb ik nog een argument.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:12 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Vorig jaar lieten ze op die dag toch het uiteindelijke design van de DS zien?
Ja, logisch.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:09 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nee, maar toen was de Gamecube al uit. Dus ik neem aan dat dit datum voor Nintendo's consoles is.
quote:Q: Wanneer meer rev info.
Matt responds: I'd love to clarify with an exact date, but unfortunately I don't know when that it is. What I was told is that nothing would be revealed at the German Games Show, but that Revolution news would be announced "very soon" afterward. I got the impression that the news would be forthcoming within a week or so of the event and that could very well be the case. Then again, "very soon" is a pretty relative description, I suppose. I can tell you with confidence that in a worst-case scenario, something is going to be announced by the time Tokyo Game Show rolls around in mid-September. But beyond that, your guess is as good as mine.
Er zijn er dus nog meer vroeg op.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 07:44 schreef Tware het volgende:
Nou, het is wednesday, waar blijft die ton?![]()
doet het niet. Bedoel je deze?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
Fake, maar wel cool eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |