Die omgeving ziet er wel super uitquote:Op maandag 22 augustus 2005 10:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nintendo gaat toch ook 'volwassen' games maken. We zagen het al een beetje met Zelda:TP, maar Mario Revolution zal de echte ommekeer zijn. De eerste art is bekend:
[afbeelding]
Dit is dus een fan art. Komt van 4CR
Woei!quote:Op maandag 22 augustus 2005 10:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nintendo gaat toch ook 'volwassen' games maken. We zagen het al een beetje met Zelda:TP, maar Mario Revolution zal de echte ommekeer zijn. De eerste art is bekend:
[afbeelding]
lap zeg, 1 minuut te laatquote:Op maandag 22 augustus 2005 14:11 schreef D.A.A.F. het volgende:
die art van mario is echt briljant! lijkt een beetje op Alice van American McGee, die dat sprookje ook een weird twist meegaf. Ik kan me er wel iets bij voorstellen om zo een mario game te bouwen..
quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:57 schreef Tware het volgende:
hier weer een mooie screen van het door de fans bedachte xenias
[afbeelding]
quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.amazon.fr/exec(...)/171-8656284-7689816
Next!quote:Attention : Le prix et la date de parution de la console ne sont pas definitifs et sont susceptibles de changer. Cependant nous vous conseillons de la réserver au plus vite afin d'avoir votre console le jour de la sortie nationale.
quote:Op maandag 22 augustus 2005 10:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
quote:
*zucht*quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:11 schreef Cerbie het volgende:
[..]Jij hebt Xenias gespeeld! Info, nu
![]()
Zijn geen screens, is artwork.quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:26 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
*zucht*
'Xenias' is het typische voorbeeld van een onzin droom van een 1 of andere debiele fanboy. Een Nintendo 'halo-killer'. Als mensen sommige mensen zo graag een halo game willen spelen ze maar gewoon Halo of Halo 2 op de Xbox i.p.v. de hele dag alleen maar neppe plaatjes zitten maken.Daarnaast heeft die gozer die al die Xenias plaatjes maakt ook een plaatje gebruikt van een X360 (of PS3) game zonder credit erbij te zetten enzo en daar kan ik niet tegen.
Maar je hebt ook andere plaatjes waar het gewoon screens zijn.quote:
Ja klopt...quote:Op maandag 22 augustus 2005 18:02 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Maar je hebt ook andere plaatjes waar het gewoon screens zijn.
Het kan trouwens zo zijn dat we nieuwe info "very soon" krijgen doelde op 24 augustus. Op 24 augustus zijn er altijd grote Nintendo announcements geweest enzo.
Nou, die gozer van Nintendo of Europe heeft gewoon gezegd hoor dat er "very soon" info komt. "Important" info.quote:Op maandag 22 augustus 2005 18:08 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ja klopt...
Zou het trouwens kunnen dat ze alle pers al uitgenodigd hebben voor een grote onthulling? Op die manier kon Matt het weten, maar wellicht moest er een NDA'tje getekend worden.
quote:Op maandag 22 augustus 2005 21:14 schreef Ruzbeh het volgende:
Oops.![]()
http://new.ga-forum.com/showthread.php?t=60174
quote:Fool me once, shame on you.
Fool me twice, shame on me.
Fool me every time, call me a Nintendo fan.
quote:Fool me once, shame on you.
Fool me twice, shame on me.
Fool me every time, call me a Nintendo fan.
quote:Monday, 22 August 2005
I feel really awful about last week, so to make up for it here's something really good: enough with the fake 3D Studio-rendered Nintendo Revolution controllers— enough. Here's the scoop on what the big deal is.
It's revolutionary in the same two senses that controller rumble is/was revolutionary: first, it's kind of actually not a huge deal, but controllers will eventually all have it because it is pretty neat; and second, it involves revolving. Simply, the Revolution controller will provide resistance to being tilted. No doubt this is done by some application of a tilt sensor such as the one in WarioWare: Twisted combined with rumble technology.
After all, rumble is just done by some off-balance widgets inside the controller spinning really fast. If they were balanced, they could provide enough rotational inertia— the same thing that makes bikes and motorcycles harder to tilt the faster they're going— to perform this trick.
The "could" is why Nintendo hasn't come out with it yet. Yeah, they say they don't want it to be copied, which is valid because I'm sure it will be, just not anytime soon. What's really happening is Nintendo is trying to make this work with wireless controllers, finding the optimal tradeoff between spinning the widgets fast enough to produce a good, strong effect and keeping the controller from eating batteries too quickly. Oh, and it has to be cheap and reliable, too.
Why this isn't just another Revolution rumor: I'm hurt, I really am. You think I would do that to you? Well, even if you don't believe me this time, I'm betting you will in the future. So there.
Hier, nog meerquote:Op maandag 22 augustus 2005 13:57 schreef Tware het volgende:
hier weer een mooie screen van het door de fans bedachte xenias
[afbeelding]
24 Augustus. Believe.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
ARGGG IK KAN ER NIET MEER TTEGEN![]()
![]()
:
Er zou toch groot nieuws komen na leipzig ? (1 week ofzo?)
Zelf dan maar ergens gehost:quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:17 schreef MMaRsu het volgende:
Dude neem een photobucket, kun je alles zelf linken..
KOMT ER DAN IETS?!?!?!!?1?11?1?1111d:d:d:d:a:!?!?!?ed:q?d!@#?$F SASDDSAOMFGOFMGOFMOFGM!!!11OM GOMOENEOENOENquote:
Dude neem een photobucket, kun je alles zelf linken..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hier, nog meer
[[url=http://img186.imageshack.us/img186/7777/revo20ef6qx.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img186.imageshack.us/img186/467/revo38gv1pb.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img186.imageshack.us/img186/9049/revo57pb7zs.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img186.imageshack.us/img186/6879/revo64jk0zi.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img186.imageshack.us/img186/811/revo70mv2xe.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img400.imageshack.us/img400/7788/revo0692rl.jpg]afbeelding][/URL]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
KOMT ER DAN IETS?!?!?!!?1?11?1?1111d:d:d:d:a:!?!?!?ed:q?d!@#?$F SASDDSAOMFGOFMGOFMOFGM!!!11OM GOMOENEOENOEN
I knowquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:52 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dude neem een photobucket, kun je alles zelf linken..
Dit klinkt heel aannemelijk. Dit zou het nog wel eens kunnen zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:01 schreef Tware het volgende:
Jeuj, CGM (betrouwbare bron) laat ook iets los over de controller: :
[..]
Er komt sowieso iets. "Very soon", volgens NoE.quote:
Klinkt goed ja, maar vergt dat niet te veel energie? De controller is gewoon wireless enzo. Om de 5 minuten opladen = no sale.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:27 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Dit klinkt heel aannemelijk. Dit zou het nog wel eens kunnen zijn.
Klinkt wel okquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:01 schreef Tware het volgende:
Jeuj, CGM (betrouwbare bron) laat ook iets los over de controller: :
[..]
Dat is dus gewoon 100% fake. Dat kan je in 5 minuten zelf ook makenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:52 schreef Xrenity het volgende:
[afbeelding]
Lijkt me fake, schijnt nu ook ineens 'van de site gehaald te zijn'.
En op die ene site is dat Molyneux gebeuren weggehaald :S
Ik wil eerst ruzbeh er over horenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:05 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon 100% fake. Dat kan je in 5 minuten zelf ook maken
quote:Will you be there when GameSpot invades the airwaves and plants its flag in G4's Cinematech? We sure hope so, because otherwise those guys won't give us our flag back! Check out all the info on our exciting episodes here, and be sure to tune in to G4 when the revolution begins on August 24 and 25.
Iedereen roept datquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
We hebben te maken met een echte Wednesdayton
jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Iedereen roept dat
Kan iemand mij uitleggen wat dat nou precies is ? (Iets met 24 Augustus en Revo?)
Maar twee controller portsquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:55 schreef Cerbie het volgende:
[afbeelding]
Zou dit hem zijn
hij voldoet wel aan de 'paar DVDdoosjes groot' en 'ingebouwde draadloze verbinding'![]()
Volgens sommige @ GAF (waaronder ik) denken dat er info komt op Woensdag 24 augustus en dat noemen we Wednesdayton. Als we geen info krijgen worden we allemaal banned.quote:
Twee controller ports, net zoals de NES? Niks mis mee. Er bestaat toch geen 4 player NES spellen of wel?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:23 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Maar twee controller ports, ze zijn niet zo stom als Sony.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:24 schreef Ruzbeh het volgende:
Twee controller ports, net zoals de NES? Niks mis mee. Er bestaat toch geen 4 player NES spellen of wel?
?quote:
Waarom doet mijn neus zeer als ik erin knijp?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:54 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
?
Wat is er mis met een NES kloon die evenveel controller ports heeft als de originele NES?
niks, waarschijnlijk heb ik jou verkeerd begrepen en jij op jouw beurt mij weerquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:54 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
?
Wat is er mis met een NES kloon die evenveel controller ports heeft als de originele NES?
Ja maar er staat toch :quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:24 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Volgens sommige @ GAF (waaronder ik) denken dat er info komt op Woensdag 24 augustus en dat noemen we Wednesdayton. Als we geen info krijgen worden we allemaal banned.![]()
[..]
Twee controller ports, net zoals de NES? Niks mis mee. Er bestaat toch geen 4 player NES spellen of wel?
Dus wacht maar tot donderdag avondquote:Check out all the info on our exciting episodes here, and be sure to tune in to G4 when the revolution begins on August 24 and 25.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:38 schreef BMH het volgende:
GAAAAAAAAAAAAAAP tis zo saai onder deze steen
quote:The only response he got was a little joke about it being the death of Yamauchi, which he said would result in rising stock prices.
Maar is er in 2002, 2003 of 2004 dan ook iets onthuld op 24 augustus?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:08 schreef Ruzbeh het volgende:
Dat kan, maar op 24 augustus 2000 was de Gamecube onthuld en op 24 augustus 2001 waren de launch details onthuld. Dus precies dezelfde datum. De kans is groter dat we nieuws krijgen op 24 augustus dan op 25 augustus maar je hebt wel gelijk.
Voor de NES was een 4 player adapter te krijgen, net als voor de SNES. Het enige spel dat ik uit m'n hoofd kan noemen, dat met z'n vieren gespeeld kan worden, is Super Spike V'Ball, maar er zullen er vast wel meer zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:24 schreef Ruzbeh het volgende:
Nintendo World Cupquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:57 schreef chibibo het volgende:
[..]
Voor de NES was een 4 player adapter te krijgen, net als voor de SNES. Het enige spel dat ik uit m'n hoofd kan noemen, dat met z'n vieren gespeeld kan worden, is Super Spike V'Ball, maar er zullen er vast wel meer zijn.
Nee, maar toen was de Gamecube al uit. Dus ik neem aan dat dit datum voor Nintendo's consoles is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:51 schreef chibibo het volgende:
[..]
Maar is er in 2002, 2003 of 2004 dan ook iets onthuld op 24 augustus?
Vorig jaar lieten ze op die dag toch het uiteindelijke design van de DS zien?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:09 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nee, maar toen was de Gamecube al uit. Dus ik neem aan dat dit datum voor Nintendo's consoles is.
Dat kan. Ik ga even zoeken. Dan heb ik nog een argument.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:12 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Vorig jaar lieten ze op die dag toch het uiteindelijke design van de DS zien?
Ja, logisch.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:09 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nee, maar toen was de Gamecube al uit. Dus ik neem aan dat dit datum voor Nintendo's consoles is.
quote:Q: Wanneer meer rev info.
Matt responds: I'd love to clarify with an exact date, but unfortunately I don't know when that it is. What I was told is that nothing would be revealed at the German Games Show, but that Revolution news would be announced "very soon" afterward. I got the impression that the news would be forthcoming within a week or so of the event and that could very well be the case. Then again, "very soon" is a pretty relative description, I suppose. I can tell you with confidence that in a worst-case scenario, something is going to be announced by the time Tokyo Game Show rolls around in mid-September. But beyond that, your guess is as good as mine.
Er zijn er dus nog meer vroeg op.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 07:44 schreef Tware het volgende:
Nou, het is wednesday, waar blijft die ton?![]()
doet het niet. Bedoel je deze?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
Fake, maar wel cool eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |