Dat is dus gewoon 100% fake. Dat kan je in 5 minuten zelf ook makenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:52 schreef Xrenity het volgende:
[afbeelding]
Lijkt me fake, schijnt nu ook ineens 'van de site gehaald te zijn'.
En op die ene site is dat Molyneux gebeuren weggehaald :S
Ik wil eerst ruzbeh er over horenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:05 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon 100% fake. Dat kan je in 5 minuten zelf ook maken
quote:Will you be there when GameSpot invades the airwaves and plants its flag in G4's Cinematech? We sure hope so, because otherwise those guys won't give us our flag back! Check out all the info on our exciting episodes here, and be sure to tune in to G4 when the revolution begins on August 24 and 25.
Iedereen roept datquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
We hebben te maken met een echte Wednesdayton
jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Iedereen roept dat
Kan iemand mij uitleggen wat dat nou precies is ? (Iets met 24 Augustus en Revo?)
Maar twee controller portsquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:55 schreef Cerbie het volgende:
[afbeelding]
Zou dit hem zijn
hij voldoet wel aan de 'paar DVDdoosjes groot' en 'ingebouwde draadloze verbinding'![]()
Volgens sommige @ GAF (waaronder ik) denken dat er info komt op Woensdag 24 augustus en dat noemen we Wednesdayton. Als we geen info krijgen worden we allemaal banned.quote:
Twee controller ports, net zoals de NES? Niks mis mee. Er bestaat toch geen 4 player NES spellen of wel?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:23 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Maar twee controller ports, ze zijn niet zo stom als Sony.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:24 schreef Ruzbeh het volgende:
Twee controller ports, net zoals de NES? Niks mis mee. Er bestaat toch geen 4 player NES spellen of wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |