Wie zei dan dat het 's morgens bekend werd?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:![]()
Er komt vandaag niets. Enige continent wat nog wakker moet wordne is Amerika, en ik verwacht niet dat Nintendo van daaruit iets laat zien...
Ik vraag me altijd af waarom ze dat maken. En hoe het komt dat ze zoveel vrije tijd hebbenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Controller Presentatie: http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/rooij100/NintendoRevolution.pdf
Ook weer fake, maar ze worden wel steeds beter![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
hoe het komt dat ze zoveel vrije tijd hebben
Ik ben het om eerlijk te zijn ook wel een beetje zat. Ik heb nu zoiets van huppa laten zien die controller.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:41 schreef R0nn het volgende:
[post van R0nn]
Hmm, nurbs zijn wel veel meer data dan polygonen. Niet dat het een probleem is als je je disc maar Blu-Ray compatible maaktquote:Op zondag 21 augustus 2005 14:24 schreef R0nn het volgende:
Maar misschien wel het belangrijkste is dat Nintendo een speech gehouden heeft op een van de conferenties van ATi waar men cube-mapping demonstreerde en developers daar verklaarden dat het een revolutie in de de audiovisuele industrie zal betekenen. In de speech verklaarde Nintendo dat ze een nieuwe manier van ontwikkelen wilden verkennen. Vergeet daarbij niet dat ATi de grafische partner is voor de Revolution. Hints genoeg lijkt mij.
No offence, maar leefde je onder een steen tijdens de E3 van dit jaar ofzo?quote:maar als men het apparaat nu eens eindelijk compatible zou maken met al zijn voorgangers zou ik applaudiseren. Daar is nintendo weer oerslecht in.
None takenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:23 schreef R0nn het volgende:
No offence, maar leefde je onder een steen tijdens de E3 van dit jaar ofzo?![]()
De Revolution IS compatible met alle voorgaande Nintendo consoles. Er komt een download service waarmee je NES, SNES en N64 games kunt downloaden op het interne flashgeheugen van 512 MB waarna je ze met perfecte emulatie (en zelfs enkele verbeteringen) kunt spelen. Voorlopig zul je niet elke mogelijke game zo kunnen spelen, maar in ieder geval willen ze alle first party en grote/populaire titels beschikbaar maken. GameCube games zijn ook compatible, maar die stop je gewoon in de discdrive.
Dat ziet er ook niet uitquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:34 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
None taken, maar eerst zien en dan pas geloven. Emuleren hoeft niet 100% compatibiliteit te betekenen. Het "voor een klein bedragje de rom kunnen downloaden" zie ik meer als uitmelken dan als service naar de klanten toe. Gewoon een adapter waar je elke cartdridge/disc die ninty ooit gemaakt heeft kunt induwen zou beter zijn.
Zou wel humor zijn. Eén klein kastje "Dit is mijn nieuwe Nintendo Revolution!" "En wat is dat grote witte ding er naast?" " Euh, de adapter voor ouwe games, hoezo?"quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat ziet er ook niet uitDie adapter en een NES cartridge zouden al evengroot zijn als de Revolution zelf.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:11 schreef R0nn het volgende:
Edit: Ruzbeh is inmiddels al gebanned van GAF omdat er nix gebeurt is vandaag![]()
Don't hotlink large images...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:59 schreef R0nn het volgende:
http://img388.imageshack.us/img388/2718/revonews7ex.jpg
Ik heb toevallig toegang tot de die press page. Kep de url ingevult:quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:59 schreef R0nn het volgende:
Object 1972 & 1970 bestaan welquote:Object 7972 is not displayable.
"All I can say is you will say wow"quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:59 schreef R0nn het volgende:
Iwata:quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:11 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
"All I can say is you will say wow"Dat is denk ik wat een insider hoort te zeggen en niet de PRESIDENT VAN NINTENDO. "All I can say is <bla bla>".
*zucht* Sowieso komt er nieuws over Revolution. Op een dag weten we echt alles over dat ding dan kan ik eindelijk als een gelukkige man sterven.
E3 2005quote:"when you see the Revolution, you will say "WOW"
Dus het is fake?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat plaatje stond ook al enkele keren in onze submitAlsof we daar zelf niet kunnen kijken
Dus je hoeft er niet op gespeeld te hebben voordat je 100% gelukkig bent?quote:*zucht* Sowieso komt er nieuws over Revolution. Op een dag weten we echt alles over dat ding dan kan ik eindelijk als een gelukkige man sterven.![]()
Vroeger, land van de rijzende zon remember?quote:Hoe laat is t nu in japan? Later dan hier toch? Misschien komt het nieuws wel vannacht...
Tis niet de eerste keer dat zulke plaatjes opduiken hequote:
Misschien heeft het met dit gerucht te maken?quote:If Sp*ng denies it, that means it must actually be happening!
Midden in de nacht geloof ik. Het is daar dacht ik 7 uur oid later.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:16 schreef EricG het volgende:
Hoe laat is t nu in japan? Later dan hier toch? Misschien komt het nieuws wel vannacht...
Yea right, Zelda moet nog uitkomen en de dev kits zijn misschien net verzondenquote:"Game Asylum's website makes a bold statement by saying that Nintendo's Revolution console will be available for this years Christmas season up against Microsoft's XBox 360. The website also implies that the Revolution will come at a $299 price tag."
Dat stond er al een paar dagen hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:39 schreef R0nn het volgende:
Gamespot heeft de geruchtenmolen ook opgepakt en heeft het volgende te melden op de G4TV pagina:
http://www.gamespot.com/2005/g4/
"The Revolution will not be televised, but
we'll talk a bunch about the GameCube."
Zou goed kunnen, Bejing is 6 uur.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:48 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Midden in de nacht geloof ik. Het is daar dacht ik 7 uur oid later.
En dat zou beter zijn dan wat we nu hebben omdat?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:20 schreef Ruzbeh het volgende:
[afbeelding]
Als je dat ding indrukt krijg je analog en als je 'm nog een keer indrukt krijg je een D-pad alleen moet je tijdens het indrukken nog een knopje inhouden want anders krijgen je problemen tijdens het gamen. Wat vinden jullie?
Met de N64 zou het wel een stuk beter zijn, dan zou je die derde ding in het midden niet meer nodig hebben, maar dan zou je wel de Z knop ergens anders moeten plaatsen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:23 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
En dat zou beter zijn dan wat we nu hebben omdat?
Dat duurt nog zo langquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:01 schreef gamecube_master het volgende:
Zal wel niet vandaag zijn, ik vrees dat het dan toch de TGS wordt..
Midden September toch? Dat duurt wel lang nog jaquote:
Dat is wel waar maar ik ben het wachten en de controller mock ups eigelijk een beetje zat.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:07 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Midden September toch? Dat duurt wel lang nog ja
Maar goed, als Nintendo ECHT iets revolutionairs toont zal het de moeite ook wel waard zijn.
omfg wat slecht..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:13 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dat is wel waar maar ik ben het wachten en de controller mock ups eigelijk een beetje zat.
Dit filmpje moeten jullie trouwens zien. Die specs![]()
http://www.youtube.com/watch.php?v=39o_pZ6TzZw
Inderdaad. Wat is dit een vreselijk filmpje. Is ook gemaakt voor mensen die letter voor letter lezen volgens mijquote:[b]Dit filmpje moeten jullie trouwens zien. Die specs![]()
http://www.youtube.com/watch.php?v=39o_pZ6TzZw
Dat heb ik ook gelezen ja. Ik geloof inmiddels niets meer.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.ownage.nl/news/8471/
Morgen zeggen ze zeker weer dat het Zaterdag komt ?
Inderdaadquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:14 schreef R0nn het volgende:
Nanotube Transistor Technology
Dual Core 4 GHz Super Processor
De langdradigheid en tempo van de plaatjes + tekst zodat het precies endigt met de muziek
Wat lul je nou?!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:16 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
InderdaadEen van de meest belachelijke filmpjes so far
Ahum.....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:45 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Wat lul je nou?!
Star Wars muziek!![]()
Who gives a fuck.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:30 schreef Soloman het volgende:
Mag ik even vermelden dat dit de Title muziek van "Superman" is.
Believe.quote:Iwata also discussed the Revolution's internal 512MB flash memory, which he said will be used for saving game data, downloading virtual console games, and for "expansion of the Revolution's capabilities."
De grootste SNES ROMs (bijv. Chrono Trigger) zijn 32 Mbit, wat neerkomt op 4 MB. Ik geloof dat er 1 keer een spel van 48 Mbit is uitgegeven, maar ik heb geen idee welk spel dat is.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:29 schreef MMaRsu het volgende:
ey 512 is genoeg 1 snes rom is 1,5 mb ofzo?
Sin?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
N64 ROMS zijn al wat groter, maar binnen de 50 MB geloof ik. Zijn er ergens lijstjes te vinden met top 10 NES, SNES en N64? Die wil ik namelijk allemaal wel downloaden. Zeker voor de N64 heb ik een hoop gemist volgens mij, Blast Corps, DK64, Banjo, Jet Force Gemini, Sin & Punishment, etc
Tales of Phantasia is 48Mbit, maar ik denk eigenlijk dat er wel meer van uit gekomen is. Zou me althans niks verbazen als KI of DKC in de buurt kwamen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:33 schreef chibibo het volgende:
De grootste SNES ROMs (bijv. Chrono Trigger) zijn 32 Mbit, wat neerkomt op 4 MB. Ik geloof dat er 1 keer een spel van 48 Mbit is uitgegeven, maar ik heb geen idee welk spel dat is.
Banjo Kazooie is een geweldig spelquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
N64 ROMS zijn al wat groter, maar binnen de 50 MB geloof ik. Zijn er ergens lijstjes te vinden met top 10 NES, SNES en N64? Die wil ik namelijk allemaal wel downloaden. Zeker voor de N64 heb ik een hoop gemist volgens mij, Blast Corps, DK64, Banjo, Jet Force Gemini, Sin & Punishment, etc
KI en DKC waren geloof ik 32 Mbit. Was Street Fighter Alpha niet 48 Mbit?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:00 schreef speknek het volgende:
Tales of Phantasia is 48Mbit, maar ik denk eigenlijk dat er wel meer van uit gekomen is. Zou me althans niks verbazen als KI of DKC in de buurt kwamen.
Daar heb je wel een punt. Misschien dat het met een account werkt? Dat als je een spel koopt dat je het opnieuw kan downloaden als je 'm kwijt bent.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:24 schreef Cerbie het volgende:
Ik vind 512MB vrij weinig eigenlijk, dat had wel wat groter gemogen. Ben ook benieuwd hoe ze die ROMs beveiligen, anders kun je ze zo via een memory card bij iemand anders gebruiken.
Want wat als je Rev kapot aan het gaan is, dan ben je ook al je ROMs kwijt omdat je ze niet op een memorycard kan zetten?
Misschien dat je die spellen die je vriend koopt niet kan spelen als je bent ingelogd? Dat je eigen spellen alleen speelbaar zijn op je eigen account.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:17 schreef Cerbie het volgende:
Daar had ik ook aan zitten te denken, daar zit ook meteen een leuk voordeel aan. Ik koop spel A, B en C. Een vriend koopt D, E en F. Ik log bij die vriend in en download A, B en C en omgekeerd. Scheelt je weer wat spellen om te kopen
Dat lijkt wel een verkapt neefje van dezequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:41 schreef Ruzbeh het volgende:
[afbeelding]
Daar zit een Intel dual-core 2,8Ghz processor in.
http://www.anandtech.com/tradeshows/showdoc.aspx?i=2509
Believe.
Volgens mij zegt die gast dat maar.quote:http://www.ownage.nl/news/8471/
Morgen zeggen ze zeker weer dat het Zaterdag komt ?
Nou jongens als Matt het zegt..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:07 schreef Ruzbeh het volgende:
http://new.ga-forum.com/showthread.php?t=60656
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:07 schreef Ruzbeh het volgende:
http://new.ga-forum.com/showthread.php?t=60656
Godverdomme.![]()
Ik heb trouwens Star Fox geprobeerd met een emulator en goddamn. Spelen kan echt niet met een toetsenbord maar wat een vette muziek. Dat herinnerde ik me niet. Misschien ook maar downloaden op Rev.![]()
Spongquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Next Fridayton: 16 september
Volgens Spong () komt Nintendo op die datum met de controller en details van Mario 128
Matt wist stiekem hoe de Rev concept eruit zag voor het werd onthuld hoor. Als Matt bijv. zegt dat hij helemaal zeker weet dat er iets komt kan je het wel geloven in tegenstelling tot een 1 of andere gozer op Spong of een andere obscure, onbetrouwbare website (totalvideogames.com <- omfg).quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:20 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Nou jongens als Matt het zegt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |