abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 augustus 2005 @ 13:49:46 #201
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_29918926
Controller Presentatie: http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/rooij100/NintendoRevolution.pdf

Ook weer fake, maar ze worden wel steeds beter
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_29919685
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:

Er komt vandaag niets. Enige continent wat nog wakker moet wordne is Amerika, en ik verwacht niet dat Nintendo van daaruit iets laat zien...
Wie zei dan dat het 's morgens bekend werd?
pi_29919784
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 13:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Controller Presentatie: http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/rooij100/NintendoRevolution.pdf

Ook weer fake, maar ze worden wel steeds beter
Ik vraag me altijd af waarom ze dat maken. En hoe het komt dat ze zoveel vrije tijd hebben
pi_29919804
Tja dat is cmd, opleiding van niks...
Houd van een lijntje.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 14:28:32 #205
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_29920035
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 14:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
hoe het komt dat ze zoveel vrije tijd hebben
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  woensdag 24 augustus 2005 @ 14:29:29 #206
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_29920070
NIEUW VANDAAG!

welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_29920463
Man, dit begint echt saai te worden.

Ik geloof er niets van dat we vandaag iets te horen krijgen. De reden dat de GameCube en GBA 24 augustus onthuld werden in 2000, was gewoon omdat Spaceworld toen gehouden werd. Hetzelfde gold bij mijn weten ook voor die launchdetails een jaar later. Dit jaar is er geen Spaceworld, dus dat kun je sowieso vergeten. Matt van IGN heeft verder allang aangegeven dat hij niet meer weet dan ons (aka dat Nintendo "very soon" gezegd heeft) en er uit eigen interpretatie maar een dag tot uiterlijk een week na de GC van gemaakt heeft (die naar horen zeggen zondag afgelopen was). Blijft over dat desktop plaatje, maar waar en in wat voor context had ie die desktop gepost? En was dat niet gewoon puur toevallig op woensdag ipv dat ie dat bewust heeft gedaan?

Dit begint zo steeds meer op al die andere Tons te lijken waarbij er volgens alles en iedereen ook zoveel hints en aanwijzingen waren dat het wel waar MOEST zijn. Ook toen gebeurde er niets en dat zal nu ook wel niet zo zijn. Misschien nog wel deze week, maar het hoeft écht niet vandaag te zijn.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 14:53:07 #208
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_29920829
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 14:41 schreef R0nn het volgende:
[post van R0nn]
Ik ben het om eerlijk te zijn ook wel een beetje zat. Ik heb nu zoiets van huppa laten zien die controller.
pi_29921728
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 14:24 schreef R0nn het volgende:

Maar misschien wel het belangrijkste is dat Nintendo een speech gehouden heeft op een van de conferenties van ATi waar men cube-mapping demonstreerde en developers daar verklaarden dat het een revolutie in de de audiovisuele industrie zal betekenen. In de speech verklaarde Nintendo dat ze een nieuwe manier van ontwikkelen wilden verkennen. Vergeet daarbij niet dat ATi de grafische partner is voor de Revolution. Hints genoeg lijkt mij.
Hmm, nurbs zijn wel veel meer data dan polygonen. Niet dat het een probleem is als je je disc maar Blu-Ray compatible maakt Op zich wel een interessante wending in technologie. Waar Mickeysoft het vooral moet hebben van veel en groot! moeten de andere console fabrikanten het meer hebben van innovativiteit (terwijl microsoft graag met dat woord speelt, kun je nagaan).

Ik moet zeggen dat Nintendo me steeds aangenaam verrast en met hele simpele bedienbare dingen toch iets ontzettends leuks kan neerzetten. En meestal met een leercurve van een paar seconden

Houdt Nintendo die filosofie vast dan zal de revolutie meer een revolutie in gebruikersgemak en simpelheid betekenen (in de trand van : omfg waarom bestond dit nog niet eerder en wat is dit ontzettend makkelijk te bedienen) dan in kwaliteitsgraphics. Het hoeft ook allemaal niet zo kwijlend mooi, als het maar vloeiend en soepel gaat.

Ik denk ook niet dat de Revolution, in tegenstelling tot de Xbox 360 en PS3 bol van de features komt te staan, maar als men het apparaat nu eens eindelijk compatible zou maken met al zijn voorgangers zou ik applaudiseren. Daar is nintendo weer oerslecht in.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_29921820
Uiteraard.

De DS begint nu trouwens ook echt op stoom te komen (vooral in Amerika en Japan).
quote:
maar als men het apparaat nu eens eindelijk compatible zou maken met al zijn voorgangers zou ik applaudiseren. Daar is nintendo weer oerslecht in.
No offence, maar leefde je onder een steen tijdens de E3 van dit jaar ofzo?

De Revolution IS compatible met alle voorgaande Nintendo consoles. Er komt een download service waarmee je NES, SNES en N64 games kunt downloaden op het interne flashgeheugen van 512 MB waarna je ze met perfecte emulatie (en zelfs enkele verbeteringen) kunt spelen. Voorlopig zul je niet elke mogelijke game zo kunnen spelen, maar in ieder geval willen ze alle first party en grote/populaire titels beschikbaar maken. GameCube games zijn ook compatible, maar die stop je gewoon in de discdrive.
pi_29922154
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 15:23 schreef R0nn het volgende:
No offence, maar leefde je onder een steen tijdens de E3 van dit jaar ofzo?

De Revolution IS compatible met alle voorgaande Nintendo consoles. Er komt een download service waarmee je NES, SNES en N64 games kunt downloaden op het interne flashgeheugen van 512 MB waarna je ze met perfecte emulatie (en zelfs enkele verbeteringen) kunt spelen. Voorlopig zul je niet elke mogelijke game zo kunnen spelen, maar in ieder geval willen ze alle first party en grote/populaire titels beschikbaar maken. GameCube games zijn ook compatible, maar die stop je gewoon in de discdrive.
None taken , maar eerst zien en dan pas geloven. Emuleren hoeft niet 100% compatibiliteit te betekenen. Het "voor een klein bedragje de rom kunnen downloaden" zie ik meer als uitmelken dan als service naar de klanten toe. Gewoon een adapter waar je elke cartdridge/disc die ninty ooit gemaakt heeft kunt induwen zou beter zijn.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  woensdag 24 augustus 2005 @ 15:41:01 #212
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_29922376
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 15:34 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

None taken , maar eerst zien en dan pas geloven. Emuleren hoeft niet 100% compatibiliteit te betekenen. Het "voor een klein bedragje de rom kunnen downloaden" zie ik meer als uitmelken dan als service naar de klanten toe. Gewoon een adapter waar je elke cartdridge/disc die ninty ooit gemaakt heeft kunt induwen zou beter zijn.
Dat ziet er ook niet uit Die adapter en een NES cartridge zouden al evengroot zijn als de Revolution zelf.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_29922434
Bovendien krijg je dan 't probleem dat die carts niet overal zomaar nog te verkrijgen zijn. Ik denk dat Nintendo er wel in slaagt om hun eigen games zo perfect mogelijk te kunnen emuleren. Zeker kijkend naar de huidige kwaliteit van NES en SNES emulators die 90% van de games al bijna perfect na weten te bootsen.
pi_29922738
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 15:41 schreef Notorious_Roy het volgende:

Dat ziet er ook niet uit Die adapter en een NES cartridge zouden al evengroot zijn als de Revolution zelf.
Zou wel humor zijn. Eén klein kastje "Dit is mijn nieuwe Nintendo Revolution!" "En wat is dat grote witte ding er naast?" " Euh, de adapter voor ouwe games, hoezo?"
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_29922994
Nurbs bevatten minder data dan polygonen. Dat is ook 1 van de hoofdredenen van nurbs mogelijkheden in de PSP. Helaas zijn de berekeningen zwaarder.

En zo revolutionair is het gebruik van nurbs in een console nou ook weer niet, en het staat al HELEMAAL niet gelijk aan mooie graphics, zoals de renders die gepost waren, lol. No way dat de revo dat voortbrengt.
pi_29923419
Waarom hebben we het nou nog steeds over NURBs? Ik dacht dat we dat al afgesloten hadden inmiddels.

BTW

http://www.totalvideogames.com/news/Molyneux&_039;s_Revolution_Comments_Confirmed_8270_0_0.htm

The Definitive Nintendo Revolution Blog has come under a lot of stick recently after comments with Sonic Team head Yuji Naka and Lionhead supreme Peter Molyneux at the Leipzig Games Convention bizarrely went missing from the site following a number of larger publications quoting the article.

However today TVG has been in touch with Lionhead who confirmed that Molyneux did indeed make such comments which leads to the suggestion that both quotes did happen and are not the product of imagination that many have now labelled them as

...

TVG is expecting a Revolution announcement to occur very soon and will be at a Nintendo event tomorrow dubbed “Christmas comes early this year…”; we’ll have further information very shortly…

OMG!!1 Wednesdayton = Thursdayton Part II

Edit: Ruzbeh is inmiddels al gebanned van GAF omdat er nix gebeurt is vandaag

[ Bericht 45% gewijzigd door R0nn op 24-08-2005 16:21:18 ]
  woensdag 24 augustus 2005 @ 16:39:11 #217
65330 Ruzbeh
pi_29924478
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 16:11 schreef R0nn het volgende:
Edit: Ruzbeh is inmiddels al gebanned van GAF omdat er nix gebeurt is vandaag

Woensdag is nog niet voorbij voor NoA of NoE! Dus er kan nog steeds wel wat gebeuren vandaag.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 16:48:44 #218
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_29924848
Somedayaton is tenminste echt!
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_29924917
Maar in Japan missen ze dan het nieuws, terwijl dat ook zeker een belangrijk gebied is voor Nintendo. Ik zou zelfs willen zeggen dat je relevant Revo nieuws het eerst van Japan HQ zou verwachten ipv Amerika of Europa. Maar we zullen zien, heel misschien is er morgen iets.

Kan ook zijn dat het event van morgen gewoon een presentatie is van de eindejaars line-up. Zo klinkt het iig wel. Zeker omdat het enkel een Europees event is. Als het echt iets belangrijks over de Revo was geweest, dan hadden ze wel in elk gebied zo'n event gehouden oid. In ieder geval is de site waar dat redelijk plausibele verhaal over die tilt sensor met force feedback op stond, nu offline. Conspiracy?
pi_29924993
Het wordt ook Thursday. Duh!
pi_29925350
quote:
Don't hotlink large images...
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_29925451
Oh crap. Was een screen van een nog niet uitgebrachte pressrelease op de Nintendo site over de visor welke voor bepaalde games gebruikt zou gaan worden.

Wilde es zien wat jullie ervan dachten en in hoeverre ie fake is.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 17:06:19 #224
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_29925487
quote:
Ik heb toevallig toegang tot de die press page. Kep de url ingevult:
quote:
Object 7972 is not displayable.
Object 1972 & 1970 bestaan wel
  woensdag 24 augustus 2005 @ 17:07:15 #225
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_29925520
Dat plaatje stond ook al enkele keren in onze submit Alsof we daar zelf niet kunnen kijken
  woensdag 24 augustus 2005 @ 17:11:54 #226
65330 Ruzbeh
pi_29925697
quote:
"All I can say is you will say wow" Dat is denk ik wat een insider hoort te zeggen en niet de PRESIDENT VAN NINTENDO. "All I can say is <bla bla>".

*zucht* Sowieso komt er nieuws over Revolution. Op een dag weten we echt alles over dat ding dan kan ik eindelijk als een gelukkige man sterven.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 17:13:03 #227
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_29925730
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 17:11 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

"All I can say is you will say wow" Dat is denk ik wat een insider hoort te zeggen en niet de PRESIDENT VAN NINTENDO. "All I can say is <bla bla>".

*zucht* Sowieso komt er nieuws over Revolution. Op een dag weten we echt alles over dat ding dan kan ik eindelijk als een gelukkige man sterven.
Iwata:
quote:
"when you see the Revolution, you will say "WOW"
E3 2005
pi_29925843
Hoe laat is t nu in japan? Later dan hier toch? Misschien komt het nieuws wel vannacht...
pi_29926043
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 17:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat plaatje stond ook al enkele keren in onze submit Alsof we daar zelf niet kunnen kijken
Dus het is fake?
quote:
Dus je hoeft er niet op gespeeld te hebben voordat je 100% gelukkig bent?
quote:
Hoe laat is t nu in japan? Later dan hier toch? Misschien komt het nieuws wel vannacht...
Vroeger, land van de rijzende zon remember? En de zon komt 't eerst op in 't Oosten enzo. T'is daar alweer in de nacht ergens.

Spong weet ook als geen ander wat hypen is trouwens:

"Oh god, we’ve been jingoed… Self-loathing aside, SPOnG has watched the Internet games community with interest and amusement over the past few days. We have read ongoing speculation talking of a major announcement about to rock the world, originally slated for today, the fifth anniversary of the Game Boy Advance and GameCube showings of SpaceWorld 2000."

Of hoe ze diezelfde hype de kop in moeten drukken:

"Here is what is actually happening. We contacted Nintendo today. There is no major hardware or software announcement going to made. There is, however, a party being held in London tomorrow. “We are inviting everyone along to have a drink and a mingle and learn all about our plans over the Christmas period. There will be a speech by NOE president Satoru Shibata but there will be no significant hardware or software announcements.”

[ Bericht 15% gewijzigd door R0nn op 24-08-2005 17:37:57 ]
pi_29926445
Of het wordt morgen, of voorlopig niet

[ Bericht 40% gewijzigd door Xrenity op 24-08-2005 17:49:18 ]
  woensdag 24 augustus 2005 @ 17:36:55 #231
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_29926536
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 17:21 schreef R0nn het volgende:

[..]

Dus het is fake?
[..]
Tis niet de eerste keer dat zulke plaatjes opduiken he
pi_29926631
Nog even terugkomend op dat ontkennende bericht van Spong en het verhaal over dat Kerst event.

Iemand bij GAF wist er het volgende over te vertellen:
quote:
If Sp*ng denies it, that means it must actually be happening!
Misschien heeft het met dit gerucht te maken?

http://gaming.velozie.com/news/893

"Game Asylum's website makes a bold statement by saying that Nintendo's Revolution console will be available for this years Christmas season up against Microsoft's XBox 360. The website also implies that the Revolution will come at a $299 price tag."

Ohja btw:

Spread teh GAF owls!

Gamespot heeft de geruchtenmolen ook opgepakt en heeft het volgende te melden op de G4TV pagina:

http://www.gamespot.com/2005/g4/

"The Revolution will not be televised, but
we'll talk a bunch about the GameCube."
pi_29926952
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 17:16 schreef EricG het volgende:
Midden in de nacht geloof ik. Het is daar dacht ik 7 uur oid later.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_29927091
quote:
"Game Asylum's website makes a bold statement by saying that Nintendo's Revolution console will be available for this years Christmas season up against Microsoft's XBox 360. The website also implies that the Revolution will come at a $299 price tag."
Yea right, Zelda moet nog uitkomen en de dev kits zijn misschien net verzonden .
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  woensdag 24 augustus 2005 @ 17:56:57 #235
65330 Ruzbeh
pi_29927244
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 17:39 schreef R0nn het volgende:
Gamespot heeft de geruchtenmolen ook opgepakt en heeft het volgende te melden op de G4TV pagina:

http://www.gamespot.com/2005/g4/

"The Revolution will not be televised, but
we'll talk a bunch about the GameCube."
Dat stond er al een paar dagen hoor.
pi_29927849
In ieder geval hebben de marketeers van alle bedrijven hun salaris welverdiend
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_29927856
[edit]Blaat[/edit]
pi_29927922
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 17:48 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Midden in de nacht geloof ik. Het is daar dacht ik 7 uur oid later.
Zou goed kunnen, Bejing is 6 uur.

Er komt geen nieuws meer vandaag, niet dat ik dat had verwacht ofzo
Krijgen er nu een aantal mensen een ban op GAF?
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_29928085
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 18:18 schreef R0nn het volgende:
[edit]Blaat[/edit]
really ?
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_29928635
quote:
Krijgen er nu een aantal mensen een ban op GAF?
Al gebeurt. Ruzbeh among others.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 23:27:30 #241
65330 Ruzbeh
pi_29939996
Over die neppe PDF:

Het zijn gewoon Sony fans die al dit shit verzinnen.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 00:20:21 #242
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_29942103
Ja, maar het was wel grappig
  donderdag 25 augustus 2005 @ 00:53:55 #243
65330 Ruzbeh
pi_29943379
Ik heb trouwens een cool idee over hoe je een analog stick en D-pad in een kan maken.

Edit: Hier stond een vaag uitleg maar ik teken het wel.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 01:20:18 #244
65330 Ruzbeh
pi_29944435

Als je dat ding indrukt krijg je analog en als je 'm nog een keer indrukt krijg je een D-pad alleen moet je tijdens het indrukken nog een knopje inhouden want anders krijgen je problemen tijdens het gamen. Wat vinden jullie?
pi_29944516
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 01:20 schreef Ruzbeh het volgende:
[afbeelding]

Als je dat ding indrukt krijg je analog en als je 'm nog een keer indrukt krijg je een D-pad alleen moet je tijdens het indrukken nog een knopje inhouden want anders krijgen je problemen tijdens het gamen. Wat vinden jullie?
En dat zou beter zijn dan wat we nu hebben omdat?
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_29944561
Omdat het minder plek inneemt dan de drie losse onderdelen natuurlijk.
Toch spreekt het me niet zo aan.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 01:32:25 #247
65330 Ruzbeh
pi_29944778
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 01:23 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

En dat zou beter zijn dan wat we nu hebben omdat?
Met de N64 zou het wel een stuk beter zijn, dan zou je die derde ding in het midden niet meer nodig hebben, maar dan zou je wel de Z knop ergens anders moeten plaatsen.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 01:39:41 #248
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_29944972
Slecht idee. Met Rainbow Six 3 op de Xbox zitten onder de pookjes ook knoppen (bukken en inzoomen) en wat ga je doen in een hectiesch vuurgevecht? Juist, knijpen en trekken aan die pookjes. Gevolg: bukken en zoomen tijdens een hectisch vuurgevecht.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 01:53:01 #249
65330 Ruzbeh
pi_29945264
Wie gaat er nou Rainbox Six 3 spelen.
pi_29945635
Dan druk ik hem constant op d-pad

Pak je cubecontroller maar eens, en trek het analoge knuppeltje iets omhoog, moet je eens kijken hoe snel je hem weer hebt teruggeduwd als je aan het spelen bent
pi_29947104
Nou mensen, op naar de volgende ton
#winning
pi_29947849
neverton
pi_29948425
Zal wel niet vandaag zijn, ik vrees dat het dan toch de TGS wordt..
  donderdag 25 augustus 2005 @ 10:03:56 #254
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_29948451
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 10:01 schreef gamecube_master het volgende:
Zal wel niet vandaag zijn, ik vrees dat het dan toch de TGS wordt..
Dat duurt nog zo lang
pi_29948512
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 10:03 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Dat duurt nog zo lang
Midden September toch? Dat duurt wel lang nog ja
Maar goed, als Nintendo ECHT iets revolutionairs toont zal het de moeite ook wel waard zijn.
pi_29948634
Ik hoop wel dat het ECHT iets revolutionairs is, anders worden we voor de rest van ons leven gebashed door Xbox/PS fans..
  donderdag 25 augustus 2005 @ 10:13:28 #257
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_29948640
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 10:07 schreef gamecube_master het volgende:

[..]

Midden September toch? Dat duurt wel lang nog ja
Maar goed, als Nintendo ECHT iets revolutionairs toont zal het de moeite ook wel waard zijn.
Dat is wel waar maar ik ben het wachten en de controller mock ups eigelijk een beetje zat.

Dit filmpje moeten jullie trouwens zien. Die specs
http://www.youtube.com/watch.php?v=39o_pZ6TzZw

[ Bericht 2% gewijzigd door King_of_cubes op 25-08-2005 10:24:27 ]
pi_29949585
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 10:13 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Dat is wel waar maar ik ben het wachten en de controller mock ups eigelijk een beetje zat.

Dit filmpje moeten jullie trouwens zien. Die specs
omfg wat slecht..
pi_29951437
quote:
[b]Dit filmpje moeten jullie trouwens zien. Die specs
Inderdaad. Wat is dit een vreselijk filmpje. Is ook gemaakt voor mensen die letter voor letter lezen volgens mij
Sommige mensen denken dat ze denken. Maar dat denken ze maar
pi_29952349
Volgens mij moet die hele revolution nog bedacht worden...
Houd van een lijntje.
pi_29952571
d0h, nu ze nog niets concreets hebben laten zien kunnen ze nog alle kanten op
#winning
  donderdag 25 augustus 2005 @ 13:07:38 #262
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_29953289
datver, wat en walgelijk slecht filmpje.
pi_29955325
http://www.ownage.nl/news/8471/

Morgen zeggen ze zeker weer dat het Zaterdag komt ?
  donderdag 25 augustus 2005 @ 14:06:24 #264
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_29955388
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:04 schreef Dj_Day-V het volgende:

Dat heb ik ook gelezen ja. Ik geloof inmiddels niets meer.
pi_29955678
Nanotube Transistor Technology

Dual Core 4 GHz Super Processor

De langdradigheid en tempo van de plaatjes + tekst zodat het precies endigt met de muziek
  donderdag 25 augustus 2005 @ 14:16:42 #266
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_29955745
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:14 schreef R0nn het volgende:
Nanotube Transistor Technology

Dual Core 4 GHz Super Processor

De langdradigheid en tempo van de plaatjes + tekst zodat het precies endigt met de muziek
Inderdaad Een van de meest belachelijke filmpjes so far
pi_29956366
Vergeet over die aankondiging trouwens niet dat het wel van een betrouwbaar magazine komt. Als die feitelijk gezegd hebben dat er vrijdag een besloten meeting is, dan zal die er ook wel zijn. Ik twijfel alleen of ze ook zeker weten dat het in die meeting om de Revolution zal gaan. In ieder geval zou er vandaag al een Europees Nintendo event zijn (volgens mij ook in Londen) waar ze de eindejaars line-up voor GBA, DS en Cube gaan presenteren, dus dat sluit dan wel op elkaar aan. Mogelijk krijgen/kregen ze meer info over die besloten meeting tijdens dat event van vandaag.
pi_29957194
lol lijkt me sterk dat nintendo opeens met nanotube tech komt in hun console als amd en intel dat nog lang niet hebben
pi_29966437
Nouja vandaag dus ook niks

Ik stik hier dus he...van al die dingen die niet waar zijn...
pi_29967550
hehe dat heb je met rumors
pi_29967714
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:16 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Inderdaad Een van de meest belachelijke filmpjes so far
Wat lul je nou?!

Star Wars muziek!

[ Bericht 9% gewijzigd door Cheiron op 25-08-2005 19:55:02 ]
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_29971929
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 19:45 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Wat lul je nou?!

Star Wars muziek!

Ahum.....
Mag ik even vermelden dat dit de Title muziek van "Superman" is. Uw muziek kennis is niet zo groot zie ik...
Sommige mensen denken dat ze denken. Maar dat denken ze maar
  donderdag 25 augustus 2005 @ 21:33:42 #273
65330 Ruzbeh
pi_29972074
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 21:30 schreef Soloman het volgende:
Mag ik even vermelden dat dit de Title muziek van "Superman" is.
Who gives a fuck.

Hier een tidbit van een oude Gamespot artikel:
quote:
Iwata also discussed the Revolution's internal 512MB flash memory, which he said will be used for saving game data, downloading virtual console games, and for "expansion of the Revolution's capabilities."
Believe.
pi_29974332
Ik vind 512MB vrij weinig eigenlijk, dat had wel wat groter gemogen. Ben ook benieuwd hoe ze die ROMs beveiligen, anders kun je ze zo via een memory card bij iemand anders gebruiken.
Want wat als je Rev kapot aan het gaan is, dan ben je ook al je ROMs kwijt omdat je ze niet op een memorycard kan zetten?
  donderdag 25 augustus 2005 @ 22:29:54 #275
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_29974582
ey 512 is genoeg 1 snes rom is 1,5 mb ofzo?

welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_29974725
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 22:29 schreef MMaRsu het volgende:
ey 512 is genoeg 1 snes rom is 1,5 mb ofzo?
De grootste SNES ROMs (bijv. Chrono Trigger) zijn 32 Mbit, wat neerkomt op 4 MB. Ik geloof dat er 1 keer een spel van 48 Mbit is uitgegeven, maar ik heb geen idee welk spel dat is.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 22:49:12 #277
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_29975476
N64 ROMS zijn al wat groter, maar binnen de 50 MB geloof ik. Zijn er ergens lijstjes te vinden met top 10 NES, SNES en N64? Die wil ik namelijk allemaal wel downloaden. Zeker voor de N64 heb ik een hoop gemist volgens mij, Blast Corps, DK64, Banjo, Jet Force Gemini, Sin & Punishment, etc
  donderdag 25 augustus 2005 @ 22:53:20 #278
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_29975688
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 22:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
N64 ROMS zijn al wat groter, maar binnen de 50 MB geloof ik. Zijn er ergens lijstjes te vinden met top 10 NES, SNES en N64? Die wil ik namelijk allemaal wel downloaden. Zeker voor de N64 heb ik een hoop gemist volgens mij, Blast Corps, DK64, Banjo, Jet Force Gemini, Sin & Punishment, etc
Sin?

Top ranking
  donderdag 25 augustus 2005 @ 22:59:45 #279
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_29975991
Nee, Sin & Punishment. Gij n00b.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 23:00:49 #280
8369 speknek
Another day another slay
pi_29976036
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 22:33 schreef chibibo het volgende:
De grootste SNES ROMs (bijv. Chrono Trigger) zijn 32 Mbit, wat neerkomt op 4 MB. Ik geloof dat er 1 keer een spel van 48 Mbit is uitgegeven, maar ik heb geen idee welk spel dat is.
Tales of Phantasia is 48Mbit, maar ik denk eigenlijk dat er wel meer van uit gekomen is. Zou me althans niks verbazen als KI of DKC in de buurt kwamen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_29976117
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 22:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Banjo Kazooie is een geweldig spel . Blast Corps vond ik niet zo, net als Jet Force Gemini. DK64 heb ik nooit gespeeld, maar je kunt gerust Turok 1 en 2 proberen, Diddy Kong Racing (coole multiplayer) en Killer Instinct Gold.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 23:04:06 #282
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_29976173
Turok speelde ik op de PC, speciaal een 3DFX kaart voor gekocht toen

@ Speknek: KI en DKC waren 32Mbit
pi_29976202
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 23:00 schreef speknek het volgende:
Tales of Phantasia is 48Mbit, maar ik denk eigenlijk dat er wel meer van uit gekomen is. Zou me althans niks verbazen als KI of DKC in de buurt kwamen.
KI en DKC waren geloof ik 32 Mbit. Was Street Fighter Alpha niet 48 Mbit?

In ieder geval waren er niet zo veel 48 Mbit spellen, bij mijn weten. Ik meen ook ergens gelezen te hebben dat de SNES standaard geen cartridges van meer dan 32 Mbit ondersteunt, en dat de 48 Mbit spellen gebruik maken van een speciale chip.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 23:13:14 #284
65330 Ruzbeh
pi_29976587
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 22:24 schreef Cerbie het volgende:
Ik vind 512MB vrij weinig eigenlijk, dat had wel wat groter gemogen. Ben ook benieuwd hoe ze die ROMs beveiligen, anders kun je ze zo via een memory card bij iemand anders gebruiken.
Want wat als je Rev kapot aan het gaan is, dan ben je ook al je ROMs kwijt omdat je ze niet op een memorycard kan zetten?
Daar heb je wel een punt. Misschien dat het met een account werkt? Dat als je een spel koopt dat je het opnieuw kan downloaden als je 'm kwijt bent. En dan kan je dus ook ROMs alleen laten werken op 1 Rev en niet meerdere want als dan je Rev stuk gaat en je krijgt een nieuwe dan moet je 'm gewoon opnieuw downloaden.

Banjo-Kazooie is inderdaad leuk. Turok is geen reet aan. Heletijd heen en weer lopen en beesten schieten. Ik wist steeds niet waar ik heen moest enzo en sommige plekken waren echt donker.
pi_29976794
Daar had ik ook aan zitten te denken, daar zit ook meteen een leuk voordeel aan. Ik koop spel A, B en C. Een vriend koopt D, E en F. Ik log bij die vriend in en download A, B en C en omgekeerd. Scheelt je weer wat spellen om te kopen
  donderdag 25 augustus 2005 @ 23:56:11 #286
65330 Ruzbeh
pi_29978866
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 23:17 schreef Cerbie het volgende:
Daar had ik ook aan zitten te denken, daar zit ook meteen een leuk voordeel aan. Ik koop spel A, B en C. Een vriend koopt D, E en F. Ik log bij die vriend in en download A, B en C en omgekeerd. Scheelt je weer wat spellen om te kopen
Misschien dat je die spellen die je vriend koopt niet kan spelen als je bent ingelogd? Dat je eigen spellen alleen speelbaar zijn op je eigen account.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 01:41:32 #287
65330 Ruzbeh
pi_29983090

Daar zit een Intel dual-core 2,8Ghz processor in.

http://www.anandtech.com/tradeshows/showdoc.aspx?i=2509

Believe.
pi_29983486
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 01:41 schreef Ruzbeh het volgende:
[afbeelding]

Daar zit een Intel dual-core 2,8Ghz processor in.

http://www.anandtech.com/tradeshows/showdoc.aspx?i=2509

Believe.
Dat lijkt wel een verkapt neefje van deze
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 02:07:19 #289
65330 Ruzbeh
pi_29983555
http://new.ga-forum.com/showthread.php?t=60656

Godverdomme.

Ik heb trouwens Star Fox geprobeerd met een emulator en goddamn. Spelen kan echt niet met een toetsenbord maar wat een vette muziek. Dat herinnerde ik me niet. Misschien ook maar downloaden op Rev.
pi_29983911
Ik zei het
quote:

Volgens mij zegt die gast dat maar.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 09:20:19 #291
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_29985995
quote:
Nou jongens als Matt het zegt..
pi_29987719
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 02:07 schreef Ruzbeh het volgende:
http://new.ga-forum.com/showthread.php?t=60656

Godverdomme.

Ik heb trouwens Star Fox geprobeerd met een emulator en goddamn. Spelen kan echt niet met een toetsenbord maar wat een vette muziek. Dat herinnerde ik me niet. Misschien ook maar downloaden op Rev.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 11:55:52 #293
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_29990132
Next Fridayton: 16 september

Volgens Spong ( ) komt Nintendo op die datum met de controller en details van Mario 128
pi_29990177
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Next Fridayton: 16 september

Volgens Spong ( ) komt Nintendo op die datum met de controller en details van Mario 128
Spong

Weet je wat! Laten we gewoon niks meer geloven en wachten op de informatie
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:06:02 #295
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_29990495
Spong had wel de GB Micro goed, en Zelda vorig jaar op de E3. Bovendien is het heel goed mogelijk dat ze daar op de TGS het onthullen.

Believe!

vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:25:05 #296
8369 speknek
Another day another slay
pi_29991196
Het lijkt me sowieso logischer dat ze iets onthullen tijdens een hele grote show, dan via een of ander lullig persberichtje op zomaar een dag.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_29994125
Alles wordt zeker in het Japans verteld ?
pi_29994613
niet op sites vertrouwen, zelfs niet ign. Ik wacht gewoon tot Nintendo zelf aankondigd.. Tokyo game show bijv...
#winning
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 15:45:25 #299
65330 Ruzbeh
pi_29998527
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 09:20 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Nou jongens als Matt het zegt..
Matt wist stiekem hoe de Rev concept eruit zag voor het werd onthuld hoor. Als Matt bijv. zegt dat hij helemaal zeker weet dat er iets komt kan je het wel geloven in tegenstelling tot een 1 of andere gozer op Spong of een andere obscure, onbetrouwbare website (totalvideogames.com <- omfg).
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 15:46:42 #300
8369 speknek
Another day another slay
pi_29998589
ign had www.nintendoon.com geregistreerd toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')