abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 20:16:42 #1
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_29820796


Internal Hardware:

  • IBM developed CPU: "Broadway" [Source]
  • ATI developed GPU: "Hollywood" [Source]
  • MoSys 1T-SRAM [Source]
  • 512MB internal flash memory to store downloaded content [Source]

    Appearance:
  • The height of 3 DVD cases stacked together [Source]
  • Slightly longer than a DVD case [Source]
  • Horizontal or vertical orientation [Source]

    Displays:
  • Televisions & Computer Monitors [Source]
  • Only one display [Source]

    Controllers:
  • The controllers will be wireless [Source]
  • 4 wired Gamecube controller ports [Source]

    Media:
  • 12cm double layered optical discs for Revolution games [Source]
  • 8cm Gamecube disks [Source]
  • Self-loading media drive that accepts both Rev and GC discs[Source]
  • SD card reader to expand internal storage[Source]

    Backwards Compatibility:
  • Will be able to play Gamecube games [Source]
  • Super backwards compatibiliy: play NES, SNES, and N64 games by downloading over the internet. [Source]

    Networking:
  • GEEN ETHERNET PORT
  • Wireless internet compatibility out of the box [Source]
  • Wireless networking technology by Broadcom [Source]
  • Will wirelessly connect with the Nintendo DS [Source]

    Other details:
  • 2 Gamecube Memory card slots [Source]
  • 2 USB 2.0 ports (kan gebruikt worden als Ethernet port met speciale ding)[Source]
  • Can play movies and other DVD content with attachment [Source]
  • Quiet [Source]
  • Low power consumption [Source]
  • Quick start-up time [Source]

    Release date:
  • 2006 [Source]

    Oude topics
    [1] | [2] | [3] | [4] | [5] | [6] | [7] | [8] | [9] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] | [16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22]

    OP Bron


    [ Bericht 51% gewijzigd door Ruzbeh op 20-08-2005 20:29:09 ]
  • De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
    pi_29821062
    IGN heeft een wat gespeculeerd over de revolution controller, bij de Gamecube hadden ze het ook al goed...:
    Nintenball, bal met gyroscopen::


    een andere is een controller met trackball een speciale force feedback, ook in de trackball:


    en nog een derde, ook met gyroscoop. Volgens IGN zou dit ontwerp handig zijn bij shooters.



    Ik denk toch wel dat zij er dichter bij in de buurt zitten dan wie dan ook...
    #winning
    pi_29821392
    Ik heb eerlijk gezegd toch liever gewoon een joypad.
    "What will I get for christmas santa?"
    -" Well Andy, you'll get cancer."
    XBL gamertag: MaskedMuchachoO
      zaterdag 20 augustus 2005 @ 20:43:04 #4
    67128 capibar
    Ondertitels zijn overschat.
    pi_29821551
    die trackball lijkt me eigenlijk wel handig, voor shooters enzo
      Moderator zaterdag 20 augustus 2005 @ 20:55:45 #5
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_29821950
    Van mij mogen ze gewoon de joypad van de NES eraan hangen, die is super.
    Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
    niet zo tof doen
    pi_29821951
    Ik ben blij dat die gozers niet bij nintendo werken
    Houd van een lijntje.
      zaterdag 20 augustus 2005 @ 22:38:49 #7
    65330 Ruzbeh
    Five inches but its thick
    pi_29824777
    Nou... het kan niet langer duren voor we wat info krijgen... kan me echt niet schelen wat, als het maar iets is... de final concept van de Revolution zou ik wel goed vinden of een final naam voor de Revolution, etc.
    De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
    pi_29825097
    quote:
    Op zaterdag 20 augustus 2005 20:55 schreef Karina het volgende:
    Van mij mogen ze gewoon de joypad van de NES eraan hangen, die is super.
    Maar dan wel met rondere hoeken, anders krijg je wel erg pijnlijke handen
    Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
    Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
      zaterdag 20 augustus 2005 @ 23:11:01 #9
    65330 Ruzbeh
    Five inches but its thick
    pi_29825559
    *click*



    De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
      zaterdag 20 augustus 2005 @ 23:18:29 #10
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_29825791
    quote:
    Een oninteressant filmpje
    welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
    pi_29826237
    @piet pelle: Aan Ninty heb jij wel je joypadje en stickje te danken, dus wie weet komen ze nu wel met een soort opvolger ervan.
    #winning
      zondag 21 augustus 2005 @ 00:12:37 #12
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_29827544




    [ Bericht 16% gewijzigd door MMaRsu op 21-08-2005 00:21:26 ]
    welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
    pi_29828569
    quote:
    Op zaterdag 20 augustus 2005 23:32 schreef Tware het volgende:
    @piet pelle: Aan Ninty heb jij wel je joypadje en stickje te danken, dus wie weet komen ze nu wel met een soort opvolger ervan.
    aan atari en amiga enzo, niet nintendo
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
      zondag 21 augustus 2005 @ 01:02:01 #14
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_29828943
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 00:47 schreef Gamedemon het volgende:

    [..]

    aan atari en amiga enzo, niet nintendo
    Know ur history nerd
    welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
      zondag 21 augustus 2005 @ 01:06:58 #15
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_29829046
    De enige ECHTE revolutie:



    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
      zondag 21 augustus 2005 @ 01:14:51 #16
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_29829210
    Ohw, en dit is wel aardig
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
    pi_29829553
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 01:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
    De enige ECHTE revolutie:

    [afbeelding]

    Eindelijk !!!!!!!!!!!1111111111 teh controller.
      zondag 21 augustus 2005 @ 01:33:08 #18
    65330 Ruzbeh
    Five inches but its thick
    pi_29829569
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 00:47 schreef Gamedemon het volgende:

    [..]

    aan atari en amiga enzo, niet nintendo
    Wie het heeft uitgevonden maakt geen barst uit, door Nintendo's implementatie van de D-pad en nog allerlei zooi is het de standaard geworden.
    De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
      zondag 21 augustus 2005 @ 01:45:03 #19
    46045 mikando18
    stop drop rofl
    pi_29829801
    push it to the limit
      zondag 21 augustus 2005 @ 01:54:44 #20
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_29830010
    quote:
    Zo mooi vind ik het niet . Laat ze maar eens wat belangrijks zien, zoals een paar leuke screenshots van Ssbm2!
    welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
    pi_29830099
    De D-pad, als het kruisje dat je nu nog terugvindt op Nintendocontrollers en de analoge stick in zijn huidige vorm zijn uitvindingen van Nintendo, de grote joystick van de atari is anders.
    Was het ook niet Nintendo die met de schouderknoppen kwam?
    Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
    Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
      zondag 21 augustus 2005 @ 02:03:52 #22
    65330 Ruzbeh
    Five inches but its thick
    pi_29830189
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 01:54 schreef MMaRsu het volgende:

    [..]

    Zo mooi vind ik het niet . Laat ze maar eens wat belangrijks zien, zoals een paar leuke screenshots van Ssbm2!
    Kom op man. Het is toch inspirerend.
    De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
      zondag 21 augustus 2005 @ 02:04:11 #23
    46045 mikando18
    stop drop rofl
    pi_29830201
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 01:54 schreef MMaRsu het volgende:

    [..]

    Zo mooi vind ik het niet . Laat ze maar eens wat belangrijks zien, zoals een paar leuke screenshots van Ssbm2!
    en nu niet meer zeuren hé kijk eens wat een realistische graphics.
    push it to the limit
      zondag 21 augustus 2005 @ 02:06:48 #24
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_29830260
    !!!!!



    Mikando ( je liet me lachen )
    welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
      zondag 21 augustus 2005 @ 02:55:51 #25
    65330 Ruzbeh
    Five inches but its thick
    pi_29830975
    Volledige versie kan je trouwens hier vinden.
    De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
      zondag 21 augustus 2005 @ 03:01:55 #26
    77130 star_gazer
    Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
    pi_29831028
    Die gyro-controllers zijn wel liev Probleempje is dat er gimbal lock kan optreden met gyroscopen...

    Waarom niet 2 gyro's: 1 voor de linkerhand en 1 voor de rechter... Mooie oefening voor de motoriek
    "End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
    -
    [b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
    Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
    pi_29831879
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 02:55 schreef Ruzbeh het volgende:
    Volledige versie kan je trouwens hier vinden.
    Ik dacht even dat dit hem was maar de europese versie was de beste (games)reclame ooit. Wat heb ik me kapot gelachen.
    Iemand hier een link naar?
    "What will I get for christmas santa?"
    -" Well Andy, you'll get cancer."
    XBL gamertag: MaskedMuchachoO
      zondag 21 augustus 2005 @ 08:59:01 #28
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_29832208
    quote:
    Op zaterdag 20 augustus 2005 23:18 schreef MMaRsu het volgende:

    [..]

    Een oninteressant filmpje
    Oninteressant Nee man, is juist mooi
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 01:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Ohw, en dit is wel aardig
    Iemand trouwens opgevallen dat op pagina 62 Silicon Knights er nog bij staat als partner?

    [ Bericht 17% gewijzigd door Tomasso op 21-08-2005 09:31:40 ]
    "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
    pi_29832595
    Nog een paar dagen wachten
    Leuke PDF trouwens

    [ Bericht 36% gewijzigd door Xrenity op 21-08-2005 10:26:56 ]
      zondag 21 augustus 2005 @ 10:32:07 #30
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_29832836
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 08:59 schreef Tomasso het volgende:


    Iemand trouwens opgevallen dat op pagina 62 Silicon Knights er nog bij staat als partner?
    Nee, dat was me nog niet opgevallen. Wat ik wel vreemd vind is dat het een raport van maart 2005 is en er toen al gesproken werd over de GB Micro. Vandaar die geruchten voor de E3 van een nieuwe GBA
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
    pi_29832890
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 03:01 schreef star_gazer het volgende:
    Die gyro-controllers zijn wel liev Probleempje is dat er gimbal lock kan optreden met gyroscopen...

    Waarom niet 2 gyro's: 1 voor de linkerhand en 1 voor de rechter... Mooie oefening voor de motoriek
    2 gyro-controllers waren toch een van de eerste mock-ups van de "nieuwe controllers"? Dat lijkt mij, in ieder geval voor shooters, echt geweldig. Niet erg praktisch voor andere games, en nauwelijks de revolutie waar ik op wacht, maar wel een leuke gimmick
    Too lazy to be an evil genius..
    PSN ID: Cheironnl
      zondag 21 augustus 2005 @ 10:51:19 #32
    71435 King_of_cubes
    Infantiele klootzak
    pi_29833111
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 10:36 schreef Cheiron het volgende:
    ... wel een leuke gimmick
    Daar ben ik dus bang voor, dat de controller gaat aanvoelen als een gimmick.
      zondag 21 augustus 2005 @ 10:55:22 #33
    71435 King_of_cubes
    Infantiele klootzak
    pi_29833167
    quote:
      zondag 21 augustus 2005 @ 13:43:10 #34
    65330 Ruzbeh
    Five inches but its thick
    pi_29837272
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 10:51 schreef King_of_cubes het volgende:

    [..]

    Daar ben ik dus bang voor, dat de controller gaat aanvoelen als een gimmick.
    gim·mick
    n.

    1.
    1. A device employed to cheat, deceive, or trick, especially a mechanism for the secret and dishonest control of gambling apparatus.
    2. An innovative or unusual mechanical contrivance; a gadget.
    2.
    1. An innovative stratagem or scheme employed especially to promote a project: an advertising gimmick.
    2. A significant feature that is obscured, misrepresented, or not readily evident; a catch.
    3. A small object whose name does not come readily to mind.

    .
    De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
    pi_29837857
    GEiL.

    Tevens terugvindpost.
    pi_29838440
    Mja, mooi filmpje maar ook een hoop marketing BS natuurlijk.

    In het geval van de SNES vergeten ze even dat er ook nog een Mega Drive was. Een console die zelfs sneller was dan de SNES. Dankzij chips in de carts, wist men echter meer uit de SNES te halen (Star Fox, Mario Kart, Donkey Kong Country). Ik begrijp ook niet wat de N64 voor nieuwe mogelijkheden heeft gebracht. Ok, je had de analoge stick, maar de console zelf was gewoon een krachtigere console dan de PS1...niet meer en niet minder. De rumble pack heeft naar mijn mening ook niet zo ontzettend veel toegevoegd aan de game ervaring zoals zij het brengen. Wat de GameCube heeft bijgedragen aan de uitbreiding van gameplay is me ook even ontschoten. Als laatste dan de GBASP die iets heeft bijgedragen aan het uitbreiden van functionaliteit? Ok dan...

    Naja, verder is 't wel een stoer promotiefilmpje natuurlijk. Hadden ze imo moeten gebruiken voor het moment dat ze de Revolution controller etc. zouden gaan onthullen.
    -----

    Ohja, ik wil even iets nieuws aansnijden wat de Revolution betreft. Er is een goede kans dat de Revolution van de volgende graphics gebruik gaat maken:









    MAAR RONN!!! HOE IS DAT MOGELIJK MET ZO'N KLEINE CONSOLE DIE MAAR LIEK....3 KEER ZO KRACHTIG IS ALS DE GAMECUBE!!!11!!1?

    Simpel, je gebruikt NURBS in plaats van polygonen. Bovenstaande 3D modellen zijn allen ontworpen met behulp van NURBS. Ik zal niet te technisch worden, maar het komt erop neer dat je voor ronde en gebogen objecten aanzienlijk minder NURBS nodig hebt dan polygonen. Dat scheelt dus een enorme hoeveelheid rekenkracht.

    Voorbeeldje:


    Om dit te modellen heb je enkele duizenden polygonen nodig. Als je NURBS gebruikt, heb je er slechts 9 nodig. Voor een echt mooie en ronde bal heb je wat...50? 50.000? polygonen nodig. Gebruik je NURBS dan heb je aan één al genoeg.

    Een enkele NURB kost meer rekenkracht om te renderen dan één polygoon. Vierkante en hoekige objecten kunnen daarom beter met polygonen gerendered worden, aangezien je hier niet zoveel polygonen voor nodig hebt. Zodra je objecten complexer maakt en er meer rondingen in voor komen, zijn NURBS echter beter om te gebruiken. Je hebt dan namelijk zo enorm veel polygonen nodig, dat het de grotere rekenkracht voor NURBS ruimschoots overtreft. Kortom, voor next-gen graphics (maar eigenlijk ook al wel voor games van nu), zijn NURBS over het algemeen een stuk beter en efficienter om te gebruiken dan polygonen. Het scheelt echt enorm veel werk en rekenkracht.

    Waarom heeft men NURBS dan nog niet eerder in games gebruikt als het zo goed is?

    De reden dat men niet al vanaf het begin met NURBS werkte, is simpel. Vroeger waren 3D graphics zo simpel en vierkant dat polygonen een veel betere keuze waren. De hardware werd er dientengevolge ook volledig op aangepast en zodoende heeft men ook nooit de mogelijkheid gezien om in een later stadium over te stappen op NURBS. De Nintendo Revolution gaat dit nu mogelijk maken door de interne hardware volledig op NURBS ipv polygonen af te stemmen. Ook de oude NES en SNES games kunnen hier grafisch van profiteren aangezien NURBS onderdeel uit maakt van cube-mapping. Hiermee is 't mogelijk om kartelrandjes en andere oneffenheden uit deze games te halen zonder dat het beeld minder scherp wordt zoals bij anti-aliasing gebeurt. Je hebt dus mogelijk ook geen anti-aliasing nodig voor NURBS, wat eveneens scheelt in rekenkracht. Ook belichting met shaders gaat aanzienlijk minder rekenkracht kosten omdat je veel minder elementen individueel hoeft te belichten dan met polygonen het geval is.

    Dus even de voordelen en nadelen van NURBS op een rij:
    + aanzienlijk minder elementen nodig bij complexe 3D modellen vergeleken met polygonen
    + eindresultaat bij complexe 3D modellen is zichtbaar beter dan met polygonen
    + mogelijk geen anti-aliasing benodigd omdat er geen kartelrandjes ontstaan
    + shaders zijn waarschijnlijk een stuk minder zwaar omdat je veel minder elementen hoeft te belichten en manipuleren
    + ontwerpen van NURB models is waarschijnlijk een stuk minder complex dan polygonen modellen wat erg scheelt in tijd en geld
    - meer rekenkracht nodig per individueel element in vergelijking met polygonen. voor vierkante (simpele) objecten dus minder geschikt

    Kortom, je kunt met relatief trage en simpele hardware, toch bloedmooie graphics produceren dankzij NURBS. Je moet alleen je hardware er volledig op afstemmen voordat je het goed kunt gebruiken. Voor Sony en met name Microsoft is dit al te laat. Anders moeten ze hun consoles volledig overhoop halen en alles terugtrekken wat ze eerst beloofd hadden. Dat is ook de reden dat Nintendo heeft gewacht met de onthulling van de specs. Ik denk dat het vanaf nu niet zo heel lang meer zal duren totdat we de specs en het bijbehorende gebruik van NURBS te horen krijgen.

    Waarom ben je er zo van overtuigd dat de Revolution deze techniek gaat gebruiken?
    Omdat deze techniek samenvalt met alle feiten die er momenteel over de console bekend zijn. De NES en SNES games die een grafische boost krijgen, de stelling dat het niet gaat om de kracht van de hardware, maar wat je er mee doet, het feit dat Iwata heeft gezegd dat we "wow" zullen roepen zodra we de graphics te zien krijgen, en omdat Nintendo na wil streven dat games niet te duur in ontwikkeling zullen zijn.

    Maar misschien wel het belangrijkste is dat Nintendo een speech gehouden heeft op een van de conferenties van ATi waar men cube-mapping demonstreerde en developers daar verklaarden dat het een revolutie in de de audiovisuele industrie zal betekenen. In de speech verklaarde Nintendo dat ze een nieuwe manier van ontwikkelen wilden verkennen. Vergeet daarbij niet dat ATi de grafische partner is voor de Revolution. Hints genoeg lijkt mij.

    Dus jij verwacht zulke extreme graphics in Revolution games als op die eerdere plaatjes?
    Daar ben ik niet zeker over. Zoals je aan die plaatjes kunt zien, hangt daar nog erg complexe belichting, reflectie en texturing aan vast. Zelfs de Xbox 360 en PS3 kunnen dat nog niet zo mooi produceren (denk ik). Het kan dus net zo goed zijn dat de graphics van de Revolution vergelijkbaar zullen zijn met die van de Xbox 360 en PS3, maar dat de Revo er aanzienlijk minder geavanceerde hardware voor nodig heeft en de games ook veel minder complex in ontwikkeling zullen zijn. Daarmee zou Nintendo dan een grote troef in handen hebben, namelijk een veel lagere verkoopprijs van games en hardware.

    [ Bericht 2% gewijzigd door R0nn op 21-08-2005 14:36:25 ]
    pi_29838635
    Erg mooie techniek en alles klopt inderdaad, maar het probleem is natuurlijk 3rd party-games...
    Maar ik kan alleen maar hopen dat dit wordt gebruikt!

    Oh btw
    klik
    pi_29838752
    Mooi hoor. Zou wel vet zijn.
      zondag 21 augustus 2005 @ 14:48:21 #39
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_29839135
    Yup zou idd erg vet zijn! Goede post Ronn, hoop wat vaker wat van je te horen op dit forum!

    welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
      zondag 21 augustus 2005 @ 14:49:19 #40
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_29839161
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 14:48 schreef MMaRsu het volgende:
    Yup zou idd erg vet zijn! Goede post Ronn, hoop wat vaker wat van je te horen op dit forum!

    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
      zondag 21 augustus 2005 @ 14:50:45 #41
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_29839198
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 14:48 schreef MMaRsu het volgende:
    Yup zou idd erg vet zijn! Goede post Ronn, hoop wat vaker wat van je te horen op dit forum!

    Inderdaad. De link waar het origineel vandaan kwam was een vertaling van het Frans. Dat was echt niet te lezen. R0nn heeft het zeer duidelijk uitgelegd .

    Nog meer voorbeelden

    * Tomasso wacht op de almachtige Ruzbeh wanneer hij dit weer als nep en fake gaat bestempelen

    [ Bericht 11% gewijzigd door Tomasso op 21-08-2005 15:02:55 ]
    "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
      zondag 21 augustus 2005 @ 16:06:06 #42
    65330 Ruzbeh
    Five inches but its thick
    pi_29841089
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 14:50 schreef Tomasso het volgende:
    * Tomasso wacht op de almachtige Ruzbeh wanneer hij dit weer als nep en fake gaat bestempelen


    Zulke technieken zijn heel mooi hoor, en ik ben er helemaal van overtuigd dat de Revolution zeer efficient wordt, maar de PS3 en Xbox360 zulke alsnog betere graphics hebben. Maar ik ben er ook helemaal van overtuigd dat de graphics van de Revolution geil genoeg zullen zijn.
    De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
    pi_29841342
    quote:
    Zulke technieken zijn heel mooi hoor, en ik ben er helemaal van overtuigd dat de Revolution zeer efficient wordt, maar de PS3 en Xbox360 zulke alsnog betere graphics hebben.
    Omdat?
    pi_29841578
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 16:14 schreef R0nn het volgende:

    [..]

    Omdat?
    Omdat er veel sterkere hardware inzit. En Nintendo is niet de enige die goede software technieken beheerst.
    "What will I get for christmas santa?"
    -" Well Andy, you'll get cancer."
    XBL gamertag: MaskedMuchachoO
      zondag 21 augustus 2005 @ 16:28:36 #45
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_29841757
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 16:22 schreef piet_pelle het volgende:

    [..]

    Omdat er veel sterkere hardware inzit. En Nintendo is niet de enige die goede software technieken beheerst.
    Zoals gezegd hoeft sterkere hardware niet te betekenen dat de graphics ook mooier zijn.
    "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
    pi_29841802
    quote:
    Omdat er veel sterkere hardware inzit. En Nintendo is niet de enige die goede software technieken beheerst.
    Heb je m'n post überhaupt gelezen?

    Als je NURBS gebruikt heb je niet zulke sterke hardware nodig om bloedmooie graphics te krijgen omdat het veel minder rekenkracht kost dan polygonen!

    De PS3 en Xbox 360 hebben die krachtige hardware nodig omdat polygonen veel meer rekenkracht vereisen dan NURBS bij zulke complexe graphics!

    Je kunt geen NURBS gebruiken als je hardware er niet op gebouwd is! Wat voor software technieken je ook mag beheersen. Je hardware moet er specifiek voor ontworpen zijn en dat is bij de Xbox 360, PS3 en huidige PC hardware NIET het geval. Het lijkt erop dat de Revolution hier WEL op gebouwd zal worden waardoor ze prima in staat moeten zijn om met veel minder rekenkracht toch dezelfde mooie graphics te kunnen produceren.
    pi_29841858
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 16:28 schreef Tomasso het volgende:

    [..]

    Zoals gezegd hoeft sterkere hardware niet te betekenen dat de graphics ook mooier zijn.
    Microsoft en Sony zijn meer op eye candy gericht dan Nintendo.
    Dat scoort nou eenmaal bij het grote publiek, terwijl Nintendo de graphics gewoon strak en goed wil maken zodat de games precies zo weergeven worden als Nintendo bedoeld.

    De cube kon dit al aardig maar de revolution zal er een schepje bovenop doen. Een mario wereld heeft nou eenmaal niet het detail en grafische pracht (nodig), iets wat een racegame b.v. weer wel nodig heeft.

    Althans dit is wat ik uit die Nintendo baas zijn opmerkingen heb opgemaakt.
    "What will I get for christmas santa?"
    -" Well Andy, you'll get cancer."
    XBL gamertag: MaskedMuchachoO
    pi_29841966
    Oh my god. Wat een dikke hoop stierenstront.
      zondag 21 augustus 2005 @ 16:36:57 #49
    71435 King_of_cubes
    Infantiele klootzak
    pi_29842002
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 14:24 schreef R0nn het volgende:
    [fantastisch klinkend verhaal van R0nn]
    OMFG!!!11!!1 :D:DD::D:D:D

    Nee, serieus dat zou heel tof zijn.
      zondag 21 augustus 2005 @ 16:37:05 #50
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_29842008
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 16:32 schreef piet_pelle het volgende:

    [..]

    Microsoft en Sony zijn meer op eye candy gericht dan Nintendo.
    Dat scoort nou eenmaal bij het grote publiek, terwijl Nintendo de graphics gewoon strak en goed wil maken zodat de games precies zo weergeven worden als Nintendo bedoeld.

    De cube kon dit al aardig maar de revolution zal er een schepje bovenop doen. Een mario wereld heeft nou eenmaal niet het detail en grafische pracht (nodig), iets wat een racegame b.v. weer wel nodig heeft.

    Althans dit is wat ik uit die Nintendo baas zijn opmerkingen heb opgemaakt.
    Nu lul je eroverheen omdat je weet dat je fout zat.

    Jij begon erover dat het onjuist was dat de Revolution net zulke goede graphics zou kunnen hebben als de Xbox 360 en PS3 omdat de hardware van de laatstgenoemde beter zou zijn. Vervolgens lees je denk ik dan pas het bericht en kom je met een lulverhaal over Mario en doelgroepen...
    "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')