quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Want ja, wie gaat het bier meenemen?
Jij tochquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Want ja, wie gaat het bier meenemen?
Voor lekke banden tijdens een lekkende hemel heb ik een adequate oplossingquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:05 schreef Toeps het volgende:
Lekkende fokkers, lekkende fotografen... Hopelijk geen lekkende hemel en lekke banden?
En ik maar denk dat IK kort door de bocht wasquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
en er is Fotograferend Lekkers, en daar hoor jij bij
Geeft nix, ik had toch al het idee opgepakt om ook een paar heel krap gekaderde "portretten" te gaan maken. Dus alleen de ogen of zoiets, ik moet nog even kijken of dat wat wordt. Maar daar kom je alleen achter door het te doen. Dus je voorhoofd hoeft niet eens in beeldquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:11 schreef Toeps het volgende:
Waarschuwing! Ik heb pukkels op mijn voorhoofd!
en anders heb ik nog wel een geel- of roodfiltertjequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:16 schreef luap het volgende:
[..]
Geeft nix, ik had toch al het idee opgepakt om ook een paar heel krap gekaderde "portretten" te gaan maken. Dus alleen de ogen of zoiets, ik moet nog even kijken of dat wat wordt. Maar daar kom je alleen achter door het te doen. Dus je voorhoofd hoeft niet eens in beeld![]()
en je had het zelf al over photoshop...
Ja jij wel jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en anders heb ik nog wel een geel- of roodfiltertje
Je mag die van mij wel lenen hoor peaquote:
Jij zit mijn ideeen af te pikkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:16 schreef luap het volgende:
[..]
Geeft nix, ik had toch al het idee opgepakt om ook een paar heel krap gekaderde "portretten" te gaan maken. Dus alleen de ogen of zoiets, ik moet nog even kijken of dat wat wordt.
Auticiaquote:
Die past op de macrolensquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je mag die van mij wel lenen hoor pea![]()
Ik heb een diameter 52 en een diameter 58-ring voor de cokin-spullen
Jou ideeen?!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij zit mijn ideeen af te pikken![]()
![]()
quote:
Dan moet ik wel ergens een macrolens vandaan zien te halenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:40 schreef luap het volgende:
[..]
Jou ideeen?!![]()
Nou ja het is niet zo dat er copyright op zit hoor... misschien wel leuk om allebei tegelijkertijd een macrolens in iemand zijn/haar gezicht te duwenHoewel ik denk dat het met de 300 mm mooier wordt.
Wie o wie heeft de mooiste ogen van de fok-lek-meet? Wel een zonnebril meemenen voor de flitser.
Zo ongeveer 1.65. En jij Pea?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:42 schreef pea4fun het volgende:
Hoe klein ben je eigenlijk auticia?
Je bent langer dan mijn exquote:
Ik haal dat niet. Ik ben 1.57.quote:
Dat komt mooi uit, want wij hebben gisteren bij de toko 4 zakken kroepoek gekocht om mee te nemen morgen, maar we hebben al 3 zakken opquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:48 schreef PdeHoog het volgende:
Overigens krijgen we nu wel dubbel gebak van Sub. EN voor zijn mod-schap EN voor zijn verjaardag![]()
* PdeHoog smeert wat minder boterhammen
Euh...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:48 schreef PdeHoog het volgende:
Overigens krijgen we nu wel dubbel gebak van Sub. EN voor zijn mod-schap EN voor zijn verjaardag![]()
* PdeHoog smeert wat minder boterhammen
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:48 schreef Toeps het volgende:
Ik ben gigaaantisch, met mijn 1.83.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:49 schreef Auticia het volgende:
[..]
Dat komt mooi uit, want wij hebben gisteren bij de toko 4 zakken kroepoek gekocht om mee te nemen morgen, maar we hebben al 3 zakken op.
Ah joh zulke vrouwen zijn allemaal allang bezetquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zou spontaan verliefd op je worden1.83m is een mooie lengte voor een vrouw
nog niet helemaal... de pijn is er nog. maar is anders vandaag..quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:49 schreef Auticia het volgende:
[..]
Dat komt mooi uit, want wij hebben gisteren bij de toko 4 zakken kroepoek gekocht om mee te nemen morgen, maar we hebben al 3 zakken op.
Dat zijn ze bij mij altijdquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah joh zulke vrouwen zijn allemaal allang bezet![]()
Ohhh maar die lust ik!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm.....ik heb hier nog 900 gram bittere chocolaDat kunnen 9 porties brownies worden
Toch maar niet denk ik
Watquote:
Ik lust wel brownies maar geen bittere chocolaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WatDie chocolade of die brownies
Ik wil best een reepje chocolade voor je meenemen hoor
Brownies bak ik echter niet
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah....sorryquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:56 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik lust wel brownies maar geen bittere chocola.
*twijfelt of ze nog wel naar de meet wil.
Hehe.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah....sorry![]()
Volgende keer weer
Bij een kleinschaliger meet
:Y
![]()
Verkapt-kijk-ik-eens-bijna-een-lekker-ding-op-schoot-hebben postquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:55 schreef Re het volgende:
[..]
ja ze staat naast me.... klein mormel hoor
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verkapt-kijk-ik-eens-bijna-een-lekker-ding-op-schoot-hebben post
Ja Ronald, van die tafels met zo'n frietkar ernaast?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:05 schreef PdeHoog het volgende:
Ronald, hebben ze ook van die picknick-tafels bij dat strandVan die tafels met zo'n bankje eraan
Die je geregeld in het nederlandse landschap voorbij ziet komen
Ja! Vooral die frietkar is belangrijk, dan hoef ik geen brood te smeren!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja Ronald, van die tafels met zo'n frietkar ernaast?![]()
![]()
Die frietkar is ongezond hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja Ronald, van die tafels met zo'n frietkar ernaast?![]()
![]()
Dacht je echt dat dat nu nog in mijn maag zat?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die frietkar is ongezond hoorEn Sub......heb jij niet genoeg friet gegeten twee weken geleden
![]()
Hmmm....ik zie geen houten bankjesquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:13 schreef Subhuman het volgende:
Ahh! Offy heeft een mooie foto opgescharreld van de locatie!
[afbeelding]![]()
Ik ga wel even op m'n knieën zitten ofzo.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm....ik zie geen houten bankjes![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:09 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb dus een idee, maar daar heb ik iets van een tafel voor nodigOf een bankje
zo zo,quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:16 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik ga wel even op m'n knieën zitten ofzo.
Haha....eindelijk een beetje erkenning voor mijn harde werkquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:13 schreef Subhuman het volgende:
Ahh! Offy heeft een mooie foto opgescharreld van de locatie!
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zo zo,
als in, die houding ken je nog van toen je solliciteerde voor mod?
Oh nouquote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou![]()
![]()
Als je schetsjes hebt, MSN graag, want vrij off-policy en zo![]()
![]()
Ik denk dat de kwalificatie "over-optimistisch" op z'n minst ook voor die 500 paar schoenen zou moeten geldenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:29 schreef Toeps het volgende:
Checklist:
Jurkjes en andere zomerse outfits
Zonnenbrillen
Hoedjes en dingetjes voor in mijn haar
Zomers speelgoed (heb ik dat?)
Make-up-dingetjes
500 paar schoenen
Zonnebrand (over-optimistisch, of anders voor het mooie weer effect)
...
...
Wie vult aan?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:16 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik ga wel even op m'n knieën zitten ofzo.
Ehm, sure fine coolquote:
Gewoon meelopen met een groepjequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:29 schreef HMaster-II het volgende:
Spullen bijna in de koffer gepropt. Ik wil niet lopen klooien met 3 of 4 tassen met lenzen, bodies enz.![]()
Heb er zin in.... Ik ga wel eerst effe kijken hoe anderen het doen... Heb geeeeen idee hoe ik mij het moet voorstellen.
Fles wil jij me helpen enzo??![]()
Zeg Toeps....ik heb een Astra hequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:29 schreef Toeps het volgende:
Checklist:
Jurkjes en andere zomerse outfits
Zonnenbrillen
Hoedjes en dingetjes voor in mijn haar
Zomers speelgoed (heb ik dat?)
Make-up-dingetjes
500 paar schoenen
Zonnebrand (over-optimistisch, of anders voor het mooie weer effect)
...
...
Wie vult aan?
Zomers is toch juist zonder schoenen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat de kwalificatie "over-optimistisch" op z'n minst ook voor die 500 paar schoenen zou moeten gelden
Het is een vrouw Subquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:32 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Zomers is toch juist zonder schoenen?
Geeeeeen ervaring in dat soort dingen... Heb alleen ervaring met concertfotgrafie.. Gisteravond mijn Sigma gebruikt. Zal effe mijn foto's inlezen vanavond..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehm, sure fine cool
Maar wat is het probleem dan?
Ooooooooooooooooooooooohhh...is dat het probleemquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:35 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Geeeeeen ervaring in dat soort dingen... Heb alleen ervaring met concertfotgrafie.. Gisteravond mijn Sigma gebruikt. Zal effe mijn foto's inlezen vanavond..
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:39 schreef Auticia het volgende:
- 2 outfits
- eten en drinken
- zonnebrand factor 60.
oh jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:37 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
OP aangepast met vorige delen en uitleg
zonder dank
praten met het kwijl in de bek... je KAN het trainen PdHquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooooooohhh...is dat het probleemZet je diafragma op 4.0 of 5.6 en ga gewoon hoofden fotograferen
En verder gewoon proberen tegen het model te praten en ja....da's lastig geef ik toe
![]()
Dan hebben ze pech, ik wil foto's zonder schoenen!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is een vrouw SubDie hebben een voorliefde voor schoenen
Iddquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
praten met het kwijl in de bek... je KAN het trainen PdH
Das mooi, want ik neem geen paar schoenen mee.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:42 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dan hebben ze pech, ik wil foto's zonder schoenen!
Wat voor soort dingen? Ik kom ook niet "mainly" voor de van-dichtbij-is-het-lekker-knallen-kom-we-doen-je-neusharen-ook-shots hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:35 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Geeeeeen ervaring in dat soort dingen...
tas/koffe inpakken op de dag zelf heb ik een wat mindere ervaring meequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:42 schreef Xilantof het volgende:
ik ga vanavond maar even wat accuutjes van stroom voorzien... Kaartjes leeghalen.
Morgen maar tas inpakken
Ik begreep dat jij met vuilniszakken naar Schiphol was gegaan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:43 schreef Re het volgende:
[..]
tas/koffe inpakken op de dag zelf heb ik een wat mindere ervaring mee![]()
Goed planquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:42 schreef Xilantof het volgende:
ik ga vanavond maar even wat accuutjes van stroom voorzien...
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:44 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik begreep dat jij met vuilniszakken naar Schiphol was gegaan?.
Ah....leuke anekdotes....vertelquote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:48 schreef Re het volgende:
[..]
nee geen leuke anekdote
(iets met 1/2 uur voor vertrek er achter komen dat je je koffer hebt uigeleend enzo...)
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:48 schreef Re het volgende:
nee geen leuke anekdote
(iets met 1/2 uur voor vertrek er achter komen dat je je koffer hebt uigeleend enzo...)
Neem gewoon alles mee, en onthoud wat je allemaal NIET nodig had. Dan neem je de volgende keer niet teveel meequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:03 schreef HMaster-II het volgende:
Ik heb nu 2 body's 3 lenzen van 28 tot/met 300 mm 7 zw/w rolletjes reserve bats en pola-filters mee. Moet ik nog flitsers meenemen???
Xil, je kunt toch niet tijdens een *belangrijke* fotoshoot nieuwe technieken gaan uitproberenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:20 schreef Xilantof het volgende:
Ik ga ook flitsen deze keer, wil dat wat meer onder de knie krijgen namelijk.
dus: flitser met goede accu's
DSLR
en een mamiya c220.
analoog kleinbeeld laat ik thuis denk ik.
Oh okeequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:56 schreef Robertje het volgende:
Flash....ik moet werken. Geen probleem met vervoer, ben nu aan het onderhandelen
Wat is een belangrijke fotoshoot als Leonie er niet is?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:54 schreef luap het volgende:
[..]
Xil, je kunt toch niet tijdens een *belangrijke* fotoshoot nieuwe technieken gaan uitproberen![]()
![]()
tot nu toe heb ik elke meet wat nieuws geprobeerd en/of geoefend.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:54 schreef luap het volgende:
[..]
Xil, je kunt toch niet tijdens een *belangrijke* fotoshoot nieuwe technieken gaan uitproberen![]()
![]()
Haha ik was maar wat aan het zeveren hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:06 schreef Xilantof het volgende:
[..]
tot nu toe heb ik elke meet wat nieuws geprobeerd en/of geoefend.
Ik leer nog veel, en dat vooral door veel doen en proberen. Meets zijn daar perfecte aangelegenheden voor
Uiteraard ga ik niet alleen dingen uitproberen... Ik ga ook pogen om wat mooie platen te schieten![]()
Gewoon met open diafragma schieten dan zie je niks van dat stof.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
owh tering ik moet ook nog ff mn sensor cleanen
Sensors zijn voor mietjes!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat heb'k wel al gedaan, ik neem wel swaps en clean vloeistof mee voor morgen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
afhankelijk van de hoeveelheid stof en de lens, welquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:16 schreef luap het volgende:
[..]
Gewoon met open diafragma schieten dan zie je niks van dat stof.![]()
Mwoa op M schietenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:19 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Dat heb'k wel al gedaan, ik neem wel swaps en clean vloeistof mee voor morgen.
Ik moet eigenlijk nog iets licht zien te fotograferen om te zien of ie wel helemaal schoon is.
Bier op zijn sensor... geen wonder dat ie schoongemaakt moet wordenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ik heb zelf swabs en alcohol hier
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:24 schreef luap het volgende:
[..]
Bier op zijn sensor... geen wonder dat ie schoongemaakt moet worden![]()
Bij sommige mensen wel jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Kon je op wachten natuurlijk, zoiets
mijn swabs rocket fuel staat ook in de koelkast jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:33 schreef luap het volgende:
[..]
Bij sommige mensen wel ja![]()
Maar hij was dus nog schoon, voor niks de alcohol uit de koelkast gehaald...
Weet je, vind je het goed als ik met de trein naar Utrecht ga?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:22 schreef Robertje het volgende:
O ja...Skaai je hoort zo snel mogelijk van me
het gaat alleen maar over het stukje van Nieuwegein naar Utrecht hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:34 schreef Skaai het volgende:
[..]
Weet je, vind je het goed als ik met de trein naar Utrecht ga?
Aangezien je om 4 uur weer weg moet, en stel nou dat het rete gezellig is e.d, en de andere ov-ers ook nog langer blijven, dan denk ik dat ik misschien ook nog langer wil blijven.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mijn swabs rocket fuel staat ook in de koelkast ja
Nee kijk, ik reis naar Hilversum, en vanaf Hilversum lift ik mee met Robertje.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het gaat alleen maar over het stukje van Nieuwegein naar Utrecht hoor
Je kan toch ook een enkeltje kopen in plaats van een retourtje?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:39 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nee kijk, ik reis naar Hilversum, en vanaf Hilversum lift ik mee met Robertje.
Ik koop dus een treinkaartje naar Hilversum. En als hij nou eerder weg gaat, omdat ik dus met hem meerijdt en mijn treinkaartje alleen vanaf Hilversum geldt, ben ik eigenlijk 'verplicht' om dan met hem mee te gaan, omdat hij mij daar heeft opgehaald en me daar dus ook weer afzet.
Snap je het nog?
Anyway, als hij dan eerder weg moet, dan wil ik misschien nog wel langer blijven. En dan is het misschien makkelijker als ik op eigen houtje (met jullie dus) met het openbaar vervoer reis, dan ben ik niet 'afhankelijk' van mijn lift.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:44 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Je kan toch ook een enkeltje kopen in plaats van een retourtje?
Of je koopt een retourtje Hilversum, en een enkeltje Utrecht-Hilversum.quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:57 schreef Subhuman het volgende:
Ik zal eens kijken hoe ver Hilversum voor mij uit de route ligt.
Ik zat net te denken dat als je vanuit Hulshorst naar Nieuwegein rijdt, dat het naar Hilversum hooguit een kwartiertje-20 minuten om isquote:
Ohh... Maar dat is de heenweg, het ging om de terugweg toch?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zat net te denken dat als je vanuit Hulshorst naar Nieuwegein rijdt, dat het naar Hilversum hooguit een kwartiertje-20 minuten om is![]()
Oh? weet ik nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:12 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ohh... Maar dat is de heenweg, het ging om de terugweg toch?
Reflectiequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:28 schreef PdeHoog het volgende:
Sub, je bent wel wanhopig op zoek naar gezelschap voor in de auto he
Echt welquote:
Oh sorryquote:
reflectie, projectie, whatectie, erectiequote:
Je haar is tof dus!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:11 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Ha, ik ook.![]()
[[url=http://img388.imageshack.us/img388/9254/kappergeweest0pe.th.jpg]afbeelding][/URL]
/Latereactie
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
reflectie, projectie, whatectie, erectie
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:38 schreef Lord Dreamer het volgende:LD zal er morgen niet bij zijn. Duikt zo z'n bed weer in.. verwaarloosd griepje na een paar weken extreme drukte genoodzaken mij om helaas af te zeggen.
En Phoen??quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:38 schreef Lord Dreamer het volgende:LD zal er morgen niet bij zijn. Duikt zo z'n bed weer in.. verwaarloosd griepje na een paar weken extreme drukte genoodzaken mij om helaas af te zeggen.
3x jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:05 schreef PdeHoog het volgende:
Ronald, hebben ze ook van die picknick-tafels bij dat strandVan die tafels met zo'n bankje eraan
Die je geregeld in het nederlandse landschap voorbij ziet komen
gewoon sexyquote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:38 schreef Lord Dreamer het volgende:LD zal er morgen niet bij zijn. Duikt zo z'n bed weer in.. verwaarloosd griepje na een paar weken extreme drukte genoodzaken mij om helaas af te zeggen.
Mooiquote:
oh ja sorryquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:54 schreef pea4fun het volgende:
zo, ik ben hier een beetje van mijn eigen plekkie gegooid....Ik mis hier alles
Doe er mij ook 1quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ja sorry
Ik pak even een biertje
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:09 schreef pea4fun het volgende:
Ja dan moet ik rijden...tsss...kan ik er alleen een keer aan ruiken
Schaam je!quote:
Ja en dan slepen met een supersoaker, 2 sombrero's, handoeken, tentjes, omslagdoeken, slippers, 2 camera's, en al het eten wat ik nog meeneem zeker...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom dan ook met de treinJe woont zo dicht bij het station
![]()
![]()
![]()
Tentjes? Als in: meervoud? Je begint een camping, of ga je vanavond alvast?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:42 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja en dan slepen met een supersoaker, 2 sombrero's, handoeken, tentjes, omslagdoeken, slippers, 2 camera's, en al het eten wat ik nog meeneem zeker...
Ja twee, het zijn van die strandtentjes, als je ze tegen elkaar zet is het een hele zeg maar...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:45 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Tentjes? Als in: meervoud? Je begint een camping, of ga je vanavond alvast?
quote:
Whehehequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt meer reden om je te schamen zie ik wel
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:47 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja twee, het zijn van die strandtentjes, als je ze tegen elkaar zet is het een hele zeg maar...
Ah, zo één neem ik ook meequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:47 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja twee, het zijn van die strandtentjes, als je ze tegen elkaar zet is het een hele zeg maar...
Nee dat niet, beetje behelpen, maar beter als niks toch?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben benieuwd
Kan je er in staan?
Ik heb nog getwijfeld over mijn koeltas op wieltjes, maar vond dat overdrevenquote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:56 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik heb nog getwijfeld over mijn koeltas op wieltjes, maar vond dat overdreven
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:56 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik heb nog getwijfeld over mijn koeltas op wieltjes, maar vond dat overdreven
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:09 schreef Toeps het volgende:
Trussies, lieve mensen! Tot morgen!
nou ik denk dat het woord weer aan skaai is dan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:03 schreef pea4fun het volgende:
Ik krijg trouwens net een smsje, robertje komt wel, maar moet vroeg weg.
Tot morgenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:09 schreef Toeps het volgende:
Kijk, dat is pas een model!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:09 schreef Toeps het volgende:
Konden wij dat ook maar zeggenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:14 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Kijk, dat is pas een model!niet feesten tot diep in de nacht, maar goed uitgerust!
Slaap lekker!
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:13 schreef RonaldV het volgende:
De werkgever van Eline, mijn zonsondergang-model, heeft haar (en dus ons) een oor aangenaaid. Ze heeft deze dag al tijden vrij staan, maar hij gaf iemand anders vrij, want haar vrije dag "was hij vergeten"![]()
Dat is de ideale wereld Subquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:17 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dat is nu toch haar werkgevers probleem dan lijkt me? Zij heeft het ruim op tijd aangegeven, ze komt gewoon niet op het werk morgen. Laat die werkgever het maar oplossen!
Tja, een 19 jaige die net van school is staat meestal niet zo heel erg sterk in de schoentjes tegen een werkgever.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:17 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dat is nu toch haar werkgevers probleem dan lijkt me? Zij heeft het ruim op tijd aangegeven, ze komt gewoon niet op het werk morgen. Laat die werkgever het maar oplossen!
Weet je wat? Bel jij die werkgever even, zo zaterdag om half 11?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:17 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Euh, dit is toch geen afmelding he?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Tering Ronald
nou ja, ik laat wel lopen danik hoef niet zo nodig "mijn eigen model"
In mijn wereld werkt dat wel zo hoor. Als planning weer eens dingen heeft lopen verkloten, ga ik daar echt wel tegenin. "Je kan me best dan ingeroosterd hebben, maar ik sta dan niet beschikbaar, dus ik kan niet, dus ik werk niet."quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat is de ideale wereld SubHelaas werkt het niet in alle gevallen zo
Nee, dat had zij zelf moeten doen zodra ze het van die werkgever hoorde natuurlijk...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je wat? Bel jij die werkgever even, zo zaterdag om half 11?
daar is nu natuurlijk allang niks meer aan te doen
Ik vermoed dat dit dezelfde redenatie is als die ik hadquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Euh, dit is toch geen afmelding he?
Ik vermoed het ook, maar wou t ff zeker wetenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dit dezelfde redenatie is als die ik hadGewoon met anderen meeschieten
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:17 schreef Together-Alone het volgende:
Zo, de tas met kleding staat al klaar.Al heb ik zo het idee dat het niet echt water-spetter weer gaat worden.
En was er nou nog een of andere snacktent in de buurt van de lokatie? Anders moet ik morgen nog ergens brood ofzo vandaan zien te halen.
Ik haal de foto wel ff wegquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:27 schreef Skaai het volgende:
Misschien he T-A, als je een tietenfoto post, dat ze dan wel reageren
Ah, dan gok ik het erop.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:27 schreef RonaldV het volgende:
[afbeelding]
zoals hij er een paar weken geleden nog stond.
Tragequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:29 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[afbeelding]
maar of dat open gaat zijn is een andere vraag. Ik gok er ook gewoon op en anders heb ik geen eten
En als het niet open is ondersteunen we elkaar als we allebei omvallen van de honger.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:29 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[afbeelding]
maar of dat open gaat zijn is een andere vraag. Ik gok er ook gewoon op en anders heb ik geen eten
een snackbar. pizzaria shoarma benzinepomp, mac. etc.quote:
nee neequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Euh, dit is toch geen afmelding he?
Niet?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar ik hoef niet zo nodig een model voor me eige
Jij drinkt een bezinepomp leeg als je geen shoarma kan krijgen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:36 schreef blackbully het volgende:
[..]
een snackbar. pizzaria shoarma benzinepomp, mac. etc.
of kennen ze dat bij jou niet?
Mijn ervaring vanin Aalsmeer .. als je op zondag geen eten in huis hebt, kan je nog naar de automaat op de hoek van de winkelstraat en een twix ofzo halenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:36 schreef blackbully het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:37 schreef Skaai het volgende:
[..]
Niet?
Dan laat ik mijn inkijk shirtje maar thuis.
Nou, over het algemeen hebben ze in een ''dorp'' geen Mac of Shoarma tent. En dan nog, je zei niet wat voor eten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:36 schreef blackbully het volgende:
[..]
Aalsmeerquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:38 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Mijn ervaring vanin Aalsmeer .. als je op zondag geen eten in huis hebt, kan je nog naar de automaat op de hoek van de winkelstraat en een twix ofzo halen
Ik dacht ook aan verse Albert Heijn broden en beleg e.dquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:38 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Nou, over het algemeen hebben ze in een ''dorp'' geen Mac of Shoarma tent. En dan nog, je zei niet wat voor eten.
Ik weet niet in wat voor compromitterende poses jij terecht denkt te komen Xila, maar na deze uitspraak zou ik zeggen "JA"quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:39 schreef Xilantof het volgende:
Moeten de fotografen zich ook nog zorgen maken over hun kleding keuze?
Ja natuurlijk, we moeten tenslotte tegen jullie aankijkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:39 schreef Xilantof het volgende:
Moeten de fotografen zich ook nog zorgen maken over hun kleding keuze?
Weetje wat, voor de volgende FOT meet bak ik taart.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:40 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik dacht ook aan verse Albert Heijn broden en beleg e.d
Of in.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:40 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, we moeten tenslotte tegen jullie aankijken
Kan je dat niet nu al doen? Dan kan ik mijn taart thuislaten!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:41 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Weetje wat, voor de volgende FOT meet bak ik taart.![]()
zit er niet een 2 km de snelweg op een benzine pomp met verse broodjes ?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:40 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik dacht ook aan verse Albert Heijn broden en beleg e.d
Daar is het nu enigzins telaat voor. In dit ''Dorp'' hier is de super al dicht.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:42 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Kan je dat niet nu al doen? Dan kan ik mijn taart thuislaten!
Ik trek mijn teenslippers wel aan hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:40 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, we moeten tenslotte tegen jullie aankijken
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aalsmeer
hele doos saucijzebroodjes bestellen bij de bakker op het Drie Kolommenpleinkomen ze bezorgen op de afdeling
gewoon, zomaar, had ik zin in
![]()
Alleen je teenslippers?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:43 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik trek mijn teenslippers wel aan hoor![]()
we hebben in nederland een aantal pompen met versebakkerij.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:44 schreef Skaai het volgende:
Benzinepompen met verse broodjes.
Misschien snacks (kaasbroodjes, saucijzenbroodjes) die uren lang warm worden gehouden, maar die vacuüm verpakte broodjes zijn niet zo uberlekker
Maar ik snap wat je bedoeld, op zondag zijn snackbars en benzinepompen de enige uitvalshoeken om wat te bikken te halen.
Oeh! Blote tenen!!!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:43 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik trek mijn teenslippers wel aan hoor![]()
Compleet met bloemetjes op de grote tenenquote:
http://www.bakerstreet.nl/bakerstreet.asp?item=1&taal=NLquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:45 schreef Together-Alone het volgende:
Nee, die sandwiches zijn over het algemeen ronduit ranzig.
-- laat maarquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet niet in wat voor compromitterende poses jij terecht denkt te komen Xila, maar na deze uitspraak zou ik zeggen "JA"
Ja, Bakerstreet ken ik wel. Ik bedoelde dus de kant en klaar verpakte benzinepomp happen waar Skaai het over had.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:57 schreef blackbully het volgende:
[..]
http://www.bakerstreet.nl/bakerstreet.asp?item=1&taal=NL
hier is dat goed te eten hoor![]()
tja das geen voer. dat hoef ik ook niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:01 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Ja, Bakerstreet ken ik wel. Ik bedoelde dus de kant en klaar verpakte benzinepomp happen waar Skaai het over had.
Teringquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:04 schreef pea4fun het volgende:
even scooten op cafetaria in nieuwegein levert al meteen wat resultaten op, dus dat moet gaan lukken
Truste!quote:
plattegrondje er ook nog bij hebbenquote:
neem morgen maar meequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:09 schreef pea4fun het volgende:
[..]
plattegrondje er ook nog bij hebben[afbeelding]
FOT LEKmeet Openbaar Vervoer Meldtopicquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:11 schreef Robertje het volgende:
Hoi...ik kan Skaai gewoon oppiken maar moet tegen 4-en zo ongeveer weg...klote.
Ze hebben ook een mac, met drive gevalquote:
Nou, je kunt toch gewoon met "Ja" antwoorden?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:24 schreef -Marjo- het volgende:
Laura net: "Is het erg ver naar de Nijl Mam?? "![]()
Da's liegen!!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:28 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nou, je kunt toch gewoon met "Ja" antwoorden?
Nee hoor. De Nijl is echt ver weg!quote:
Da's waar maar daar gaan we morgen niet heen he. Ze begon vanavond ineens te twijfelen of ze nog wel meewilde...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:32 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nee hoor. De Nijl is echt ver weg!
nog 20 minuten moet lukkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:37 schreef Xilantof het volgende:
ik vind dat dit topic toch nog wel even vol moet voor de grote dag morgen
Effe doorposten dan!!!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:37 schreef Xilantof het volgende:
ik vind dat dit topic toch nog wel even vol moet voor de grote dag morgen
dank je welquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik wil iedereen even veel plezier wensen
Specialy A,Droop,Skaai,Marjo
maar de rest ook natuurlijk
Thanx!!!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik wil iedereen even veel plezier wensen
Specialy A,Droop,Skaai,Marjo
maar de rest ook natuurlijk
Ook alleen omdat je het zo lief vroegquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:46 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb vervoer
wordt thuis opgehaald, en terug gebracht
Heb een hele luxe taxiservices gevonden
Pdehoog is okee
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ook alleen omdat je het zo lief vroegenneh....dit is de laatste keer overigens
Moet die tankpas over 9 dagen inleveren
Ben jij nou flink aan het doorposten om toch vooral dit topic vol te krijgenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:51 schreef Xilantof het volgende:
Maar toch ben ik je dankbaar voor alle andere keren
ja!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ben jij nou flink aan het doorposten om toch vooral dit topic vol te krijgen
Wat een luxe!!!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:46 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb vervoer
wordt thuis opgehaald, en terug gebracht
Heb een hele luxe taxiservices gevonden
Pdehoog is okee
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:54 schreef Merel het volgende:
Veel plezier morgen jongens! En meisjes
Ik heb me nooit opgegeven ookquote:
Maar iets lekkers meenemen doet-ie nou nooitquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:54 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ja klopt!
en daar ben ik me ook van bewust
Ja, wat is dat dan voor onzinquote:
en heb ook geen boodschappen gedaan vandaagquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar iets lekkers meenemen doet-ie nou nooit![]()
![]()
Ik moet ook alles zelf doen hierquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:56 schreef Xilantof het volgende:
[..]
en heb ook geen boodschappen gedaan vandaag
Dit is een hint???quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar iets lekkers meenemen doet-ie nou nooit![]()
![]()
Bis morgen!!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:57 schreef RonaldV het volgende:
Nou, nog één voor hij vul zit dan. Tot morgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |