quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:44 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Je kan toch ook een enkeltje kopen in plaats van een retourtje?
Of je koopt een retourtje Hilversum, en een enkeltje Utrecht-Hilversum.quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:57 schreef Subhuman het volgende:
Ik zal eens kijken hoe ver Hilversum voor mij uit de route ligt.
Ik zat net te denken dat als je vanuit Hulshorst naar Nieuwegein rijdt, dat het naar Hilversum hooguit een kwartiertje-20 minuten om isquote:
Ohh... Maar dat is de heenweg, het ging om de terugweg toch?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zat net te denken dat als je vanuit Hulshorst naar Nieuwegein rijdt, dat het naar Hilversum hooguit een kwartiertje-20 minuten om is![]()
Oh? weet ik nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:12 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ohh... Maar dat is de heenweg, het ging om de terugweg toch?
Reflectiequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:28 schreef PdeHoog het volgende:
Sub, je bent wel wanhopig op zoek naar gezelschap voor in de auto he
Echt welquote:
Oh sorryquote:
reflectie, projectie, whatectie, erectiequote:
Je haar is tof dus!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:11 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Ha, ik ook.![]()
[[url=http://img388.imageshack.us/img388/9254/kappergeweest0pe.th.jpg]afbeelding][/URL]
/Latereactie
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
reflectie, projectie, whatectie, erectie
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:38 schreef Lord Dreamer het volgende:LD zal er morgen niet bij zijn. Duikt zo z'n bed weer in.. verwaarloosd griepje na een paar weken extreme drukte genoodzaken mij om helaas af te zeggen.
En Phoen??quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:38 schreef Lord Dreamer het volgende:LD zal er morgen niet bij zijn. Duikt zo z'n bed weer in.. verwaarloosd griepje na een paar weken extreme drukte genoodzaken mij om helaas af te zeggen.
3x jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:05 schreef PdeHoog het volgende:
Ronald, hebben ze ook van die picknick-tafels bij dat strandVan die tafels met zo'n bankje eraan
Die je geregeld in het nederlandse landschap voorbij ziet komen
gewoon sexyquote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:38 schreef Lord Dreamer het volgende:LD zal er morgen niet bij zijn. Duikt zo z'n bed weer in.. verwaarloosd griepje na een paar weken extreme drukte genoodzaken mij om helaas af te zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |