quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Want ja, wie gaat het bier meenemen?
Jij tochquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Want ja, wie gaat het bier meenemen?
Voor lekke banden tijdens een lekkende hemel heb ik een adequate oplossingquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:05 schreef Toeps het volgende:
Lekkende fokkers, lekkende fotografen... Hopelijk geen lekkende hemel en lekke banden?
En ik maar denk dat IK kort door de bocht wasquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
en er is Fotograferend Lekkers, en daar hoor jij bij
Geeft nix, ik had toch al het idee opgepakt om ook een paar heel krap gekaderde "portretten" te gaan maken. Dus alleen de ogen of zoiets, ik moet nog even kijken of dat wat wordt. Maar daar kom je alleen achter door het te doen. Dus je voorhoofd hoeft niet eens in beeldquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:11 schreef Toeps het volgende:
Waarschuwing! Ik heb pukkels op mijn voorhoofd!
en anders heb ik nog wel een geel- of roodfiltertjequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:16 schreef luap het volgende:
[..]
Geeft nix, ik had toch al het idee opgepakt om ook een paar heel krap gekaderde "portretten" te gaan maken. Dus alleen de ogen of zoiets, ik moet nog even kijken of dat wat wordt. Maar daar kom je alleen achter door het te doen. Dus je voorhoofd hoeft niet eens in beeld![]()
en je had het zelf al over photoshop...
Ja jij wel jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en anders heb ik nog wel een geel- of roodfiltertje
Je mag die van mij wel lenen hoor peaquote:
Jij zit mijn ideeen af te pikkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:16 schreef luap het volgende:
[..]
Geeft nix, ik had toch al het idee opgepakt om ook een paar heel krap gekaderde "portretten" te gaan maken. Dus alleen de ogen of zoiets, ik moet nog even kijken of dat wat wordt.
Auticiaquote:
Die past op de macrolensquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je mag die van mij wel lenen hoor pea![]()
Ik heb een diameter 52 en een diameter 58-ring voor de cokin-spullen
Jou ideeen?!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij zit mijn ideeen af te pikken![]()
![]()
quote:
Dan moet ik wel ergens een macrolens vandaan zien te halenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:40 schreef luap het volgende:
[..]
Jou ideeen?!![]()
Nou ja het is niet zo dat er copyright op zit hoor... misschien wel leuk om allebei tegelijkertijd een macrolens in iemand zijn/haar gezicht te duwenHoewel ik denk dat het met de 300 mm mooier wordt.
Wie o wie heeft de mooiste ogen van de fok-lek-meet? Wel een zonnebril meemenen voor de flitser.
Zo ongeveer 1.65. En jij Pea?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:42 schreef pea4fun het volgende:
Hoe klein ben je eigenlijk auticia?
Je bent langer dan mijn exquote:
Ik haal dat niet. Ik ben 1.57.quote:
Dat komt mooi uit, want wij hebben gisteren bij de toko 4 zakken kroepoek gekocht om mee te nemen morgen, maar we hebben al 3 zakken opquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:48 schreef PdeHoog het volgende:
Overigens krijgen we nu wel dubbel gebak van Sub. EN voor zijn mod-schap EN voor zijn verjaardag![]()
* PdeHoog smeert wat minder boterhammen
Euh...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:48 schreef PdeHoog het volgende:
Overigens krijgen we nu wel dubbel gebak van Sub. EN voor zijn mod-schap EN voor zijn verjaardag![]()
* PdeHoog smeert wat minder boterhammen
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:48 schreef Toeps het volgende:
Ik ben gigaaantisch, met mijn 1.83.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:49 schreef Auticia het volgende:
[..]
Dat komt mooi uit, want wij hebben gisteren bij de toko 4 zakken kroepoek gekocht om mee te nemen morgen, maar we hebben al 3 zakken op.
Ah joh zulke vrouwen zijn allemaal allang bezetquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zou spontaan verliefd op je worden1.83m is een mooie lengte voor een vrouw
nog niet helemaal... de pijn is er nog. maar is anders vandaag..quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:49 schreef Auticia het volgende:
[..]
Dat komt mooi uit, want wij hebben gisteren bij de toko 4 zakken kroepoek gekocht om mee te nemen morgen, maar we hebben al 3 zakken op.
Dat zijn ze bij mij altijdquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah joh zulke vrouwen zijn allemaal allang bezet![]()
Ohhh maar die lust ik!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm.....ik heb hier nog 900 gram bittere chocolaDat kunnen 9 porties brownies worden
Toch maar niet denk ik
Watquote:
Ik lust wel brownies maar geen bittere chocolaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WatDie chocolade of die brownies
Ik wil best een reepje chocolade voor je meenemen hoor
Brownies bak ik echter niet
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah....sorryquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:56 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik lust wel brownies maar geen bittere chocola.
*twijfelt of ze nog wel naar de meet wil.
Hehe.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah....sorry![]()
Volgende keer weer
Bij een kleinschaliger meet
:Y
![]()
Verkapt-kijk-ik-eens-bijna-een-lekker-ding-op-schoot-hebben postquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:55 schreef Re het volgende:
[..]
ja ze staat naast me.... klein mormel hoor
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verkapt-kijk-ik-eens-bijna-een-lekker-ding-op-schoot-hebben post
Ja Ronald, van die tafels met zo'n frietkar ernaast?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:05 schreef PdeHoog het volgende:
Ronald, hebben ze ook van die picknick-tafels bij dat strandVan die tafels met zo'n bankje eraan
Die je geregeld in het nederlandse landschap voorbij ziet komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |