3x jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:05 schreef PdeHoog het volgende:
Ronald, hebben ze ook van die picknick-tafels bij dat strandVan die tafels met zo'n bankje eraan
Die je geregeld in het nederlandse landschap voorbij ziet komen
gewoon sexyquote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:38 schreef Lord Dreamer het volgende:LD zal er morgen niet bij zijn. Duikt zo z'n bed weer in.. verwaarloosd griepje na een paar weken extreme drukte genoodzaken mij om helaas af te zeggen.
Mooiquote:
oh ja sorryquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:54 schreef pea4fun het volgende:
zo, ik ben hier een beetje van mijn eigen plekkie gegooid....Ik mis hier alles
Doe er mij ook 1quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ja sorry
Ik pak even een biertje
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:09 schreef pea4fun het volgende:
Ja dan moet ik rijden...tsss...kan ik er alleen een keer aan ruiken
Schaam je!quote:
Ja en dan slepen met een supersoaker, 2 sombrero's, handoeken, tentjes, omslagdoeken, slippers, 2 camera's, en al het eten wat ik nog meeneem zeker...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom dan ook met de treinJe woont zo dicht bij het station
![]()
![]()
![]()
Tentjes? Als in: meervoud? Je begint een camping, of ga je vanavond alvast?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:42 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja en dan slepen met een supersoaker, 2 sombrero's, handoeken, tentjes, omslagdoeken, slippers, 2 camera's, en al het eten wat ik nog meeneem zeker...
Ja twee, het zijn van die strandtentjes, als je ze tegen elkaar zet is het een hele zeg maar...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:45 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Tentjes? Als in: meervoud? Je begint een camping, of ga je vanavond alvast?
quote:
Whehehequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt meer reden om je te schamen zie ik wel
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:47 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja twee, het zijn van die strandtentjes, als je ze tegen elkaar zet is het een hele zeg maar...
Ah, zo één neem ik ook meequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:47 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja twee, het zijn van die strandtentjes, als je ze tegen elkaar zet is het een hele zeg maar...
Nee dat niet, beetje behelpen, maar beter als niks toch?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben benieuwd
Kan je er in staan?
Ik heb nog getwijfeld over mijn koeltas op wieltjes, maar vond dat overdrevenquote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:56 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik heb nog getwijfeld over mijn koeltas op wieltjes, maar vond dat overdreven
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:56 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik heb nog getwijfeld over mijn koeltas op wieltjes, maar vond dat overdreven
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:09 schreef Toeps het volgende:
Trussies, lieve mensen! Tot morgen!
nou ik denk dat het woord weer aan skaai is dan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:03 schreef pea4fun het volgende:
Ik krijg trouwens net een smsje, robertje komt wel, maar moet vroeg weg.
Tot morgenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:09 schreef Toeps het volgende:
Kijk, dat is pas een model!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:09 schreef Toeps het volgende:
Konden wij dat ook maar zeggenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:14 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Kijk, dat is pas een model!niet feesten tot diep in de nacht, maar goed uitgerust!
Slaap lekker!
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:13 schreef RonaldV het volgende:
De werkgever van Eline, mijn zonsondergang-model, heeft haar (en dus ons) een oor aangenaaid. Ze heeft deze dag al tijden vrij staan, maar hij gaf iemand anders vrij, want haar vrije dag "was hij vergeten"![]()
Dat is de ideale wereld Subquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:17 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dat is nu toch haar werkgevers probleem dan lijkt me? Zij heeft het ruim op tijd aangegeven, ze komt gewoon niet op het werk morgen. Laat die werkgever het maar oplossen!
Tja, een 19 jaige die net van school is staat meestal niet zo heel erg sterk in de schoentjes tegen een werkgever.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:17 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dat is nu toch haar werkgevers probleem dan lijkt me? Zij heeft het ruim op tijd aangegeven, ze komt gewoon niet op het werk morgen. Laat die werkgever het maar oplossen!
Weet je wat? Bel jij die werkgever even, zo zaterdag om half 11?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:17 schreef Subhuman het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |