Xil, je kunt toch niet tijdens een *belangrijke* fotoshoot nieuwe technieken gaan uitproberenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:20 schreef Xilantof het volgende:
Ik ga ook flitsen deze keer, wil dat wat meer onder de knie krijgen namelijk.
dus: flitser met goede accu's
DSLR
en een mamiya c220.
analoog kleinbeeld laat ik thuis denk ik.
Oh okeequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:56 schreef Robertje het volgende:
Flash....ik moet werken. Geen probleem met vervoer, ben nu aan het onderhandelen
Wat is een belangrijke fotoshoot als Leonie er niet is?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:54 schreef luap het volgende:
[..]
Xil, je kunt toch niet tijdens een *belangrijke* fotoshoot nieuwe technieken gaan uitproberen![]()
![]()
tot nu toe heb ik elke meet wat nieuws geprobeerd en/of geoefend.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:54 schreef luap het volgende:
[..]
Xil, je kunt toch niet tijdens een *belangrijke* fotoshoot nieuwe technieken gaan uitproberen![]()
![]()
Haha ik was maar wat aan het zeveren hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:06 schreef Xilantof het volgende:
[..]
tot nu toe heb ik elke meet wat nieuws geprobeerd en/of geoefend.
Ik leer nog veel, en dat vooral door veel doen en proberen. Meets zijn daar perfecte aangelegenheden voor
Uiteraard ga ik niet alleen dingen uitproberen... Ik ga ook pogen om wat mooie platen te schieten![]()
Gewoon met open diafragma schieten dan zie je niks van dat stof.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
owh tering ik moet ook nog ff mn sensor cleanen
Sensors zijn voor mietjes!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat heb'k wel al gedaan, ik neem wel swaps en clean vloeistof mee voor morgen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
afhankelijk van de hoeveelheid stof en de lens, welquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:16 schreef luap het volgende:
[..]
Gewoon met open diafragma schieten dan zie je niks van dat stof.![]()
Mwoa op M schietenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:19 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Dat heb'k wel al gedaan, ik neem wel swaps en clean vloeistof mee voor morgen.
Ik moet eigenlijk nog iets licht zien te fotograferen om te zien of ie wel helemaal schoon is.
Bier op zijn sensor... geen wonder dat ie schoongemaakt moet wordenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ik heb zelf swabs en alcohol hier
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:24 schreef luap het volgende:
[..]
Bier op zijn sensor... geen wonder dat ie schoongemaakt moet worden![]()
Bij sommige mensen wel jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Kon je op wachten natuurlijk, zoiets
mijn swabs rocket fuel staat ook in de koelkast jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:33 schreef luap het volgende:
[..]
Bij sommige mensen wel ja![]()
Maar hij was dus nog schoon, voor niks de alcohol uit de koelkast gehaald...
Weet je, vind je het goed als ik met de trein naar Utrecht ga?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:22 schreef Robertje het volgende:
O ja...Skaai je hoort zo snel mogelijk van me
het gaat alleen maar over het stukje van Nieuwegein naar Utrecht hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:34 schreef Skaai het volgende:
[..]
Weet je, vind je het goed als ik met de trein naar Utrecht ga?
Aangezien je om 4 uur weer weg moet, en stel nou dat het rete gezellig is e.d, en de andere ov-ers ook nog langer blijven, dan denk ik dat ik misschien ook nog langer wil blijven.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mijn swabs rocket fuel staat ook in de koelkast ja
Nee kijk, ik reis naar Hilversum, en vanaf Hilversum lift ik mee met Robertje.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het gaat alleen maar over het stukje van Nieuwegein naar Utrecht hoor
Je kan toch ook een enkeltje kopen in plaats van een retourtje?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:39 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nee kijk, ik reis naar Hilversum, en vanaf Hilversum lift ik mee met Robertje.
Ik koop dus een treinkaartje naar Hilversum. En als hij nou eerder weg gaat, omdat ik dus met hem meerijdt en mijn treinkaartje alleen vanaf Hilversum geldt, ben ik eigenlijk 'verplicht' om dan met hem mee te gaan, omdat hij mij daar heeft opgehaald en me daar dus ook weer afzet.
Snap je het nog?
Anyway, als hij dan eerder weg moet, dan wil ik misschien nog wel langer blijven. En dan is het misschien makkelijker als ik op eigen houtje (met jullie dus) met het openbaar vervoer reis, dan ben ik niet 'afhankelijk' van mijn lift.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:44 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Je kan toch ook een enkeltje kopen in plaats van een retourtje?
Of je koopt een retourtje Hilversum, en een enkeltje Utrecht-Hilversum.quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:57 schreef Subhuman het volgende:
Ik zal eens kijken hoe ver Hilversum voor mij uit de route ligt.
Ik zat net te denken dat als je vanuit Hulshorst naar Nieuwegein rijdt, dat het naar Hilversum hooguit een kwartiertje-20 minuten om isquote:
Ohh... Maar dat is de heenweg, het ging om de terugweg toch?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zat net te denken dat als je vanuit Hulshorst naar Nieuwegein rijdt, dat het naar Hilversum hooguit een kwartiertje-20 minuten om is![]()
Oh? weet ik nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:12 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ohh... Maar dat is de heenweg, het ging om de terugweg toch?
Reflectiequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:28 schreef PdeHoog het volgende:
Sub, je bent wel wanhopig op zoek naar gezelschap voor in de auto he
Echt welquote:
Oh sorryquote:
reflectie, projectie, whatectie, erectiequote:
Je haar is tof dus!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:11 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Ha, ik ook.![]()
[[url=http://img388.imageshack.us/img388/9254/kappergeweest0pe.th.jpg]afbeelding][/URL]
/Latereactie
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
reflectie, projectie, whatectie, erectie
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:38 schreef Lord Dreamer het volgende:LD zal er morgen niet bij zijn. Duikt zo z'n bed weer in.. verwaarloosd griepje na een paar weken extreme drukte genoodzaken mij om helaas af te zeggen.
En Phoen??quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:38 schreef Lord Dreamer het volgende:LD zal er morgen niet bij zijn. Duikt zo z'n bed weer in.. verwaarloosd griepje na een paar weken extreme drukte genoodzaken mij om helaas af te zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |