Ja, Bakerstreet ken ik wel. Ik bedoelde dus de kant en klaar verpakte benzinepomp happen waar Skaai het over had.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:57 schreef blackbully het volgende:
[..]
http://www.bakerstreet.nl/bakerstreet.asp?item=1&taal=NL
hier is dat goed te eten hoor![]()
tja das geen voer. dat hoef ik ook niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:01 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Ja, Bakerstreet ken ik wel. Ik bedoelde dus de kant en klaar verpakte benzinepomp happen waar Skaai het over had.
Teringquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:04 schreef pea4fun het volgende:
even scooten op cafetaria in nieuwegein levert al meteen wat resultaten op, dus dat moet gaan lukken
Truste!quote:
plattegrondje er ook nog bij hebbenquote:
neem morgen maar meequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:09 schreef pea4fun het volgende:
[..]
plattegrondje er ook nog bij hebben[afbeelding]
FOT LEKmeet Openbaar Vervoer Meldtopicquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:11 schreef Robertje het volgende:
Hoi...ik kan Skaai gewoon oppiken maar moet tegen 4-en zo ongeveer weg...klote.
Ze hebben ook een mac, met drive gevalquote:
Nou, je kunt toch gewoon met "Ja" antwoorden?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:24 schreef -Marjo- het volgende:
Laura net: "Is het erg ver naar de Nijl Mam?? "![]()
Da's liegen!!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:28 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nou, je kunt toch gewoon met "Ja" antwoorden?
Nee hoor. De Nijl is echt ver weg!quote:
Da's waar maar daar gaan we morgen niet heen he. Ze begon vanavond ineens te twijfelen of ze nog wel meewilde...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:32 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nee hoor. De Nijl is echt ver weg!
nog 20 minuten moet lukkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:37 schreef Xilantof het volgende:
ik vind dat dit topic toch nog wel even vol moet voor de grote dag morgen
Effe doorposten dan!!!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:37 schreef Xilantof het volgende:
ik vind dat dit topic toch nog wel even vol moet voor de grote dag morgen
dank je welquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik wil iedereen even veel plezier wensen
Specialy A,Droop,Skaai,Marjo
maar de rest ook natuurlijk
Thanx!!!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik wil iedereen even veel plezier wensen
Specialy A,Droop,Skaai,Marjo
maar de rest ook natuurlijk
Ook alleen omdat je het zo lief vroegquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:46 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb vervoer
wordt thuis opgehaald, en terug gebracht
Heb een hele luxe taxiservices gevonden
Pdehoog is okee
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ook alleen omdat je het zo lief vroegenneh....dit is de laatste keer overigens
Moet die tankpas over 9 dagen inleveren
Ben jij nou flink aan het doorposten om toch vooral dit topic vol te krijgenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:51 schreef Xilantof het volgende:
Maar toch ben ik je dankbaar voor alle andere keren
ja!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ben jij nou flink aan het doorposten om toch vooral dit topic vol te krijgen
Wat een luxe!!!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:46 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb vervoer
wordt thuis opgehaald, en terug gebracht
Heb een hele luxe taxiservices gevonden
Pdehoog is okee
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:54 schreef Merel het volgende:
Veel plezier morgen jongens! En meisjes
Ik heb me nooit opgegeven ookquote:
Maar iets lekkers meenemen doet-ie nou nooitquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:54 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ja klopt!
en daar ben ik me ook van bewust
Ja, wat is dat dan voor onzinquote:
en heb ook geen boodschappen gedaan vandaagquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar iets lekkers meenemen doet-ie nou nooit![]()
![]()
Ik moet ook alles zelf doen hierquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:56 schreef Xilantof het volgende:
[..]
en heb ook geen boodschappen gedaan vandaag
Dit is een hint???quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar iets lekkers meenemen doet-ie nou nooit![]()
![]()
Bis morgen!!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:57 schreef RonaldV het volgende:
Nou, nog één voor hij vul zit dan. Tot morgen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |