Euh, dit is toch geen afmelding he?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Tering Ronald
nou ja, ik laat wel lopen danik hoef niet zo nodig "mijn eigen model"
In mijn wereld werkt dat wel zo hoor. Als planning weer eens dingen heeft lopen verkloten, ga ik daar echt wel tegenin. "Je kan me best dan ingeroosterd hebben, maar ik sta dan niet beschikbaar, dus ik kan niet, dus ik werk niet."quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat is de ideale wereld SubHelaas werkt het niet in alle gevallen zo
Nee, dat had zij zelf moeten doen zodra ze het van die werkgever hoorde natuurlijk...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je wat? Bel jij die werkgever even, zo zaterdag om half 11?
daar is nu natuurlijk allang niks meer aan te doen
Ik vermoed dat dit dezelfde redenatie is als die ik hadquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Euh, dit is toch geen afmelding he?
Ik vermoed het ook, maar wou t ff zeker wetenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dit dezelfde redenatie is als die ik hadGewoon met anderen meeschieten
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:17 schreef Together-Alone het volgende:
Zo, de tas met kleding staat al klaar.Al heb ik zo het idee dat het niet echt water-spetter weer gaat worden.
En was er nou nog een of andere snacktent in de buurt van de lokatie? Anders moet ik morgen nog ergens brood ofzo vandaan zien te halen.
Ik haal de foto wel ff wegquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:27 schreef Skaai het volgende:
Misschien he T-A, als je een tietenfoto post, dat ze dan wel reageren
Ah, dan gok ik het erop.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:27 schreef RonaldV het volgende:
[afbeelding]
zoals hij er een paar weken geleden nog stond.
Tragequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:29 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[afbeelding]
maar of dat open gaat zijn is een andere vraag. Ik gok er ook gewoon op en anders heb ik geen eten
En als het niet open is ondersteunen we elkaar als we allebei omvallen van de honger.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:29 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[afbeelding]
maar of dat open gaat zijn is een andere vraag. Ik gok er ook gewoon op en anders heb ik geen eten
een snackbar. pizzaria shoarma benzinepomp, mac. etc.quote:
nee neequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Euh, dit is toch geen afmelding he?
Niet?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar ik hoef niet zo nodig een model voor me eige
Jij drinkt een bezinepomp leeg als je geen shoarma kan krijgen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:36 schreef blackbully het volgende:
[..]
een snackbar. pizzaria shoarma benzinepomp, mac. etc.
of kennen ze dat bij jou niet?
Mijn ervaring vanin Aalsmeer .. als je op zondag geen eten in huis hebt, kan je nog naar de automaat op de hoek van de winkelstraat en een twix ofzo halenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:36 schreef blackbully het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:37 schreef Skaai het volgende:
[..]
Niet?
Dan laat ik mijn inkijk shirtje maar thuis.
Nou, over het algemeen hebben ze in een ''dorp'' geen Mac of Shoarma tent. En dan nog, je zei niet wat voor eten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:36 schreef blackbully het volgende:
[..]
Aalsmeerquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:38 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Mijn ervaring vanin Aalsmeer .. als je op zondag geen eten in huis hebt, kan je nog naar de automaat op de hoek van de winkelstraat en een twix ofzo halen
Ik dacht ook aan verse Albert Heijn broden en beleg e.dquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:38 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Nou, over het algemeen hebben ze in een ''dorp'' geen Mac of Shoarma tent. En dan nog, je zei niet wat voor eten.
Ik weet niet in wat voor compromitterende poses jij terecht denkt te komen Xila, maar na deze uitspraak zou ik zeggen "JA"quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:39 schreef Xilantof het volgende:
Moeten de fotografen zich ook nog zorgen maken over hun kleding keuze?
Ja natuurlijk, we moeten tenslotte tegen jullie aankijkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:39 schreef Xilantof het volgende:
Moeten de fotografen zich ook nog zorgen maken over hun kleding keuze?
Weetje wat, voor de volgende FOT meet bak ik taart.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:40 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik dacht ook aan verse Albert Heijn broden en beleg e.d
Of in.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:40 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, we moeten tenslotte tegen jullie aankijken
Kan je dat niet nu al doen? Dan kan ik mijn taart thuislaten!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:41 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Weetje wat, voor de volgende FOT meet bak ik taart.![]()
zit er niet een 2 km de snelweg op een benzine pomp met verse broodjes ?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:40 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik dacht ook aan verse Albert Heijn broden en beleg e.d
Daar is het nu enigzins telaat voor. In dit ''Dorp'' hier is de super al dicht.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:42 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Kan je dat niet nu al doen? Dan kan ik mijn taart thuislaten!
Ik trek mijn teenslippers wel aan hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:40 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, we moeten tenslotte tegen jullie aankijken
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aalsmeer
hele doos saucijzebroodjes bestellen bij de bakker op het Drie Kolommenpleinkomen ze bezorgen op de afdeling
gewoon, zomaar, had ik zin in
![]()
Alleen je teenslippers?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:43 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik trek mijn teenslippers wel aan hoor![]()
we hebben in nederland een aantal pompen met versebakkerij.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:44 schreef Skaai het volgende:
Benzinepompen met verse broodjes.
Misschien snacks (kaasbroodjes, saucijzenbroodjes) die uren lang warm worden gehouden, maar die vacuüm verpakte broodjes zijn niet zo uberlekker
Maar ik snap wat je bedoeld, op zondag zijn snackbars en benzinepompen de enige uitvalshoeken om wat te bikken te halen.
Oeh! Blote tenen!!!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:43 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik trek mijn teenslippers wel aan hoor![]()
Compleet met bloemetjes op de grote tenenquote:
http://www.bakerstreet.nl/bakerstreet.asp?item=1&taal=NLquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:45 schreef Together-Alone het volgende:
Nee, die sandwiches zijn over het algemeen ronduit ranzig.
-- laat maarquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet niet in wat voor compromitterende poses jij terecht denkt te komen Xila, maar na deze uitspraak zou ik zeggen "JA"
Ja, Bakerstreet ken ik wel. Ik bedoelde dus de kant en klaar verpakte benzinepomp happen waar Skaai het over had.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:57 schreef blackbully het volgende:
[..]
http://www.bakerstreet.nl/bakerstreet.asp?item=1&taal=NL
hier is dat goed te eten hoor![]()
tja das geen voer. dat hoef ik ook niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:01 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Ja, Bakerstreet ken ik wel. Ik bedoelde dus de kant en klaar verpakte benzinepomp happen waar Skaai het over had.
Teringquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:04 schreef pea4fun het volgende:
even scooten op cafetaria in nieuwegein levert al meteen wat resultaten op, dus dat moet gaan lukken
Truste!quote:
plattegrondje er ook nog bij hebbenquote:
neem morgen maar meequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:09 schreef pea4fun het volgende:
[..]
plattegrondje er ook nog bij hebben[afbeelding]
FOT LEKmeet Openbaar Vervoer Meldtopicquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:11 schreef Robertje het volgende:
Hoi...ik kan Skaai gewoon oppiken maar moet tegen 4-en zo ongeveer weg...klote.
Ze hebben ook een mac, met drive gevalquote:
Nou, je kunt toch gewoon met "Ja" antwoorden?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:24 schreef -Marjo- het volgende:
Laura net: "Is het erg ver naar de Nijl Mam?? "![]()
Da's liegen!!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:28 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nou, je kunt toch gewoon met "Ja" antwoorden?
Nee hoor. De Nijl is echt ver weg!quote:
Da's waar maar daar gaan we morgen niet heen he. Ze begon vanavond ineens te twijfelen of ze nog wel meewilde...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:32 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nee hoor. De Nijl is echt ver weg!
nog 20 minuten moet lukkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:37 schreef Xilantof het volgende:
ik vind dat dit topic toch nog wel even vol moet voor de grote dag morgen
Effe doorposten dan!!!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:37 schreef Xilantof het volgende:
ik vind dat dit topic toch nog wel even vol moet voor de grote dag morgen
dank je welquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik wil iedereen even veel plezier wensen
Specialy A,Droop,Skaai,Marjo
maar de rest ook natuurlijk
Thanx!!!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik wil iedereen even veel plezier wensen
Specialy A,Droop,Skaai,Marjo
maar de rest ook natuurlijk
Ook alleen omdat je het zo lief vroegquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:46 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb vervoer
wordt thuis opgehaald, en terug gebracht
Heb een hele luxe taxiservices gevonden
Pdehoog is okee
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ook alleen omdat je het zo lief vroegenneh....dit is de laatste keer overigens
Moet die tankpas over 9 dagen inleveren
Ben jij nou flink aan het doorposten om toch vooral dit topic vol te krijgenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:51 schreef Xilantof het volgende:
Maar toch ben ik je dankbaar voor alle andere keren
ja!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ben jij nou flink aan het doorposten om toch vooral dit topic vol te krijgen
Wat een luxe!!!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:46 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb vervoer
wordt thuis opgehaald, en terug gebracht
Heb een hele luxe taxiservices gevonden
Pdehoog is okee
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:54 schreef Merel het volgende:
Veel plezier morgen jongens! En meisjes
Ik heb me nooit opgegeven ookquote:
Maar iets lekkers meenemen doet-ie nou nooitquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:54 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ja klopt!
en daar ben ik me ook van bewust
Ja, wat is dat dan voor onzinquote:
en heb ook geen boodschappen gedaan vandaagquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar iets lekkers meenemen doet-ie nou nooit![]()
![]()
Ik moet ook alles zelf doen hierquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:56 schreef Xilantof het volgende:
[..]
en heb ook geen boodschappen gedaan vandaag
Dit is een hint???quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar iets lekkers meenemen doet-ie nou nooit![]()
![]()
Bis morgen!!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:57 schreef RonaldV het volgende:
Nou, nog één voor hij vul zit dan. Tot morgen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |