Ja! Vooral die frietkar is belangrijk, dan hoef ik geen brood te smeren!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja Ronald, van die tafels met zo'n frietkar ernaast?![]()
![]()
Die frietkar is ongezond hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja Ronald, van die tafels met zo'n frietkar ernaast?![]()
![]()
Dacht je echt dat dat nu nog in mijn maag zat?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die frietkar is ongezond hoorEn Sub......heb jij niet genoeg friet gegeten twee weken geleden
![]()
Hmmm....ik zie geen houten bankjesquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:13 schreef Subhuman het volgende:
Ahh! Offy heeft een mooie foto opgescharreld van de locatie!
[afbeelding]![]()
Ik ga wel even op m'n knieën zitten ofzo.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm....ik zie geen houten bankjes![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:09 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb dus een idee, maar daar heb ik iets van een tafel voor nodigOf een bankje
zo zo,quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:16 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik ga wel even op m'n knieën zitten ofzo.
Haha....eindelijk een beetje erkenning voor mijn harde werkquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:13 schreef Subhuman het volgende:
Ahh! Offy heeft een mooie foto opgescharreld van de locatie!
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zo zo,
als in, die houding ken je nog van toen je solliciteerde voor mod?
Oh nouquote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou![]()
![]()
Als je schetsjes hebt, MSN graag, want vrij off-policy en zo![]()
![]()
Ik denk dat de kwalificatie "over-optimistisch" op z'n minst ook voor die 500 paar schoenen zou moeten geldenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:29 schreef Toeps het volgende:
Checklist:
Jurkjes en andere zomerse outfits
Zonnenbrillen
Hoedjes en dingetjes voor in mijn haar
Zomers speelgoed (heb ik dat?)
Make-up-dingetjes
500 paar schoenen
Zonnebrand (over-optimistisch, of anders voor het mooie weer effect)
...
...
Wie vult aan?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:16 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik ga wel even op m'n knieën zitten ofzo.
Ehm, sure fine coolquote:
Gewoon meelopen met een groepjequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:29 schreef HMaster-II het volgende:
Spullen bijna in de koffer gepropt. Ik wil niet lopen klooien met 3 of 4 tassen met lenzen, bodies enz.![]()
Heb er zin in.... Ik ga wel eerst effe kijken hoe anderen het doen... Heb geeeeen idee hoe ik mij het moet voorstellen.
Fles wil jij me helpen enzo??![]()
Zeg Toeps....ik heb een Astra hequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:29 schreef Toeps het volgende:
Checklist:
Jurkjes en andere zomerse outfits
Zonnenbrillen
Hoedjes en dingetjes voor in mijn haar
Zomers speelgoed (heb ik dat?)
Make-up-dingetjes
500 paar schoenen
Zonnebrand (over-optimistisch, of anders voor het mooie weer effect)
...
...
Wie vult aan?
Zomers is toch juist zonder schoenen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat de kwalificatie "over-optimistisch" op z'n minst ook voor die 500 paar schoenen zou moeten gelden
Het is een vrouw Subquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:32 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Zomers is toch juist zonder schoenen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |