Ja! Vooral die frietkar is belangrijk, dan hoef ik geen brood te smeren!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja Ronald, van die tafels met zo'n frietkar ernaast?![]()
![]()
Die frietkar is ongezond hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja Ronald, van die tafels met zo'n frietkar ernaast?![]()
![]()
Dacht je echt dat dat nu nog in mijn maag zat?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die frietkar is ongezond hoorEn Sub......heb jij niet genoeg friet gegeten twee weken geleden
![]()
Hmmm....ik zie geen houten bankjesquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:13 schreef Subhuman het volgende:
Ahh! Offy heeft een mooie foto opgescharreld van de locatie!
[afbeelding]![]()
Ik ga wel even op m'n knieën zitten ofzo.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm....ik zie geen houten bankjes![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:09 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb dus een idee, maar daar heb ik iets van een tafel voor nodigOf een bankje
zo zo,quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:16 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik ga wel even op m'n knieën zitten ofzo.
Haha....eindelijk een beetje erkenning voor mijn harde werkquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:13 schreef Subhuman het volgende:
Ahh! Offy heeft een mooie foto opgescharreld van de locatie!
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zo zo,
als in, die houding ken je nog van toen je solliciteerde voor mod?
Oh nouquote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou![]()
![]()
Als je schetsjes hebt, MSN graag, want vrij off-policy en zo![]()
![]()
Ik denk dat de kwalificatie "over-optimistisch" op z'n minst ook voor die 500 paar schoenen zou moeten geldenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:29 schreef Toeps het volgende:
Checklist:
Jurkjes en andere zomerse outfits
Zonnenbrillen
Hoedjes en dingetjes voor in mijn haar
Zomers speelgoed (heb ik dat?)
Make-up-dingetjes
500 paar schoenen
Zonnebrand (over-optimistisch, of anders voor het mooie weer effect)
...
...
Wie vult aan?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:16 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik ga wel even op m'n knieën zitten ofzo.
Ehm, sure fine coolquote:
Gewoon meelopen met een groepjequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:29 schreef HMaster-II het volgende:
Spullen bijna in de koffer gepropt. Ik wil niet lopen klooien met 3 of 4 tassen met lenzen, bodies enz.![]()
Heb er zin in.... Ik ga wel eerst effe kijken hoe anderen het doen... Heb geeeeen idee hoe ik mij het moet voorstellen.
Fles wil jij me helpen enzo??![]()
Zeg Toeps....ik heb een Astra hequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:29 schreef Toeps het volgende:
Checklist:
Jurkjes en andere zomerse outfits
Zonnenbrillen
Hoedjes en dingetjes voor in mijn haar
Zomers speelgoed (heb ik dat?)
Make-up-dingetjes
500 paar schoenen
Zonnebrand (over-optimistisch, of anders voor het mooie weer effect)
...
...
Wie vult aan?
Zomers is toch juist zonder schoenen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat de kwalificatie "over-optimistisch" op z'n minst ook voor die 500 paar schoenen zou moeten gelden
Het is een vrouw Subquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:32 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Zomers is toch juist zonder schoenen?
Geeeeeen ervaring in dat soort dingen... Heb alleen ervaring met concertfotgrafie.. Gisteravond mijn Sigma gebruikt. Zal effe mijn foto's inlezen vanavond..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehm, sure fine cool
Maar wat is het probleem dan?
Ooooooooooooooooooooooohhh...is dat het probleemquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:35 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Geeeeeen ervaring in dat soort dingen... Heb alleen ervaring met concertfotgrafie.. Gisteravond mijn Sigma gebruikt. Zal effe mijn foto's inlezen vanavond..
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:39 schreef Auticia het volgende:
- 2 outfits
- eten en drinken
- zonnebrand factor 60.
oh jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:37 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
OP aangepast met vorige delen en uitleg
zonder dank
praten met het kwijl in de bek... je KAN het trainen PdHquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooooooohhh...is dat het probleemZet je diafragma op 4.0 of 5.6 en ga gewoon hoofden fotograferen
En verder gewoon proberen tegen het model te praten en ja....da's lastig geef ik toe
![]()
Dan hebben ze pech, ik wil foto's zonder schoenen!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is een vrouw SubDie hebben een voorliefde voor schoenen
Iddquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
praten met het kwijl in de bek... je KAN het trainen PdH
Das mooi, want ik neem geen paar schoenen mee.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:42 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dan hebben ze pech, ik wil foto's zonder schoenen!
Wat voor soort dingen? Ik kom ook niet "mainly" voor de van-dichtbij-is-het-lekker-knallen-kom-we-doen-je-neusharen-ook-shots hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:35 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Geeeeeen ervaring in dat soort dingen...
tas/koffe inpakken op de dag zelf heb ik een wat mindere ervaring meequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:42 schreef Xilantof het volgende:
ik ga vanavond maar even wat accuutjes van stroom voorzien... Kaartjes leeghalen.
Morgen maar tas inpakken
Ik begreep dat jij met vuilniszakken naar Schiphol was gegaan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:43 schreef Re het volgende:
[..]
tas/koffe inpakken op de dag zelf heb ik een wat mindere ervaring mee![]()
Goed planquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:42 schreef Xilantof het volgende:
ik ga vanavond maar even wat accuutjes van stroom voorzien...
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:44 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik begreep dat jij met vuilniszakken naar Schiphol was gegaan?.
Ah....leuke anekdotes....vertelquote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:48 schreef Re het volgende:
[..]
nee geen leuke anekdote
(iets met 1/2 uur voor vertrek er achter komen dat je je koffer hebt uigeleend enzo...)
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:48 schreef Re het volgende:
nee geen leuke anekdote
(iets met 1/2 uur voor vertrek er achter komen dat je je koffer hebt uigeleend enzo...)
Neem gewoon alles mee, en onthoud wat je allemaal NIET nodig had. Dan neem je de volgende keer niet teveel meequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:03 schreef HMaster-II het volgende:
Ik heb nu 2 body's 3 lenzen van 28 tot/met 300 mm 7 zw/w rolletjes reserve bats en pola-filters mee. Moet ik nog flitsers meenemen???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |