En de tunes zijn verschrikkelijk goedkoop.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:38 schreef Nouk het volgende:
Ik vind het nog steeds te snel en te onrustig.
En jij denkt dat ze dat nog nooit gehoord heeft... dat het origineel is of zo?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:37 schreef pberends het volgende:
..... graftak harmke... / weinig kijkers..
Kijk dat is ook kritiek..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:38 schreef Nouk het volgende:
Ik vind het nog steeds te snel en te onrustig.
Kopspijkers, zelfde verhaal.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:43 schreef BVO het volgende:
pberends, heb jij echt zo weinig te doen op zo'n avond dat je alleen maar naar dergelijke 'kutprogramma's' kan kijken en ze gaan vervolgens afzeiken?.
Als je het niks vindt, kijk dan gewoon niet meer.
En irritant dat het tussen elk item zit. Je wordt er echt niet ontspannen van, net of ze de trein moeten halen. Ik hou t duidelijk bij Boulevard. Al is dat wel saaier geworden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:39 schreef pberends het volgende:
[..]
En de tunes zijn verschrikkelijk goedkoop.
Ha ha.. nou ja dat weet ik niet..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:47 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Kopspijkers, zelfde verhaal.
Hij zit inderdaad moederziel alleen op zijn huurflatje niets anders te doen dan dit.
De rest van de mensheid heeft hem namelijk irl verlaten. En ja, dan ga je alternatieven zoeken hè.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:49 schreef cpcpb het volgende:
Maar de blijdschap tav de lage kijkcijfers/negatieve kritiek vind ik wel erg triest..
De Mol wil aan het eind van dit TV-seizoen een marktaandeel van 10%. Dat is dus eind juni 2006.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:50 schreef SCH het volgende:Ze hadden zelf zo'n grote bek, dan is dat toch logisch?
http://www.talpa.tv/web/s(...)=18/typeofpage=47019quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:54 schreef SlimShady het volgende:
hey static, op welke site staat die column van Beau?
Talpa.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:54 schreef SlimShady het volgende:
hey static, op welke site staat die column van Beau?
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:54 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
De Mol wil aan het eind van dit TV-seizoen een marktaandeel van 10%. Dat is dus eind juni 2006.
Wat is daar grote bek aan? Ik heb niemand van Talpa horen zeggen dat die 10% in week 1 van hun bestaan een feit moest zijn. Maar misschien weet jij meer?
Talpa is 5 dagen bezig. Beetje goedkoop gelul dus allemaal.
Ach ja, iedereen vindt het blijkbaar fantastisch om iemand die geld heeft en iets nieuws wil opzetten, flink op z'n bek gaat. Zelfde dat die problemen van Versatel met Talpa of De Mol in verband wordt gebracht, terwijl ze niets meer met elkaar te maken hebben.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:57 schreef static het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Ze zijn goddomme net 5 dagen bezig. Zoals ik in dat vorige topic ook al zei: kijk eens naar de eerste maanden van Boulevard, dat was niet om aan te zien.
1. Hij wil het aan het eind van dit jaar.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:54 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
De Mol wil aan het eind van dit TV-seizoen een marktaandeel van 10%. Dat is dus eind juni 2006.
Wat is daar grote bek aan? Ik heb niemand van Talpa horen zeggen dat die 10% in week 1 van hun bestaan een feit moest zijn. Maar misschien weet jij meer?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zelfde dat die problemen van Versatel met Talpa of De Mol in verband wordt gebracht, terwijl ze niets meer met elkaar te maken hebben.
Onzin, na één jaar. Zei 'ie zelf bij NOVA.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:00 schreef SCH het volgende:
[..]
1. Hij wil het aan het eind van dit jaar.
Laat die programma's zich nou eerst ontwikkelen. Geen enkel programma staat direct als een huis. De formule moet nog beter, de mensen moeten er nog in groeien. Ook het publiek, dat nog vastgeroest zit in vaste systemen (18:30 = Boulevard) moet er langzaam aan wennen. Denken dat je direct mee kan is onzin.quote:2. De vooravond is doorslaggevend in de strijd om de kijker, zei ook John
3. Er valt veel af te lezen uit de cijfers van de eerste dagen, dat is een wetmatigheid bij tv
ik denk dat het probleem meer zit in de TIJD en snelheid waarop het commentaar komt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:01 schreef SCH het volgende:
[..]Ze hebben wel degelijk met elkaar te maken.
Maar flauw praatje verder, kan net zo goed zeggen dat er mensen zijn, jij voorop, die iemand met geld heilig verklaren en geen fout woord over hem willen horen.
Helaas denkt John daar anders over.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:43 schreef cpcpb het volgende:
De kijkcijfers zijn uberlaag..
haha.. sorry maar wat zegt dat?
Is een programma alleen maar goed als er veel mensen naar kijken?
het interesseert me echt niet waar de rest van de straat, plaats, provincie naar kijkt hoor..
Eind van het kalenderjaar. Dat is 31 decemberquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Onzin, na één jaar. Zei 'ie zelf bij NOVA.
Leuk dat je hem verdedigt maar denk je nou echt dat ze bij Talpa ook zo denken. Denk je nou echt dat Thuis maanden de tijd krijgt om naar 10 procent te groeien - een herhaling van de Rijdende Rechter heeft 3 x zoveel kijkers als NSE. Hoe lang krijgen ze volgens jou de tijd om te wennen?quote:Laat die programma's zich nou eerst ontwikkelen. Geen enkel programma staat direct als een huis. De formule moet nog beter, de mensen moeten er nog in groeien. Ook het publiek, dat nog vastgeroest zit in vaste systemen (18:30 = Boulevard) moet er langzaam aan wennen. Denken dat je direct mee kan is onzin.
dat is in mijn ogen weer een ander verhaal..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:04 schreef APK het volgende:
[..]
Helaas denkt John daar anders over.
More money, more money, more money!
De problemen van Versatel hebben niets te maken met de Mol. Hij heeft zijn aandelen verkocht en dus is het niet meer zijn bedrijf.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze hebben wel degelijk met elkaar te maken.
Maar flauw praatje verder, kan net zo goed zeggen dat er mensen zijn, jij voorop, die iemand met geld heilig verklaren en geen fout woord over hem willen horen.
Nee tuurlijk. De beste programma's van de publieken scoren laag maar daaar gaat het hier niet om. Commerciele tv gaat om de cijfers en de centen, nergens anders om.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:43 schreef cpcpb het volgende:
Is een programma alleen maar goed als er veel mensen naar kijken?
Binnen een jaar, weet ik zeker. Kom anders maar met een bron die het tegendeel bewijst.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Eind van het kalenderjaar. Dat is 31 december
Ik denk nu ook niet vanuit Talpa, ik denk met logisch verstand. Natuurlijk worden ze bij Talpa nu onrustig en natuurlijk zullen er programma's gaan sneuvelen. Ik zeg alleen dat je een situatie als deze had kunnen verwachten.quote:
[..]
Leuk dat je hem verdedigt maar denk je nou echt dat ze bij Talpa ook zo denken. Denk je nou echt dat Thuis maanden de tijd krijgt om naar 10 procent te groeien - een herhaling van de Rijdende Rechter heeft 3 x zoveel kijkers als NSE. Hoe lang krijgen ze volgens jou de tijd om te wennen?
Ik weet het wel. Heel erg weinig. Dat zijn de wetten van de commercie. De adverteerder pikt dat namelijk niet, die lage cijfers en haakt af en dan is het over en uit. En dat duurt echt geen maanden.
Meneer de Mol houdt anders ook wel van een beetje sensatiezoeken, als je ziet wat er uitgezonden (wordt) gaat worden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:03 schreef cpcpb het volgende:
Maar na de eerste uitzending al dit soort dingen roepen is een beetje sensatiezoekerig
Hoor je dan iemand zeggen dat Talpa gaat ontploffen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:05 schreef SteveBallmer het volgende:
Er zijn inderdaad mensen die de illusie hebben dat Talpa van deze cijfers in paniek raakt of misschien zelfs wel stopt. Dat is naïef.
Talpa is here to stay en ze hebben een hele lange adem. Bovendien zie je bij NSE dagelijks verbeteringen. Thuis is nu al een hopeloos geval en intern zullen er dan ook wel de nodige bommen ontploft zijn. Komt helemaal goed, waarschijnlijk vanaf volgende week al.
Niet waar, hij hoopt eind van dit jaar het niveau van de NOS te hebben bereikt inzake het voetbal.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:00 schreef SCH het volgende:
1. Hij wil het aan het eind van dit jaar.
Wordt aan gewerkt. Of dacht je dat er nu niks gebeurde in huize Talpa?quote:2. De vooravond is doorslaggevend in de strijd om de kijker, zei ook John'
Dit is warmlopen en sparren, vanaf volgende week gaat het echt beginnen.quote:3. Er valt veel af te lezen uit de cijfers van de eerste dagen, dat is een wetmatigheid bij tv
Want? Kom je daar dan op klaar?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:08 schreef APK het volgende:
[..]
Meneer de Mol houdt anders ook wel van een beetje sensatiezoeken, als je ziet wat er uitgezonden (wordt) gaat worden.
Ik hoop dat die proleet vreselijk op zijn muil gaat.
Ik ben een Talpa-fan. Omdat ik het dan lekker kan afzeiken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:43 schreef BVO het volgende:
pberends, heb jij echt zo weinig te doen op zo'n avond dat je alleen maar naar dergelijke 'kutprogramma's' kan kijken en ze gaan vervolgens afzeiken?.
Als je het niks vindt, kijk dan gewoon niet meer.
Jawel hoor, dan krijg ik bv hopelijk weer Studio Sport te zien, zonder eerst naar baggerwedstrijdjes van veredelde amateurclubs en een herhaling van een wedstrijd van de dag daarvoor (tussen ellenlange reclameblokken) te moeten kijken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het voegt toch nul komma nul toe aan jouw leven wanneer Talpa flopt?
HOe kom je daar nou bij?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De problemen van Versatel hebben niets te maken met de Mol. Hij heeft zijn aandelen verkocht en dus is het niet meer zijn bedrijf.
Ik verklaar niemand heilig. Verschil tussen jou en mij is dat ik er positief voor open sta en jij er negatief tegenover staat. Ik vind het prima een nieuwe zender, hopelijk met veel goede nieuwe programma's. Is het niks, dan kijk ik niet meer.
Mensen zoals jij kijken naar het programma in de hoop dat het slecht is en hij maar fantastisch hard op z'n bek gaat. Dat is een beetje triest.
Je moet toch eerst weten wat je afzeikt he.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:15 schreef Darklight het volgende:
Dus je kijkt de hele avond Talpa, om het dan af te zeiken, zielig leven heb je dan
Integendeel, ik weet wel zeker dat ze er koortsachtig bezig zijn om te kijken wat er moet veranderen of hoe het verder moet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:08 schreef SteveBallmer het volgende:
Wordt aan gewerkt. Of dacht je dat er nu niks gebeurde in huize Talpa?
Ik ben benieuwd. Dat zullen we dan wel zien - ik voorspel je dat als Thuis niet snel op 10 procent zit, het van de buis wordt gehaald of bijvoorbeeld door Gordon en Angela gepresenteerd gaat worden in een kopie van de 5-uurshow.quote:Dit is warmlopen en sparren, vanaf volgende week gaat het echt beginnen.
Dat kan ik me goed voorstellen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:14 schreef APK het volgende:
[..]
Jawel hoor, dan krijg ik bv hopelijk weer Studio Sport te zien, zonder eerst naar baggerwedstrijdjes van veredelde amateurclubs en een herhaling van een wedstrijd van de dag daarvoor (tussen ellenlange reclameblokken) te moeten kijken.
En ik heb een grafhekel aan mensen die denken dat met geld alles te koop is.
TV maken moet ook een passie zijn. Volgens mij is de Mol's passie geld maken.
Ja klopt, maar ik ga zo lekker SBS kijkenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:16 schreef Nouk het volgende:
[..]
Je moet toch eerst weten wat je afzeikt he..
Als jouw beste vriend zich lullig gedraagt wel...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:17 schreef SCH het volgende:
Doe eens niet zo lullig tegen mijn beste vriend pberends zeg
Dat was de opzet ook, een aan 2005 aangepaste versie van de 5-uurshow. Beetje hipper en zo.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:17 schreef SCH het volgende:
Ik ben benieuwd. Dat zullen we dan wel zien - ik voorspel je dat als Thuis niet snel op 10 procent zit, het van de buis wordt gehaald of bijvoorbeeld door Gordon en Angela gepresenteerd gaat worden in een kopie van de 5-uurshow.
Ik zo Jan Smit in concertquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:20 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik ga zo lekker SBS kijken
Dat hele Talpa kan me gestolen worden, alleen ER is leuk
Nee, want die grafhoer van een de Mol begint dus drie weken lang met NEC-RBC oid en dan gooit hij de vierde week Ajax-feijenoord in het begin.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:19 schreef cpcpb het volgende:
Misschien komt er straks een tijdstip waarvan je zeker weet dat op dat moment de goede wedstrijden beginnen. En je dus ook vanaf dan kan gaan kijken.
O..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:34 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, want die grafhoer van een de Mol begint dus drie weken lang met NEC-RBC oid en dan gooit hij de vierde week Ajax-feijenoord in het begin.![]()
Ja, die geeft submits van de FP doorquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:15 schreef schatje het volgende:
Wat las ik nou snel in dat andere topic? Een mol op de redactie van NSE
ik ben het nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:15 schreef schatje het volgende:
Wat las ik nou snel in dat andere topic? Een mol op de redactie van NSE
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:20 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
ik ben het niet![]()
* MrBadGuy verdenkt pberends![]()
Dan weet je toch dat je pas vanaf kwart voor 8 moet kijken? Wat is het probleem dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:34 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, want die grafhoer van een de Mol begint dus drie weken lang met NEC-RBC oid en dan gooit hij de vierde week Ajax-feijenoord in het begin.![]()
Neehee, op een gegeven moment zegt ie om 19:00 "HAHAHA" en doet hij Ajax, PSV én Feyenoord achter elkaar in het begin, zodat om 19:45 zij dus al geweest zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan weet je toch dat je pas vanaf kwart voor 8 moet kijken? Wat is het probleem dan?
Je weet dat Ajax niet voor kwart voor 8 uitgezonden zal worden, dan kijk je daarna toch pas
Onzin, bij de adverteerders en mediabureaus is een doelstelling van 10% aandeel binnen boodschappers 20-49 jaar neergelegd bij het einde van het jaar 2005 als doelstelling (heb het zelf uit de mond van Sales gehoord tijdens presenatie bij ons en tijdens de presentatie van Talpa in Hilversum)quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:08 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Niet waar, hij hoopt eind van dit jaar het niveau van de NOS te hebben bereikt inzake het voetbal.
Marktaandeel van 10% staat aan het einde van dit seizoen op de rol
[..]
Gelul.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:37 schreef evert het volgende:
Onzin, bij de adverteerders en mediabureaus is een doelstelling van 10% aandeel binnen boodschappers 20-49 jaar neergelegd bij het einde van het jaar 2005 als doelstelling (heb het zelf uit de mond van Sales gehoord tijdens presenatie bij ons en tijdens de presentatie van Talpa in Hilversum)
quote:Met de televisiezender Talpa maken we volgend jaar mei de balans op. Het doel is tien procent marktaandeel, maar voor hetzelfde geld worden alle programma's een flop. Dertig procent van de programmering is gevuld met bestaande titels, de rest is gewoon nieuw. Ik schat dat het een half jaar zal duren voordat we bijvoorbeeld met de samenvattingen van het voetbal op hetzelfde niveau zitten als de NOS.
Aldus John de Mol op zaterdag 13 augustus in Het Parool.quote:Als Talpa volgend jaar mei inderdaad op een marktaandeel van tien procent staat, hoef je geen econoom te zijn om te concluderen dat er bij de commerciële omroepen bloed gaat vloeien.
Wat hij zegt dus.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:35 schreef Verfokker het volgende:
Neehee, op een gegeven moment zegt ie om 19:00 "HAHAHA" en doet hij Ajax, PSV én Feyenoord achter elkaar in het begin, zodat om 19:45 zij dus al geweest zijn.
ik spreek talpa wekelijks, en ze geven een doelstelling af bij adverteerders en mediabureaus van 10% zenderaandeel bds20-49 eind 2005. kun je wel gelul vinden, maar dat is wat men bij adverteerders en mediabureaus op tafel legt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:55 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Gelul.
[..]
[..]
Aldus John de Mol op zaterdag 13 augustus in Het Parool.
Wat jij wil Evert, het is jouw dolle zaterdag.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:05 schreef evert het volgende:
ik spreek talpa wekelijks, en ze geven een doelstelling af bij adverteerders en mediabureaus van 10% zenderaandeel bds20-49 eind 2005. kun je wel gelul vinden, maar dat is wat men bij adverteerders en mediabureaus op tafel legt.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:05 schreef evert het volgende:
[..]
ik spreek talpa wekelijks, en ze geven een doelstelling af bij adverteerders en mediabureaus van 10% zenderaandeel bds20-49 eind 2005. kun je wel gelul vinden, maar dat is wat men bij adverteerders en mediabureaus op tafel legt.
Je spreekt jezelf ook dagelijks, zo te zien.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:06 schreef evert het volgende:
[quote]Op zaterdag 20 augustus 2005 00:05 schreef evert het volgende:
.... dubbele post....
En in de hoeveelste uitzending was dat? (van die ene die is uitgezonden?)quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:35 schreef Verfokker het volgende:
[..]
Neehee, op een gegeven moment zegt ie om 19:00 "HAHAHA" en doet hij Ajax, PSV én Feyenoord achter elkaar in het begin, zodat om 19:45 zij dus al geweest zijn.
Wat werd er over Fok gezegd dan ??quote:
Zapte langs de herhaling vannacht, ze hadden het over die spermashow die op Talpa komt en dat er op internet mensen tegen waren, oa op fok.nlquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 07:23 schreef SeLang het volgende:
[..]
Wat werd er over Fok gezegd dan ??
Ik kan hier in Taiwan geen Talpa zien op TV () en de livestream gaat ook niet vanwege het tijdsverschil, maar ze gaan geloof ik vanaf vandaag oude afleveringen als stream op internet zetten.
Ik ben geen fan van dit soort TV maar ik vind het altijd wel leuk als nieuwkomers de boel overhoop schoppen dus ik wil weleens een paar afleveringen zien.
Er wordt in tv-land tegenwoordig eigenlijk alleen maar naar het marktaandeel gekeken, zeker door de commercielen, omdat dat voor de adverteerders vaak het belangrijkste is. En marktaandelen zeggen iets over het totale kijkgedrag: vakantie en mooi weer, daar hebben alle zenders last van.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:16 schreef schatje het volgende:
We hebben van de week een paar mooie dagen gehad. Dat heeft natuurlijk ook invloed op de kijkcijfers.
Ja dat dacht ik ook al.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:32 schreef Darklight het volgende:
Ik snap ook niks van dat archief, je kunt helemaal niks terug zien
Volgens mij zijn ze gewoon vergeten dat ze gezegd hadden dat het archief per gisteren zou werkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:55 schreef SeLang het volgende:
Ja dat dacht ik ook al.
Misschien zetten ze vandaag pas de streams van gisteren online ofzo
Ze slapen uit, gun ze dat nou evenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:05 schreef Mike het volgende:
Misschien zitten ze in een andere tijdzone, want de tv-gids staat ook nog steeds op vrijdag.
De Talpa-dag begint toch ook pas om 18.00 uur?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:05 schreef Mike het volgende:
Misschien zitten ze in een andere tijdzone, want de tv-gids staat ook nog steeds op vrijdag.
my god, jij blijft optimistisch hequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 08:46 schreef cpcpb het volgende:
Met de herhalingen s'nachts opgeteld hebben ze zo'n 500.000 kijkers per dag..
Tegenover RTL boulevard dat ongeveer een miljoen kijkers per dag haalt.
Ik vind het niet zo verkeerd.
Precies wat ik al zei in het topic: Zal Talpa iets toevoegen aan het tv-landschap?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:51 schreef peksin het volgende:
Er is wel degelijk reden om Talpa af te zeiken. Bijna iedereen is het er mee eens dat wat nu uitgezonden wordt voor het overgrote deel kut met peren is. Dat zou idd niet zo heel erg hoeven zijn, ze zijn pas kort bezig en ze zullen nog wel iets beter worden. Maar daar ligt het verwerpelijke van Talpa niet. Het probleem is namelijk dat ze alleen maar dingen maken die al gemaakt zijn, bovendien met mensen die we voor het grote deel al kennen. Iedereen die zegt dat er niet gezeken mag worden op iets "Nieuws" lult maar wat, er is niks nieuws, tis op zn hoogst een variant van iets Ouws. Dat zou helemaal niet zo erg zijn als het op zn minst evengoed was als het Oude. Maar nee, iedereen is het er over eens dat het kut met pederen is. Dus de kijker schiet er helemaal niks mee op (en ik zie het niet 1,2,3 beter worden). Bovendien betekent het aantrekken van mensen en programma's die we al kennen, dat die ergens anders weg gaan. Dus de bekende zenders hebben te maken met een achteruitgang (kopspijkers is er niet meer, sportjournaal krijgt vreemde presentatoren etc). Wat Goed was (Studio Sport bijv) is nu kut of kutter. Televisieverloedering dus. Talpa levert niks op, behalve een mooi logo dan. En een beetje leedvermaak mag ook wel vind ik, als je zoveel geld te besteden hebt, zoveel topmensen aantrekt, dan mag je toch wel aannemen dat ze er wat van bakken. Naja, tis maar een mening natuurlijk.
Serieus?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:21 schreef Nano het volgende:
Laatste nieuws: Bridget is vanavond opgestapt bij Talpa.![]()
Bro-hon!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:21 schreef Nano het volgende:
Jou geloof ik niet meer, jij komt altijd met van die kulberichten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:21 schreef Nano het volgende:
moet je ook even de herhaling kijkcijfers van boulevard er wel standaard bij optellen, en er mee rekenen dan boulevard slechts eenmaal herhaald wordt...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 08:46 schreef cpcpb het volgende:
Met de herhalingen s'nachts opgeteld hebben ze zo'n 500.000 kijkers per dag..
Tegenover RTL boulevard dat ongeveer een miljoen kijkers per dag haalt.
Ik vind het niet zo verkeerd.
idd, Bridget zal dan meteen de grond inzakken. NSE is dus niks voor Bridget zolang Harmke er blijft, en ik heb liever Harmkequote:Op zondag 21 augustus 2005 16:05 schreef NoSigar het volgende:
Als je Bridget naast Harmke zet blijft er helemaal niks meer van over hahaha, Beau legt het nu al af.
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:35 schreef Verfokker het volgende:
[..]
Als je het zelf nou ook even optelt dan kom je ook tot 1000000 kijkers voor Boulevard.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:05 schreef evert het volgende:
[..]
moet je ook even de herhaling kijkcijfers van boulevard er wel standaard bij optellen, en er mee rekenen dan boulevard slechts eenmaal herhaald wordt...
ja, vrijdag jl. Maandag waren het er 1,4 miljoen. woensdag maar 950.000.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:01 schreef cpcpb het volgende:
[..]
Als je het zelf nou ook even optelt dan kom je ook tot 1000000 kijkers voor Boulevard.![]()
Inderdaad minder herhalingen.. maar ja dat kan ik ook niet helpen.
Ik vind het wel meevallen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:40 schreef evert het volgende:
[..]
ja, vrijdag jl. Maandag waren het er 1,4 miljoen. woensdag maar 950.000.
NSE had incl. alle herhalingen 350.000 kijkers op woensdag.
dus je 500.000 versus 1 miljoen is een dagopname en absoluut te weinig voor zo een duur programma dat paradepaardje moet zijn.
En Thuis dan???quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:55 schreef static het volgende:
Ze gaan waarschijnlijk verhuizen naar 18:00.
En ik heb gezegd dat ze er één desk van moeten maken voor een betere interactie.
Exit natuurlijk.quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:19 schreef BVO het volgende:
En Thuis dan???
Toch zit er wel potentie in hoor.quote:
Ik vind er niets mis mee. Wat serieus nieuws afgewisseld met sportnieuws, luchtig nieuws en geroddel. Ik vind het een prima programma.quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:40 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Vind ik ook, het is best vermakelijk.
Boulevard is natuurlijk ook best rommelig. Het moet niet te strak worden want dan is niet de charme van dit soort programma's.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:59 schreef SlimShady het volgende:
rom-me-lig
ik dacht dat ze nou wel gewend waren en dat er verbeterd is... NOT!
Het is dan ook bestemd voor mensen met niet al te veel inhoud die niet al teveel nadenken. Het Hart van Nederland publiek. Het zit alleen veel slechter in elkaar.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik vind er niets mis mee. Wat serieus nieuws afgewisseld met sportnieuws, luchtig nieuws en geroddel. Ik vind het een prima programma.
Bij Boulevard is het bewust, bij NSE is het amateurisme.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:05 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Boulevard is natuurlijk ook best rommelig. Het moet niet te strak worden want dan is niet de charme van dit soort programma's.
Dat snapte ik wel, Mike.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:29 schreef Mike het volgende:
Even de shit verwijderd.
En de post van static...dat was geen shit, maar slaat nergens op zonder die andere posts
Daar lijkt het wel op ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:43 schreef SteveBallmer het volgende:
Ah, hoor ik hier de publieke omroep weer kraaien?
Geef mij ook maar Boulevard.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Bij Boulevard is het bewust, bij NSE is het amateurisme.
Bedoel je dat hij zoiets zei als: het gaat toch al bergafwaarts met dit programma?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:33 schreef SlimShady het volgende:
ik had trouwens nog wat interessants gezien op NSE.
En dan bedoel ik dingen die Beau en Jan-Joost hebben gezegd.
Helaas is de aflevering van gisteren nog niet online, dan zou ik ze letterlijk kunnen quoten.
Je telt meerdere NSE afleveringen bijelkaar en vergelijkt het met 1 RTL Boulevard afleveringen? RTL Boulevard wordt ook 's avonds herhaald op RTL5 waarom tel je dat niet erbij?quote:ja, vrijdag jl. Maandag waren het er 1,4 miljoen. woensdag maar 950.000.
NSE had incl. alle herhalingen 350.000 kijkers op woensdag.
dus je 500.000 versus 1 miljoen is een dagopname en absoluut te weinig voor zo een duur programma dat paradepaardje moet zijn.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:28 schreef pberends het volgende:NSE
.
Of kom ik nu heel sarcastisch over?
vandaag Inge Iepenburg.. ben benieuwdquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:33 schreef Kevanovitch het volgende:
Die Harmke is echt een draak. Geen NSE voor mij.
ja, zij is geschikt voor dit werk.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:54 schreef cpcpb het volgende:
[..]
vandaag Inge Iepenburg.. ben benieuwd
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/007203.html#commentsquote:En de eerstvolgende die vrijwillig vertrekt is Humberto Tan. Deze jongen is gewoon té goed voor een k*tprogramma als NSE. Jan Joost van Gangelen blijft eerst nog even zitten maar niet lang daarna. Harmke Pijpers blijft net zo lang tot John haar met vervroegd pensioen stuurt (mag wat bij betreft vandaag al zijn) en Beau probeert met alle macht de kar met de vierkante wielen te trekken. tsk tsk...
. MacManiac 25-08-05 @ 10:31
feit of fictie?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:07 schreef pberends het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/007203.html#comments
quote:Big Brother 5
Er kan niet genoeg over gesproken worden, dat is het motto van televisie/internetproject Big Brother 5. Nog voor de eerste uitzending live gegaan is, loopt het internet vol met alle mogelijke verwijzingen naar het glazen huis in Aalsmeer. Op de Big Brother-site is BB5 gisteren gelanceerd terwijl tegelijkertijd het populaire weblog FOK! met haar eigen internetversie van BB5 kwam.
Toegegeven, Talpa heeft goede livestreams met maarliefst vier camera’s waardoor de echte fan 24 uur per dag kan genieten van het lief en leed in het huis. Maar voor veel meer dan dat moet u toch echt op de pagina van FOK! zijn. Die leveren behalve de officiële informatie (voornamen, leeftijden, woonplaats, hobby’s) een schat aan, via slinkse wegen verkregen, aanvullende info. Zo wisten de FOK-ers de privé website van ene Menno te achterhalen en bleef ook het hotmailadres van Vindicat corpsmeisje Lieske niet geheim. Het zal druk worden op Lieske haar MSN-messenger.
We kunnen overigens verwachten dat er de komende tijd veel meer over de bewoners bekend gaat worden. FOK heeft namelijk een tiplijn en mag gerekend worden tot een van de grootste communities op internet. Het is zeer waarschijnlijk dat er straks meer privé-info op straat ligt dan de makers konden voorzien. Zo wordt er al druk gespeculeerd over de mysterieuze “met HIV besmette bewoner” die gisteravond door Bridget werd aangekondigd. Een columnist op het FOK-weblog schrijft daarover: “Is het onze naïeve studente Lieske, de corpsballen Menno of Rikkert of toch de man met het ene been? We weten het niet, maar er wordt natuurlijk wel al druk gespeculeerd. Hoe onsmakelijk moet het zijn voor de familieleden van de daadwerkelijke HIV patiënt die dit inmiddels natuurlijk ook mogen aanschouwen? Weten die familieleden, collega's en kennissen het eigenlijk wel, vraag ik me af.“
De echt grote vraag blijft natuurlijk wie de aangekondigde 'ex van een van de bewoners' gaat worden die spoedig het huis zal betreden en hoelang de zeven maanden zwangere Tanja het gaat volhouden. Wij zijn in ieder geval benieuwd wie straks de echte primeurs gaat leveren: Talpa of FOK.
Wat een breezerquote:Het zal druk worden op Lieske haar MSN-messenger.
Waarschijnlijk nieuwe tactiek om kijkcijfers op te trekkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:21 schreef -Mk- het volgende:
Het is een drama vandaag
bumpers dwars door Beau,
filmpjes die te vroeg starten,
geluid weg
Zit je nou toch te kijken?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:26 schreef pberends het volgende:
Ze voelen zich bij NSE echt niet meer zo zeker, ook al doen ze wel alsof.
Ha ha.. ja en "ik was nog niet klaarrrr.."quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:31 schreef static het volgende:
Harmke was weer op dreef: "Ja, dat kreng" tegen Humberto.
Nope.quote:
Voor alle filmliefhebbers..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:31 schreef static het volgende:
Harmke was weer op dreef: "Ja, dat kreng" tegen Humberto.
Als je dit al drama (en vooral lollig) vindt moet je voor de grap eens doordeweeks naar RTLZ kijken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:21 schreef -Mk- het volgende:
Het is een drama vandaag
bumpers dwars door Beau,
filmpjes die te vroeg starten,
geluid weg
In ieder geval weten we nu welke fouten het RTL Nieuws vroeger (1990) mee kampte.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:01 schreef pberends het volgende:
NSE had goeie kijkcijfers gister. Ten opzichte van gister althans.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Roderick veelo heeft ook een jaartje bij Radio2 gewerkt in de ochtend bij 'vara's ontbijtshow'
ik vondt hem daar niet goed!![]()
ik vind hem serieus goed in RTL-Z. maar daar gaat dit topic niet over.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Roderick veelo heeft ook een jaartje bij Radio2 gewerkt in de ochtend bij 'vara's ontbijtshow'
ik vond hem daar niet goed!![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | -week 1- ma 15 aug 364.000 (ma: 7,9%) di 16 aug 258.000 (ma: 7,1%) wo 17 aug 135.000 (ma: 4,0%) do 18 aug 182.000 (ma: 5,6%) vr 19 aug 190.000 (ma: 4,7%) -week 2- ma 22 aug 203.000 (ma: 5,3%) di 23 aug 186.000 (ma: 4,6%) wo 24 aug 138.000 (ma: 3,3%) do 25 aug 193.000 (ma: 4,5%) vr 26 aug 148.000 (ma: 3,9%) |
Wat ik maar aan wil geven is dat daar echt heel vaak van alles fout gaat.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:56 schreef MrBadGuy het volgende:
RTL-Z is gewoon een goed, inhoudelijk programma.
nee? wrom?quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:47 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik kijk niet naar NSE !
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | -week 1- ma 15 aug 364.000 (ma: 7,9%) di 16 aug 258.000 (ma: 7,1%) wo 17 aug 135.000 (ma: 4,0%) do 18 aug 182.000 (ma: 5,6%) vr 19 aug 190.000 (ma: 4,7%) -week 2- ma 22 aug 203.000 (ma: 5,3%) di 23 aug 186.000 (ma: 4,6%) wo 24 aug 138.000 (ma: 3,3%) do 25 aug 193.000 (ma: 4,5%) vr 26 aug 148.000 (ma: 3,9%) -week 3- ma 30 aug 250.000 (ma: 6,6%) |
Hoogste kijkcijfers dat Beau had was Maandag 15 augustusquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:59 schreef pberends het volgende:
NSE:
[ code verwijderd ]
Hoogste kijkcijfers... Beau zal wel beretrots zijn.
je hebt groot gelijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:07 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik kijk altijd naar RTL Boulevard !Daar kan niemand mij afnemen....Als ik naar NSE zal willen kijken kijk ik soms op internet (Aflevering gemist) Talpa site maar heel soms doe ik dat.
![]()
ik vind het wel link om zoiets te zeggen over je werkgever.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:25 schreef marsu het volgende:
maar wat wil je ons nou duidelijk maken met punt 2? :-)
quote:Bert en Ernie geven een persconferentie. Voor de katoenen snuitjes staat een batterij microfoons opgesteld, alsof er een ramp is gebeurd in hun straat. Op een van de microfoons staat NSE geschreven, de afkorting van het Talpa-nieuws.Vraagt Ernie: ´Wat is dat, NSE?` Zegt Bert: ´Het zal wel iets nationaal-socialistisch zijn.` Zegt: Ernie: `Eerst had je NSA, toen de NSB en dan zijn ze nu zeker bij de E uitgekomen.`
quote:
Hele tijd terug alweer als ik me niet vergis.quote:
Waar ging het over danquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:18 schreef Toad het volgende:
[..]
Hele tijd terug alweer als ik me niet vergis.
Moedig!quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ze hebben nu echt drie blokken of niet? Ik heb half zitten kijken, maar er zijn volgens mij nu echt drie blokken, ipv alles doorelkaar.
Blijf het in ieder geval kijken
dat snap ik echt niet.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:32 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Moedig! [afbeelding]
ik vind het zelf (nog) lachwekkend amateuristisch.
1. begin ging wéér mis.quote:
Ja, dat zei ik al eerder; dat commentaar van Beau is erg goedkoop en opzichtig. Ik zie Gijs Wanders bij het NOS Journaal ook niet zo snel zijn mening geven dat Bush een mongool is, dat staat gewoon raar. Elke keer spreekt Beau er schande van, nou ga dan de politiek in ofzo, maar ga niet lopen janken in een nieuwsprogramma.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:44 schreef Mainport het volgende:
Ik vind het erg droogjes.
Heel nuchter wordt er een nieuwsbericht verteld, vervolgd door een tingel, en hup naar het volgende berichtje. Beau tracht ondertussen zijn mening er tussen te gooien door te zeggen dat het 'schandalig' is. Ok, zegt die ander, en weer hup naar het volgende berichtje.
Hier ben ik gestopt met kijken, want het viel echt tegen.
Vooral vergelijken met het 8 uur journaal jaquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik al eerder; dat commentaar van Beau is erg goedkoop en opzichtig. Ik zie Gijs Wanders bij het NOS Journaal ook niet zo snel zijn mening geven dat Bush een mongool is, dat staat gewoon raar. Elke keer spreekt Beau er schande van, nou ga dan de politiek in ofzo, maar ga niet lopen janken in een nieuwsprogramma.
Volgens mij zit jeroen ver weg en staat de weervrouw/man ver weg.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:30 schreef SlimShady het volgende:
[..]
1. begin ging wéér mis.
2. geluid is nog steeds bagger.
3. waarom zit Jeroen zo ver weg
het enige goede is dat ze af en toe een opinie doorheen strooien.
Dat wijf is errug grappig. Daar moet je misschien even aan wennen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:03 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
ik heb vandaag 5 minuten gekeken en toen maar snel weer weggezapt. dat wijf ziet er zo idioot uit. beau probeerde vond ik heel gemaakt zijn rol uit boulevard te behouden (die van rebel) en zoals hierboven al werd opgemerkt zit Jeroen (blijkbaar heet hij zo, wist ik veel) wel erg ver weg
quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:11 schreef Hapertje het volgende:
Beau gewoon??? Het is het grootst over het paard getilde mislukte tv-talent ooit! Zonder de chemie met Albert heeft deze man nog nooit iets klaar gespeeld.
Misschien dat we een nieuw werkwoord kunnen introduceren in ons land: Beaugewoon doen. Doe maar Beaugewoon, dan ben je arrogant genoeg!
Gordon komt al veel te veel op TV.quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:50 schreef marsu het volgende:
Ik vind het gewoon fantastisch dat programma. Het is juist goed dat Jeroen van Kan zo ver weg zit, die man is de expert en overklast iedereen. Het maakt goed onderscheid tusesn hem en die domme Harmke Pijpers, zij moet wel snel weg. Beau is een fantastische presentator, hij verdient een standbeeld. Samen met Jan Joost maakt hij de ene grap na de andere, zoals gisteren tijdens het weerbericht, dat is toch fantastisch. Beter dan dat saaie NOS-journaal met al die notoire non-valeurs.
Ze moeten er alleen wel aan denken dat ze meer shownieuws (entertainment) brengen, al die nieuwsberichten zijn al besproken in het RTL-nieuws. Dat vindt niemand meer interessant. Harmke Pijpers moeten ze vervangen door Winston of Gordon, die zijn daar meer op hun plaats. Het is gewoon fantastisch allemaal![]()
Het kan best dat jij beau een over het paard getilde kwal vind maar mislukt? Nee dat ben ik niet met je eens..quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:11 schreef Hapertje het volgende:
Beau gewoon??? Het is het grootst over het paard getilde mislukte tv-talent ooit! Zonder de chemie met Albert heeft deze man nog nooit iets klaar gespeeld.
Misschien dat we een nieuw werkwoord kunnen introduceren in ons land: Beaugewoon doen. Doe maar Beaugewoon, dan ben je arrogant genoeg!
vind juist dat al dat shownieuws beetje overbodig is omdat rtl boulevard daarvoor is. (niet dat ik dat kijk overigens). Verder vind ik het een glad, gelikt programma met een lekkere snelheid waar alles een beetje in zit. Tot nu toe best prima. Mooi decor ook trouwens maar dat terzijdequote:Op zaterdag 3 september 2005 12:50 schreef marsu het volgende:
Ze moeten er alleen wel aan denken dat ze meer shownieuws (entertainment) brengen, al die nieuwsberichten zijn al besproken in het RTL-nieuws. Dat vindt niemand meer interessant. Harmke Pijpers moeten ze vervangen door Winston of Gordon, die zijn daar meer op hun plaats. Het is gewoon fantastisch allemaal![]()
Verkeerde topic, maat.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:13 schreef Haaibaaike het volgende:
RTL Boulevard had woensdag en donderdag meer dan 1 miljoen kijkers![]()
Dat was echt lang geleden dat ze boven de miljoen kijkers hadden![]()
Werd tijd, ziet er nu erg rommelig uit met die nieuwslezer op z'n eigen eilandje in de hoek.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:33 schreef static het volgende:
Vanaf volgende week (of de week daarop) een nieuw decor.
Dat is altijd om 2 uur.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
NSE wordt ineens afgekapt, om 2 uur neemt Nickelodeon het over...![]()
![]()
![]()
quote:Volgens Beau.
‘Handelen spelers van het Nederlands Elftal met Willem Holleeder?’ schreef Marc Koster in zijn column in Nieuwe Revu, in een stukje over een brainstorm over NSE die wij afgelopen zondag bij mij thuis hadden gehouden. Het was een jongensboekachtige avond en het zou heerlijk zijn als we op dat onderzoeksniveau journalistiek zouden kunnen bedrijven. Want er is natuurlijk maar één ding echt spannend aan de journalistiek en dat zijn de onthullingen. De rest is copy-paste. Wij tapen en onderzoeken al weken de andere nieuwsbulletins en RTL Nieuws en Het Journaal zijn een bijna exacte kopie van elkaar. Dezelfde onderwerpen, dezelfde invalshoeken en dan aan het eind nog een los eigen reportagetje (Marga van Praag 8 minuten op een Franse camping en 6 minuten Hoe maak je een zomerhit? etcetera).
Op dit moment zou ik uit praktisch oogpunt tekenen voor zo’n uitzending, want wij kampen hier bij NSE met allerlei opstartproblemen. Van wc-brillen die naar beneden vallen, voor heren heel vervelend, tot tekstdraaiboeken die niet uit een printer komen. Praktische dingen en oplosbaar dus, maar het duurt allemaal zo lang en het frustreert de inhoudelijke voortgang van het programma, waar het uiteindelijk natuurlijk allemaal om gaat. Daar bovenop komen nog alle sociale problemen die zo’n grote organisatie met zich meebrengt. Als je met een man of veertig bij elkaar gaat zitten, in het heetst van de strijd, dan moet je niet verwachten dat iedereen elkaar leuk vindt. Ik heb gemerkt dat het grootste gedeelte van de problemen in bedrijven ontstaat door communicatiestoornissen. Dat klinkt wat knorrig en saai, maar is in feite behoorlijk opwindend.
Ik ga er sinds kort gewoon vanuit dat iedereen die de kans krijgt om iets verkeerd uit te leggen dat ook zal doen en dan ben je wat beter voorbereid op teleurstellingen. Ik denk trouwens dat je die communicatieproblemen overal tegenkomt. Misschien is het wel aardig, schiet me nu te binnen, als ik gewoon een keertje in de week, of vaker, als dat uitkomt, een stukje schrijf over de toestanden rond NSE. Ik beloof dat ik ervoor zal zorgen dat het interessanter wordt dan het woord communicatieproblemen doet vermoeden. Wat dacht je van de verhoudingen tussen mannen en vrouwen, op zo’n redactie, rokers en niet rokers, homo’s en niet homo’s, bazen en redacteuren, het commentaar uit de kranten, want de recensenten slijpen hun messen, en terecht, zou ik ook doen. Nee, dat komt wel goed, ik heb een zee om op te drinken.
Ja! Veel beter dan Gordon horen praten over zijn leven.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:10 schreef static het volgende:
Volgens Beau.
[..]
Misschien is het wel aardig, schiet me nu te binnen, als ik gewoon een keertje in de week, of vaker, als dat uitkomt, een stukje schrijf over de toestanden rond NSE. Ik beloof dat ik ervoor zal zorgen dat het interessanter wordt dan het woord communicatieproblemen doet vermoeden. Wat dacht je van de verhoudingen tussen mannen en vrouwen, op zo’n redactie, rokers en niet rokers, homo’s en niet homo’s, bazen en redacteuren, het commentaar uit de kranten, want de recensenten slijpen hun messen, en terecht, zou ik ook doen. Nee, dat komt wel goed, ik heb een zee om op te drinken.
Winston en Gordon mogen het helemaal niet presenteren.quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:50 schreef marsu het volgende:
Ik vind het gewoon fantastisch dat programma. Het is juist goed dat Jeroen van Kan zo ver weg zit, die man is de expert en overklast iedereen. Het maakt goed onderscheid tusesn hem en die domme Harmke Pijpers, zij moet wel snel weg. Beau is een fantastische presentator, hij verdient een standbeeld. Samen met Jan Joost maakt hij de ene grap na de andere, zoals gisteren tijdens het weerbericht, dat is toch fantastisch. Beter dan dat saaie NOS-journaal met al die notoire non-valeurs.
gelukkig zijn er ca. 100.000 kijkers die het er mee eens zijnquote:
Dat had wel met voetbal te makenquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:27 schreef Schupi het volgende:
Gisteren in de rust van Boekarest-Feyenoord 10 minuten NSE: 709.000 kijkers. Ze hebben eindelijk hun plek gevonden.
heb t gisteren in de rust van `t voetbal voor t eerst gezien. T was dan wel maar een paar minuten maar wat een rotzooi maakte ze ervanquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:27 schreef Schupi het volgende:
Gisteren in de rust van Boekarest-Feyenoord 10 minuten NSE: 709.000 kijkers. Ze hebben eindelijk hun plek gevonden.
quote:Jort Kelder naar NSE.
Jort Kelder gaat met ingang van vrijdag het presentatieteam van het Talpa-programma NSE (Nieuws, Sport en Entertainment) versterken.
In afwisseling met Beau van Erven Dorens zal hij twee dagen per week de rol van centrale presentator (anchor) vervullen. Daarnaast blijft Kelder als hoofdredacteur verbonden aan het blad Quote. NSE is dagelijks om 19.00 uur te zien op Talpa.
Lekker ongeinteresseerd en droogquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:07 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb nu ook NSE opstaan.Net Beau of niet
![]()
Ik heb al weer rtl4 opstaanquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Lekker ongeinteresseerd en droog
Dat is wel zijn eerste keer !quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:24 schreef SlimShady het volgende:
Zeg maar 'zeer slecht'. Oh my god, Beau was 10x beter.
Dit was echt niet om aan te zien. Precies zoals ik al verwachtte.
Dat is sinds deze week zo.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:31 schreef Athlon_2o0o het volgende:
En de presentatoren dichter op elkaar plaatsen waardoor er wat beter een gesprek mogelijk is.
Die zat toch bij BvD, niet bij NSEquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:42 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja, slecht ik had gister toch meer verwacht.
Daphne Bunskoek was daar![]()
!
Ohw,Nu zie ik het..Zie het maar door de vingersquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:48 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Die zat toch bij BvD, niet bij NSE![]()
Niet dat de cijfers van BvD nou zo goed zijn gisteren (323.000 kijkers), maar ze hebben weleens mindere dagen gehad.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ohw,Nu zie ik het..Zie het maar door de vingers!
Ja, dat klopt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:03 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Niet dat de cijfers van BvD nou zo goed zijn gisteren (323.000 kijkers), maar ze hebben weleens mindere dagen gehad.
quote:Roer opnieuw om bij Talpa.
De vooravond van Talpa gaat op de schop: het noodlijdende programma Thuis verdwijnt van de buis en het matig scorende NSE verhuist naar een ander tijdstip.
Thuis wist zelden meer dan 100.000 kijkers te boeien en is 28 oktober voor het laatst te zien. NSE, gemiddeld 200.000 kijkers, wordt achter het meer succesvolle Big Brother geprogrammeerd. Vanaf 31 oktober begint de uitzending van Talpa om 18.00 uur met Commissaris Rex, gevolgd door Samen en Big Brother. NSE begint dan om 20.10 uur, in de hoop dat de BB-kijkers blijven hangen.
Een deel van de Thuispresentatoren is ook in andere uitzendingen te zien, onduidelijk is echter nog wat Froukje de Both en Angela Groothuizen gaan doen.
Eerder verhuisden de series Lieve Lust en Parels & Zwijnen naar een ander tijdstip. Volgens Talpa hoort het schuiven en sneuvelen van programma’s bij het starten van een station. ,,Dat was in het verleden bij RTL en SBS niet anders.”
Psst: www.nse.tvquote:
doordat die vrouw teveel zou uitgeven?quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:56 schreef Haaibaaike het volgende:
Jort is bang dat Ruud naar beneden zakt in de Quote Top 500..
Misschien wel, maar Ruud zou dat wel goed vinden.quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:49 schreef SlimShady het volgende:
[..]
doordat die vrouw teveel zou uitgeven?![]()
Leuk filmpje.quote:Achter de schermen bij NSE.
Een klein half uur televisie per dag heeft meer voeten in aarde dan menigeen zou kunnen bevroeden. Het lijkt allemaal vanzelfsprekend, maar vanaf 's ochtendsvroeg tot en met de uitzending wordt er hard gewerkt aan dat half uur tussen 7 en half 8. NSE gunt u een blik in de keuken.
De binnenkomst van het presentatieteam, de vele vergaderingen op een dag, de make-up, de repetitie en uiteraard de uitzending zelf, maar vooral kunt u proeven van de sfeer.
Bekijk hier een reflectie van een dag NSE.
http://www.talpa.tv/web/s(...)449/typeofpage=51230
slaat nergens op idd, ook bij het voetballen als dat zondags herhaald wordt, gewoon midden in een wedstrijd pats boem weg. Ben je lekker mee danquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:07 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zit je lekker naar de herhaling van NSE te kijken, wordt het om 2 uur afgekapt omdat Nickelodeon dan gaat uitzenden
Welke mongool kijkt er nou naar tekenfilms om 2 uur, echt heel irritant dat Talpa om 2 uur uit de lucht gaat...
Waarom je dat opnieuw moet melden is me een raadsel:quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:07 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zit je lekker naar de herhaling van NSE te kijken, wordt het om 2 uur afgekapt omdat Nickelodeon dan gaat uitzenden
Welke mongool kijkt er nou naar tekenfilms om 2 uur, echt heel irritant dat Talpa om 2 uur uit de lucht gaat...
quote:Op donderdag 22 september 2005 01:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
NSE wordt ineens afgekapt, om 2 uur neemt Nickelodeon het over...![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 11:46 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat is altijd om 2 uur.
Ach ja, de kinders moeten 's nachts toch wel calimero kunnen blijven kijken hè.
Hij's engquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 09:41 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik heb alleen een hekel aan die Jan-Joost
Jan Joost vind ik ook niks aanquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 09:41 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik vond het gisteren wel een aardige uitzending met Jort en Harmke
Ik heb alleen een hekel aan die Jan-Joost
Jeetje, wat een lelijk mens, dat is toch alles behalve representatief.quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:28 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat is Harmke PijpersZij komt van Radio1 van horen zeggen dan !!
Ja dat is ze lelijk, maar ze heeft wel een mooie stemquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:56 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Jeetje, wat een lelijk mens, dat is toch alles behalve representatief.![]()
Laat haar dan lekker bij de radio blijvenquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat is ze lelijk, maar ze heeft wel een mooie stem![]()
http://mediakrant.web-log.nl/log/4241341quote:NSE: 'NOS doet greep in stoffig verleden'
NSE, de actualiteitenrubriek van Talpa, vindt het onbegrijpelijk dat het NOS Journaal haar jubileum volgend jaar viert met een speciale uitzending waarbij oud-presentatoren van het Journaal opnieuw achter de desk plaatsnemen.
Zo presenteren onder meer Joop van Zijl en Harmen Siezen een nieuwsuitzending op donderdagmiddag 5 januari 2006. Een redactielid van NSE denkt dat de NOS met deze actie 'keihard terugslaat naar het oprukkend NSE'.
"In de strijd om de kijkcijfers is alles geoorloofd en soms worden zelfs smerige trucs niet geschuwd", aldus een redactielid van NSE. "Het NOS Journaal voelt de hete adem van NSE in zijn nek en heeft na ampel beraad besloten nu echt iets te moeten doen tegen de razendsnelle opmars van Beau van Erven Dorens. En daar waar elke zender dit probeert met verjonging en vernieuwing, doet het bijna vijftig jaar oude NOS Journaal een greep in het stoffige verleden."
"Kreupele paarden als Eugenie Herlaar, Wibo van de Linde, Rien Huizing, Eef Brouwers, Lous Haasdijk, Harmen Siezen, Noortje van Oostveen, Elleke van Doorn en Joop van Zijl worden op 5 januari van stal gehaald om het Journaal een impuls te geven nu NSE met rasse schreden nadert", vervolgt het redactielid van het matig scorende NSE. "Maar zijn het niet juist de presentatoren, die de NOS in de loop der jaren dat oubollige imago van spruitjes en klapstuk hebben bezorgd? Met de charismatige hopman Philip Freriks voorop in de rollatorpolonaise."
"De NOS zegt dat het oproepen van de vergane glorie iets te maken heeft met het vijftig jarig bestaan van het NOS Journaal. Toegegeven: wij beseffen ook wel dat op 5 januari 1956 het eerste NTS Journaal werd uitgezonden, maar weten wel beter. Het is een regelrechte aanval."
Dit bericht is echt lachwekkendquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:05 schreef Notorious het volgende:
De redactie van NSE is echt doorgeslagen.
[..]
http://mediakrant.web-log.nl/log/4241341
Alsof de NOS wat vreest voor NSE. NOS Journaal gister 2.000.000 kijkers en NSE wat? 250.000 ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |