Dat is altijd om 2 uur.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
NSE wordt ineens afgekapt, om 2 uur neemt Nickelodeon het over...![]()
![]()
![]()
quote:Volgens Beau.
‘Handelen spelers van het Nederlands Elftal met Willem Holleeder?’ schreef Marc Koster in zijn column in Nieuwe Revu, in een stukje over een brainstorm over NSE die wij afgelopen zondag bij mij thuis hadden gehouden. Het was een jongensboekachtige avond en het zou heerlijk zijn als we op dat onderzoeksniveau journalistiek zouden kunnen bedrijven. Want er is natuurlijk maar één ding echt spannend aan de journalistiek en dat zijn de onthullingen. De rest is copy-paste. Wij tapen en onderzoeken al weken de andere nieuwsbulletins en RTL Nieuws en Het Journaal zijn een bijna exacte kopie van elkaar. Dezelfde onderwerpen, dezelfde invalshoeken en dan aan het eind nog een los eigen reportagetje (Marga van Praag 8 minuten op een Franse camping en 6 minuten Hoe maak je een zomerhit? etcetera).
Op dit moment zou ik uit praktisch oogpunt tekenen voor zo’n uitzending, want wij kampen hier bij NSE met allerlei opstartproblemen. Van wc-brillen die naar beneden vallen, voor heren heel vervelend, tot tekstdraaiboeken die niet uit een printer komen. Praktische dingen en oplosbaar dus, maar het duurt allemaal zo lang en het frustreert de inhoudelijke voortgang van het programma, waar het uiteindelijk natuurlijk allemaal om gaat. Daar bovenop komen nog alle sociale problemen die zo’n grote organisatie met zich meebrengt. Als je met een man of veertig bij elkaar gaat zitten, in het heetst van de strijd, dan moet je niet verwachten dat iedereen elkaar leuk vindt. Ik heb gemerkt dat het grootste gedeelte van de problemen in bedrijven ontstaat door communicatiestoornissen. Dat klinkt wat knorrig en saai, maar is in feite behoorlijk opwindend.
Ik ga er sinds kort gewoon vanuit dat iedereen die de kans krijgt om iets verkeerd uit te leggen dat ook zal doen en dan ben je wat beter voorbereid op teleurstellingen. Ik denk trouwens dat je die communicatieproblemen overal tegenkomt. Misschien is het wel aardig, schiet me nu te binnen, als ik gewoon een keertje in de week, of vaker, als dat uitkomt, een stukje schrijf over de toestanden rond NSE. Ik beloof dat ik ervoor zal zorgen dat het interessanter wordt dan het woord communicatieproblemen doet vermoeden. Wat dacht je van de verhoudingen tussen mannen en vrouwen, op zo’n redactie, rokers en niet rokers, homo’s en niet homo’s, bazen en redacteuren, het commentaar uit de kranten, want de recensenten slijpen hun messen, en terecht, zou ik ook doen. Nee, dat komt wel goed, ik heb een zee om op te drinken.
Ja! Veel beter dan Gordon horen praten over zijn leven.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:10 schreef static het volgende:
Volgens Beau.
[..]
Misschien is het wel aardig, schiet me nu te binnen, als ik gewoon een keertje in de week, of vaker, als dat uitkomt, een stukje schrijf over de toestanden rond NSE. Ik beloof dat ik ervoor zal zorgen dat het interessanter wordt dan het woord communicatieproblemen doet vermoeden. Wat dacht je van de verhoudingen tussen mannen en vrouwen, op zo’n redactie, rokers en niet rokers, homo’s en niet homo’s, bazen en redacteuren, het commentaar uit de kranten, want de recensenten slijpen hun messen, en terecht, zou ik ook doen. Nee, dat komt wel goed, ik heb een zee om op te drinken.
Winston en Gordon mogen het helemaal niet presenteren.quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:50 schreef marsu het volgende:
Ik vind het gewoon fantastisch dat programma. Het is juist goed dat Jeroen van Kan zo ver weg zit, die man is de expert en overklast iedereen. Het maakt goed onderscheid tusesn hem en die domme Harmke Pijpers, zij moet wel snel weg. Beau is een fantastische presentator, hij verdient een standbeeld. Samen met Jan Joost maakt hij de ene grap na de andere, zoals gisteren tijdens het weerbericht, dat is toch fantastisch. Beter dan dat saaie NOS-journaal met al die notoire non-valeurs.
Ze moeten er alleen wel aan denken dat ze meer shownieuws (entertainment) brengen, al die nieuwsberichten zijn al besproken in het RTL-nieuws. Dat vindt niemand meer interessant. Harmke Pijpers moeten ze vervangen door Winston of Gordon, die zijn daar meer op hun plaats. Het is gewoon fantastisch allemaal![]()
gelukkig zijn er ca. 100.000 kijkers die het er mee eens zijnquote:
Dat had wel met voetbal te makenquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:27 schreef Schupi het volgende:
Gisteren in de rust van Boekarest-Feyenoord 10 minuten NSE: 709.000 kijkers. Ze hebben eindelijk hun plek gevonden.
heb t gisteren in de rust van `t voetbal voor t eerst gezien. T was dan wel maar een paar minuten maar wat een rotzooi maakte ze ervanquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:27 schreef Schupi het volgende:
Gisteren in de rust van Boekarest-Feyenoord 10 minuten NSE: 709.000 kijkers. Ze hebben eindelijk hun plek gevonden.
quote:Jort Kelder naar NSE.
Jort Kelder gaat met ingang van vrijdag het presentatieteam van het Talpa-programma NSE (Nieuws, Sport en Entertainment) versterken.
In afwisseling met Beau van Erven Dorens zal hij twee dagen per week de rol van centrale presentator (anchor) vervullen. Daarnaast blijft Kelder als hoofdredacteur verbonden aan het blad Quote. NSE is dagelijks om 19.00 uur te zien op Talpa.
Lekker ongeinteresseerd en droogquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:07 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb nu ook NSE opstaan.Net Beau of niet
![]()
Ik heb al weer rtl4 opstaanquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Lekker ongeinteresseerd en droog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |