En de tunes zijn verschrikkelijk goedkoop.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:38 schreef Nouk het volgende:
Ik vind het nog steeds te snel en te onrustig.
En jij denkt dat ze dat nog nooit gehoord heeft... dat het origineel is of zo?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:37 schreef pberends het volgende:
..... graftak harmke... / weinig kijkers..
Kijk dat is ook kritiek..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:38 schreef Nouk het volgende:
Ik vind het nog steeds te snel en te onrustig.
Kopspijkers, zelfde verhaal.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:43 schreef BVO het volgende:
pberends, heb jij echt zo weinig te doen op zo'n avond dat je alleen maar naar dergelijke 'kutprogramma's' kan kijken en ze gaan vervolgens afzeiken?.
Als je het niks vindt, kijk dan gewoon niet meer.
En irritant dat het tussen elk item zit. Je wordt er echt niet ontspannen van, net of ze de trein moeten halen. Ik hou t duidelijk bij Boulevard. Al is dat wel saaier geworden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:39 schreef pberends het volgende:
[..]
En de tunes zijn verschrikkelijk goedkoop.
Ha ha.. nou ja dat weet ik niet..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:47 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Kopspijkers, zelfde verhaal.
Hij zit inderdaad moederziel alleen op zijn huurflatje niets anders te doen dan dit.
De rest van de mensheid heeft hem namelijk irl verlaten. En ja, dan ga je alternatieven zoeken hè.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:49 schreef cpcpb het volgende:
Maar de blijdschap tav de lage kijkcijfers/negatieve kritiek vind ik wel erg triest..
De Mol wil aan het eind van dit TV-seizoen een marktaandeel van 10%. Dat is dus eind juni 2006.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:50 schreef SCH het volgende:Ze hadden zelf zo'n grote bek, dan is dat toch logisch?
http://www.talpa.tv/web/s(...)=18/typeofpage=47019quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:54 schreef SlimShady het volgende:
hey static, op welke site staat die column van Beau?
Talpa.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:54 schreef SlimShady het volgende:
hey static, op welke site staat die column van Beau?
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:54 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
De Mol wil aan het eind van dit TV-seizoen een marktaandeel van 10%. Dat is dus eind juni 2006.
Wat is daar grote bek aan? Ik heb niemand van Talpa horen zeggen dat die 10% in week 1 van hun bestaan een feit moest zijn. Maar misschien weet jij meer?
Talpa is 5 dagen bezig. Beetje goedkoop gelul dus allemaal.
Ach ja, iedereen vindt het blijkbaar fantastisch om iemand die geld heeft en iets nieuws wil opzetten, flink op z'n bek gaat. Zelfde dat die problemen van Versatel met Talpa of De Mol in verband wordt gebracht, terwijl ze niets meer met elkaar te maken hebben.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:57 schreef static het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Ze zijn goddomme net 5 dagen bezig. Zoals ik in dat vorige topic ook al zei: kijk eens naar de eerste maanden van Boulevard, dat was niet om aan te zien.
1. Hij wil het aan het eind van dit jaar.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:54 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
De Mol wil aan het eind van dit TV-seizoen een marktaandeel van 10%. Dat is dus eind juni 2006.
Wat is daar grote bek aan? Ik heb niemand van Talpa horen zeggen dat die 10% in week 1 van hun bestaan een feit moest zijn. Maar misschien weet jij meer?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zelfde dat die problemen van Versatel met Talpa of De Mol in verband wordt gebracht, terwijl ze niets meer met elkaar te maken hebben.
Onzin, na één jaar. Zei 'ie zelf bij NOVA.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:00 schreef SCH het volgende:
[..]
1. Hij wil het aan het eind van dit jaar.
Laat die programma's zich nou eerst ontwikkelen. Geen enkel programma staat direct als een huis. De formule moet nog beter, de mensen moeten er nog in groeien. Ook het publiek, dat nog vastgeroest zit in vaste systemen (18:30 = Boulevard) moet er langzaam aan wennen. Denken dat je direct mee kan is onzin.quote:2. De vooravond is doorslaggevend in de strijd om de kijker, zei ook John
3. Er valt veel af te lezen uit de cijfers van de eerste dagen, dat is een wetmatigheid bij tv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |