En de tunes zijn verschrikkelijk goedkoop.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:38 schreef Nouk het volgende:
Ik vind het nog steeds te snel en te onrustig.
En jij denkt dat ze dat nog nooit gehoord heeft... dat het origineel is of zo?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:37 schreef pberends het volgende:
..... graftak harmke... / weinig kijkers..
Kijk dat is ook kritiek..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:38 schreef Nouk het volgende:
Ik vind het nog steeds te snel en te onrustig.
Kopspijkers, zelfde verhaal.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:43 schreef BVO het volgende:
pberends, heb jij echt zo weinig te doen op zo'n avond dat je alleen maar naar dergelijke 'kutprogramma's' kan kijken en ze gaan vervolgens afzeiken?.
Als je het niks vindt, kijk dan gewoon niet meer.
En irritant dat het tussen elk item zit. Je wordt er echt niet ontspannen van, net of ze de trein moeten halen. Ik hou t duidelijk bij Boulevard. Al is dat wel saaier geworden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:39 schreef pberends het volgende:
[..]
En de tunes zijn verschrikkelijk goedkoop.
Ha ha.. nou ja dat weet ik niet..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:47 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Kopspijkers, zelfde verhaal.
Hij zit inderdaad moederziel alleen op zijn huurflatje niets anders te doen dan dit.
De rest van de mensheid heeft hem namelijk irl verlaten. En ja, dan ga je alternatieven zoeken hè.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:49 schreef cpcpb het volgende:
Maar de blijdschap tav de lage kijkcijfers/negatieve kritiek vind ik wel erg triest..
De Mol wil aan het eind van dit TV-seizoen een marktaandeel van 10%. Dat is dus eind juni 2006.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:50 schreef SCH het volgende:Ze hadden zelf zo'n grote bek, dan is dat toch logisch?
http://www.talpa.tv/web/s(...)=18/typeofpage=47019quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:54 schreef SlimShady het volgende:
hey static, op welke site staat die column van Beau?
Talpa.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:54 schreef SlimShady het volgende:
hey static, op welke site staat die column van Beau?
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:54 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
De Mol wil aan het eind van dit TV-seizoen een marktaandeel van 10%. Dat is dus eind juni 2006.
Wat is daar grote bek aan? Ik heb niemand van Talpa horen zeggen dat die 10% in week 1 van hun bestaan een feit moest zijn. Maar misschien weet jij meer?
Talpa is 5 dagen bezig. Beetje goedkoop gelul dus allemaal.
Ach ja, iedereen vindt het blijkbaar fantastisch om iemand die geld heeft en iets nieuws wil opzetten, flink op z'n bek gaat. Zelfde dat die problemen van Versatel met Talpa of De Mol in verband wordt gebracht, terwijl ze niets meer met elkaar te maken hebben.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:57 schreef static het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Ze zijn goddomme net 5 dagen bezig. Zoals ik in dat vorige topic ook al zei: kijk eens naar de eerste maanden van Boulevard, dat was niet om aan te zien.
1. Hij wil het aan het eind van dit jaar.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:54 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
De Mol wil aan het eind van dit TV-seizoen een marktaandeel van 10%. Dat is dus eind juni 2006.
Wat is daar grote bek aan? Ik heb niemand van Talpa horen zeggen dat die 10% in week 1 van hun bestaan een feit moest zijn. Maar misschien weet jij meer?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zelfde dat die problemen van Versatel met Talpa of De Mol in verband wordt gebracht, terwijl ze niets meer met elkaar te maken hebben.
Onzin, na één jaar. Zei 'ie zelf bij NOVA.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:00 schreef SCH het volgende:
[..]
1. Hij wil het aan het eind van dit jaar.
Laat die programma's zich nou eerst ontwikkelen. Geen enkel programma staat direct als een huis. De formule moet nog beter, de mensen moeten er nog in groeien. Ook het publiek, dat nog vastgeroest zit in vaste systemen (18:30 = Boulevard) moet er langzaam aan wennen. Denken dat je direct mee kan is onzin.quote:2. De vooravond is doorslaggevend in de strijd om de kijker, zei ook John
3. Er valt veel af te lezen uit de cijfers van de eerste dagen, dat is een wetmatigheid bij tv
ik denk dat het probleem meer zit in de TIJD en snelheid waarop het commentaar komt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:01 schreef SCH het volgende:
[..]Ze hebben wel degelijk met elkaar te maken.
Maar flauw praatje verder, kan net zo goed zeggen dat er mensen zijn, jij voorop, die iemand met geld heilig verklaren en geen fout woord over hem willen horen.
Helaas denkt John daar anders over.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:43 schreef cpcpb het volgende:
De kijkcijfers zijn uberlaag..
haha.. sorry maar wat zegt dat?
Is een programma alleen maar goed als er veel mensen naar kijken?
het interesseert me echt niet waar de rest van de straat, plaats, provincie naar kijkt hoor..
Eind van het kalenderjaar. Dat is 31 decemberquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Onzin, na één jaar. Zei 'ie zelf bij NOVA.
Leuk dat je hem verdedigt maar denk je nou echt dat ze bij Talpa ook zo denken. Denk je nou echt dat Thuis maanden de tijd krijgt om naar 10 procent te groeien - een herhaling van de Rijdende Rechter heeft 3 x zoveel kijkers als NSE. Hoe lang krijgen ze volgens jou de tijd om te wennen?quote:Laat die programma's zich nou eerst ontwikkelen. Geen enkel programma staat direct als een huis. De formule moet nog beter, de mensen moeten er nog in groeien. Ook het publiek, dat nog vastgeroest zit in vaste systemen (18:30 = Boulevard) moet er langzaam aan wennen. Denken dat je direct mee kan is onzin.
dat is in mijn ogen weer een ander verhaal..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:04 schreef APK het volgende:
[..]
Helaas denkt John daar anders over.
More money, more money, more money!
De problemen van Versatel hebben niets te maken met de Mol. Hij heeft zijn aandelen verkocht en dus is het niet meer zijn bedrijf.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze hebben wel degelijk met elkaar te maken.
Maar flauw praatje verder, kan net zo goed zeggen dat er mensen zijn, jij voorop, die iemand met geld heilig verklaren en geen fout woord over hem willen horen.
Nee tuurlijk. De beste programma's van de publieken scoren laag maar daaar gaat het hier niet om. Commerciele tv gaat om de cijfers en de centen, nergens anders om.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:43 schreef cpcpb het volgende:
Is een programma alleen maar goed als er veel mensen naar kijken?
Binnen een jaar, weet ik zeker. Kom anders maar met een bron die het tegendeel bewijst.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Eind van het kalenderjaar. Dat is 31 december
Ik denk nu ook niet vanuit Talpa, ik denk met logisch verstand. Natuurlijk worden ze bij Talpa nu onrustig en natuurlijk zullen er programma's gaan sneuvelen. Ik zeg alleen dat je een situatie als deze had kunnen verwachten.quote:
[..]
Leuk dat je hem verdedigt maar denk je nou echt dat ze bij Talpa ook zo denken. Denk je nou echt dat Thuis maanden de tijd krijgt om naar 10 procent te groeien - een herhaling van de Rijdende Rechter heeft 3 x zoveel kijkers als NSE. Hoe lang krijgen ze volgens jou de tijd om te wennen?
Ik weet het wel. Heel erg weinig. Dat zijn de wetten van de commercie. De adverteerder pikt dat namelijk niet, die lage cijfers en haakt af en dan is het over en uit. En dat duurt echt geen maanden.
Meneer de Mol houdt anders ook wel van een beetje sensatiezoeken, als je ziet wat er uitgezonden (wordt) gaat worden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:03 schreef cpcpb het volgende:
Maar na de eerste uitzending al dit soort dingen roepen is een beetje sensatiezoekerig
Hoor je dan iemand zeggen dat Talpa gaat ontploffen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:05 schreef SteveBallmer het volgende:
Er zijn inderdaad mensen die de illusie hebben dat Talpa van deze cijfers in paniek raakt of misschien zelfs wel stopt. Dat is naïef.
Talpa is here to stay en ze hebben een hele lange adem. Bovendien zie je bij NSE dagelijks verbeteringen. Thuis is nu al een hopeloos geval en intern zullen er dan ook wel de nodige bommen ontploft zijn. Komt helemaal goed, waarschijnlijk vanaf volgende week al.
Niet waar, hij hoopt eind van dit jaar het niveau van de NOS te hebben bereikt inzake het voetbal.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:00 schreef SCH het volgende:
1. Hij wil het aan het eind van dit jaar.
Wordt aan gewerkt. Of dacht je dat er nu niks gebeurde in huize Talpa?quote:2. De vooravond is doorslaggevend in de strijd om de kijker, zei ook John'
Dit is warmlopen en sparren, vanaf volgende week gaat het echt beginnen.quote:3. Er valt veel af te lezen uit de cijfers van de eerste dagen, dat is een wetmatigheid bij tv
Want? Kom je daar dan op klaar?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:08 schreef APK het volgende:
[..]
Meneer de Mol houdt anders ook wel van een beetje sensatiezoeken, als je ziet wat er uitgezonden (wordt) gaat worden.
Ik hoop dat die proleet vreselijk op zijn muil gaat.
Ik ben een Talpa-fan. Omdat ik het dan lekker kan afzeiken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:43 schreef BVO het volgende:
pberends, heb jij echt zo weinig te doen op zo'n avond dat je alleen maar naar dergelijke 'kutprogramma's' kan kijken en ze gaan vervolgens afzeiken?.
Als je het niks vindt, kijk dan gewoon niet meer.
Jawel hoor, dan krijg ik bv hopelijk weer Studio Sport te zien, zonder eerst naar baggerwedstrijdjes van veredelde amateurclubs en een herhaling van een wedstrijd van de dag daarvoor (tussen ellenlange reclameblokken) te moeten kijken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het voegt toch nul komma nul toe aan jouw leven wanneer Talpa flopt?
HOe kom je daar nou bij?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De problemen van Versatel hebben niets te maken met de Mol. Hij heeft zijn aandelen verkocht en dus is het niet meer zijn bedrijf.
Ik verklaar niemand heilig. Verschil tussen jou en mij is dat ik er positief voor open sta en jij er negatief tegenover staat. Ik vind het prima een nieuwe zender, hopelijk met veel goede nieuwe programma's. Is het niks, dan kijk ik niet meer.
Mensen zoals jij kijken naar het programma in de hoop dat het slecht is en hij maar fantastisch hard op z'n bek gaat. Dat is een beetje triest.
Je moet toch eerst weten wat je afzeikt he.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:15 schreef Darklight het volgende:
Dus je kijkt de hele avond Talpa, om het dan af te zeiken, zielig leven heb je dan
Integendeel, ik weet wel zeker dat ze er koortsachtig bezig zijn om te kijken wat er moet veranderen of hoe het verder moet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:08 schreef SteveBallmer het volgende:
Wordt aan gewerkt. Of dacht je dat er nu niks gebeurde in huize Talpa?
Ik ben benieuwd. Dat zullen we dan wel zien - ik voorspel je dat als Thuis niet snel op 10 procent zit, het van de buis wordt gehaald of bijvoorbeeld door Gordon en Angela gepresenteerd gaat worden in een kopie van de 5-uurshow.quote:Dit is warmlopen en sparren, vanaf volgende week gaat het echt beginnen.
Dat kan ik me goed voorstellen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:14 schreef APK het volgende:
[..]
Jawel hoor, dan krijg ik bv hopelijk weer Studio Sport te zien, zonder eerst naar baggerwedstrijdjes van veredelde amateurclubs en een herhaling van een wedstrijd van de dag daarvoor (tussen ellenlange reclameblokken) te moeten kijken.
En ik heb een grafhekel aan mensen die denken dat met geld alles te koop is.
TV maken moet ook een passie zijn. Volgens mij is de Mol's passie geld maken.
Ja klopt, maar ik ga zo lekker SBS kijkenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:16 schreef Nouk het volgende:
[..]
Je moet toch eerst weten wat je afzeikt he..
Als jouw beste vriend zich lullig gedraagt wel...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:17 schreef SCH het volgende:
Doe eens niet zo lullig tegen mijn beste vriend pberends zeg
Dat was de opzet ook, een aan 2005 aangepaste versie van de 5-uurshow. Beetje hipper en zo.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:17 schreef SCH het volgende:
Ik ben benieuwd. Dat zullen we dan wel zien - ik voorspel je dat als Thuis niet snel op 10 procent zit, het van de buis wordt gehaald of bijvoorbeeld door Gordon en Angela gepresenteerd gaat worden in een kopie van de 5-uurshow.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |