Tuurlijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:35 schreef Verfokker het volgende:
[..]
Neehee, op een gegeven moment zegt ie om 19:00 "HAHAHA" en doet hij Ajax, PSV én Feyenoord achter elkaar in het begin, zodat om 19:45 zij dus al geweest zijn.
Als je het zelf nou ook even optelt dan kom je ook tot 1000000 kijkers voor Boulevard.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:05 schreef evert het volgende:
[..]
moet je ook even de herhaling kijkcijfers van boulevard er wel standaard bij optellen, en er mee rekenen dan boulevard slechts eenmaal herhaald wordt...
ja, vrijdag jl. Maandag waren het er 1,4 miljoen. woensdag maar 950.000.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:01 schreef cpcpb het volgende:
[..]
Als je het zelf nou ook even optelt dan kom je ook tot 1000000 kijkers voor Boulevard.![]()
Inderdaad minder herhalingen.. maar ja dat kan ik ook niet helpen.
Ik vind het wel meevallen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:40 schreef evert het volgende:
[..]
ja, vrijdag jl. Maandag waren het er 1,4 miljoen. woensdag maar 950.000.
NSE had incl. alle herhalingen 350.000 kijkers op woensdag.
dus je 500.000 versus 1 miljoen is een dagopname en absoluut te weinig voor zo een duur programma dat paradepaardje moet zijn.
En Thuis dan???quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:55 schreef static het volgende:
Ze gaan waarschijnlijk verhuizen naar 18:00.
En ik heb gezegd dat ze er één desk van moeten maken voor een betere interactie.
Exit natuurlijk.quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:19 schreef BVO het volgende:
En Thuis dan???
Toch zit er wel potentie in hoor.quote:
Ik vind er niets mis mee. Wat serieus nieuws afgewisseld met sportnieuws, luchtig nieuws en geroddel. Ik vind het een prima programma.quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:40 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Vind ik ook, het is best vermakelijk.
Boulevard is natuurlijk ook best rommelig. Het moet niet te strak worden want dan is niet de charme van dit soort programma's.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:59 schreef SlimShady het volgende:
rom-me-lig
ik dacht dat ze nou wel gewend waren en dat er verbeterd is... NOT!
Het is dan ook bestemd voor mensen met niet al te veel inhoud die niet al teveel nadenken. Het Hart van Nederland publiek. Het zit alleen veel slechter in elkaar.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik vind er niets mis mee. Wat serieus nieuws afgewisseld met sportnieuws, luchtig nieuws en geroddel. Ik vind het een prima programma.
Bij Boulevard is het bewust, bij NSE is het amateurisme.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:05 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Boulevard is natuurlijk ook best rommelig. Het moet niet te strak worden want dan is niet de charme van dit soort programma's.
Dat snapte ik wel, Mike.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:29 schreef Mike het volgende:
Even de shit verwijderd.
En de post van static...dat was geen shit, maar slaat nergens op zonder die andere posts
Daar lijkt het wel op ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:43 schreef SteveBallmer het volgende:
Ah, hoor ik hier de publieke omroep weer kraaien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |