Ik zo Jan Smit in concertquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:20 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik ga zo lekker SBS kijken
Dat hele Talpa kan me gestolen worden, alleen ER is leuk
Nee, want die grafhoer van een de Mol begint dus drie weken lang met NEC-RBC oid en dan gooit hij de vierde week Ajax-feijenoord in het begin.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:19 schreef cpcpb het volgende:
Misschien komt er straks een tijdstip waarvan je zeker weet dat op dat moment de goede wedstrijden beginnen. En je dus ook vanaf dan kan gaan kijken.
O..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:34 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, want die grafhoer van een de Mol begint dus drie weken lang met NEC-RBC oid en dan gooit hij de vierde week Ajax-feijenoord in het begin.![]()
Ja, die geeft submits van de FP doorquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:15 schreef schatje het volgende:
Wat las ik nou snel in dat andere topic? Een mol op de redactie van NSE
ik ben het nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:15 schreef schatje het volgende:
Wat las ik nou snel in dat andere topic? Een mol op de redactie van NSE
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:20 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
ik ben het niet![]()
* MrBadGuy verdenkt pberends![]()
Dan weet je toch dat je pas vanaf kwart voor 8 moet kijken? Wat is het probleem dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:34 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, want die grafhoer van een de Mol begint dus drie weken lang met NEC-RBC oid en dan gooit hij de vierde week Ajax-feijenoord in het begin.![]()
Neehee, op een gegeven moment zegt ie om 19:00 "HAHAHA" en doet hij Ajax, PSV én Feyenoord achter elkaar in het begin, zodat om 19:45 zij dus al geweest zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan weet je toch dat je pas vanaf kwart voor 8 moet kijken? Wat is het probleem dan?
Je weet dat Ajax niet voor kwart voor 8 uitgezonden zal worden, dan kijk je daarna toch pas
Onzin, bij de adverteerders en mediabureaus is een doelstelling van 10% aandeel binnen boodschappers 20-49 jaar neergelegd bij het einde van het jaar 2005 als doelstelling (heb het zelf uit de mond van Sales gehoord tijdens presenatie bij ons en tijdens de presentatie van Talpa in Hilversum)quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:08 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Niet waar, hij hoopt eind van dit jaar het niveau van de NOS te hebben bereikt inzake het voetbal.
Marktaandeel van 10% staat aan het einde van dit seizoen op de rol
[..]
Gelul.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:37 schreef evert het volgende:
Onzin, bij de adverteerders en mediabureaus is een doelstelling van 10% aandeel binnen boodschappers 20-49 jaar neergelegd bij het einde van het jaar 2005 als doelstelling (heb het zelf uit de mond van Sales gehoord tijdens presenatie bij ons en tijdens de presentatie van Talpa in Hilversum)
quote:Met de televisiezender Talpa maken we volgend jaar mei de balans op. Het doel is tien procent marktaandeel, maar voor hetzelfde geld worden alle programma's een flop. Dertig procent van de programmering is gevuld met bestaande titels, de rest is gewoon nieuw. Ik schat dat het een half jaar zal duren voordat we bijvoorbeeld met de samenvattingen van het voetbal op hetzelfde niveau zitten als de NOS.
Aldus John de Mol op zaterdag 13 augustus in Het Parool.quote:Als Talpa volgend jaar mei inderdaad op een marktaandeel van tien procent staat, hoef je geen econoom te zijn om te concluderen dat er bij de commerciële omroepen bloed gaat vloeien.
Wat hij zegt dus.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:35 schreef Verfokker het volgende:
Neehee, op een gegeven moment zegt ie om 19:00 "HAHAHA" en doet hij Ajax, PSV én Feyenoord achter elkaar in het begin, zodat om 19:45 zij dus al geweest zijn.
ik spreek talpa wekelijks, en ze geven een doelstelling af bij adverteerders en mediabureaus van 10% zenderaandeel bds20-49 eind 2005. kun je wel gelul vinden, maar dat is wat men bij adverteerders en mediabureaus op tafel legt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:55 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Gelul.
[..]
[..]
Aldus John de Mol op zaterdag 13 augustus in Het Parool.
Wat jij wil Evert, het is jouw dolle zaterdag.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:05 schreef evert het volgende:
ik spreek talpa wekelijks, en ze geven een doelstelling af bij adverteerders en mediabureaus van 10% zenderaandeel bds20-49 eind 2005. kun je wel gelul vinden, maar dat is wat men bij adverteerders en mediabureaus op tafel legt.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:05 schreef evert het volgende:
[..]
ik spreek talpa wekelijks, en ze geven een doelstelling af bij adverteerders en mediabureaus van 10% zenderaandeel bds20-49 eind 2005. kun je wel gelul vinden, maar dat is wat men bij adverteerders en mediabureaus op tafel legt.
Je spreekt jezelf ook dagelijks, zo te zien.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:06 schreef evert het volgende:
[quote]Op zaterdag 20 augustus 2005 00:05 schreef evert het volgende:
.... dubbele post....
En in de hoeveelste uitzending was dat? (van die ene die is uitgezonden?)quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:35 schreef Verfokker het volgende:
[..]
Neehee, op een gegeven moment zegt ie om 19:00 "HAHAHA" en doet hij Ajax, PSV én Feyenoord achter elkaar in het begin, zodat om 19:45 zij dus al geweest zijn.
Wat werd er over Fok gezegd dan ??quote:
Zapte langs de herhaling vannacht, ze hadden het over die spermashow die op Talpa komt en dat er op internet mensen tegen waren, oa op fok.nlquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 07:23 schreef SeLang het volgende:
[..]
Wat werd er over Fok gezegd dan ??
Ik kan hier in Taiwan geen Talpa zien op TV () en de livestream gaat ook niet vanwege het tijdsverschil, maar ze gaan geloof ik vanaf vandaag oude afleveringen als stream op internet zetten.
Ik ben geen fan van dit soort TV maar ik vind het altijd wel leuk als nieuwkomers de boel overhoop schoppen dus ik wil weleens een paar afleveringen zien.
Er wordt in tv-land tegenwoordig eigenlijk alleen maar naar het marktaandeel gekeken, zeker door de commercielen, omdat dat voor de adverteerders vaak het belangrijkste is. En marktaandelen zeggen iets over het totale kijkgedrag: vakantie en mooi weer, daar hebben alle zenders last van.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:16 schreef schatje het volgende:
We hebben van de week een paar mooie dagen gehad. Dat heeft natuurlijk ook invloed op de kijkcijfers.
Ja dat dacht ik ook al.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:32 schreef Darklight het volgende:
Ik snap ook niks van dat archief, je kunt helemaal niks terug zien
Volgens mij zijn ze gewoon vergeten dat ze gezegd hadden dat het archief per gisteren zou werkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:55 schreef SeLang het volgende:
Ja dat dacht ik ook al.
Misschien zetten ze vandaag pas de streams van gisteren online ofzo
Ze slapen uit, gun ze dat nou evenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:05 schreef Mike het volgende:
Misschien zitten ze in een andere tijdzone, want de tv-gids staat ook nog steeds op vrijdag.
De Talpa-dag begint toch ook pas om 18.00 uur?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:05 schreef Mike het volgende:
Misschien zitten ze in een andere tijdzone, want de tv-gids staat ook nog steeds op vrijdag.
my god, jij blijft optimistisch hequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 08:46 schreef cpcpb het volgende:
Met de herhalingen s'nachts opgeteld hebben ze zo'n 500.000 kijkers per dag..
Tegenover RTL boulevard dat ongeveer een miljoen kijkers per dag haalt.
Ik vind het niet zo verkeerd.
Precies wat ik al zei in het topic: Zal Talpa iets toevoegen aan het tv-landschap?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:51 schreef peksin het volgende:
Er is wel degelijk reden om Talpa af te zeiken. Bijna iedereen is het er mee eens dat wat nu uitgezonden wordt voor het overgrote deel kut met peren is. Dat zou idd niet zo heel erg hoeven zijn, ze zijn pas kort bezig en ze zullen nog wel iets beter worden. Maar daar ligt het verwerpelijke van Talpa niet. Het probleem is namelijk dat ze alleen maar dingen maken die al gemaakt zijn, bovendien met mensen die we voor het grote deel al kennen. Iedereen die zegt dat er niet gezeken mag worden op iets "Nieuws" lult maar wat, er is niks nieuws, tis op zn hoogst een variant van iets Ouws. Dat zou helemaal niet zo erg zijn als het op zn minst evengoed was als het Oude. Maar nee, iedereen is het er over eens dat het kut met pederen is. Dus de kijker schiet er helemaal niks mee op (en ik zie het niet 1,2,3 beter worden). Bovendien betekent het aantrekken van mensen en programma's die we al kennen, dat die ergens anders weg gaan. Dus de bekende zenders hebben te maken met een achteruitgang (kopspijkers is er niet meer, sportjournaal krijgt vreemde presentatoren etc). Wat Goed was (Studio Sport bijv) is nu kut of kutter. Televisieverloedering dus. Talpa levert niks op, behalve een mooi logo dan. En een beetje leedvermaak mag ook wel vind ik, als je zoveel geld te besteden hebt, zoveel topmensen aantrekt, dan mag je toch wel aannemen dat ze er wat van bakken. Naja, tis maar een mening natuurlijk.
Serieus?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:21 schreef Nano het volgende:
Laatste nieuws: Bridget is vanavond opgestapt bij Talpa.![]()
Bro-hon!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:21 schreef Nano het volgende:
Jou geloof ik niet meer, jij komt altijd met van die kulberichten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:21 schreef Nano het volgende:
moet je ook even de herhaling kijkcijfers van boulevard er wel standaard bij optellen, en er mee rekenen dan boulevard slechts eenmaal herhaald wordt...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 08:46 schreef cpcpb het volgende:
Met de herhalingen s'nachts opgeteld hebben ze zo'n 500.000 kijkers per dag..
Tegenover RTL boulevard dat ongeveer een miljoen kijkers per dag haalt.
Ik vind het niet zo verkeerd.
idd, Bridget zal dan meteen de grond inzakken. NSE is dus niks voor Bridget zolang Harmke er blijft, en ik heb liever Harmkequote:Op zondag 21 augustus 2005 16:05 schreef NoSigar het volgende:
Als je Bridget naast Harmke zet blijft er helemaal niks meer van over hahaha, Beau legt het nu al af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |