Ik was ziek vandaag en keek voor het eerst eens even naar Talpa, naar eh,
Nsb Nse met gordon en die chick uit goede tijden. -Oh nee, ik zie dat het Thuis heet- Mijn oordeel is een rommelig, nerveus, belegen en dertien in een dozijn programma met inderdaad weinig vernieuwende dingen.
Sowieso vind ik het aanbod van Talpa zeer mager. Thuis, een programmaatje a la rtl boulevard, beachvolleybal (hoe interessant
![]()
), in de huid van ( waar kennen we dat van, en WIE is Winston eigenlijk
![]()
). De nieuwbakken zender gaat de avond in met herhalingen, herhalingen en nog eens herhalingen.
Volgende week komt paradepaardje Gordon met 5 tegen 5. Keken we daar al niet naar met Willem Ruis, Peter Jan Rens.....en nu moet een valse nicht het programma een nieuw leven inblazen...?
Ik denk dat talpa qua aanbod niets te bieden heeft en de kijker niet aan zich weet te binden. Ik zie voorzichtig een ondergang in de voetsporen van Sport7(heette dat zo?)
Talpa is met veel bombarie gebracht, ze kaapten een hoop "publiekstrekkers" bij de Publieken weg, claimen( of is het hopen op) kijkers door uitgemolken formats te presenteren ( Big Brother
![]()
, Je leven in de steigers- Bridged, meid, was toch bij BNN gebleven )......
Tis net als met de Euro....laat de gulden maar weer terugkomen en weg met dat ding...zo ook mag Talpa van mij even snel verdwijnen als dat het gekomen is.
En nu maak ik geen woord meer vuil aan Talpa