abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29805559
Gisteren haalde Thuis meer kijkers (203.000) en een groter marktaandeel (5.6) dan NSE met 190.000 kijkers en een marktaandeel van 4.7.

Het lijkt mij niet leuk dat als je team dergelijke kijkcijfers op een bordje gepresenteerd krijgt. Wellicht dat ze weer wat stijgen als de avonden donkerder en kouder worden. We hebben van de week een paar mooie dagen gehad. Dat heeft natuurlijk ook invloed op de kijkcijfers.
pi_29805608
John de Mol was gisteren persoonlijk aanwezig bij 'Thuis' om te zien hoe het er aan toe ging. Dat zegt al veel.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_29805620
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 10:16 schreef schatje het volgende:
We hebben van de week een paar mooie dagen gehad. Dat heeft natuurlijk ook invloed op de kijkcijfers.
Er wordt in tv-land tegenwoordig eigenlijk alleen maar naar het marktaandeel gekeken, zeker door de commercielen, omdat dat voor de adverteerders vaak het belangrijkste is. En marktaandelen zeggen iets over het totale kijkgedrag: vakantie en mooi weer, daar hebben alle zenders last van.
pi_29805677
Ik wou de boel ff nakijken (over FOK! ), maar volgens de site van Talpa is het archief sinds gisteren actief, dus kan ik vandaag niet kijken
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 10:32:51 #80
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_29805779
Ik snap ook niks van dat archief, je kunt helemaal niks terug zien
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 10:55:08 #81
78918 SeLang
Black swans matter
pi_29806101
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 10:32 schreef Darklight het volgende:
Ik snap ook niks van dat archief, je kunt helemaal niks terug zien
Ja dat dacht ik ook al.
Misschien zetten ze vandaag pas de streams van gisteren online ofzo
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 11:00:46 #82
19111 Blasphemer
No Guts No Glory
pi_29806209
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 10:55 schreef SeLang het volgende:

Ja dat dacht ik ook al.
Misschien zetten ze vandaag pas de streams van gisteren online ofzo
Volgens mij zijn ze gewoon vergeten dat ze gezegd hadden dat het archief per gisteren zou werken
  Moderator zaterdag 20 augustus 2005 @ 11:05:20 #84
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_29806237
Misschien zitten ze in een andere tijdzone, want de tv-gids staat ook nog steeds op vrijdag.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_29806249
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 11:05 schreef Mike het volgende:
Misschien zitten ze in een andere tijdzone, want de tv-gids staat ook nog steeds op vrijdag.
Ze slapen uit, gun ze dat nou even
pi_29806285
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 11:05 schreef Mike het volgende:
De Talpa-dag begint toch ook pas om 18.00 uur?
pi_29806430
NSE heeft mij nog niet kunnen boeien, ik ga weer terug naar RTL Boulevard
pi_29807506
Oh nee, het marktaandeel daalde met bijna 1% .
pi_29808339
Er is wel degelijk reden om Talpa af te zeiken. Bijna iedereen is het er mee eens dat wat nu uitgezonden wordt voor het overgrote deel kut met peren is. Dat zou idd niet zo heel erg hoeven zijn, ze zijn pas kort bezig en ze zullen nog wel iets beter worden. Maar daar ligt het verwerpelijke van Talpa niet. Het probleem is namelijk dat ze alleen maar dingen maken die al gemaakt zijn, bovendien met mensen die we voor het grote deel al kennen. Iedereen die zegt dat er niet gezeken mag worden op iets "Nieuws" lult maar wat, er is niks nieuws, tis op zn hoogst een variant van iets Ouws. Dat zou helemaal niet zo erg zijn als het op zn minst evengoed was als het Oude. Maar nee, iedereen is het er over eens dat het kut met pederen is. Dus de kijker schiet er helemaal niks mee op (en ik zie het niet 1,2,3 beter worden). Bovendien betekent het aantrekken van mensen en programma's die we al kennen, dat die ergens anders weg gaan. Dus de bekende zenders hebben te maken met een achteruitgang (kopspijkers is er niet meer, sportjournaal krijgt vreemde presentatoren etc). Wat Goed was (Studio Sport bijv) is nu kut of kutter. Televisieverloedering dus. Talpa levert niks op, behalve een mooi logo dan. En een beetje leedvermaak mag ook wel vind ik, als je zoveel geld te besteden hebt, zoveel topmensen aantrekt, dan mag je toch wel aannemen dat ze er wat van bakken. Naja, tis maar een mening natuurlijk.
pi_29812598
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 08:46 schreef cpcpb het volgende:
Met de herhalingen s'nachts opgeteld hebben ze zo'n 500.000 kijkers per dag..
Tegenover RTL boulevard dat ongeveer een miljoen kijkers per dag haalt.

Ik vind het niet zo verkeerd.
my god, jij blijft optimistisch he
pi_29812733
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 12:51 schreef peksin het volgende:
Er is wel degelijk reden om Talpa af te zeiken. Bijna iedereen is het er mee eens dat wat nu uitgezonden wordt voor het overgrote deel kut met peren is. Dat zou idd niet zo heel erg hoeven zijn, ze zijn pas kort bezig en ze zullen nog wel iets beter worden. Maar daar ligt het verwerpelijke van Talpa niet. Het probleem is namelijk dat ze alleen maar dingen maken die al gemaakt zijn, bovendien met mensen die we voor het grote deel al kennen. Iedereen die zegt dat er niet gezeken mag worden op iets "Nieuws" lult maar wat, er is niks nieuws, tis op zn hoogst een variant van iets Ouws. Dat zou helemaal niet zo erg zijn als het op zn minst evengoed was als het Oude. Maar nee, iedereen is het er over eens dat het kut met pederen is. Dus de kijker schiet er helemaal niks mee op (en ik zie het niet 1,2,3 beter worden). Bovendien betekent het aantrekken van mensen en programma's die we al kennen, dat die ergens anders weg gaan. Dus de bekende zenders hebben te maken met een achteruitgang (kopspijkers is er niet meer, sportjournaal krijgt vreemde presentatoren etc). Wat Goed was (Studio Sport bijv) is nu kut of kutter. Televisieverloedering dus. Talpa levert niks op, behalve een mooi logo dan. En een beetje leedvermaak mag ook wel vind ik, als je zoveel geld te besteden hebt, zoveel topmensen aantrekt, dan mag je toch wel aannemen dat ze er wat van bakken. Naja, tis maar een mening natuurlijk.
Precies wat ik al zei in het topic: Zal Talpa iets toevoegen aan het tv-landschap?
pi_29825883
Laatste nieuws: Bridget is vanavond opgestapt bij Talpa.
pi_29825916
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 23:21 schreef Nano het volgende:
Serieus?
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 23:45:51 #95
6941 APK
Factual, I think.
pi_29826642
quote:
Bro-hon!
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zondag 21 augustus 2005 @ 11:47:25 #96
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_29834340
quote:
Jou geloof ik niet meer, jij komt altijd met van die kulberichten. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_29836650
zou het waar zijn? het is wel geloofwaardig.
  zondag 21 augustus 2005 @ 16:05:03 #98
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_29841054
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 08:46 schreef cpcpb het volgende:
Met de herhalingen s'nachts opgeteld hebben ze zo'n 500.000 kijkers per dag..
Tegenover RTL boulevard dat ongeveer een miljoen kijkers per dag haalt.

Ik vind het niet zo verkeerd.
moet je ook even de herhaling kijkcijfers van boulevard er wel standaard bij optellen, en er mee rekenen dan boulevard slechts eenmaal herhaald wordt...
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_29841073
Als je Bridget naast Harmke zet blijft er helemaal niks meer van over hahaha, Beau legt het nu al af.
Helpt waar hij kan!
pi_29841674
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 16:05 schreef NoSigar het volgende:
Als je Bridget naast Harmke zet blijft er helemaal niks meer van over hahaha, Beau legt het nu al af.
idd, Bridget zal dan meteen de grond inzakken. NSE is dus niks voor Bridget zolang Harmke er blijft, en ik heb liever Harmke
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')