abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30211036
Ze hebben nu echt drie blokken of niet? Ik heb half zitten kijken, maar er zijn volgens mij nu echt drie blokken, ipv alles doorelkaar.

Blijf het in ieder geval kijken
pi_30213118
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 19:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ze hebben nu echt drie blokken of niet? Ik heb half zitten kijken, maar er zijn volgens mij nu echt drie blokken, ipv alles doorelkaar.

Blijf het in ieder geval kijken
Moedig!
ik vind het zelf (nog) lachwekkend amateuristisch.
pi_30214442
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 20:32 schreef SlimShady het volgende:

[..]

Moedig! [afbeelding]
ik vind het zelf (nog) lachwekkend amateuristisch.
dat snap ik echt niet.
kijk je wel?
pi_30214566
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 21:25 schreef cpcpb het volgende:

[..]

dat snap ik echt niet.
kijk je wel?
1. begin ging wéér mis.
2. geluid is nog steeds bagger.
3. waarom zit Jeroen zo ver weg
het enige goede is dat ze af en toe een opinie doorheen strooien.
pi_30214871
Ik vind het erg droogjes.

Heel nuchter wordt er een nieuwsbericht verteld, vervolgd door een tingel, en hup naar het volgende berichtje. Beau tracht ondertussen zijn mening er tussen te gooien door te zeggen dat het 'schandalig' is. Ok, zegt die ander, en weer hup naar het volgende berichtje.

Hier ben ik gestopt met kijken, want het viel echt tegen.
Graag op anoniem
pi_30216775
ik heb vandaag 5 minuten gekeken en toen maar snel weer weggezapt. dat wijf ziet er zo idioot uit. beau probeerde vond ik heel gemaakt zijn rol uit boulevard te behouden (die van rebel) en zoals hierboven al werd opgemerkt zit Jeroen (blijkbaar heet hij zo, wist ik veel) wel erg ver weg
  vrijdag 2 september 2005 @ 23:16:37 #207
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_30217090
Ze lezen mee.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_30218458
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 21:44 schreef Mainport het volgende:
Ik vind het erg droogjes.

Heel nuchter wordt er een nieuwsbericht verteld, vervolgd door een tingel, en hup naar het volgende berichtje. Beau tracht ondertussen zijn mening er tussen te gooien door te zeggen dat het 'schandalig' is. Ok, zegt die ander, en weer hup naar het volgende berichtje.

Hier ben ik gestopt met kijken, want het viel echt tegen.
Ja, dat zei ik al eerder; dat commentaar van Beau is erg goedkoop en opzichtig. Ik zie Gijs Wanders bij het NOS Journaal ook niet zo snel zijn mening geven dat Bush een mongool is, dat staat gewoon raar. Elke keer spreekt Beau er schande van, nou ga dan de politiek in ofzo, maar ga niet lopen janken in een nieuwsprogramma.
pi_30218493
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 00:04 schreef pberends het volgende:

[..]

Ja, dat zei ik al eerder; dat commentaar van Beau is erg goedkoop en opzichtig. Ik zie Gijs Wanders bij het NOS Journaal ook niet zo snel zijn mening geven dat Bush een mongool is, dat staat gewoon raar. Elke keer spreekt Beau er schande van, nou ga dan de politiek in ofzo, maar ga niet lopen janken in een nieuwsprogramma.
Vooral vergelijken met het 8 uur journaal ja
pi_30218652
Ik vind je maar een dappere dodo BS, rezzzzzzzzzzzpect
pi_30223421
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 21:30 schreef SlimShady het volgende:

[..]

1. begin ging wéér mis.
2. geluid is nog steeds bagger.
3. waarom zit Jeroen zo ver weg
het enige goede is dat ze af en toe een opinie doorheen strooien.
Volgens mij zit jeroen ver weg en staat de weervrouw/man ver weg.
3 in het midden en twee aan de zijkanten.

Geluid weet ik niet.
Ik heb nog een oude tv en bij mij klinkt alles bagger
pi_30223452
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 23:03 schreef ߨúÐêWyN het volgende:

ik heb vandaag 5 minuten gekeken en toen maar snel weer weggezapt. dat wijf ziet er zo idioot uit. beau probeerde vond ik heel gemaakt zijn rol uit boulevard te behouden (die van rebel) en zoals hierboven al werd opgemerkt zit Jeroen (blijkbaar heet hij zo, wist ik veel) wel erg ver weg
Dat wijf is errug grappig. Daar moet je misschien even aan wennen.
Heb jij liever Birgit, Tooske, Nance of Daphne? Daar wordt ik nou doodziek van? Dat gekir en gemekker.

Misschien speelt Beau wel die rol omdat hij gewoon zo is?
En dat in combinatie met het nieuws.
pi_30224037
Beau gewoon??? Het is het grootst over het paard getilde mislukte tv-talent ooit! Zonder de chemie met Albert heeft deze man nog nooit iets klaar gespeeld.

Misschien dat we een nieuw werkwoord kunnen introduceren in ons land: Beaugewoon doen. Doe maar Beaugewoon, dan ben je arrogant genoeg!
Nothing takes the past away like the future!
pi_30227231
Ik vind het gewoon fantastisch dat programma. Het is juist goed dat Jeroen van Kan zo ver weg zit, die man is de expert en overklast iedereen. Het maakt goed onderscheid tusesn hem en die domme Harmke Pijpers, zij moet wel snel weg. Beau is een fantastische presentator, hij verdient een standbeeld. Samen met Jan Joost maakt hij de ene grap na de andere, zoals gisteren tijdens het weerbericht, dat is toch fantastisch. Beter dan dat saaie NOS-journaal met al die notoire non-valeurs.
Ze moeten er alleen wel aan denken dat ze meer shownieuws (entertainment) brengen, al die nieuwsberichten zijn al besproken in het RTL-nieuws. Dat vindt niemand meer interessant. Harmke Pijpers moeten ze vervangen door Winston of Gordon, die zijn daar meer op hun plaats. Het is gewoon fantastisch allemaal
pi_30228997
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 10:11 schreef Hapertje het volgende:
Beau gewoon??? Het is het grootst over het paard getilde mislukte tv-talent ooit! Zonder de chemie met Albert heeft deze man nog nooit iets klaar gespeeld.

Misschien dat we een nieuw werkwoord kunnen introduceren in ons land: Beaugewoon doen. Doe maar Beaugewoon, dan ben je arrogant genoeg!
.
pi_30229037
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:50 schreef marsu het volgende:
Ik vind het gewoon fantastisch dat programma. Het is juist goed dat Jeroen van Kan zo ver weg zit, die man is de expert en overklast iedereen. Het maakt goed onderscheid tusesn hem en die domme Harmke Pijpers, zij moet wel snel weg. Beau is een fantastische presentator, hij verdient een standbeeld. Samen met Jan Joost maakt hij de ene grap na de andere, zoals gisteren tijdens het weerbericht, dat is toch fantastisch. Beter dan dat saaie NOS-journaal met al die notoire non-valeurs.
Ze moeten er alleen wel aan denken dat ze meer shownieuws (entertainment) brengen, al die nieuwsberichten zijn al besproken in het RTL-nieuws. Dat vindt niemand meer interessant. Harmke Pijpers moeten ze vervangen door Winston of Gordon, die zijn daar meer op hun plaats. Het is gewoon fantastisch allemaal
Gordon komt al veel te veel op TV.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30232424
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 10:11 schreef Hapertje het volgende:

Het kan best dat jij beau een over het paard getilde kwal vind maar mislukt? Nee dat ben ik niet met je eens..

En de chemie met Albert.. ?
hahahaha.
Wat een valse nicht is dat.

[ Bericht 1% gewijzigd door cpcpb op 03-09-2005 16:40:58 ]
pi_30233399
Ik vind die Harmke juist een tof wijf!
pi_30236361
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:50 schreef marsu het volgende:

vind juist dat al dat shownieuws beetje overbodig is omdat rtl boulevard daarvoor is. (niet dat ik dat kijk overigens). Verder vind ik het een glad, gelikt programma met een lekkere snelheid waar alles een beetje in zit. Tot nu toe best prima. Mooi decor ook trouwens maar dat terzijde
  vrijdag 16 september 2005 @ 22:33:50 #220
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_30649848
Vanaf volgende week (of de week daarop ) een nieuw decor.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  vrijdag 16 september 2005 @ 23:13:21 #221
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_30651234
RTL Boulevard had woensdag en donderdag meer dan 1 miljoen kijkers
Dat was echt lang geleden dat ze boven de miljoen kijkers hadden
pi_30651292
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 23:13 schreef Haaibaaike het volgende:
RTL Boulevard had woensdag en donderdag meer dan 1 miljoen kijkers
Dat was echt lang geleden dat ze boven de miljoen kijkers hadden
Verkeerde topic, maat.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  vrijdag 16 september 2005 @ 23:18:33 #223
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_30651420
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 23:15 schreef Svensational het volgende:

[..]

Verkeerde topic, maat.
Dacht ik al Maat
pi_30657134
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 22:33 schreef static het volgende:
Vanaf volgende week (of de week daarop ) een nieuw decor.
Werd tijd, ziet er nu erg rommelig uit met die nieuwslezer op z'n eigen eilandje in de hoek.
pi_30812595
NSE wordt ineens afgekapt, om 2 uur neemt Nickelodeon het over...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')