Geef mij ook maar Boulevard.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Bij Boulevard is het bewust, bij NSE is het amateurisme.
Bedoel je dat hij zoiets zei als: het gaat toch al bergafwaarts met dit programma?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:33 schreef SlimShady het volgende:
ik had trouwens nog wat interessants gezien op NSE.
En dan bedoel ik dingen die Beau en Jan-Joost hebben gezegd.
Helaas is de aflevering van gisteren nog niet online, dan zou ik ze letterlijk kunnen quoten.
Je telt meerdere NSE afleveringen bijelkaar en vergelijkt het met 1 RTL Boulevard afleveringen? RTL Boulevard wordt ook 's avonds herhaald op RTL5 waarom tel je dat niet erbij?quote:ja, vrijdag jl. Maandag waren het er 1,4 miljoen. woensdag maar 950.000.
NSE had incl. alle herhalingen 350.000 kijkers op woensdag.
dus je 500.000 versus 1 miljoen is een dagopname en absoluut te weinig voor zo een duur programma dat paradepaardje moet zijn.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:28 schreef pberends het volgende:NSE
.
Of kom ik nu heel sarcastisch over?
vandaag Inge Iepenburg.. ben benieuwdquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:33 schreef Kevanovitch het volgende:
Die Harmke is echt een draak. Geen NSE voor mij.
ja, zij is geschikt voor dit werk.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:54 schreef cpcpb het volgende:
[..]
vandaag Inge Iepenburg.. ben benieuwd
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/007203.html#commentsquote:En de eerstvolgende die vrijwillig vertrekt is Humberto Tan. Deze jongen is gewoon té goed voor een k*tprogramma als NSE. Jan Joost van Gangelen blijft eerst nog even zitten maar niet lang daarna. Harmke Pijpers blijft net zo lang tot John haar met vervroegd pensioen stuurt (mag wat bij betreft vandaag al zijn) en Beau probeert met alle macht de kar met de vierkante wielen te trekken. tsk tsk...
. MacManiac 25-08-05 @ 10:31
feit of fictie?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:07 schreef pberends het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/007203.html#comments
quote:Big Brother 5
Er kan niet genoeg over gesproken worden, dat is het motto van televisie/internetproject Big Brother 5. Nog voor de eerste uitzending live gegaan is, loopt het internet vol met alle mogelijke verwijzingen naar het glazen huis in Aalsmeer. Op de Big Brother-site is BB5 gisteren gelanceerd terwijl tegelijkertijd het populaire weblog FOK! met haar eigen internetversie van BB5 kwam.
Toegegeven, Talpa heeft goede livestreams met maarliefst vier camera’s waardoor de echte fan 24 uur per dag kan genieten van het lief en leed in het huis. Maar voor veel meer dan dat moet u toch echt op de pagina van FOK! zijn. Die leveren behalve de officiële informatie (voornamen, leeftijden, woonplaats, hobby’s) een schat aan, via slinkse wegen verkregen, aanvullende info. Zo wisten de FOK-ers de privé website van ene Menno te achterhalen en bleef ook het hotmailadres van Vindicat corpsmeisje Lieske niet geheim. Het zal druk worden op Lieske haar MSN-messenger.
We kunnen overigens verwachten dat er de komende tijd veel meer over de bewoners bekend gaat worden. FOK heeft namelijk een tiplijn en mag gerekend worden tot een van de grootste communities op internet. Het is zeer waarschijnlijk dat er straks meer privé-info op straat ligt dan de makers konden voorzien. Zo wordt er al druk gespeculeerd over de mysterieuze “met HIV besmette bewoner” die gisteravond door Bridget werd aangekondigd. Een columnist op het FOK-weblog schrijft daarover: “Is het onze naïeve studente Lieske, de corpsballen Menno of Rikkert of toch de man met het ene been? We weten het niet, maar er wordt natuurlijk wel al druk gespeculeerd. Hoe onsmakelijk moet het zijn voor de familieleden van de daadwerkelijke HIV patiënt die dit inmiddels natuurlijk ook mogen aanschouwen? Weten die familieleden, collega's en kennissen het eigenlijk wel, vraag ik me af.“
De echt grote vraag blijft natuurlijk wie de aangekondigde 'ex van een van de bewoners' gaat worden die spoedig het huis zal betreden en hoelang de zeven maanden zwangere Tanja het gaat volhouden. Wij zijn in ieder geval benieuwd wie straks de echte primeurs gaat leveren: Talpa of FOK.
Wat een breezerquote:Het zal druk worden op Lieske haar MSN-messenger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |