Dat is wel zijn eerste keer !quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:24 schreef SlimShady het volgende:
Zeg maar 'zeer slecht'. Oh my god, Beau was 10x beter.
Dit was echt niet om aan te zien. Precies zoals ik al verwachtte.
Dat is sinds deze week zo.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:31 schreef Athlon_2o0o het volgende:
En de presentatoren dichter op elkaar plaatsen waardoor er wat beter een gesprek mogelijk is.
Die zat toch bij BvD, niet bij NSEquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:42 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja, slecht ik had gister toch meer verwacht.
Daphne Bunskoek was daar![]()
!
Ohw,Nu zie ik het..Zie het maar door de vingersquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:48 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Die zat toch bij BvD, niet bij NSE![]()
Niet dat de cijfers van BvD nou zo goed zijn gisteren (323.000 kijkers), maar ze hebben weleens mindere dagen gehad.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ohw,Nu zie ik het..Zie het maar door de vingers!
Ja, dat klopt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:03 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Niet dat de cijfers van BvD nou zo goed zijn gisteren (323.000 kijkers), maar ze hebben weleens mindere dagen gehad.
quote:Roer opnieuw om bij Talpa.
De vooravond van Talpa gaat op de schop: het noodlijdende programma Thuis verdwijnt van de buis en het matig scorende NSE verhuist naar een ander tijdstip.
Thuis wist zelden meer dan 100.000 kijkers te boeien en is 28 oktober voor het laatst te zien. NSE, gemiddeld 200.000 kijkers, wordt achter het meer succesvolle Big Brother geprogrammeerd. Vanaf 31 oktober begint de uitzending van Talpa om 18.00 uur met Commissaris Rex, gevolgd door Samen en Big Brother. NSE begint dan om 20.10 uur, in de hoop dat de BB-kijkers blijven hangen.
Een deel van de Thuispresentatoren is ook in andere uitzendingen te zien, onduidelijk is echter nog wat Froukje de Both en Angela Groothuizen gaan doen.
Eerder verhuisden de series Lieve Lust en Parels & Zwijnen naar een ander tijdstip. Volgens Talpa hoort het schuiven en sneuvelen van programma’s bij het starten van een station. ,,Dat was in het verleden bij RTL en SBS niet anders.”
Psst: www.nse.tvquote:
doordat die vrouw teveel zou uitgeven?quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:56 schreef Haaibaaike het volgende:
Jort is bang dat Ruud naar beneden zakt in de Quote Top 500..
Misschien wel, maar Ruud zou dat wel goed vinden.quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:49 schreef SlimShady het volgende:
[..]
doordat die vrouw teveel zou uitgeven?![]()
Leuk filmpje.quote:Achter de schermen bij NSE.
Een klein half uur televisie per dag heeft meer voeten in aarde dan menigeen zou kunnen bevroeden. Het lijkt allemaal vanzelfsprekend, maar vanaf 's ochtendsvroeg tot en met de uitzending wordt er hard gewerkt aan dat half uur tussen 7 en half 8. NSE gunt u een blik in de keuken.
De binnenkomst van het presentatieteam, de vele vergaderingen op een dag, de make-up, de repetitie en uiteraard de uitzending zelf, maar vooral kunt u proeven van de sfeer.
Bekijk hier een reflectie van een dag NSE.
http://www.talpa.tv/web/s(...)449/typeofpage=51230
slaat nergens op idd, ook bij het voetballen als dat zondags herhaald wordt, gewoon midden in een wedstrijd pats boem weg. Ben je lekker mee danquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:07 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zit je lekker naar de herhaling van NSE te kijken, wordt het om 2 uur afgekapt omdat Nickelodeon dan gaat uitzenden
Welke mongool kijkt er nou naar tekenfilms om 2 uur, echt heel irritant dat Talpa om 2 uur uit de lucht gaat...
Waarom je dat opnieuw moet melden is me een raadsel:quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:07 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zit je lekker naar de herhaling van NSE te kijken, wordt het om 2 uur afgekapt omdat Nickelodeon dan gaat uitzenden
Welke mongool kijkt er nou naar tekenfilms om 2 uur, echt heel irritant dat Talpa om 2 uur uit de lucht gaat...
quote:Op donderdag 22 september 2005 01:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
NSE wordt ineens afgekapt, om 2 uur neemt Nickelodeon het over...![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 11:46 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat is altijd om 2 uur.
Ach ja, de kinders moeten 's nachts toch wel calimero kunnen blijven kijken hè.
Hij's engquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 09:41 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik heb alleen een hekel aan die Jan-Joost
Jan Joost vind ik ook niks aanquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 09:41 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik vond het gisteren wel een aardige uitzending met Jort en Harmke
Ik heb alleen een hekel aan die Jan-Joost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |