Vanavond als ik terug kom krijg je mail.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:17 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Nog even geduld jongens. Morgen ben ik weer terug. Hoe zit dat zondag?
er zijn er meer, der komt alleen niemand postenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:05 schreef Whitewolf het volgende:
Zo weinig fokkers maar met een motor?![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:29 schreef ZX-7R het volgende:
[..]
er zijn er meer, der komt alleen niemand postenwaarvoor dat nou zou zijn
![]()
Zondag wordt anders best aardig.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:14 schreef Makster het volgende:
Avond
Ik had goede hoop voor het weekend qua weersverwachting maar nu ziet het er toch een beetje heel erg jammer uit
quote:Zondag is het vrij bewolkt en op de meeste plaatsen blijft het droog. Alleen het oosten en zuidoosten van het land blijven gevoelig voor (onweers)buien. Ten opzichte van morgen wordt het zondag iets warmer, want de middagtemperatuur ligt rond een graad of 23. De wind komt uit noordelijke richting en is zwak tot matig.
We shall seequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:33 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Zondag wordt anders best aardig.
[..]
quote:
Choppeerrrrrrquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:44 schreef Makster het volgende:
Hoor net dat een maatje van me zijn eerste motor heeft gekocht.
Jullie mogen raden wat![]()
Een GS500 natuurlijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:44 schreef Makster het volgende:
Hoor net dat een maatje van me zijn eerste motor heeft gekocht.
Jullie mogen raden wat![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:19 schreef ZX-7R het volgende:
mooie lampjes, hiesjzorg dat je er kunt zijn zondag
quote:
Ik ben niet eens jarig vandaagquote:
Tsjah, dat is ook een optiequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:00 schreef Makster het volgende:
![]()
![]()
Een R1, zhij heeft zijn rijbewijs nu 3 weken ofzo. Hij heeft veel schakelbrommer gereden maarja daar ga je het niet mee redden![]()
Hij had wel gelijk toen hij zei "Waarom ik deze gekocht heb? Gaan met die banaan"![]()
![]()
Iedereen kan op een supersport beginnen. Vraag is alleen hoe lang je nog wilt blijven levenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:03 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Tsjah, dat is ook een optie![]()
Goede keuze van die jongen, zit hem allemaal toch in de rechterhandZie Fulcrum, die had ook zo op een 1000 kunnen beginnen.
![]()
![]()
En nou vertrek ik pas om te gaan werken, baggeruitstelmentaliteit
hij heeft nog zo ee negermuts liggen die hij gebruikt, werkt ook prima tochquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:02 schreef hicham het volgende:
Alstie een Lidl helm draagt niks aan het handje
Mocht het een Arai of Shoei zijn dan saboteer je zijn motor maar voor z'n eigen veiligheid
Zei ik ook al, alleen toen hij begon over toppen en naar Duitsland ging ik echt twijfelen over zijn IQquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:03 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Tsjah, dat is ook een optie![]()
Goede keuze van die jongen, zit hem allemaal toch in de rechterhandZie Fulcrum, die had ook zo op een 1000 kunnen beginnen.
![]()
![]()
En nou vertrek ik pas om te gaan werken, baggeruitstelmentaliteit
Jij aapquote:
Sterf sletquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij aap
Ik stond al op het punt om te vertrekken maar je bent er al zie ik
Zullen we weer ff lekker buiten de Fok!MC om roddelen op MSN![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:17 schreef hicham het volgende:
Zullen we weer ff lekker buiten de Fok!MC over de FOK!MC om roddelen op MSN![]()
Sterf sletquote:
The Usual suspects is aardig goedquote:
BWAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!11111111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:
quote:Jij krijgt GEEN review meer van de Conti RoadAttack's
Jammer bwt, sinds wanneer heb je die cursus al geplanned? De plannen voor ons lopen ook al een tijdje (niet zo heel lang) maar we wouden er expres nog even niets over zeggen, eerst wat details boven water halen alvorens we het in de groep gingen gooienquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:29 schreef bwt het volgende:
WheeeeIk heb net die week weer cursus
en kan niet mee.
Ik had erg graag meegegaan. Maar vanwege reeds gemaakte kosten ga ik die week niet afzeggen.
had erg graag meegegaan
maar helaas
![]()
![]()
![]()
Sterf sletquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:19 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Doodsverwensing
Jij krijgt GEEN review meer van de Conti RoadAttack's
Klinkt goed, ff aan Pep vragen of dat te doen is met een CRquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:14 schreef ZX-7R het volgende:
Knip
met dank aan hicham, onze vaste schrijver
quote:
dacht dat je weg wasquote:
quote:
Heeeeeel goed ideequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:40 schreef worldpimber het volgende:
Ah wel, weer wat geld binnen om een rondje ring te kunnen bekostigen
dus we gaan je even nog enthouisiaster maken zondagquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:40 schreef worldpimber het volgende:
Dus ik denk dat ik nog even spreek in groepsverband met jullie 2 op de megameet en dan zien we wel
Ik ben al enthousiast genoeg, al vanaf het beginquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:47 schreef ZX-7R het volgende:
[..]
dus we gaan je even nog enthouisiaster maken zondag
oftewel![]()
bijbaan
![]()
maar is goedhebben het er zondag wel over
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:51 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding] We gaan er gewoon voor... [afbeelding]
Nogmaals, enige voorspellingen voor het weerAnders is het weggegooid geld
Natuurlijk kan je niet zo ver vooruit zien, maar ik weet niet hoe het klimaat daar is
En computerwinkel dan? Ook al uitgetrapt zekerquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Krant... post![]()
Maar vooral veel.
Heb even zitten googlen, wat dacht je hiervan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:51 schreef worldpimber het volgende:
Natuurlijk kan je niet zo ver vooruit zien, maar ik weet niet hoe het klimaat daar is
Tnx voor de link m8quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb even zitten googlen, wat dacht je hiervan?
http://wetter.rtl.de/deutschland/uebersicht.php?id=10506&id2=10506&ort=nurburg
Wat hebben jullie met post rond brengen manquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Krant... post![]()
Maar vooral veel.
Best betaalde baantje per uur met de meeste mogelijkheid veel in 1 maand te verdienen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:56 schreef Makster het volgende:
[..]
Wat hebben jullie met post rond brengen man![]()
Naja opzich was de AH ook niet alles![]()
vette linkquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb even zitten googlen, wat dacht je hiervan?
http://wetter.rtl.de/deutschland/uebersicht.php?id=10506&id2=10506&ort=nurburg
Alleen die tijdenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Best betaalde baantje per uur met de meeste mogelijkheid veel in 1 maand te verdienen.
Never nooit geen ander bijbaantje.![]()
Op vakantie ga je gewoon wel of niet. Het is geen meet van 1 dagje die je zo even afzegt vanwege slecht weer hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:51 schreef worldpimber het volgende:
Ik doe het al 5 jaar, stoppen is gewoon onmogelijk.quote:
Ik ga om te gummenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Op vakantie ga je gewoon of wel, of niet. Tis geen meet van 1 dagje die je zo even afzegt vanwege slecht weer hoorWe gaan gewoon, we merken vanzelf wel wat het weer daar wordt toch
Juist daarom doe ik het. Niet dat ik nog uit school kom, moe van hoorcollegesquote:
Mooiweerrijderquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik ga om te gummenIk zie het al voor me elke bocht als een dweil erdoorheen, de weg niet vertrouwend.
Had je toch ook gewoon aan mij kenne vrage?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:07 schreef worldpimber het volgende:
Hier heb ik nog een linkje, kijk ook maar naar de waarschuwing "slippery when wet"Daar heb je tog geen zin an man
![]()
Mjah, ik weet niet of je hem al aan OPM had gestuurd dus heb ff gegoogled.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Had je toch ook gewoon aan mij kenne vrage?
Hey wat toevallig, dat linkje vond ik ook netquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:07 schreef worldpimber het volgende:
Hier heb ik nog een linkje, kijk ook maar naar de waarschuwing "slippery when wet"Daar heb je tog geen zin an man
![]()
Maar ik ga eigenlijk helemaal niet voor het rijden, ik wil gewoon voor de gezelligheid gaan![]()
Kan jij niet gewoon wat geld bij je ouders lenen, kan je ook met ons meequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:10 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hey wat toevallig, dat linkje vond ik ook net![]()
Staat alleen een smiley inquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:12 schreef worldpimber het volgende:
Misschien heb je hier ook nog wat aan![]()
Kan ik in komen jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Juist daarom doe ik het. Niet dat ik nog uit school kom, moe van hoorcollegesen dan nog moeten werken
Gewoon lekker 's ochtends vroeg bikkelen, en op woensdagavond erachter komen dat je al je energie al hebt uitgeput en dat je nog minstens 2 dagen moet voordat je lekker kan uitslapen
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
hoor ik daar een lama schijten?
Nee, je hebt niks gehoord en deze post heb je nooit geplaatstquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
hoor ik daar een lama schijten?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
deze post bestaat niet
Lees je mail isquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:24 schreef Patrick281 het volgende:
Avond
Ik heb een mailtje van een lekker dingKim die ook een optie wil op de CR als de verkoop niet doorgaat.
![]()
Nog geen nieuwe reactie's voor de KLX, maar anders wordt dat kleppen stellen en gewone bandjes monteren, kan ik er toch ook wel weer een tijd mee vooruit.![]()
Verder de piccies van de GPZ-900 wannabee inruiler binnen gekregen.![]()
[[url=http://img391.imageshack.us/img391/2209/gpz1copy7sa.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img391.imageshack.us/img391/5404/gpzcopy5qa.th.jpg]afbeelding][/URL]
Zo hej, das een behoorlijk lelijk dingquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:24 schreef Patrick281 het volgende:
[[url=http://img391.imageshack.us/img391/2209/gpz1copy7sa.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img391.imageshack.us/img391/5404/gpzcopy5qa.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:27 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zo hej, das een behoorlijk lelijk ding
Maar hoeveel km staat er nou op die CR?![]()
![]()
![]()
Niet alles is wat het lijktquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:29 schreef Fulcrum_X het volgende:
deze post lijkt niet te bestaan
Ik post het maar gewoon hier dan.quote:
Overschrijven zodra ik een kentekenplaat heb.quote:Reply Makster:
Kim is vlaams voor KeesDus ik denk dat je in de val wordt gelokt en in je kont wordt geneukt door een eblg als je reageerd daarop.
Das een vraag die alleen n00bs stellen, aldus Pepijn in een eerdere postingquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:27 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Maar hoeveel km staat er nou op die CR?![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik post het maar gewoon hier dan.![]()
quote:Dus ik denk dat je in de val wordt gelokt en in je kont wordt geneukt door een eblg als je reageerd daarop.
Teefquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik ging van MSN af, ben nog niet achter de laptop weg hoor
Hang je ook gelijk op als ik je zo opbel? Grote jongen danquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik ging van MSN af, ben nog niet achter de laptop weg hoor
Kostte teveel energiequote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik post het maar gewoon hier dan.![]()
[..]
Overschrijven zodra ik een kentekenplaat heb.![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zien we daar dan wel, mail maar wat je wil e.d. Nix is verplichtquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:39 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik wil trouwens wel ff kennis maken met een aantal lui van MF op de MM, dus dat lijkt me niet echt handig als we 11 uur gaan rijden
Doe je het WEERquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:42 schreef Fulcrum_X het volgende:
ohnee dan moet ik de kippen uitlaten.. sorry ik kom niet
Tsjah, maar het is begrijpelijk hoor. De kippen gaan altijd voorquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:45 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik bedacht me gewoon.. oja ik had ook kunnen editen natuurlijk, nu heb ik een dubbel post![]()
De volgende keer wordt er geëdit met mijn vuistuhquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:45 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik bedacht me gewoon.. oja ik had ook kunnen editen natuurlijk, nu heb ik een dubbel post![]()
quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:10 schreef hicham het volgende:
Tijd om te pitten![]()
Weet niet of ik nog energie over heb voor morgen om aan de motor te werken
Watje.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:10 schreef hicham het volgende:
[big]Weet niet of ik nog energie over heb voor morgen om aan de motor te werken[/big]
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:18 schreef Makster het volgende:
Ben ook maar neer. Misschien morgen alles schuren en dan de tank in de epoxy jeffen en w8ten tot ik weer geld heb voor het spuiten van dat ding![]()
waarom zou ik?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jij dan?Ga nu maar schaften, dat posten is best intensief.
Wil je meequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:18 schreef ondeugend het volgende:
Gaat RB ?
Oh ik dacht dat ze al een tijd haar A'tje had.. hoe ver ben je ondeugend?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:39 schreef bwt het volgende:
hey ondeugend, hoe ist inmiddels met de voet?
(zit er schot in met de motor lessen dus ook)
das dus het grote geheim........quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:44 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ze al een tijd haar A'tje had.. hoe ver ben je ondeugend?![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:53 schreef bwt het volgende:
[..]
das dus het grote geheim........
ze laat nix los over hoever ze nu daatwerkelijk is.
ik weet alleen dat de boel nu stil ligt ivm wondje aan de onderkant van de voet die eerst moet genezen.
Als dat goed is kan het zo maar zijn dat ze met een meet zelf een keer op een bike is.
heeeeel ondeugend....................
Ben er doorheenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:08 schreef bwt het volgende:
werken je pillen nu nog niet?
quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:30 schreef RB het volgende:
[..]
Wil je mee![]()
Heb net op mf gekeken, vanuit assen vertrekken ze om half tien![]()
Met 4 uur slaap per nacht wil je nog wel eens moe zijnquote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:51 schreef worldpimber het volgende:
het weer...boeiequote:Nogmaals, enige voorspellingen voor het weerAnders is het weggegooid geld
Maar jij bent de gangmaker/kneedownerquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 08:06 schreef hicham het volgende:
Hebben we onze vroege vogel ook weer
Ik ga echter pitten, ik trek 't nietDan maar vanmiddag of morgen kloten met de motor, kzie wel of het nog wel wat wordt op de megameeting. Anders kijken jullie maar gewoon scheel naar Youssef, heeft hetzelfde effect als naar een tweeling kijken
![]()
als je gaat kunnen we missch samen erheen rijdenquote:
Het weer heb je niet in de hand, maar het is zeker niet boeienquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 08:01 schreef ZX-7R het volgende:
het weer...boeiezoals hiesj zei, we gaan gewoon en zien wel wat het weer doet
Vast wel, maar voor mij is het dan dikkequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 08:13 schreef ZX-7R het volgende:
trouwens, ook met een nat wegdek heb je redelijke grip hoor
n00Bquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 08:15 schreef worldpimber het volgende:
Vast wel, maar voor mij is het dan dikke [afbeelding]Om maar niet te spreken over een willekeurig vlekje op de weg.
![]()
we zien morgenochtend welquote:Zondag overdag @ >> http://www.knmi.nl![]()
Zou kunnen jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 08:10 schreef ZX-7R het volgende:
[..]
als je gaat kunnen we missch samen erheen rijden![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 07:25 schreef hicham het volgende:
Als de megameet niks wordt kunnen jullie/we ook nog naar Breda
Lekker kijken nog er nog een Buell tussen zit?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
heb ik morgenmiddag ook iets te doen
![]()
Krijg je met mensen zonder levenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:15 schreef Herr.Flick het volgende:
Moggúh...
mens wat is hier een zwik ge-ouwehoerd in een korte tijd...
je rijdt met hun mee dus...missch kan ik onderweg aanhakenquote:
Wat is er met OPM Racing gebeurdquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:19 schreef ZX-7R het volgende:
[..]
je rijdt met hun mee dus...missch kan ik onderweg aanhaken![]()
niksquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat is er met OPM Racing gebeurd
d'r staat een fototje met route planning in het topic.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:19 schreef ZX-7R het volgende:
[..]
je rijdt met hun mee dus...missch kan ik onderweg aanhaken![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:34 schreef bwt het volgende:
anders kom je toch eerst richting waalkade?
ik haak wel aan bij oosterbeekquote:d'r staat een fototje met route planning in het topic.
Ik tuuter wel als we onder de brug doorrijden (als mijn tuuter het wel doet)quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:52 schreef ZX-7R het volgende:
[..]ga niet heen en weer rijden
[..]
ik haak wel aan bij oosterbeek
tis trouwens in B'veldniet in V'daal (zie mail).
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:16 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Krijg je met mensen zonder leven
Uhhh das die van BEquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:17 schreef Patrick281 het volgende:
We hebben een leuk huisje gezien.
![]()
Sjaakquote:
Owja vandaar diequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:17 schreef Patrick281 het volgende:
We hebben een leuk huisje gezien.
![]()
quote:
Ligt eraan welk huis preciesquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:36 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Heb je geen 1 pitter voor je huis horen toeren?
quote:
Kun je ook meteen nummerplaat overzetten, kun je toch rijdenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik heb net een formulier opgehaald bij het postkantoor.
Dit is echt niet grappig, eerst nieuwe kentekenpapieren bestellen, dan als dat binnen is een plaat halen.![]()
Ik had weer een mailtje trouwens voor de verkeerde motor.![]()
![]()
Het banden en balanseerdinges is ook binnen, heb de doos nog niet opengemaakt.
Best een kleine doos overigens.![]()
Het plan was om de CR bandjes op de KLX te zetten.![]()
Ga je anders bij en die Stinkaap wonen, kan je lachenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik heb net een formulier opgehaald bij het postkantoor.
Dit is echt niet grappig, eerst nieuwe kentekenpapieren bestellen, dan als dat binnen is een plaat halen.![]()
Ik had weer een mailtje trouwens voor de verkeerde motor.![]()
![]()
Het banden en balanseerdinges is ook binnen, heb de doos nog niet opengemaakt.
Best een kleine doos overigens.![]()
Het plan was om de CR bandjes op de KLX te zetten.![]()
Ik zit nu dus thuis en niet bij mijn ouderlijk huis, heb je dus helaas niet voorbij horen komenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Sterrenburg natuurlijkWeet niet eens waar je in stad woont
Nja, die motor zou je ook niet voorbij horen komen, maar ik dacht dat je in t weekend altijd op Sterrenburg wasquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:42 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik zit nu dus thuis en niet bij mijn ouderlijk huis, heb je dus helaas niet voorbij horen komen
Heb er idd veel tijd door gebracht maar dat was vooral om aan de KLX te klussen. Kan nu niet veel meer doen en ben dus thuis verder gegaan met het schuren van al het plastic.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:43 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nja, die motor zou je ook niet voorbij horen komen, maar ik dacht dat je in t weekend altijd op Sterrenburg was
Hij wheeliet wel makkelijk(er)
Als jij een witte plaat wilt dan moet je die kopen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:42 schreef Makster het volgende:
Ga je anders bij en die Stinkaap wonen, kan je lachen![]()
Maar je kan tijdelijk met een witte plaat rijden tochHebben ze al een verwachting uitgesproken over de tijd die gaat verstrekken voor het aanvragen van die papieren
![]()
Kunnen anders ook een keer met die CR de blub in gaan![]()
SLR, ik heb er wel eens een SM uitvoering van gezien, en die was nog meer dan tof ook.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:47 schreef Makster het volgende:
Rijdt wel tof heh zo een 1pittenWat voor een had je er nou precies
Owwww beter, nou hopen dat het snel geregeld is danquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als jij een witte plaat wilt dan moet je die kopen.![]()
Maar als ik thuis ben dan kan ik het geld per telebankieren overschrijven las ik, inplaats van via het formulier, dat zou een stuk sneller gaan stond er.
Die papieren zullen er dan wel met 3 dagen tot een week zijn.
Althans, met het invoeren van de Bimota had ik de papieren van vrijdag de keuring en de BPM betalen al op dinsdag binnen.![]()
En die waren achteraf zelfs al op vrijdag geprint zag ik.![]()
Het RDW is flink aan het automatiseren dus versnellen.![]()
Wel een leuk ding ja !quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Ow zo'n SLR650 uit 97 met 30.000kmLeuke pekelfiets voor 500 euro
Ziet er niet uit maar ja. Stond in de weg bij een maatje van 'm
Mja hij moet wel niewe banden, nieuwe kettingset en een beurtjeBeetje de gaskabel en koppelingskabel doorsmeren kan ook geen kwaad
Chokekabel zit ook een beetje vast
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:14 schreef bwt het volgende:
[..]
Lekker kijken nog er nog een Buell tussen zit?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
vandaag zitten bedenken dat ik eigenlijk ook wel een Goedkope ragbike kan aanschaffen voordat ik een vervanger voor de VFR ga kopen/zoeken
Zo zij schilden geschuurdquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
vandaag zitten bedenken dat ik eigenlijk ook wel een Goedkope ragbike kan aanschaffen voordat ik een vervanger voor de VFR ga kopen/zoeken
IK BEN TOCH NIET GEK!!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:59 schreef hollander172 het volgende:
Ben nu al zover dat ik zelfs bij de Mediamarkt gesolliciteerd heb.![]()
Zo voelde het wel toen ik op versturen klikte.quote:
zeker geen CRquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:54 schreef Makster het volgende:
[..]
Zo zij schilden geschuurd
Aan wat voor ragbike zit mijnheer te denken
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:59 schreef hollander172 het volgende:
Ik ben ook weer werkloos.Aan de ene kant een opluchting aan de andere kant...........
Iemand nog suggesties?Ben nu al zover dat ik zelfs bij de Mediamarkt gesolliciteerd heb.
![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:16 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zo voelde het wel toen ik op versturen klikte.![]()
Ik wilde het al opperen, maar daar had hollander eerder negatief op gereageerd. Ondanks dat ik me daardoor een ZX-6R kan permitterenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
dan kan je nog beter kranten gaan bezorgen![]()
Watsekebeurtquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:59 schreef hollander172 het volgende:
Ik ben ook weer werkloos.Aan de ene kant een opluchting aan de andere kant...........
Iemand nog suggesties?Ben nu al zover dat ik zelfs bij de Mediamarkt gesolliciteerd heb.
![]()
Bij jullie?quote:
Je doet soms weleens dingen waar je direct spijt van krijgt.............quote:
Moet je kijken voor een wat oudere YZF ofzo of een GPZ, Hell misschien wel een GS500quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
zeker geen CR
maar in principe maakt het me helemaal niets uitliefst wel iets wat rond de 600cc zit
en het moet niet helemaal bejaard zijn zodat je er bijna geen onderdelen voor kan krijgen als ik hem stuk maakt.
oh ja en hij mag bijna niets kosten uiteraard![]()
ik heb ergens een Honda NX250 gezien voor een heel erg zacht prijsjeeerst er nog maar even over denken of het wel iets is wat ik zou willen hebben
![]()
ja bij ons op het bedrijfquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:23 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Bij jullie?
[..]
Je doet soms weleens dingen waar je direct spijt van krijgt.............
Negatief?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik wilde het al opperen, maar daar had hollander eerder negatief op gereageerd. Ondanks dat ik me daardoor een ZX-6R kan permitteren![]()
Wat voor vacatures zijn er bij dat bedrijf waar je werkt dan beschikbaar
En wat heeft hollander te bieden? Naast zijn geweldige aanwezigheid.
Simpel, is seizoenspecifiek werk he?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:22 schreef Makster het volgende:
[..]
Watsekebeurt
Schiet niet echt op zo![]()
Wat zou je willen qua werk?
voornamelijk monteurs die "PDA/TomTom "dingen moeten reparerenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik wilde het al opperen, maar daar had hollander eerder negatief op gereageerd. Ondanks dat ik me daardoor een ZX-6R kan permitteren![]()
Wat voor vacatures zijn er bij dat bedrijf waar je werkt dan beschikbaar
En wat heeft hollander te bieden? Naast zijn geweldige aanwezigheid.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ja bij ons op het bedrijfheb je de gegevens nog die ik je toen gegeven heb ?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:27 schreef Makster het volgende:
Correctie...
Je kan het zoeken staken Mart
Klik voor prono
Ben je gelijk klaar![]()
Hmjah, dat klopt. Alhoewel je met wat connecties hier en daar als je een tijdje bezorgt toch wel makkelijk meer dan 1000 per maand kan maken. En dan heb je de rest van de dag nog over.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:27 schreef hollander172 het volgende:
Negatief?Daar kan je toch nooit genoeg uren mee maken?
Ken maar weinig mensen die fulltime kranten bezorgen.![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:27 schreef Makster het volgende:
Correctie...
Klik voor prono
Ben je gelijk klaar![]()
Tja het is idd, tegen al berichten in die je van de media hoort over aantrekkende economie, nog steeds vollop kut om iets leuks te vinden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:27 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Negatief?Daar kan je toch nooit genoeg uren mee maken?
Ken maar weinig mensen die fulltime kranten bezorgen.![]()
[..]
Simpel, is seizoenspecifiek werk he?Was gewoon geen donder meer te doen.
Wat ik wil? Heb niet zoveel te willen geloof ik.Maakt me echt niet meer uit wat ik moet doen, als ik maar bezig ben.
Nee gigoloachtige dingen vallen er net buiten.
Het liefst zou ik gewoon weer een plekje vinden in de commercieele binnen- of buitendient.
Z1000 is helemaal dikke porno, die UPSD maak alles helemaal goed. Dat is het enige wat ik mis bij de Z750.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
![]()
dat vind ik super mooie dingen zowel Z750 als de Z1000 alleen zijn ze nogal ver buiten budget
![]()
dus daar zal ik toch even mee moeten wachten
![]()
Lauw water en korrel 1200quote:
Tof dingquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:27 schreef Makster het volgende:
Correctie...
Klik voor prono
Ben je gelijk klaar![]()
Hugger boenen zuigt idd aardig hardquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Tof ding
Ik ga nooit meer de hugger schoonmaken, wat een schijtwerk was dat zegMaar dat was ook omdat ik eerst even moest uitzoeken hoe je zoiets aanpakt
![]()
Heb alle klodders kettingvet in een potje gedaan, kan ik de volgende keer toch weer opnieuw gebruiken
Weet je al welke kant op de wind staat? Heb geen zin dat ik straks buiten met de motor bezig ben en het gaat regenen![]()
Kijken wat de weersites te melden hebben
![]()
Hey ik heb ook eens bij de Mediamarkt gesolliciteerdquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
en bij de Mediamarkt solliciteren is wel erg![]()
Hoe de hell wil je een gesprek gaan voorbereiden voor een job bij de mediamarktquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:20 schreef Fulcrum_X het volgende:
Poehey, toch best boutweer vandaag.. ben net terug van een half middagje touren![]()
Oja ook nog even geoefend met KD-en.. legde de GS lekker plat, dus die aap-houding op de foto's was specifiek toen op die vuile rotonde![]()
[..]
Hey ik heb ook eens bij de Mediamarkt gesolliciteerd![]()
Na een gesprek die ik niet voorbereid had, was ik doorgedrongen tot de finale.. waarna ik toch maar niet gekozen werd. Blij toe, achteraf![]()
Nou hij vroeg wat mijn zwakke punten waren.. en dat wist ik nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:25 schreef Makster het volgende:
[..]
Hoe de hell wil je een gesprek gaan voorbereiden voor een job bij de mediamarkt
Die mensen die het gesprek voeren zijn nog niet eens voorbereid op hun eigen leven, ik denk niet dat ze het zelfs merken als je er niet eens bent op je eigen gesprek![]()
Net zoals je een huis koopt en over het Haringvliet kijkt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:15 schreef Makster het volgende:
Nog steeds heeft niemand mij (ons) verteld hoe de wind staat maar het ziet er hiero dreigend uit. Dat had je ook vaak op Curacao, dan werd het inees drukkend benauwd terwijl de zon scheen, binnen 5 minuten was de zon weg en ging het echt LOS![]()
Ik zeg altijd een voordeel alsof het een nadeel is. Werkt altijd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:27 schreef Fulcrum_X het volgende:
Nou hij vroeg wat mijn zwakke punten waren.. en dat wist ik niet![]()
![]()
![]()
Sturen ze een bijna lege doos op ter grote van een banden dingesautomaatquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Net zoals je een huis koopt en over het Haringvliet kijkt.
Je ziet alles aankomen in de verte, en volgens die mensen zat je dan echt midden in het weer.![]()
Voor onweer moet je dan ook niet bang zijn enzo.![]()
![]()
Ik verval in herhaling, ben net gebeld over die CR op marktplaats waar al verkocht onder voorbehoud bij staat, en ik had toch wel meer reactie op de KLX verwacht.![]()
Ik heb net het pakket van Polo opengemaakt, is de doos van binnen gewoon zo goed als leeg.![]()
Zitten er alleen maar een paar bandenlichters in en de kleine momentsleutel.![]()
Bandenbalanceerdinges en het montageapparaat wordt nageleverd met ca. 3 weken.![]()
Pssst... banden monteren kan bij de brandweer ookquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:34 schreef Makster het volgende:
[..]
Sturen ze een bijna lege doos op ter grote van een banden dingesautomaatEn het is niet eens 1 april
Ben blij dat ik er SNEL bij was bij je CR, wat is het toch fijn om mensen te kennenWaarom haal je hem niet gewoon van marktplaats af? Ben je gelijk van dat gecrap af
Staat je KLX er ook op trouwens, zal zo is ff kijken![]()
Middelburg is trouwens echt wel puik om te wonen![]()
Gaat niemeer regenen denk ikquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:15 schreef Makster het volgende:
[..]
Hugger boenen zuigt idd aardig hardWeet nog bij die ZXR dat die kut smeer en troep zo vast zat dat ik het met hoge druk eruit ging spuiten en vervolgens al die fucking crap op mijn bakkes kreeg
![]()
Nog steeds heeft niemand mij (ons) verteld hoe de wind staat maar het ziet er hiero dreigend uit. Dat had je ook vaak op Curacao, dan werd het inees drukkend benauwd terwijl de zon scheen, binnen 5 minuten was de zon weg en ging het echt LOS![]()
En dan te bedenken dat je die CR helemaal niet had mogen aanbieden van Maksterquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik verval in herhaling, ben net gebeld over die CR op marktplaats waar al verkocht onder voorbehoud bij staat, en ik had toch wel meer reactie op de KLX verwacht.![]()
Das wel een goed plan jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zeg altijd een voordeel alsof het een nadeel is. Werkt altijd.![]()
Wat denk je dat ik bij de alfa garage kan doen chefquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:37 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Pssst... banden monteren kan bij de brandweer ookAlleen monteren nog niet..... moet een andere unit op a 701 euro dan
Maar daar zijn ze mee bezig..... als we dat met alle motorrijders kopen daar komt het op iets van 40 euro per persoon...
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:34 schreef Makster het volgende:
Sturen ze een bijna lege doos op ter grote van een banden dingesautomaatEn het is niet eens 1 april
Misschien krijg jij wel een ongelukquote:Ben blij dat ik er SNEL bij was bij je CR, wat is het toch fijn om mensen te kennenWaarom haal je hem niet gewoon van marktplaats af? Ben je gelijk van dat gecrap af
Kijkt er tenminste toch nog iemand.quote:Staat je KLX er ook op trouwens, zal zo is ff kijken![]()
Idd.quote:Middelburg is trouwens echt wel puik om te wonen![]()
Ach ik zit toch weer lekker binnen.. heb de motor even een beetje schoongemaakt en weer terug in de garage gezet. Dus die is klaar voor morgen. Heb onderweg een paar kleine druppeltjes gehad vanmiddag, maar voor de rest was het wel droog.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:38 schreef hicham het volgende:
Gaat niemeer regenen denk ikDe wolken gaan meer over Friesland heen als je de 3 uur loop bekijkt van weatheronline
Succes in Friesland boppe fulcrum
![]()
Heb alleen wietquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hiesj, heb je nog wat crack voor die adobe zooi??
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Fulcum, is dit niks voor je ?
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/108019/1
dat laatste jahquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb alleen wiet
Staat toch op de CD, of begrijp je niet hoe het werkt![]()
Oh, verkeerd gelezen, dacht dat je zat te wachten op Pepijn tot ie zn apparaat hadquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:39 schreef Makster het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik bij de alfa garage kan doen chef![]()
En balanceren kan bij de brandweer toch nog nietMaar ik hoef ook niet te balanceren, de kracht van eenvoud noemen ze dat
![]()
leuk jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:42 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM
Nordschleife [SC deel #1]Het begin!
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:32 schreef worldpimber het volgende:
Heb je de smilies eigenlijk al een beetje door lars?![]()
Neuh, ik zit er niet specifiek op te wachten maar het kan nooit kwaad als iemand zo een ding heeftquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:43 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Oh, verkeerd gelezen, dacht dat je zat te wachten op Pepijn tot ie zn apparaat had
Niet balanceren? Hmm..
Al word ik morgen op straat gezet, valt de koelkast uit, stort de magnetron in of rij ik mijn alfa (nog verder) in de puin poeier die CR KOMT er gewoon. Punt, vrouwen gaan het nooit snappen hoe het werkt dus ze heeft het maar te accepterenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
50 breed, 40 centimeter hoog, en maar 5 centimeter gevuld.
![]()
[..]
Misschien krijg jij wel een ongelukje vriendin drukt haar redenen door om hem niet te nemen
of zegt Randstat toch ineens bedankt voor het afgelopen half jaar.
![]()
![]()
![]()
Als we hem overschrijven ofzo dan gaat' ie eraf.![]()
Nou ja misschien ook wel als ik zin heb.![]()
[..]
Kijkt er tenminste toch nog iemand.![]()
![]()
Vanmiddag belde er iemand voor de CR die ik moest beloven terug te bellen als het niet door ging.![]()
[..]
Idd.![]()
2 velgenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Ah, ik rijd gewoon effe naar Bertjuh Lanser, 25 euro montage incl balanseren
Gewoon arbeidsloon..... is 44 euro per uur ex btw, nja, als je met 2 losse velgjes komt is het misschien een kwartier werk. Nou, met de hele motor is het misschien een half uurtje werk, dus 25 euro incl btw ongeveerquote:
Dat weet je of dat beredeneer jequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:05 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Gewoon arbeidsloon..... is 44 euro per uur ex btw, nja, als je met 2 losse velgjes komt is het misschien een kwartier werk. Nou, met de hele motor is het misschien een half uurtje werk, dus 25 euro incl btw ongeveer
Dat weet ik want ik heb hem gebeldquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:09 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat weet je of dat beredeneer je
Je kan het ook anders zien natuurlijk, als ik niet de banden bij hun laat monteren verdienen ze HELEMAAL niksquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:09 schreef Makster het volgende:
als ze zelf de bandjes verkopen maken ze wat meer winst dan wdat wij aan komen stuntelen met ons eigen rubber. Meeste garage's zijn daar niet zo happig op, maar dat wist je natuurlijk ook zelf wel
krijgen we morgen live te zienquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:52 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Deze was ook nog van donderdag. Lekkere vage foto![]()
quote:
Oh dat akkefietje met Jesse.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]Las in een oud topic dat je die smilies totaal niet begreep/niet wilde gebruiken/niet las
Vorig keer al hoor
![]()
Je bent een blije clown met je tong uit je bek en je snapt het niet maar je knikt maar ja?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:40 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Oh dat akkefietje met Jesse.
Ik gebruikte gewoon te pas en te onpas smilies, vond ze wel leuk om het een beetje aan te kleden. Hij maakte van 1 reply ineens een enorm groot probleem, wist ik veel dat hij niet leest en alleen smilies kijkt.![]()
Ook was ik niet op de hoogte dat het blijkbaar een heel taaltje was/is?Vond dat meer iets voor de toenmalige breezahgeneratie.
![]()
Dus OPM's reactie ziet er in zijn eigen ogen zo uit?quote:
.......en dan vertel ik het maar beknopt en incompleet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
je weet het leuk te vertellen
Nee.........quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:48 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Je bent een blije clown met je tong uit je bek en je snapt het niet maar je knikt maar ja?![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Eindenlijk hebben ze Rietvaerder door
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nee.........
Ik ben blij omdat ik een clown zie die ervoor zorgt dat ik mijn tong naar buiten laat hangen waarop de clown het niet meer begrijpt en ik instemmend ja knik.![]()
![]()
Leve de nonverbale communicatie.![]()
Alles stond in 1 topic dat ik had gelezen. Maar het ging zogezegd ene oog in andere oog uit.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:06 schreef hollander172 het volgende:
[..]
.......en dan vertel ik het maar beknopt en incompleet.
Doe jouw versie maar als je vind dat het niet klopt.![]()
Oh dat is ook nog gebeurd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Alles stond in 1 topic dat ik had gelezen. Maar het ging zogezegd ene oog in andere oog uit.![]()
Volgens mij vatte jij een reactie van OPM verkeerd op ofzoof van iemand anders en toen ging OPM het uitleggen. Majah verder is het lekker boeiuh
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:11 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ze komen je halen!
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:06 schreef hollander172 het volgende:
Doe jouw versie maar als je vind dat het niet klopt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |