Leuk je gekend te hebben.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 07:34 schreef hicham het volgende:
Mogguh
Fulcrum tochWas daar nou leuk aan
![]()
Zal ff de OP.txt updeejte
Ik ga nu eerst even warm ontbijten met een kliekje van afgelopen zondag en melk met een houdbaarheidsdatum van 14 augustus [afbeelding]
quote:
Zielûg zo alleen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 08:25 schreef worldpimber het volgende:
Magoed, Popijn:
[afbeelding]
Die staat daar wel goed zoVanaf het begin vond ik dat plekje wel goed achter de paaltjes. Maar na dat verhaal maar voortaan ook altijd netjes de motor op slot
Geen zandbakken hierquote:Op woensdag 17 augustus 2005 08:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zielûg zo alleen.![]()
Jullie wonen toch aan het water, maak hem functioneel en doe er een paar schoepen op, dan kan je de zandbak daar leegmaken, en daarna vullen met water zodat de kinderen in de buurt een zwembadje hebben.![]()
Of stuur hem naar de derde wereld, dynamo met een riempje aan het achterwiel en ze hebben een prachtige stroomgenerator.![]()
Gas er'bij en er komt zo 380 volt uit.![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:21 schreef worldpimber het volgende:Ga maar weer naar beneden, het wachten is op OPM's
post.
![]()
edit: Oh nee, hij heeft al op een andere manier gereageerd
Mergelland route isquote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:03 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Geen zandbakken hier
Ik wil weer eens rijden![]()
Dus je ideeën mogen de binnenkant van je darm eens nader bekijken.
Als het goed is zet ik dezer dagen weer zo 1000 opWel veel snelweg ook maar jaH
Mergellandroute ofzo
Je mocht hem toch voor de voorkant brengen.quote:
Over de probbige minivakantie?quote:het wachten is op OPM'spost.
![]()
Ga je de Pilot's Power Race kopen?quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Gewoon Pilot Power nemen, die zijn ook erg goed in de regen.
:d hij is hem toch maar voor de zekerheid op slot zettenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je mocht hem toch voor de voorkant brengen.
[..]
Over de probbige minivakantie?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |