Zoietsquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:05 schreef vetprob het volgende:
In de tussen tijd heb ik het vrachtwagentopic even doorgelezen. Ook wel leuk
Magoed, die Buell op die foto's vind ik een beetje bagger. Kan iemand nou nog zwarte Buell stinkharley foto's posten?
Jij heb toch ook die zilvere gepostquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Zoiets
[afbeelding]
Ja sorry, weet niet zo veel van motoren. Ik heb het veel liever over muggen ofzo
Geripped van iemand die veel meer verstand van motoren heeft dan ikquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:13 schreef vetprob het volgende:
[..]
Jij heb toch ook die zilvere gepost![]()
quote:
Is ook niet allesquote:
Ow ja.quote:Raus: Nee toch? Ik vind dit blauwe zadel juist zo stoer. Ik vind het een hele mooie kleurstelling zoals het nu is.
Euh, je zegt het zelf al eerder, het is een Buell.quote:Raus:Er was ook maar één motor waar we oog voor hadden. De verkoper zag het gelijk aan de teleurgestelde gezichtjes.
Ook al is het dan een Harley, deze zou ik zeker willen hebben.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:13 schreef vetprob het volgende:
[..]
Jij heb toch ook die zilvere gepost![]()
Maar Martie is toch veel te principieel om op zo een ding te gaan rijden![]()
Wat is er met deze loos zeg heequote:
Ik moet zeggen dat die HD-FXSTB Night train wel erg mooi is (ja hoor - kom ik weer met m'n chopper verleden) zo veel mogelijk zwart met zo min mogelijk chroom.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Zoiets
Ja sorry, weet niet zo veel van motoren. Ik heb het veel liever over muggen ofzo
Thats the shitquote:
Daar is niks mis meequote:
Ah, u stemt ook voor zwart als ik het goed heb?quote:
Een ex' collegaatje van mij heeft er 5 maanden geleden 1 gekocht, hagelnieuw.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |