Leuk je gekend te hebben.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 07:34 schreef hicham het volgende:
Mogguh
Fulcrum tochWas daar nou leuk aan
![]()
Zal ff de OP.txt updeejte
Ik ga nu eerst even warm ontbijten met een kliekje van afgelopen zondag en melk met een houdbaarheidsdatum van 14 augustus [afbeelding]
quote:
Zielûg zo alleen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 08:25 schreef worldpimber het volgende:
Magoed, Popijn:
[afbeelding]
Die staat daar wel goed zoVanaf het begin vond ik dat plekje wel goed achter de paaltjes. Maar na dat verhaal maar voortaan ook altijd netjes de motor op slot
Geen zandbakken hierquote:Op woensdag 17 augustus 2005 08:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zielûg zo alleen.![]()
Jullie wonen toch aan het water, maak hem functioneel en doe er een paar schoepen op, dan kan je de zandbak daar leegmaken, en daarna vullen met water zodat de kinderen in de buurt een zwembadje hebben.![]()
Of stuur hem naar de derde wereld, dynamo met een riempje aan het achterwiel en ze hebben een prachtige stroomgenerator.![]()
Gas er'bij en er komt zo 380 volt uit.![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:21 schreef worldpimber het volgende:Ga maar weer naar beneden, het wachten is op OPM's
post.
![]()
edit: Oh nee, hij heeft al op een andere manier gereageerd
Mergelland route isquote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:03 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Geen zandbakken hier
Ik wil weer eens rijden![]()
Dus je ideeën mogen de binnenkant van je darm eens nader bekijken.
Als het goed is zet ik dezer dagen weer zo 1000 opWel veel snelweg ook maar jaH
Mergellandroute ofzo
Je mocht hem toch voor de voorkant brengen.quote:
Over de probbige minivakantie?quote:het wachten is op OPM'spost.
![]()
Ga je de Pilot's Power Race kopen?quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Gewoon Pilot Power nemen, die zijn ook erg goed in de regen.
:d hij is hem toch maar voor de zekerheid op slot zettenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je mocht hem toch voor de voorkant brengen.
[..]
Over de probbige minivakantie?![]()
![]()
Ja doe is, en dan een mail met iets meer inhoudt dan de vorige aubquote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik moet je nog ff mailen, doe ik vanavond.![]()
Sommige mensen rijden alleen in de zomermaanden, waaronder de meeste mensen die ik ken. Maar gelukkig zijn er nog bikkels!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom zou je niet in de winter kunnen rijden? Als er geen sneeuw ligt of als het niet ijzelt rijd ik gewoon.
netjesquote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Gewoon de normale PowerrrrrrrrrrrAl eens aan Continental RoadAttack's gedacht
Verwacht ze vandaag of morgen binnen maar uit de vele testen die ik gelezen heb schijnen ze qua grip op de Power te lijken en qua levensduur op de Pilot Road te lijken.... vanwege 7mm diep profiel
Ennnnn is een erg mooie band
Foto'tje
Test
Continental heeft een echte come-back
PatM rijd er ook al mee en is er ook erg over te spreken...... veel MF-ers ook. En hij is gemiddeld goedkoper dan de ''bekende'' merken zoals BT, Michelin en Pirelli
Zekers een mooi filmpjequote:Op woensdag 17 augustus 2005 08:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Hier nog een vaag / mooi animatiefilmpje van 6 minuten >> 500 miles is not enough
[..]
Ik was ff poepen........quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:05 schreef bwt het volgende:
Waar is iedereen?
zo zo, daar heb je wel tijd voor nodig gehad danquote:
daar moet je ook altijd rustig de tijd voor nemenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:40 schreef bwt het volgende:
[..]
zo zo, daar heb je wel tijd voor nodig gehad dan
Hij zat overdwars en vervolgens kwam hij er zo hard uitzetten dat het glazuur van de pot sprong, al met al ben ik er wel ff mee zoet geweest jaquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:40 schreef bwt het volgende:
[..]
zo zo, daar heb je wel tijd voor nodig gehad dan
Nee dat dan weer niet. Heb hem wel ff met ducktape aan elkaar gesjeffed maar kon nergens een oven vinden om het glazuur in te bakken.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:07 schreef bwt het volgende:
Hmm, de pot ook al weer bijgewerkt met nieuwe glazuur?
Doh, ook in de winter ben je welkomquote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:56 schreef SicSicSics het volgende:
Hallo, ik denk, ik kom weer ff binnen rellen!
Hoe is het hier? Nog naar Breda geweest dit weekend? (was toch in Breda?)
Ik vroeg me af of jullie ook in de winter nog rijden!?!Ik ga nl. pas op 10 okt. me examen rijden... Ben inmiddels al in het bezit van voertuigbeheersing en van me theorie certificaat, maar ik ga eerst nog even op vakantie!
Heb ook nog steeds geen motor eigenlijk...![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:41 schreef ZX7R het volgende:
Hé OPM,
Moet je nog een mooie username hebben?
Wie zal het weten, ik post morgen graag de pics als alles klaar is en ik kan gaan.quote:
Hij stond toch nog buiten zonder achterwielquote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je mocht hem toch voor de voorkant brengen.
quote:Over de probbige minivakantie?![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:41 schreef ZX7R het volgende:
Hé OPM,
Weer voor de 2e keer wakker vandaag?quote:
heb ikquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:41 schreef ZX7R het volgende:
Hé OPM,
Volgens mij begint Sail nu in Amsterdam, misschien ff een plekje zoeken om al jankend erdoorheen te rijdenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:44 schreef Taxi het volgende:
Een bijzonder zonnig goedemiddag toegewenst motherfuckers motorfokkers!
Gisteravond nog iemand in IJmuiden geweest? Ik was nl niet de enige op de 'tor aldaar. Ff joekels van zeilboten bekijken.
Ook mooi.![]()
Waarmee?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:47 schreef worldpimber het volgende:
Volgens mij begint Sail nu in Amsterdam, misschien ff een plekje zoeken om al jankend erdoorheen te rijden![]()
Raus is nu even lekker rijdenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Volgens mij begint Sail nu in Amsterdam, misschien ff een plekje zoeken om al jankend erdoorheen te rijden![]()
Jongens... ik durf het bijna niet te zeggen maareeuhhHet is volgens mij zomer
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:31 schreef bwt het volgende:
Yippy
notebookie binnen
spelen met dat ding
hoop wireless netwerkjes in de buurt
zelf geheel open netwerkjes
Waarom ben je niet online, ik verveel mequote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
er zijn best veel mensen die een Wireless router zo uit de doos aangezet hebben
![]()
toen ik net zo'n ding aangeschaft had kon ik ook gelijk internetten e.d maar kreeg mijn router niet geconfigureerdna even zoeken kwam ik erachter dat ik mezelf bij de buren of zo had aangemeld
ik heb zelf toen maar Mac adres beveliging & wep e.d aangezet om ongenode gasten niet toe te laten
![]()
quote:Een intelligentie zo laag dat je er een gat voor moet graven en een eigendunk/arrogantie zo hoog dat je er met een spaceshuttle nog niet bij kan![]()
Daar hoop ik nou in de toekomst op, gratizz met de buuren mee internetten.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:31 schreef bwt het volgende:
Yippy
notebookie binnen
spelen met dat ding
Misschien moet je eens een Microsoft cursus volgen, dan weet je de noodzakelijke van die niet noodzakelijke updates te scheiden.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:08 schreef bwt het volgende:
Verbinding is helaas erg zwak
wordt er om de have klap afgegooit.
Damn, gruwelijk veel updates van MicroSoft nodig zeg.
Hebbie die band alquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Mooie sig Hicham, het hele Marokkaanse volk in 1 zin?![]()
Ik stond in mijn pauze te wachten voor linksaf, komt er een politiebusjes van rechts.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:25 schreef Fulcrum_X het volgende:
Au mijn spieren..
Ik kwam net een motoragent tegen, ik zwaaien.. je zag die man helemaal flippen! Hij wist niet wat ie moest doen
Flauw geintje.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:30 schreef bwt het volgende:
en idd, misschien toch maar eens een MS cursusje doen.
Hmmm, laat ik 29 augustus maar beginnen daarmee
quote:
quote:
Heerlijk.. heb er zin inquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:11 schreef Makster het volgende:
[..]
eten scoren, voetbal kijken, rukken en pitten. Beloofd een mooie avond te worden![]()
fijn hoor een SMquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:35 schreef Patrick281 het volgende:
Net thuis, ruim een uur later dan normaal.
Ik was probleemloos thuisgekomen eerder, maar duwde de CR in de schuur en zie dit:
[afbeelding]
De kentekenplaat is eraf getrild(?)
Ben even met de KLX teruggereden naar mijn werk, en heb de route langzaam teruggereden.
Maar die plaat is spoorloos. En de bouten zitten gewoon nog op de motor.![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:35 schreef Patrick281 het volgende:
Ik was probleemloos thuisgekomen eerder, maar duwde de CR in de schuur en zie dit:
[afbeelding]
Ben even met de KLX teruggereden naar mijn werk, en heb de route langzaam teruggereden.
![]()
Ghe ghe, schot voor open doel.quote:
Hey gaafquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:31 schreef bwt het volgende:
Yippy
notebookie binnen
spelen met dat ding
Je hoort er ook niet mee op de weg te rijden met zo'n ploetermachine.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Er hoort ook geen kentekenplaat op zo'n wedstrijdmachine.![]()
Stomme regels.![]()
![]()
Heerlijkquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:35 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]
![]()
Heerlijk is'ie.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:51 schreef Rausdouwer het volgende:
Je hoort er ook niet mee op de weg te rijden met zo'n ploetermachine.![]()
HeH, mijn woorden.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:53 schreef Makster het volgende:
Heerlijk![]()
![]()
Karakter noemen ze datMaar maak dat de tourbuffel kaknakker maar een wijs
is bodemloze put een niet betere benaming ?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Heerlijk is'ie.![]()
![]()
[..]
HeH, mijn woorden.![]()
![]()
Officieel heeft de CR500 ook geen typegoedkeuring voor een kenteken enzo.![]()
Vrijdag maar een nieuwe plaat scoren.![]()
Zal de boutgaatjes precies op diameter maken, misschien waren ze net te ruim.
En ook met de oude uitlaat zal de plaat wat te verduren hebben gekregen, nu ook nog wel wat.
Nog net even iets opschuiven dus en misschien ook wat superlijm d'abij.![]()
Wordt wel een langeduurtestverbeteringsmachine zo onderhand.![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Met dank aan Nick die ijsjes had gemaakt in de vriezer waardoor ik deze moet ontdooien om schoon te maken
-dus alles eruit moet en dus even niets in kan vriezen voor een stock voorraadje..
Leuk dat van die kentekenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:13 schreef Patrick281 het volgende:
Officieel heeft de CR500 ook geen typegoedkeuring voor een kenteken enzo.![]()
dat verwacht ik ook wel dat ie nog ingereden moet wordenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
![]()
Ennuh, martie.. dat van me voorhoofd had ik ook in het begin. Vooral na een lang stuk is dat reteirritant / pijnlijk. Maar nu sluit en zit de helm heerlijk op me bolle kopBehalve met véél tegenwind icm lang rijden kan heb ik nog weleens last
Hmm .. weet niet meer of ik nog zin heb om te rijden nu...Kan ook al niet meer naar OPM en Hicham.
Val ik in slaap onderweg
Ik heb nog oordopjes nodig, maar kan die waardebon van 19 euro niet vindenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
wat me al wel heel erg opviel aan deze helm dat ie rete stil isvolgens mij kan ik zelfs zonder oordopjes rijden
![]()
niet dat ik dat van plan ben hoor
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:26 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik heb nog oordopjes nodig, maar kan die waardebon van 19 euro niet vinden
Niet dat ik hier een disclaimer hoef neer te zetten![]()
Ik zei 19 euro, niet 19 cent.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat is toch dat Hollandse bloed heH
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |