heb ikquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:41 schreef ZX7R het volgende:
Hé OPM,
Moet je nog een mooie username hebben?
Volgens mij begint Sail nu in Amsterdam, misschien ff een plekje zoeken om al jankend erdoorheen te rijdenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:44 schreef Taxi het volgende:
Een bijzonder zonnig goedemiddag toegewenst motherfuckers motorfokkers!
Gisteravond nog iemand in IJmuiden geweest? Ik was nl niet de enige op de 'tor aldaar. Ff joekels van zeilboten bekijken.
Ook mooi.![]()
Waarmee?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:47 schreef worldpimber het volgende:
Volgens mij begint Sail nu in Amsterdam, misschien ff een plekje zoeken om al jankend erdoorheen te rijden![]()
Raus is nu even lekker rijdenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Volgens mij begint Sail nu in Amsterdam, misschien ff een plekje zoeken om al jankend erdoorheen te rijden![]()
Jongens... ik durf het bijna niet te zeggen maareeuhhHet is volgens mij zomer
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:31 schreef bwt het volgende:
Yippy
notebookie binnen
spelen met dat ding
hoop wireless netwerkjes in de buurt
zelf geheel open netwerkjes
Waarom ben je niet online, ik verveel mequote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
er zijn best veel mensen die een Wireless router zo uit de doos aangezet hebben
![]()
toen ik net zo'n ding aangeschaft had kon ik ook gelijk internetten e.d maar kreeg mijn router niet geconfigureerdna even zoeken kwam ik erachter dat ik mezelf bij de buren of zo had aangemeld
ik heb zelf toen maar Mac adres beveliging & wep e.d aangezet om ongenode gasten niet toe te laten
![]()
quote:Een intelligentie zo laag dat je er een gat voor moet graven en een eigendunk/arrogantie zo hoog dat je er met een spaceshuttle nog niet bij kan![]()
Daar hoop ik nou in de toekomst op, gratizz met de buuren mee internetten.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:31 schreef bwt het volgende:
Yippy
notebookie binnen
spelen met dat ding
Misschien moet je eens een Microsoft cursus volgen, dan weet je de noodzakelijke van die niet noodzakelijke updates te scheiden.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:08 schreef bwt het volgende:
Verbinding is helaas erg zwak
wordt er om de have klap afgegooit.
Damn, gruwelijk veel updates van MicroSoft nodig zeg.
Hebbie die band alquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Mooie sig Hicham, het hele Marokkaanse volk in 1 zin?![]()
Ik stond in mijn pauze te wachten voor linksaf, komt er een politiebusjes van rechts.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:25 schreef Fulcrum_X het volgende:
Au mijn spieren..
Ik kwam net een motoragent tegen, ik zwaaien.. je zag die man helemaal flippen! Hij wist niet wat ie moest doen
Flauw geintje.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:30 schreef bwt het volgende:
en idd, misschien toch maar eens een MS cursusje doen.
Hmmm, laat ik 29 augustus maar beginnen daarmee
quote:
quote:
Heerlijk.. heb er zin inquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:11 schreef Makster het volgende:
[..]
eten scoren, voetbal kijken, rukken en pitten. Beloofd een mooie avond te worden![]()
fijn hoor een SMquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:35 schreef Patrick281 het volgende:
Net thuis, ruim een uur later dan normaal.
Ik was probleemloos thuisgekomen eerder, maar duwde de CR in de schuur en zie dit:
[afbeelding]
De kentekenplaat is eraf getrild(?)
Ben even met de KLX teruggereden naar mijn werk, en heb de route langzaam teruggereden.
Maar die plaat is spoorloos. En de bouten zitten gewoon nog op de motor.![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:35 schreef Patrick281 het volgende:
Ik was probleemloos thuisgekomen eerder, maar duwde de CR in de schuur en zie dit:
[afbeelding]
Ben even met de KLX teruggereden naar mijn werk, en heb de route langzaam teruggereden.
![]()
Ghe ghe, schot voor open doel.quote:
Hey gaafquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:31 schreef bwt het volgende:
Yippy
notebookie binnen
spelen met dat ding
Je hoort er ook niet mee op de weg te rijden met zo'n ploetermachine.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Er hoort ook geen kentekenplaat op zo'n wedstrijdmachine.![]()
Stomme regels.![]()
![]()
Heerlijkquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:35 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]
![]()
Heerlijk is'ie.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:51 schreef Rausdouwer het volgende:
Je hoort er ook niet mee op de weg te rijden met zo'n ploetermachine.![]()
HeH, mijn woorden.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:53 schreef Makster het volgende:
Heerlijk![]()
![]()
Karakter noemen ze datMaar maak dat de tourbuffel kaknakker maar een wijs
is bodemloze put een niet betere benaming ?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Heerlijk is'ie.![]()
![]()
[..]
HeH, mijn woorden.![]()
![]()
Officieel heeft de CR500 ook geen typegoedkeuring voor een kenteken enzo.![]()
Vrijdag maar een nieuwe plaat scoren.![]()
Zal de boutgaatjes precies op diameter maken, misschien waren ze net te ruim.
En ook met de oude uitlaat zal de plaat wat te verduren hebben gekregen, nu ook nog wel wat.
Nog net even iets opschuiven dus en misschien ook wat superlijm d'abij.![]()
Wordt wel een langeduurtestverbeteringsmachine zo onderhand.![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Met dank aan Nick die ijsjes had gemaakt in de vriezer waardoor ik deze moet ontdooien om schoon te maken
-dus alles eruit moet en dus even niets in kan vriezen voor een stock voorraadje..
Leuk dat van die kentekenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:13 schreef Patrick281 het volgende:
Officieel heeft de CR500 ook geen typegoedkeuring voor een kenteken enzo.![]()
dat verwacht ik ook wel dat ie nog ingereden moet wordenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
![]()
Ennuh, martie.. dat van me voorhoofd had ik ook in het begin. Vooral na een lang stuk is dat reteirritant / pijnlijk. Maar nu sluit en zit de helm heerlijk op me bolle kopBehalve met véél tegenwind icm lang rijden kan heb ik nog weleens last
Hmm .. weet niet meer of ik nog zin heb om te rijden nu...Kan ook al niet meer naar OPM en Hicham.
Val ik in slaap onderweg
Ik heb nog oordopjes nodig, maar kan die waardebon van 19 euro niet vindenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
wat me al wel heel erg opviel aan deze helm dat ie rete stil isvolgens mij kan ik zelfs zonder oordopjes rijden
![]()
niet dat ik dat van plan ben hoor
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:26 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik heb nog oordopjes nodig, maar kan die waardebon van 19 euro niet vinden
Niet dat ik hier een disclaimer hoef neer te zetten![]()
Ik zei 19 euro, niet 19 cent.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat is toch dat Hollandse bloed heH
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |