quote:Veel te veel gezeik met die mensen die elke keer als je online komt direct gaan MSN'en met je. Riet was er ook zo een >>> <<<
quote:deblokkeer ik alleen als ik ze wat moet vragen
Dat moet je dan wel met een GSX600F doen heHquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:39 schreef vetprob het volgende:
Nog ff dit topic versieren![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:39 schreef vetprob het volgende:
Nog ff dit topic verstieren![]()
[afbeelding]
Die groene helm bedoel jequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:44 schreef vetprob het volgende:
Hmm, apart kleurtje. Ik denk dat het even wennen is, maar die groene is dus later van mij in deze vorm
[afbeelding]
Moest ook ff 2x lezen of ik dat wel goed zagquote:
Net een setje RoadAttack's besteld bij Rodamoto... serieus, die man vraagt in elk emailtje ''how are you?"quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:47 schreef vetprob het volgende:
[..]
Inkoppertje, ik verwachtte hem al.
Ik heb meelij met jequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zit een motor in, 80 uit 100 punten.
Eigen inbreng de rest de titel, 0 uit 20 punten.![]()
De garage heeft vanmiddag om kwart voor drie de rekening voor de auto gemaild.
Ze durfden zeker niet te bellen.![]()
Kan er bijna een KLX voor bij kopen.![]()
Wat moet je dan ook met een auto?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De garage heeft vanmiddag om kwart voor drie de rekening voor de auto gemaild.
Ze durfden zeker niet te bellen.![]()
Voor dat bedrag kan ik bijna een KLX kopen.![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
quote:
Voor de auto?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:03 schreef bwt het volgende:
Ik heb meelij met je
Soms een lekker wijf meenemenquote:
The one and only experts.quote:
Als je zo doorgaat met KD'en ben je vanzelf historie, pauperquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:12 schreef Fulcrum_X het volgende:
Waarom staat er in de OP trouwens een linkje naar mijn user history ipv profile?![]()
Autoquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Soms een lekker wijf meenemen![]()
en in de winter is het ook wel handig.
En als je zo'n ding hebt staan ga je met heel slecht weer ook niet op de motor naar je werk.
Verder ben ik om de 2 weken weekendpappa, en opa en oma willen de kleine ook wel eensz zien.![]()
Niet zo ver hier, vergeleken met Hoogvliet. Moet ik hem voor je ophalen?quote:The one and only experts.![]()
Mja, iedere andere garage heeft de ballen verstand van een Fiero.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, voor de enige echte experts betaal je gewoon
Is toch ook leuk, en rijden met deze is letterlijk een belevenis.quote:
quote:Niet zo ver hier, vergeleken met Hoogvliet. Moet ik hem voor je ophalen?Krijgen ze gelijk een kei door hun ruit indien gewenst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |