Heb er idd veel tijd door gebracht maar dat was vooral om aan de KLX te klussen. Kan nu niet veel meer doen en ben dus thuis verder gegaan met het schuren van al het plastic.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:43 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nja, die motor zou je ook niet voorbij horen komen, maar ik dacht dat je in t weekend altijd op Sterrenburg was
Hij wheeliet wel makkelijk(er)
Als jij een witte plaat wilt dan moet je die kopen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:42 schreef Makster het volgende:
Ga je anders bij en die Stinkaap wonen, kan je lachen![]()
Maar je kan tijdelijk met een witte plaat rijden tochHebben ze al een verwachting uitgesproken over de tijd die gaat verstrekken voor het aanvragen van die papieren
![]()
Kunnen anders ook een keer met die CR de blub in gaan![]()
SLR, ik heb er wel eens een SM uitvoering van gezien, en die was nog meer dan tof ook.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:47 schreef Makster het volgende:
Rijdt wel tof heh zo een 1pittenWat voor een had je er nou precies
Owwww beter, nou hopen dat het snel geregeld is danquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als jij een witte plaat wilt dan moet je die kopen.![]()
Maar als ik thuis ben dan kan ik het geld per telebankieren overschrijven las ik, inplaats van via het formulier, dat zou een stuk sneller gaan stond er.
Die papieren zullen er dan wel met 3 dagen tot een week zijn.
Althans, met het invoeren van de Bimota had ik de papieren van vrijdag de keuring en de BPM betalen al op dinsdag binnen.![]()
En die waren achteraf zelfs al op vrijdag geprint zag ik.![]()
Het RDW is flink aan het automatiseren dus versnellen.![]()
Wel een leuk ding ja !quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Ow zo'n SLR650 uit 97 met 30.000kmLeuke pekelfiets voor 500 euro
Ziet er niet uit maar ja. Stond in de weg bij een maatje van 'm
Mja hij moet wel niewe banden, nieuwe kettingset en een beurtjeBeetje de gaskabel en koppelingskabel doorsmeren kan ook geen kwaad
Chokekabel zit ook een beetje vast
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:14 schreef bwt het volgende:
[..]
Lekker kijken nog er nog een Buell tussen zit?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
vandaag zitten bedenken dat ik eigenlijk ook wel een Goedkope ragbike kan aanschaffen voordat ik een vervanger voor de VFR ga kopen/zoeken
Zo zij schilden geschuurdquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
vandaag zitten bedenken dat ik eigenlijk ook wel een Goedkope ragbike kan aanschaffen voordat ik een vervanger voor de VFR ga kopen/zoeken
IK BEN TOCH NIET GEK!!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:59 schreef hollander172 het volgende:
Ben nu al zover dat ik zelfs bij de Mediamarkt gesolliciteerd heb.![]()
Zo voelde het wel toen ik op versturen klikte.quote:
zeker geen CRquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:54 schreef Makster het volgende:
[..]
Zo zij schilden geschuurd
Aan wat voor ragbike zit mijnheer te denken
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:59 schreef hollander172 het volgende:
Ik ben ook weer werkloos.Aan de ene kant een opluchting aan de andere kant...........
Iemand nog suggesties?Ben nu al zover dat ik zelfs bij de Mediamarkt gesolliciteerd heb.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |