quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
deze post bestaat niet
Lees je mail isquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:24 schreef Patrick281 het volgende:
Avond
Ik heb een mailtje van een lekker dingKim die ook een optie wil op de CR als de verkoop niet doorgaat.
![]()
Nog geen nieuwe reactie's voor de KLX, maar anders wordt dat kleppen stellen en gewone bandjes monteren, kan ik er toch ook wel weer een tijd mee vooruit.![]()
Verder de piccies van de GPZ-900 wannabee inruiler binnen gekregen.![]()
[[url=http://img391.imageshack.us/img391/2209/gpz1copy7sa.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img391.imageshack.us/img391/5404/gpzcopy5qa.th.jpg]afbeelding][/URL]
Zo hej, das een behoorlijk lelijk dingquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:24 schreef Patrick281 het volgende:
[[url=http://img391.imageshack.us/img391/2209/gpz1copy7sa.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img391.imageshack.us/img391/5404/gpzcopy5qa.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:27 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zo hej, das een behoorlijk lelijk ding
Maar hoeveel km staat er nou op die CR?![]()
![]()
![]()
Niet alles is wat het lijktquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:29 schreef Fulcrum_X het volgende:
deze post lijkt niet te bestaan
Ik post het maar gewoon hier dan.quote:
Overschrijven zodra ik een kentekenplaat heb.quote:Reply Makster:
Kim is vlaams voor KeesDus ik denk dat je in de val wordt gelokt en in je kont wordt geneukt door een eblg als je reageerd daarop.
Das een vraag die alleen n00bs stellen, aldus Pepijn in een eerdere postingquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:27 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Maar hoeveel km staat er nou op die CR?![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik post het maar gewoon hier dan.![]()
quote:Dus ik denk dat je in de val wordt gelokt en in je kont wordt geneukt door een eblg als je reageerd daarop.
Teefquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik ging van MSN af, ben nog niet achter de laptop weg hoor
Hang je ook gelijk op als ik je zo opbel? Grote jongen danquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik ging van MSN af, ben nog niet achter de laptop weg hoor
Kostte teveel energiequote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik post het maar gewoon hier dan.![]()
[..]
Overschrijven zodra ik een kentekenplaat heb.![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zien we daar dan wel, mail maar wat je wil e.d. Nix is verplichtquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:39 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik wil trouwens wel ff kennis maken met een aantal lui van MF op de MM, dus dat lijkt me niet echt handig als we 11 uur gaan rijden
Doe je het WEERquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:42 schreef Fulcrum_X het volgende:
ohnee dan moet ik de kippen uitlaten.. sorry ik kom niet
Tsjah, maar het is begrijpelijk hoor. De kippen gaan altijd voorquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:45 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik bedacht me gewoon.. oja ik had ook kunnen editen natuurlijk, nu heb ik een dubbel post![]()
De volgende keer wordt er geëdit met mijn vuistuhquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:45 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik bedacht me gewoon.. oja ik had ook kunnen editen natuurlijk, nu heb ik een dubbel post![]()
quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:10 schreef hicham het volgende:
Tijd om te pitten![]()
Weet niet of ik nog energie over heb voor morgen om aan de motor te werken
Watje.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:10 schreef hicham het volgende:
[big]Weet niet of ik nog energie over heb voor morgen om aan de motor te werken[/big]
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:18 schreef Makster het volgende:
Ben ook maar neer. Misschien morgen alles schuren en dan de tank in de epoxy jeffen en w8ten tot ik weer geld heb voor het spuiten van dat ding![]()
waarom zou ik?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jij dan?Ga nu maar schaften, dat posten is best intensief.
Wil je meequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:18 schreef ondeugend het volgende:
Gaat RB ?
Oh ik dacht dat ze al een tijd haar A'tje had.. hoe ver ben je ondeugend?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:39 schreef bwt het volgende:
hey ondeugend, hoe ist inmiddels met de voet?
(zit er schot in met de motor lessen dus ook)
das dus het grote geheim........quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:44 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ze al een tijd haar A'tje had.. hoe ver ben je ondeugend?![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:53 schreef bwt het volgende:
[..]
das dus het grote geheim........
ze laat nix los over hoever ze nu daatwerkelijk is.
ik weet alleen dat de boel nu stil ligt ivm wondje aan de onderkant van de voet die eerst moet genezen.
Als dat goed is kan het zo maar zijn dat ze met een meet zelf een keer op een bike is.
heeeeel ondeugend....................
Ben er doorheenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:08 schreef bwt het volgende:
werken je pillen nu nog niet?
quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:30 schreef RB het volgende:
[..]
Wil je mee![]()
Heb net op mf gekeken, vanuit assen vertrekken ze om half tien![]()
Met 4 uur slaap per nacht wil je nog wel eens moe zijnquote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:51 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding] We gaan er gewoon voor... [afbeelding]
het weer...boeiequote:Nogmaals, enige voorspellingen voor het weerAnders is het weggegooid geld
Natuurlijk kan je niet zo ver vooruit zien, maar ik weet niet hoe het klimaat daar is
Maar jij bent de gangmaker/kneedownerquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 08:06 schreef hicham het volgende:
Hebben we onze vroege vogel ook weer
Ik ga echter pitten, ik trek 't nietDan maar vanmiddag of morgen kloten met de motor, kzie wel of het nog wel wat wordt op de megameeting. Anders kijken jullie maar gewoon scheel naar Youssef, heeft hetzelfde effect als naar een tweeling kijken
![]()
als je gaat kunnen we missch samen erheen rijdenquote:
Het weer heb je niet in de hand, maar het is zeker niet boeienquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 08:01 schreef ZX-7R het volgende:
het weer...boeiezoals hiesj zei, we gaan gewoon en zien wel wat het weer doet
Vast wel, maar voor mij is het dan dikkequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 08:13 schreef ZX-7R het volgende:
trouwens, ook met een nat wegdek heb je redelijke grip hoor
n00Bquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 08:15 schreef worldpimber het volgende:
Vast wel, maar voor mij is het dan dikke [afbeelding]Om maar niet te spreken over een willekeurig vlekje op de weg.
![]()
we zien morgenochtend welquote:Zondag overdag @ >> http://www.knmi.nl![]()
Zou kunnen jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 08:10 schreef ZX-7R het volgende:
[..]
als je gaat kunnen we missch samen erheen rijden![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 07:25 schreef hicham het volgende:
Als de megameet niks wordt kunnen jullie/we ook nog naar Breda
Lekker kijken nog er nog een Buell tussen zit?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
heb ik morgenmiddag ook iets te doen
![]()
Krijg je met mensen zonder levenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:15 schreef Herr.Flick het volgende:
Moggúh...
mens wat is hier een zwik ge-ouwehoerd in een korte tijd...
je rijdt met hun mee dus...missch kan ik onderweg aanhakenquote:
Wat is er met OPM Racing gebeurdquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:19 schreef ZX-7R het volgende:
[..]
je rijdt met hun mee dus...missch kan ik onderweg aanhaken![]()
niksquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat is er met OPM Racing gebeurd
d'r staat een fototje met route planning in het topic.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:19 schreef ZX-7R het volgende:
[..]
je rijdt met hun mee dus...missch kan ik onderweg aanhaken![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:34 schreef bwt het volgende:
anders kom je toch eerst richting waalkade?
ik haak wel aan bij oosterbeekquote:d'r staat een fototje met route planning in het topic.
Ik tuuter wel als we onder de brug doorrijden (als mijn tuuter het wel doet)quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:52 schreef ZX-7R het volgende:
[..]ga niet heen en weer rijden
[..]
ik haak wel aan bij oosterbeek
tis trouwens in B'veldniet in V'daal (zie mail).
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:16 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Krijg je met mensen zonder leven
Uhhh das die van BEquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:17 schreef Patrick281 het volgende:
We hebben een leuk huisje gezien.
![]()
Sjaakquote:
Owja vandaar diequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:17 schreef Patrick281 het volgende:
We hebben een leuk huisje gezien.
![]()
quote:
Ligt eraan welk huis preciesquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:36 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Heb je geen 1 pitter voor je huis horen toeren?
quote:
Kun je ook meteen nummerplaat overzetten, kun je toch rijdenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik heb net een formulier opgehaald bij het postkantoor.
Dit is echt niet grappig, eerst nieuwe kentekenpapieren bestellen, dan als dat binnen is een plaat halen.![]()
Ik had weer een mailtje trouwens voor de verkeerde motor.![]()
![]()
Het banden en balanseerdinges is ook binnen, heb de doos nog niet opengemaakt.
Best een kleine doos overigens.![]()
Het plan was om de CR bandjes op de KLX te zetten.![]()
Ga je anders bij en die Stinkaap wonen, kan je lachenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik heb net een formulier opgehaald bij het postkantoor.
Dit is echt niet grappig, eerst nieuwe kentekenpapieren bestellen, dan als dat binnen is een plaat halen.![]()
Ik had weer een mailtje trouwens voor de verkeerde motor.![]()
![]()
Het banden en balanseerdinges is ook binnen, heb de doos nog niet opengemaakt.
Best een kleine doos overigens.![]()
Het plan was om de CR bandjes op de KLX te zetten.![]()
Ik zit nu dus thuis en niet bij mijn ouderlijk huis, heb je dus helaas niet voorbij horen komenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Sterrenburg natuurlijkWeet niet eens waar je in stad woont
Nja, die motor zou je ook niet voorbij horen komen, maar ik dacht dat je in t weekend altijd op Sterrenburg wasquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:42 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik zit nu dus thuis en niet bij mijn ouderlijk huis, heb je dus helaas niet voorbij horen komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |