Alleen die tijdenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Best betaalde baantje per uur met de meeste mogelijkheid veel in 1 maand te verdienen.
Never nooit geen ander bijbaantje.![]()
Op vakantie ga je gewoon wel of niet. Het is geen meet van 1 dagje die je zo even afzegt vanwege slecht weer hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:51 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding] We gaan er gewoon voor... [afbeelding]
Nogmaals, enige voorspellingen voor het weerAnders is het weggegooid geld
Natuurlijk kan je niet zo ver vooruit zien, maar ik weet niet hoe het klimaat daar is
Ik doe het al 5 jaar, stoppen is gewoon onmogelijk.quote:
Ik ga om te gummenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Op vakantie ga je gewoon of wel, of niet. Tis geen meet van 1 dagje die je zo even afzegt vanwege slecht weer hoorWe gaan gewoon, we merken vanzelf wel wat het weer daar wordt toch
Juist daarom doe ik het. Niet dat ik nog uit school kom, moe van hoorcollegesquote:
Mooiweerrijderquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik ga om te gummenIk zie het al voor me elke bocht als een dweil erdoorheen, de weg niet vertrouwend.
Had je toch ook gewoon aan mij kenne vrage?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:07 schreef worldpimber het volgende:
Hier heb ik nog een linkje, kijk ook maar naar de waarschuwing "slippery when wet"Daar heb je tog geen zin an man
![]()
Mjah, ik weet niet of je hem al aan OPM had gestuurd dus heb ff gegoogled.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Had je toch ook gewoon aan mij kenne vrage?
Hey wat toevallig, dat linkje vond ik ook netquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:07 schreef worldpimber het volgende:
Hier heb ik nog een linkje, kijk ook maar naar de waarschuwing "slippery when wet"Daar heb je tog geen zin an man
![]()
Maar ik ga eigenlijk helemaal niet voor het rijden, ik wil gewoon voor de gezelligheid gaan![]()
Kan jij niet gewoon wat geld bij je ouders lenen, kan je ook met ons meequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:10 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hey wat toevallig, dat linkje vond ik ook net![]()
Staat alleen een smiley inquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:12 schreef worldpimber het volgende:
Misschien heb je hier ook nog wat aan![]()
Kan ik in komen jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Juist daarom doe ik het. Niet dat ik nog uit school kom, moe van hoorcollegesen dan nog moeten werken
Gewoon lekker 's ochtends vroeg bikkelen, en op woensdagavond erachter komen dat je al je energie al hebt uitgeput en dat je nog minstens 2 dagen moet voordat je lekker kan uitslapen
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
hoor ik daar een lama schijten?
Nee, je hebt niks gehoord en deze post heb je nooit geplaatstquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
hoor ik daar een lama schijten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |