Vanavond als ik terug kom krijg je mail.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:17 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Nog even geduld jongens. Morgen ben ik weer terug. Hoe zit dat zondag?
er zijn er meer, der komt alleen niemand postenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:05 schreef Whitewolf het volgende:
Zo weinig fokkers maar met een motor?![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:29 schreef ZX-7R het volgende:
[..]
er zijn er meer, der komt alleen niemand postenwaarvoor dat nou zou zijn
![]()
Zondag wordt anders best aardig.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:14 schreef Makster het volgende:
Avond
Ik had goede hoop voor het weekend qua weersverwachting maar nu ziet het er toch een beetje heel erg jammer uit
quote:Zondag is het vrij bewolkt en op de meeste plaatsen blijft het droog. Alleen het oosten en zuidoosten van het land blijven gevoelig voor (onweers)buien. Ten opzichte van morgen wordt het zondag iets warmer, want de middagtemperatuur ligt rond een graad of 23. De wind komt uit noordelijke richting en is zwak tot matig.
We shall seequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:33 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Zondag wordt anders best aardig.
[..]
quote:
Choppeerrrrrrquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:44 schreef Makster het volgende:
Hoor net dat een maatje van me zijn eerste motor heeft gekocht.
Jullie mogen raden wat![]()
Een GS500 natuurlijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:44 schreef Makster het volgende:
Hoor net dat een maatje van me zijn eerste motor heeft gekocht.
Jullie mogen raden wat![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:19 schreef ZX-7R het volgende:
mooie lampjes, hiesjzorg dat je er kunt zijn zondag
quote:
Ik ben niet eens jarig vandaagquote:
Tsjah, dat is ook een optiequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:00 schreef Makster het volgende:
![]()
![]()
Een R1, zhij heeft zijn rijbewijs nu 3 weken ofzo. Hij heeft veel schakelbrommer gereden maarja daar ga je het niet mee redden![]()
Hij had wel gelijk toen hij zei "Waarom ik deze gekocht heb? Gaan met die banaan"![]()
![]()
Iedereen kan op een supersport beginnen. Vraag is alleen hoe lang je nog wilt blijven levenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:03 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Tsjah, dat is ook een optie![]()
Goede keuze van die jongen, zit hem allemaal toch in de rechterhandZie Fulcrum, die had ook zo op een 1000 kunnen beginnen.
![]()
![]()
En nou vertrek ik pas om te gaan werken, baggeruitstelmentaliteit
hij heeft nog zo ee negermuts liggen die hij gebruikt, werkt ook prima tochquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:02 schreef hicham het volgende:
Alstie een Lidl helm draagt niks aan het handje
Mocht het een Arai of Shoei zijn dan saboteer je zijn motor maar voor z'n eigen veiligheid
Zei ik ook al, alleen toen hij begon over toppen en naar Duitsland ging ik echt twijfelen over zijn IQquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:03 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Tsjah, dat is ook een optie![]()
Goede keuze van die jongen, zit hem allemaal toch in de rechterhandZie Fulcrum, die had ook zo op een 1000 kunnen beginnen.
![]()
![]()
En nou vertrek ik pas om te gaan werken, baggeruitstelmentaliteit
Jij aapquote:
Sterf sletquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij aap
Ik stond al op het punt om te vertrekken maar je bent er al zie ik
Zullen we weer ff lekker buiten de Fok!MC om roddelen op MSN![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:17 schreef hicham het volgende:
Zullen we weer ff lekker buiten de Fok!MC over de FOK!MC om roddelen op MSN![]()
Sterf sletquote:
The Usual suspects is aardig goedquote:
BWAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!11111111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:
quote:Jij krijgt GEEN review meer van de Conti RoadAttack's
Jammer bwt, sinds wanneer heb je die cursus al geplanned? De plannen voor ons lopen ook al een tijdje (niet zo heel lang) maar we wouden er expres nog even niets over zeggen, eerst wat details boven water halen alvorens we het in de groep gingen gooienquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:29 schreef bwt het volgende:
WheeeeIk heb net die week weer cursus
en kan niet mee.
Ik had erg graag meegegaan. Maar vanwege reeds gemaakte kosten ga ik die week niet afzeggen.
had erg graag meegegaan
maar helaas
![]()
![]()
![]()
Sterf sletquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:19 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Doodsverwensing
Jij krijgt GEEN review meer van de Conti RoadAttack's
Klinkt goed, ff aan Pep vragen of dat te doen is met een CRquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:14 schreef ZX-7R het volgende:
Knip
met dank aan hicham, onze vaste schrijver
quote:
dacht dat je weg wasquote:
quote:
Heeeeeel goed ideequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:40 schreef worldpimber het volgende:
Ah wel, weer wat geld binnen om een rondje ring te kunnen bekostigen
dus we gaan je even nog enthouisiaster maken zondagquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:40 schreef worldpimber het volgende:
Dus ik denk dat ik nog even spreek in groepsverband met jullie 2 op de megameet en dan zien we wel
Ik ben al enthousiast genoeg, al vanaf het beginquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:47 schreef ZX-7R het volgende:
[..]
dus we gaan je even nog enthouisiaster maken zondag
oftewel![]()
bijbaan
![]()
maar is goedhebben het er zondag wel over
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:51 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding] We gaan er gewoon voor... [afbeelding]
Nogmaals, enige voorspellingen voor het weerAnders is het weggegooid geld
Natuurlijk kan je niet zo ver vooruit zien, maar ik weet niet hoe het klimaat daar is
En computerwinkel dan? Ook al uitgetrapt zekerquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Krant... post![]()
Maar vooral veel.
Heb even zitten googlen, wat dacht je hiervan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:51 schreef worldpimber het volgende:
Natuurlijk kan je niet zo ver vooruit zien, maar ik weet niet hoe het klimaat daar is
Tnx voor de link m8quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb even zitten googlen, wat dacht je hiervan?
http://wetter.rtl.de/deutschland/uebersicht.php?id=10506&id2=10506&ort=nurburg
Wat hebben jullie met post rond brengen manquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Krant... post![]()
Maar vooral veel.
Best betaalde baantje per uur met de meeste mogelijkheid veel in 1 maand te verdienen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:56 schreef Makster het volgende:
[..]
Wat hebben jullie met post rond brengen man![]()
Naja opzich was de AH ook niet alles![]()
vette linkquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb even zitten googlen, wat dacht je hiervan?
http://wetter.rtl.de/deutschland/uebersicht.php?id=10506&id2=10506&ort=nurburg
Alleen die tijdenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Best betaalde baantje per uur met de meeste mogelijkheid veel in 1 maand te verdienen.
Never nooit geen ander bijbaantje.![]()
Op vakantie ga je gewoon wel of niet. Het is geen meet van 1 dagje die je zo even afzegt vanwege slecht weer hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:51 schreef worldpimber het volgende:
Ik doe het al 5 jaar, stoppen is gewoon onmogelijk.quote:
Ik ga om te gummenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Op vakantie ga je gewoon of wel, of niet. Tis geen meet van 1 dagje die je zo even afzegt vanwege slecht weer hoorWe gaan gewoon, we merken vanzelf wel wat het weer daar wordt toch
Juist daarom doe ik het. Niet dat ik nog uit school kom, moe van hoorcollegesquote:
Mooiweerrijderquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik ga om te gummenIk zie het al voor me elke bocht als een dweil erdoorheen, de weg niet vertrouwend.
Had je toch ook gewoon aan mij kenne vrage?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:07 schreef worldpimber het volgende:
Hier heb ik nog een linkje, kijk ook maar naar de waarschuwing "slippery when wet"Daar heb je tog geen zin an man
![]()
Mjah, ik weet niet of je hem al aan OPM had gestuurd dus heb ff gegoogled.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Had je toch ook gewoon aan mij kenne vrage?
Hey wat toevallig, dat linkje vond ik ook netquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:07 schreef worldpimber het volgende:
Hier heb ik nog een linkje, kijk ook maar naar de waarschuwing "slippery when wet"Daar heb je tog geen zin an man
![]()
Maar ik ga eigenlijk helemaal niet voor het rijden, ik wil gewoon voor de gezelligheid gaan![]()
Kan jij niet gewoon wat geld bij je ouders lenen, kan je ook met ons meequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:10 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hey wat toevallig, dat linkje vond ik ook net![]()
Staat alleen een smiley inquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:12 schreef worldpimber het volgende:
Misschien heb je hier ook nog wat aan![]()
Kan ik in komen jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Juist daarom doe ik het. Niet dat ik nog uit school kom, moe van hoorcollegesen dan nog moeten werken
Gewoon lekker 's ochtends vroeg bikkelen, en op woensdagavond erachter komen dat je al je energie al hebt uitgeput en dat je nog minstens 2 dagen moet voordat je lekker kan uitslapen
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
hoor ik daar een lama schijten?
Nee, je hebt niks gehoord en deze post heb je nooit geplaatstquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
hoor ik daar een lama schijten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |