Jammer bwt, sinds wanneer heb je die cursus al geplanned? De plannen voor ons lopen ook al een tijdje (niet zo heel lang) maar we wouden er expres nog even niets over zeggen, eerst wat details boven water halen alvorens we het in de groep gingen gooienquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:29 schreef bwt het volgende:
WheeeeIk heb net die week weer cursus
en kan niet mee.
Ik had erg graag meegegaan. Maar vanwege reeds gemaakte kosten ga ik die week niet afzeggen.
had erg graag meegegaan
maar helaas
![]()
![]()
![]()
Sterf sletquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:19 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Doodsverwensing
Jij krijgt GEEN review meer van de Conti RoadAttack's
Klinkt goed, ff aan Pep vragen of dat te doen is met een CRquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:14 schreef ZX-7R het volgende:
Knip
met dank aan hicham, onze vaste schrijver
quote:
dacht dat je weg wasquote:
quote:
Heeeeeel goed ideequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:40 schreef worldpimber het volgende:
Ah wel, weer wat geld binnen om een rondje ring te kunnen bekostigen
dus we gaan je even nog enthouisiaster maken zondagquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:40 schreef worldpimber het volgende:
Dus ik denk dat ik nog even spreek in groepsverband met jullie 2 op de megameet en dan zien we wel
Ik ben al enthousiast genoeg, al vanaf het beginquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:47 schreef ZX-7R het volgende:
[..]
dus we gaan je even nog enthouisiaster maken zondag
oftewel![]()
bijbaan
![]()
maar is goedhebben het er zondag wel over
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:51 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding] We gaan er gewoon voor... [afbeelding]
Nogmaals, enige voorspellingen voor het weerAnders is het weggegooid geld
Natuurlijk kan je niet zo ver vooruit zien, maar ik weet niet hoe het klimaat daar is
En computerwinkel dan? Ook al uitgetrapt zekerquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Krant... post![]()
Maar vooral veel.
Heb even zitten googlen, wat dacht je hiervan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:51 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding] We gaan er gewoon voor... [afbeelding]
Nogmaals, enige voorspellingen voor het weerAnders is het weggegooid geld
Natuurlijk kan je niet zo ver vooruit zien, maar ik weet niet hoe het klimaat daar is
Tnx voor de link m8quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb even zitten googlen, wat dacht je hiervan?
http://wetter.rtl.de/deutschland/uebersicht.php?id=10506&id2=10506&ort=nurburg
Wat hebben jullie met post rond brengen manquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Krant... post![]()
Maar vooral veel.
Best betaalde baantje per uur met de meeste mogelijkheid veel in 1 maand te verdienen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:56 schreef Makster het volgende:
[..]
Wat hebben jullie met post rond brengen man![]()
Naja opzich was de AH ook niet alles![]()
vette linkquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb even zitten googlen, wat dacht je hiervan?
http://wetter.rtl.de/deutschland/uebersicht.php?id=10506&id2=10506&ort=nurburg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |