Tsjah, maar het is begrijpelijk hoor. De kippen gaan altijd voorquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:45 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik bedacht me gewoon.. oja ik had ook kunnen editen natuurlijk, nu heb ik een dubbel post![]()
De volgende keer wordt er geëdit met mijn vuistuhquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:45 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik bedacht me gewoon.. oja ik had ook kunnen editen natuurlijk, nu heb ik een dubbel post![]()
quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:10 schreef hicham het volgende:
Tijd om te pitten![]()
Weet niet of ik nog energie over heb voor morgen om aan de motor te werken
Watje.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:10 schreef hicham het volgende:
[big]Weet niet of ik nog energie over heb voor morgen om aan de motor te werken[/big]
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:18 schreef Makster het volgende:
Ben ook maar neer. Misschien morgen alles schuren en dan de tank in de epoxy jeffen en w8ten tot ik weer geld heb voor het spuiten van dat ding![]()
waarom zou ik?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jij dan?Ga nu maar schaften, dat posten is best intensief.
Wil je meequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:18 schreef ondeugend het volgende:
Gaat RB ?
Oh ik dacht dat ze al een tijd haar A'tje had.. hoe ver ben je ondeugend?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:39 schreef bwt het volgende:
hey ondeugend, hoe ist inmiddels met de voet?
(zit er schot in met de motor lessen dus ook)
das dus het grote geheim........quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:44 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ze al een tijd haar A'tje had.. hoe ver ben je ondeugend?![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:53 schreef bwt het volgende:
[..]
das dus het grote geheim........
ze laat nix los over hoever ze nu daatwerkelijk is.
ik weet alleen dat de boel nu stil ligt ivm wondje aan de onderkant van de voet die eerst moet genezen.
Als dat goed is kan het zo maar zijn dat ze met een meet zelf een keer op een bike is.
heeeeel ondeugend....................
Ben er doorheenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:08 schreef bwt het volgende:
werken je pillen nu nog niet?
quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:30 schreef RB het volgende:
[..]
Wil je mee![]()
Heb net op mf gekeken, vanuit assen vertrekken ze om half tien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |