niksquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat is er met OPM Racing gebeurd
d'r staat een fototje met route planning in het topic.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:19 schreef ZX-7R het volgende:
[..]
je rijdt met hun mee dus...missch kan ik onderweg aanhaken![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:34 schreef bwt het volgende:
anders kom je toch eerst richting waalkade?
ik haak wel aan bij oosterbeekquote:d'r staat een fototje met route planning in het topic.
Ik tuuter wel als we onder de brug doorrijden (als mijn tuuter het wel doet)quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:52 schreef ZX-7R het volgende:
[..]ga niet heen en weer rijden
[..]
ik haak wel aan bij oosterbeek
tis trouwens in B'veldniet in V'daal (zie mail).
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:16 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Krijg je met mensen zonder leven
Uhhh das die van BEquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:17 schreef Patrick281 het volgende:
We hebben een leuk huisje gezien.
![]()
Sjaakquote:
Owja vandaar diequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:17 schreef Patrick281 het volgende:
We hebben een leuk huisje gezien.
![]()
quote:
Ligt eraan welk huis preciesquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:36 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Heb je geen 1 pitter voor je huis horen toeren?
quote:
Kun je ook meteen nummerplaat overzetten, kun je toch rijdenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik heb net een formulier opgehaald bij het postkantoor.
Dit is echt niet grappig, eerst nieuwe kentekenpapieren bestellen, dan als dat binnen is een plaat halen.![]()
Ik had weer een mailtje trouwens voor de verkeerde motor.![]()
![]()
Het banden en balanseerdinges is ook binnen, heb de doos nog niet opengemaakt.
Best een kleine doos overigens.![]()
Het plan was om de CR bandjes op de KLX te zetten.![]()
Ga je anders bij en die Stinkaap wonen, kan je lachenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik heb net een formulier opgehaald bij het postkantoor.
Dit is echt niet grappig, eerst nieuwe kentekenpapieren bestellen, dan als dat binnen is een plaat halen.![]()
Ik had weer een mailtje trouwens voor de verkeerde motor.![]()
![]()
Het banden en balanseerdinges is ook binnen, heb de doos nog niet opengemaakt.
Best een kleine doos overigens.![]()
Het plan was om de CR bandjes op de KLX te zetten.![]()
Ik zit nu dus thuis en niet bij mijn ouderlijk huis, heb je dus helaas niet voorbij horen komenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Sterrenburg natuurlijkWeet niet eens waar je in stad woont
Nja, die motor zou je ook niet voorbij horen komen, maar ik dacht dat je in t weekend altijd op Sterrenburg wasquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:42 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik zit nu dus thuis en niet bij mijn ouderlijk huis, heb je dus helaas niet voorbij horen komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |