Gewoon arbeidsloon..... is 44 euro per uur ex btw, nja, als je met 2 losse velgjes komt is het misschien een kwartier werk. Nou, met de hele motor is het misschien een half uurtje werk, dus 25 euro incl btw ongeveerquote:

Dat weet je of dat beredeneer jequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:05 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Gewoon arbeidsloon..... is 44 euro per uur ex btw, nja, als je met 2 losse velgjes komt is het misschien een kwartier werk. Nou, met de hele motor is het misschien een half uurtje werk, dus 25 euro incl btw ongeveer

Dat weet ik want ik heb hem gebeldquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:09 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat weet je of dat beredeneer je
Je kan het ook anders zien natuurlijk, als ik niet de banden bij hun laat monteren verdienen ze HELEMAAL niksquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:09 schreef Makster het volgende:
als ze zelf de bandjes verkopen maken ze wat meer winst dan wdat wij aan komen stuntelen met ons eigen rubber. Meeste garage's zijn daar niet zo happig op, maar dat wist je natuurlijk ook zelf wel

krijgen we morgen live te zienquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:52 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Deze was ook nog van donderdag. Lekkere vage foto![]()

quote:

Oh dat akkefietje met Jesse.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]Las in een oud topic dat je die smilies totaal niet begreep/niet wilde gebruiken/niet las
Vorig keer al hoor
![]()

Je bent een blije clown met je tong uit je bek en je snapt het niet maar je knikt maar ja?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:40 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Oh dat akkefietje met Jesse.
Ik gebruikte gewoon te pas en te onpas smilies, vond ze wel leuk om het een beetje aan te kleden. Hij maakte van 1 reply ineens een enorm groot probleem, wist ik veel dat hij niet leest en alleen smilies kijkt.![]()
Ook was ik niet op de hoogte dat het blijkbaar een heel taaltje was/is?Vond dat meer iets voor de toenmalige breezahgeneratie.
![]()

Dus OPM's reactie ziet er in zijn eigen ogen zo uit?quote:

.......en dan vertel ik het maar beknopt en incompleet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
je weet het leuk te vertellen

Nee.........quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:48 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Je bent een blije clown met je tong uit je bek en je snapt het niet maar je knikt maar ja?![]()

quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Eindenlijk hebben ze Rietvaerder door

quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nee.........
Ik ben blij omdat ik een clown zie die ervoor zorgt dat ik mijn tong naar buiten laat hangen waarop de clown het niet meer begrijpt en ik instemmend ja knik.![]()
![]()
Leve de nonverbale communicatie.![]()

Alles stond in 1 topic dat ik had gelezen. Maar het ging zogezegd ene oog in andere oog uit.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:06 schreef hollander172 het volgende:
[..]
.......en dan vertel ik het maar beknopt en incompleet.
Doe jouw versie maar als je vind dat het niet klopt.![]()

Oh dat is ook nog gebeurd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Alles stond in 1 topic dat ik had gelezen. Maar het ging zogezegd ene oog in andere oog uit.![]()
Volgens mij vatte jij een reactie van OPM verkeerd op ofzoof van iemand anders en toen ging OPM het uitleggen. Majah verder is het lekker boeiuh

quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:11 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ze komen je halen!

quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:06 schreef hollander172 het volgende:
Doe jouw versie maar als je vind dat het niet klopt.![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |